40 مدل شمع فانتزی خاص برای دیزاین های جذاب


استفاده از شمع در مکان های مختلف با توجه به ماهیتی که دارد به دلیل از بین بردن انرژی های منفی و ایجاد حس آرامش و فضای دلنشین بسیار مورد توجه قرار گرفته شده که از جمله انواع آن می توان به مدل شمع فانتزی اشاره نمود که به دلیل ساختار و ظاهری که داشته برای تزیین و زیباسازی محیط از آن استفاده می گردد.

یکی از عناصر کاربردی و زیبایی که ضمن داشتن جنبه دکوراتیو برای ایجاد نور و روشنایی و القای احساس آرامش مورد استفاده قرار می گیرد شمع بوده که در سبک ها و مدل های متنوعی طراحی شده و افراد می توانند طبق سلیقه و نیازی که دارند مدل خاصی از آن را تهیه نموده و استفاده نمایند. در همین راستا تصمیم داریم در این مطلب برای مشاهده شما عزیزان مجموعه جذابی از مدل شمع فانتزی را به نمایش بگذاریم.

40 مدل شمع فانتزی خاص برای دیزاین های جذاب

مدل شمع فانتزی شیک و خاص

به طور کلی می توان گفت شمع های فانتزی و دکوراتیو در واقع نوعی اکسسوری جالب و زیبا به شمار آمده که می توان برای جذابیت بخشیدن به سبک دیزاین منزل از آن ها بهره مند شد و فضایی خاص و لذت بخش را برای اهالی خانه به وجود آورد.

استفاده نمودن از شمع از زمان های گذشته تا زمان حال برای ایجاد نور و روشنایی و مراسمات مختلف میان مردم با فرهنگ و آداب گوناگون رایج بوده است. به طور مثال شمع مشکی برای مراسم ختم و شمع سفید برای مراسم عروسی استفاده می گردد. با توجه به این که مدل های متنوعی از شمع در اغلب منازل دیده می شود در نتیجه بکارگیری مدل های باکیفیت و خوب آن اهمیت زیادی دارد.

در این میان استفاده از شمع های فانتزی چه به شکل تزیینی و چه برای کاربرد در موقعیت های خاص عملی هوشمندانه و مفید می باشد. این شمع های جذاب را می توان در نقاط مختلفی همچون کنار تختخواب، روی میز، اطراف شومینه و … قرار داد و دیزاینی منحصر به فرد ایجاد نمود. جذابیت این شمع ها به اندازه ای بوده که می توان آن ها را به دیگران نیز هدیه داد.

بهتر است بدانید که در زمان انتخاب و خرید شمع های فانتزی اغلب به جنبه ظاهری آن اهمیت داده می شود ولی خیلی بهتر است که سبک هایی را انتخاب کنید که ضمن داشتن زیبایی کاربرد خوبی نیز داشته باشند. از زمان های گذشته تا به امروز انواع گوناگونی از این گونه شمع ها طراحی و تولید شده ولی امروزه با توسعه و پیشرفت هنر شمع سازی مدل های متنوعی از شمع با کمک قالب سیلیکونی تولید می گردد.

40 مدل شمع فانتزی خاص برای دیزاین های جذاب

سبک های متفاوت شمع تزیینی

امروزه ضمن تولید شمع های صنعتی انواع مختلفی از شمع های دست ساز با ترکیبات و مواد خاصی طراحی و تولید شده که طرفداران فراوانی دارد. افرادی که به عناصر دکوراتیو و تزیینی علاقه دارند می توانند از این گونه شمع ها انتخاب نمایند و دیزاین دلخواه خود را ارائه دهند.

شمع های فانتزی و تزیینی در واقع می تواند زینت بخش فضا و دکور منزل یا حتی محیط کار گردد ضمن این که می توانید حتی با یادگیری نحوه تولید و ساخت آن ها طرح های متفاوت و جذابی از آن ها را بسازید و از این طریق کسب درآمد نمایید. بنابراین اگر علاقه مند به انجام کارهای هنری هستید می توانید در این هنر مهارت بدست آورده و شمع های زیبا و خاصی بسازید. در ادامه نمونه های زیبایی از انواع شمع دکوراتیو را برای مشاهده در اختیارتان قرار داده ایم.

40 مدل شمع فانتزی خاص برای دیزاین های جذاب40 مدل شمع فانتزی خاص برای دیزاین های جذاب40 مدل شمع فانتزی خاص برای دیزاین های جذاب40 مدل شمع فانتزی خاص برای دیزاین های جذاب40 مدل شمع فانتزی خاص برای دیزاین های جذاب40 مدل شمع فانتزی خاص برای دیزاین های جذاب40 مدل شمع فانتزی خاص برای دیزاین های جذاب40 مدل شمع فانتزی خاص برای دیزاین های جذاب40 مدل شمع فانتزی خاص برای دیزاین های جذاب40 مدل شمع فانتزی خاص برای دیزاین های جذاب40 مدل شمع فانتزی خاص برای دیزاین های جذاب40 مدل شمع فانتزی خاص برای دیزاین های جذاب40 مدل شمع فانتزی خاص برای دیزاین های جذاب40 مدل شمع فانتزی خاص برای دیزاین های جذاب40 مدل شمع فانتزی خاص برای دیزاین های جذاب40 مدل شمع فانتزی خاص برای دیزاین های جذاب40 مدل شمع فانتزی خاص برای دیزاین های جذاب40 مدل شمع فانتزی خاص برای دیزاین های جذاب40 مدل شمع فانتزی خاص برای دیزاین های جذاب40 مدل شمع فانتزی خاص برای دیزاین های جذاب40 مدل شمع فانتزی خاص برای دیزاین های جذاب40 مدل شمع فانتزی خاص برای دیزاین های جذاب40 مدل شمع فانتزی خاص برای دیزاین های جذاب40 مدل شمع فانتزی خاص برای دیزاین های جذاب40 مدل شمع فانتزی خاص برای دیزاین های جذاب40 مدل شمع فانتزی خاص برای دیزاین های جذاب40 مدل شمع فانتزی خاص برای دیزاین های جذاب40 مدل شمع فانتزی خاص برای دیزاین های جذاب40 مدل شمع فانتزی خاص برای دیزاین های جذاب40 مدل شمع فانتزی خاص برای دیزاین های جذاب40 مدل شمع فانتزی خاص برای دیزاین های جذاب40 مدل شمع فانتزی خاص برای دیزاین های جذاب40 مدل شمع فانتزی خاص برای دیزاین های جذاب40 مدل شمع فانتزی خاص برای دیزاین های جذاب40 مدل شمع فانتزی خاص برای دیزاین های جذاب40 مدل شمع فانتزی خاص برای دیزاین های جذاب40 مدل شمع فانتزی خاص برای دیزاین های جذاب40 مدل شمع فانتزی خاص برای دیزاین های جذاب

تصاویری که ملاحظه نمودید سبک هایی جذاب و متفاوت از مدل شمع فانتزی بود که امیدواریم مورد توجه و پسندتان قرار گرفته باشد و نهایت بهره را از تماشای آن ها برده باشید. همچنین در صورت تمایل به آشنایی با مدل رانر و مدل سینی دکوراتیو می توانید بر روی لینک های داده شده کلیک کرده و از مطالب موردنظر دیدن نمایید.

منبع : آرگا

برچسب :

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سبک زندگی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ممنوعیت تردد از آزادراه تهران _ شمال به سمت چالوس