🌿 تعبیر خواب چمن از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف


🌿 تعبیر خواب چمن از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

تعبیر خواب چمن 🌿 تعبیر و مفهومی که برای دیدن چمن در خواب بیان می شود، به منزله ثروت و دارایی، صحت و سلامت جسمی و امکانات و شرایط خوبی است که در جامعه حاکم است. البته عده‌ای از معبرین دیدن چمن را بیانگر پریشانی و رنج می دانند. از جمله...

تعبیر خواب چمن 🌿

تعبیر و مفهومی که برای دیدن چمن در خواب بیان می شود، به منزله ثروت و دارایی، صحت و سلامت جسمی و امکانات و شرایط خوبی است که در جامعه حاکم است. البته عده‌ای از معبرین دیدن چمن را بیانگر پریشانی و رنج می دانند.

از جمله نمادهایی که برای دیدن چمنزار در خواب بیان شده، تعبیر به اوقاتی مسرت بخش و دلپذیر در زندگی می شود. به هر میزان که چمنزار از فضایی با طراوت و چشمگیر برخوردار بود، به همان نسبت مفهوم مطلوب تری با خود دارد.

مفهوم دیگر مشاهده چمنزار، دلالت بر اتفاقات جزئی و ناچیزی است که افکار و ذهن شما را به خود مشغول کرده است.

برای مشاهده تعبیر خواب تکمیلی خود با تاروت رنگی همراه شوید.

در زیر می توانید با انتخاب معبر و یا موضوع آن، تعبیر خواب آن را مشاهده کنید:

تعابیر بر اساس معبر

محمد ابن سیرین

امام جعفر صادق (ع)

جابر مغربی

ابراهیم کرمانی

منوچهر مطیعی تهرانی

آنلی بیتون

کارل گوستاو یونگ

تعابیر بر اساس موضوع

ماری در لابلای چمن

هرس کردن چمن

کاشت چمن

خوردن چمن

سوختن چمن

چمن خیس

چمن زرد

چمن سرسبز

نشستن روی چمن

به دنبال چیزی در چمن

راه رفتن روی چمنزار و له کردن چمن ها

پاشیدن بذر چمن

بریدن چمن

حمل کردن چمن

آب دادن به چمن

تکیه کردن بر روی چمن

چمن بدون برگ سبز

رشدن کردن چمن بر روی بدن

اب چمن

رشد سریع چمن

چمن در دهانتان

دویدن روی چمنزار

چمنزار باز و وسیع

چمنزار خشک

چمنزار در پارک

چمنزارهای بلند

قورباغه در میان چمنزار

دراز کشیدن روی چمنزار

🌿 تعبیر خواب چمن از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

تعبیر خواب چمن بر‌ اساس نظر معبر 👴

از نظر محمد ابن سیرین

تعبیر دیدن چمن و سبزه زار در خواب اشاره به آیین مقدس اسلام می باشد. زمانی که در خواب ببینید در میان چمنزار سکنا گزیده و زندگی می کنید، به این معناست که در اجرای تعالیم و فرمان های الهی استوار و ثابت قدم هستید.

به هر اندازه که چمنزار خودتان را در شکل و شمایل سبز و پاکیزه مشاهده کنید، معانی مناسبتری با خود دارد و به منزله برخورداری از اعتقاد و باور خالصانه، تقوا و زهد بسیار می باشد. ولی در صورتی که چمنزار را به رنگ زرد و با چمن های پلاسیده نظاره کنید، مفاهیمی کاملاً مخالف آنچه ذکر شد در بر دارد.

اگر در خواب متوجه شوید چمنزار تر و تازه متعلق به شخص دیگری بود، تعبیر به آن است که با افراد مومن و خداشناس روابط نزدیک برقرار نموده و معاشرت می کنید. ولی اگر آن سبزه زار پوشیده از چمن های زرد رنگ و پژمرده بود، بیانگر مراوداتی است که شما با اشخاص بد اهل و نادرست برقرار کرده و با آنها هم نشین میشوید‌.

چنانچه در خواب مشغول نظاره کردن سبزه زاری بودید که صاحبش کس دیگری بود، به منزله مجالست و دیدار و گفتگویی است که با اشخاص خداشناس و متقی انجام میدهید.

زمانی که در خواب ببینید در حال قدم زدن در میان چمنزار خودتان بودید، تعبیر به آن است که درآمد و مزایای شما افزایش یافته و به رفاه می رسید و سرانجام زندگی تان ختم به خیر می شود.

هنگامی که در رویا شخص متوفی را بنگرید که در میان چمنزاری حضور دارد، نشان دهنده جایگاه خوب و خیری است که در آن دنیا در اختیار دارد.

اگر در خواب ببینید در میان دشتی بی انتها و با طراوت قراردارید، بدانید که به زودی یکی از نزدیکان و مقربان سلطان خواهید شد. ولی در صورتی که متوجه شوید دشت مملو از خار و خاشاک بود، به این معناست که با فرمانروایی مستبد و زورگو مراوداتی برقرار می کنید.

از نظر امام جعفر صادق (ع)

به بیان امام جعفر صادق دیدن چمن و سبزه زار در خواب بر هشت قسم میباشد:

یکم:

به منزله دین و مذهب نیست که بر آن اعتقاد دارید.

دوم:

اشاره به باور و ایمان قلبی در وجود خواب بیننده دارد.

سوم:

به معنای میزان درآمد، رزق و روزی و اصول و برنامه هایی است که در شغل و حرفه برقرار میباشد.

چهارم:

دلالت بر وجود فرمانروا در آن دیار و سرزمین دارد.

پنجم:

تعبیر به وجود مرد عالم و اندیشمند می باشد.

ششم:

بیانگر سود و نفعی است که از جهت موضوع و یا فعالیتی نصیب خواب بیننده می شود.

هفتم:

به معنای وجود و نقش پررنگ یک زن در زندگی است.

هشتم:

بشارتی بر دستیابی به اهداف و آرزوهای رویابین است که مدتها در سر می ‌پرورانده است.

از نظر جابر مغربی

از نظر جابر مغربی دیدن چمن و چمنزار در خواب به تعبیر حضور یک زن در زندگی است. در صورتی که ببینید در میان چمن زاری با طراوت و شاداب داخل شدید، به منزله پیوند ازدواجی است که با خانم مومن و محجبه برقرار می‌کنید. ولی چنانچه چمنزار سرسبز و باصفا نبود، مفهومی کاملاً عکس آنچه گفته شد دارد.

از نظر ابراهیم کرمانی

ابراهیم کرمانی مفهومی که برای چمنزار بیان می کند، دلالت بر احتشام و بلند مرتبگی دارد. چنانچه متوجه شوید در چمنزار با طراوتی حضور دارید که گلهای زیبایی در آن رشد کرده و نهرهایی مملو از آبهای پاک و درخشان در آن جاری است، بدانید که با شهادت در راه خدا زندگی تان خاتمه می یابد.

از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

اگر چمن را در خواب و رویا به شکل سبز و باصفا ببینید، به این معناست که زندگی شما بسیار بسط داشته و قسمت و نصیب شما از رونق و روزی خدا فراوان می باشد.
زمانی که چمن را به رنگ و روی زرد و پژمرده ببینید، بیانگر پریشانی و ناراحتی بوده و یا نشان از ابتلا به بیماری دارد.

از نظر آنلی بیتون

چنانچه در خواب زمین چمن که مختص مسابقات اسب دوانی بوده نظاره کنید، تعبیر ان نشان دهنده دستیابی شما به دولت و مکنت و همچنین آسایش خاطر می باشد.

خوابی که در آن چمن زار را به رنگ سبز ببینید، به این معناست که نسبت به انجام فعالیت ها و امورات خاص و ویژه تمایل دارید.

اگر در رویا نظاره کنید بر روی چمنزاری مملو از چمن هایی یک اندازه گام برمیدارید، تعبیر به آن است که در واقعیت شرایط بسیار پر نشاط و مسرت بخشی برای تان ایجاد میشود.

زمانی که در رویا ببینید به همراه اعضای خانواده برای پیک نیک به یک چمنزار رفته و در آنجا بازی و تفریح کرده و لذت می برید، چنین مفهومی دارد که در شغل و حرفه خودتان دستاوردهای خوبی کسب میکنید.

دختری که در خواب مشاهده کند در میان چمنزار چشم انتظار رسیدن یکی از دوستانش است، به منزله تحقق آرزوها و رویاهایی است که مدت ها آن را در سر پرورانده است.

هنگامی که شما چمنزار را در شکل و شمایل پژمرده و بی طراوت ببینید، بیانگر فاصله و مشاجراتی است که در رابطه ایجاد میشود.

اگر در رویا نظاره‌گر خزیدن تعدادی مار بر روی چمنزار بودید، اشاره به رفتارهای پرخاشگرانه و تندی است که از دیگران مشاهده کرده و موجب رنجش شما می شود.

چنانچه در خواب متوجه شوید پس از گذر از یک چمنزار به محوطه و فضایی بی طراوت و پلاسیده وارد می شوید، بیانگر ابتلا به مرض و یا بیماری میباشد.

زمانی که در خواب چمن و چمنزار را کاملاً با طراوت و به دور از هر آسیب و زیانی مشاهده کنید، تعبیر به نیک بختی و نشاط در زندگی می شود.

خوابی که در آن خودتان را در راه گذر از مسیری ببینید که دو طرف آن مملو از انواع گل و گیاهان با طراوت و چمن های با صفایی بود، به این معناست که به زودی از روابط رمانتیکی که مطلوب و مورد پسندتان نبود خارج می شوید.

از نظر کارل گوستاو یونگ

به‌بیان کارل یونگ پروفسور سوئیسی مفهومی که برای مشاهده چمن سبز در رویا استنباط می شود، دلالت بر بخشی از شخصیت و وجود خواب بیننده دارد که نقش حامی و پشتوانه داشته و همواره می‌تواند در امور و مسائل از آن مدد بگیرد. همچنین چمن در خواب سمبلی از کمک و حمایتی است که به شکل طبیعی و امداد غیبی او را یاری می کند‌.

از جمله معانی دیدن چمن سبز رنگ در خواب، به منزله آرزو و چشم داشت، خوشحالی و برخورداری از امکانات می باشد. شما از تسلط و مدیریت خوبی برخوردار بوده که در روندی متعادل و یکنواخت رشد کرده و ارتقا می یابید. در صورتی که چمن دارای ارتفاع بیش از حد معمول بوده و یا انباشته از علفهای هرز بود، نشان دهنده بی توجهی و نادیده گرفتن نیازها و خواسته های خودتان می باشد.

اگر در خواب و رویا با یک ماشین چمن زنی روبرو شوید، تعبیر به آن است که لازم است تا افکار و دیدگاههای نامناسب و منفی وجودتان را اصلاح کرده و آن را در جهت مثبت سوق دهید. بهتر است تا شما تسلط و مدیریت بیشتری بر احساسات و عواطف تان داشته و خشم و نگرانی هایتان را به یکباره بروز ندهید.

از جمله سمبل هایی که برای دیدن چمنزار بیان شده بیانگر توازن و تعادلی است که جهت جلوگیری از افراط و تفریط در هر کاری لحاظ میشود. لازم است تا کاملاً هوشیار و آگاه باشید که چه زمانهایی اطلاعات و مطالب خود را از نظر و توجه دیگران پوشیده نگه داشته و چه زمانی به بیان موضوعات تان اقدام کنید.

اقدام به کاشتن چمن در خواب به این معنا است که خوشبختانه سرانجام برنامه ها و تلاش هایی که به طور مستمر برای موضوعی انجام داده اید، به ثمر نشسته و به نتیجه خوبی منجر می شود.

اگر چمنی به رنگ زرد و پلاسیده در خواب ببینید، تعبیر به آن است که ابعادی از زندگی تان هست که نسبت به آن ناخشنود بوده و احساس ناراحتی می کنید. احتمالاً افکار و سخنان مردم نقش و تاثیر زیادی در دغدغه ها و نگرانی های تان دارد.

تعبیر خواب چمن بر‌ اساس موضوع آن 📋

ماری در لابلای چمن

هنگامی که در خواب متوجه شوید ماری در لابلای چمن ها پنهان گشته بود، تعبیر ان به مفهوم خطاها و قصوراتی است که شما مرتکب شده و سعی دارید تا از نظر و دیدگاه دیگران پوشیده نگه دارید.

هرس کردن چمن

خوابی که در آن ببینید مشغول جدا کردن و زدودن شاخه ها و برگ های اضافه چمن بودید، به این معناست که شما در حال آماده شدن برای حضور در یک جشن باشکوه بوده که در آنجا با اشخاص جدیدی آشنا شده و ملاقات می کنید.

کاشت چمن

اگر در خواب خودتان را مشغول کاشت چمن در روی زمین ببینید بشارتی است بر اینکه در آینده ای نزدیک مسائل و مشکلات شما خاتمه می یابد.

خوردن چمن

خوردن علف در خواب و رویا دلالت بر عواطف و احساسات ناخوشایندی است که امکان افشای آن برای دیگران میسر نبوده و آن را در سینه و وجودتان حبس می کنید.

عده‌ای از معبرین خوردن علف در خواب را نیکو ندانسته و آن را به منزله ابتلا به مرض و بیماری می دانند. همچنین ممکن است اشاره به ضرر و لطماتی باشد که به نوعی بر شما و داراییهای تان وارد گشته و طرح‌ها و برنامه‌هایتان را دچار وقفه و سکون نماید.

سوختن چمن

اگر در خواب چمن را ببینید که در میان آتش در حال سوختن بود، تعبیر ان بیانگر سقوطی است که در داد و ستد های مالی به آن دچار شده و به زیان می رسید.

دیدن چمنزار سوخته در رویا نشان دهنده موانع و چالش هایی است که به یکباره در شغل و تخصصتان قد علم نموده و کار را برایتان مشکل می کند.

این خواب همچون هشداری است که نسبت به حل و فصل مسائل و موضوعاتی خبر می‌دهد که هر چند جزئی و پیش پا افتاده است، ولی با گذشت زمان به شرایط سختی رسیده و اوضاع را پیچیده می‌کند.

چمن خیس

اگر چمن را در خواب به شکل مرطوب و نمدار ببینید، دلالت بر دیدگاه و نقطه نظرات منفی و ناخوشایندی است که روح و روان و در نهایت جسم شما را دچار بیماری می کند.

مشاهده چمنزاری خیس و مرطوب در رویا، همچون هشداری است که به فاصله گرفتن و دوری از اشخاص بی نزاکت و بی حیا توصیه می نماید. چرا که در صورت ادامه معاشرت و همنشینی با چنین انسانهای متوقع و کریهی، افکار، باور، شخصیت و در نهایت رفتار تان نیز تحت تاثیر آنها قرار گرفته و به یکی از آنها تبدیل می شوید.

اگر نظاره کنید که به قدری چمنزار مرطوب بوده که آب سطح چمن را پوشانده بود، بیانگر عواقب سختی است که در اثر تداوم در این معاشرتها، آسایش خاطر از زندگی شما ربوده و چالش هایی در آن بروز کند.

چمن زرد

اگر در خواب چمنی به رنگ زرد و یا قهوه ای نظاره کنید، دلالت بر کهنسالی و ابتلا به بیماری دارد. بهتر است نسبت به سلامت و مراقبت از جسم و جانتان دقت بیشتری نمایید.

خوابی که در آن چمن زار را به رنگ زرد و پلاسیده مشاهده کنید، بیانگر شرایط ناخوشایندی است که ایجاد می شود. همچنین این رویا به منزله اتفاقات کوچکی است که ممکن است با آن مواجه شوید.

چمن سرسبز

تعبیر دیدن چمن های سرسبز و باصفا در خواب بسیار نیک بوده و بشارت دهنده احوال خوش می باشد چرا که چمن های سبز خوش یمن بوده و نشان دهنده اقبال بلند می باشد. این رویا حشمت و دولت، صحت و سلامت جسم و نشاط را در زندگی برای خواب بیننده و اعضای خانواده‌اش مهیا میکند. همچنین معنای دیگر این خواب اشاره به بهبود شرایط اقتصادی و مالی و افزایش معاش و درآمد برای زندگی دارد.

نشستن روی چمن

زمانی که در خواب خودتان را نشسته در چمن ببینید، اشاره به موفقیت‌های اقتصادی و مالی دارد. دیدن این خواب همچون بشارتی است که به شما از برخورداری از زندگی در نهایت رفاه و آسایش خاطر خبر داده که در آن هیچ اثری از دغدغه های مالی، نقص و کمبود های اقتصادی وجود ندارد. شما با قرار گرفتن در موقعیتی ایده آل به رشد و ترقی می‌رسید.

به دنبال چیزی در چمن

اگر در خواب ببینید که در لابلای چمن ها به دنبال وسیله‌ای بودید که از شما مفقود شده بود، تعبیر به آن است که شما به شدت تمایل دارید که در شغل و حرفه دیگران سرک کشیده و نظرات خود را به آنها تحمیل کنید. در صورتی که آنها نظر مساعدی به این رفتار شما ندارند.

مفهوم دیگری که برای این رویا بیان شده اشاره به الفاظ کذب و دروغی است که نسبت به دیگران بیان داشته و آن را در حضور اشخاص دیگر بازگو می کنید. در صورت ادامه دار شدن چنین رفتارهای نامناسبی از طرف شما، منتظر باشید که به زودی در مسائل و مشکلات بسیاری درگیر شده و شأن و منزلت خود را در مقابل دیگران از دست بدهید. لذا مناسب است که با انجام این رفتار های سبکسرانه خودتان را کوچک نکنید.

در عین حال دیدن این خواب، نشان دهنده دخالتی است که در امورات شخصی و خانوادگی اطرافیان و بستگان خود نموده عواطف و احساسات خود را به آنها دیکته می‌کنید. بهتر است اجازه دهید تا دیگران برای رفتارها و مراودات خود به طور مستقل تصمیم گرفته و اعلام نظر کنند.

راه رفتن روی چمنزار و له کردن چمن ها

اگر در خواب ببینید که بر روی چمن ها قدم گذاشته و با گام های تان به چمن ها صدمه زده و آسیب می رسانید، چنین مفهومی دارد که لازم است نسبت به سخنان و الفاظی که بر زبان می آورید، دقت و احتیاط بیشتری داشته باشید. چرا که در مواقعی ادب و نزاکت را فراموش کرده و حرف های نامناسبی بیان میکنید. در صورت ادامه این روند از طرف دیگران طرد و رانده می شوید.

پاشیدن بذر چمن

چنانچه در خواب تخم و دانه چمن را در داخل زمین بکارید، تعبیر ان اشاره به واهمه و بیم و هراسی دارد که در افکارتان نسبت به مسائل و موضوعاتی ایجاد شده و احتیاجات شما را بیان می کند.

بریدن چمن

هنگامی که در رویا مشغول کوتاه کردن چمن ها بودید، به این معناست که احتمالاً برخی اضطرابها و دلشوره ها در خصوص رویدادهایی که پیش رو دارید ذهن و فکر شما را مغشوش کرده است.

حمل کردن چمن‌

هنگامی که در رویا اقدام به چیدن کامل چمن‌ها نموده و آن را به جای دیگری منتقل کنید، اشاره به مهمانانی دارد که ممکن است در روزهای آتی به شما وارد شوند. لذا لازم است تا از هر نظر خود را مهیای آن نمایید.

اگر در خواب خودتان شخصا علف ها را حمل نموده و آن را به جای دیگری بردید، بیانگر مسائل و چالش های جزئی است که ممکن است با آن مواجه شوید.

آب دادن به چمن

اگر در خواب ببینید که در حال آبیاری چمن ها هستید، از لزوم جدیت و استحکام بیشتری در رفتار با دیگران و اعضای خانواده سخن می گوید. توصیه می‌شود تا از قابلیت و توانمندی ها، مراودات رفتاری و عواطف و احساسات به طور صحیح و متعادل برای برخورداری از فضای مساعد و مطلوب در زندگی استفاده کنید.

تکیه کردن بر روی چمن

زمانی که در خواب نظاره گر تکیه کردن خودتان بر روی چمن ها بودید، تعبیر ان به منزله ارتباطی عاشقانه و رمانتیک است که به زودی در آن وارد می شوید.

چمن بدون برگ سبز

خوابی که در آن ریشه چمن را بدون هیچ برگ سبزی از آن مشاهده کنید، معنای مناسبی ندارد. تعبیر به آن است که احتمالاً از نظر جسمی دچار کسالت و برخی نارسایی‌ها شده و یا اینکه به مرض و بیماری مبتلا می شوید. بهتر است برای چنین موضوعی به منشا و علت آن توجه نموده و با نسخه های پزشکی متخصص، اقداماتی را برای بهبودی انجام دهید.

رشدن کردن چمن بر روی بدن

اگر در خواب ببینید که بر روی نقاطی از بدن شما چمن‌هایی رشد می کنند، احتمالاً اشاره به پایان عمر و یا مرضی دارد که به آن دچار می شوید. در صورتی که متوجه شوید بر روی اندام هایی همچون چشم ها و یا گوش قرار داشته و می روییدند، دلالت بر مواجهه با شرایطی است که به سبب آن باورهای دینی، اعتقادات و ایمان قلبی تان را دچار تزلزل نموده و به تردید افتاده اید.

اب چمن

زمانی که در خواب آب چمن را در آورده و از آن بنوشید، تعبیر ان بیانگر بصیرت و شناختی است که در اثر فعالیت هایی که انجام داده و پیروزی هایی که به آن نائل شده اید، در شما حاصل شده است. بهتر است همچنان باور و طرح و ایده های تان را پرورش داده و گسترش دهید.

رشد سریع چمن

چنانچه در رویا متوجه شوید در مقابل تان چمن هایی وجود دارند که پس از کاشت درون خاک با سرعتی باور نکردنی رشد کرده و در حال بزرگ شدن هستند، به این معنا است که در آینده وارد موقعیتی می شوید که اکثر امور و برنامه ها از حوزه مدیریت و کنترل شما خارج شده‌اند.

در این زمینه می‌توان به ابتلا به بیماری اشاره کرد که در بستر افتاده و از انجام کار غافل بمانید و یا اینکه به علت شرایط کاری و حرفه ای امکان سفر برای تان میسر نشود. این رویا دلالت بر گذر ایام و روزگار دارد که در احوال و موقعیت های مختلف چهره هایی از خود را به انسان نمایانده و از آن گذر می کند.

چمن در دهانتان

اگر در خواب متوجه شوید به دلایلی چمن یا علفی در داخل دهانتان قرار دارد، به منزله رد و عدم قبول مسئله و موضوعی است که با آن مواجه شده اید. رشد چمنزار در داخل خانه:

زمانی که در رویا نظاره گر رشد و گسترش چمنزار در داخل منزلتان بودید، تعبیر مناسبی نداشته و به این معناست که احتمالاً در آینده ساکنین آن خانه مجبور به رهاسازی و رفتن از آن می شوند.
زمانی که در خواب ببینید در فاصله اندکی از منزلتان چمن هایی روییده بودند، بیانگر تغییر و تحولات مثبتی است که برای اهالی و ساکنین آن منزل ایجاد میشود. این امر می‌تواند شامل ازدواج و تشکیل زندگی یکی از فرزندان آن خانواده باشد.

دویدن روی چمنزار

هنگامی که در رویا نظاره گر دویدن خودتان بر روی چمنزار بودید، به منزله شروعی تازه و نوین در زندگی می باشد. در آینده ای نزدیک به فصل جدیدی از زندگی تان پا گذاشته و تغییر و تحولات بسیاری در آن ایجاد می شود. در حال حاضر شما در تهیه مقدمات و زمینه سازی آن بوده که در آخر شرایط را برای تان دلچسب می کند.
مفهوم دیگری که برای این رویا بیان شده دلالت بر خواسته و تمایل شما برای استارت و شروعی دوباره در زندگی بوده، تا بدین وسیله طراوت و شادمانی بیشتری بر زندگی‌تان حاکم شود.

تعابیری که برای گام برداشتن بر روی چمن ها بیان می شود، بیانگر رشد و پیشرفتی است که در حرفه و تخصص تان حاصل می کنید. به هر میزان که چمن ها در زیر پای تان با طراوت و شاداب باشند، به همان نسبت زندگی شما مطلوب تر بوده و به رشد بیشتری دست می یابید.

چمنزار باز و وسیع

اگر در خواب چمن و چمنزار را در زمینی بسیار گسترده و وسیع نظاره کنید، تعبیر به قبول و انعطاف با موضوعی می باشد. دیدن این خواب همچون پیامی است که شما را به گشودن افکار و ذهنتان نسبت به مطالب و دستاوردهای جدید دعوت نموده تا ظرفیت وجودی تان افزایش یابد.

چمنزار خشک

چنانچه در رویا چمنزار را در شکل و شمایل خشکیده نظاره کنید، تعبیر به مواجهه و قرار گرفتن در شرایطی است که ناخوشایند بوده و بروز بحران های را در آینده متصور می شود. این اتفاقات ممکن است شامل امورات روزمره بوده و به قدری شما را متاثر نماید که همه شوق و انگیزه وجودتان را برای پیشبرد اهداف و فعالیتتان از دست داده و مأیوس شوید.

مشاهده چمنزاری خشکیده از خواب های مطلوبی نبوده و ممکن است اشاره به مسائلی دارد که سلامتی و صحت جسم شما را تهدید می کند. مفهوم دیگر این رویا بیانگر وجود شخصی است که دچار حماقت و نادانی بوده و لازم است تا چالش هایی را با او پشت سر بگذارید.
پس از رویتوعیت چنین خوابی بهتر است با مراجعه به پزشک حاذق، آزمایشات و بررسی‌های بیشتری بر جسمتان داشته باشید.

چمنزار در پارک

اگر خودتان را به شکل دراز کش و یا نشسته در میان چمنزار یک بوستان و یا پارک نظاره کنید، نشان دهنده احوال و ایام مسرت بخشی است که در کنار اعضای خانواده و دوستان صمیمی تان می گذرانید.

چمنزارهای بلند

هنگامی که در رویا مشاهده کنید در میان چمنزارهای بلند قرار گرفته اید، دلالت بر دستیابی به نیکبختی و سعادت در آینده‌ای نزدیک را دارد. تعبیر دیگر خواب چمن نشان دهنده مهارت و توانمندی شما در حل و فصل مسائل و موضوعاتی است که مدت های مدید با آن دست و پنجه نرم نموده و موفق به رفع آن شدید. بدانید که در آینده ای نزدیک شاهد بروز جریانات و تحولاتی دلچسب و شیرین در زندگیتان هستید.

پایان یافتن دوره ای که در آن با چالش های بسیار زیادی مواجه شده و شرایط سختی را متحمل شده بودید، سرانجام مسرت و نشاط را بر لحظات شما جاری ساخته است. رویایی که در میان چمن های بلند محاصره شده باشید، احتمالا اشاره بر آرزوهای جاه طلبانه و اهداف دور از دسترسی باشد که در افکارتان آن را گذرانده ولی دسترسی به آن تلاش زیادی را می طلبد.

قورباغه در میان چمنزار

خوابی که در آن شاهد قرار داشتن و جست و خیز یک قورباغه در داخل چمنزار باشید، بسیار خیر و نیک می باشد.‌چرا که این رویا به مفهوم قرار ملاقات و دیدار و آشنایی با شخصی جدید است که در آینده ارتباطی صمیمی و عمیق میانتان شکل می گیرد. این احتمال هست که شخص جدید نقش مثمر ثمر و تعیین‌کننده‌ای در زندگی و برنامه های شما داشته و به سمت رشد و ارتقا سوق دهد.

در صورتی که تعداد زیادی قورباغه در چمنزار وجود داشته باشند، به این معنا است که یکی از نزدیکان و یا شخصی از اعضای خانواده با انجام رفتار و یا رهنمودهای لازم، تاثیر زیادی در جهت دهی شما در زندگی خواهد داشت. چنانچه شخص قابل اطمینان و آگاهی در پیرامون خود دارید، بهتر است در فعالیت ها و امورات تان از نظرات او بهره گرفته و توصیه‌های او را لحاظ کنید.

دراز کشیدن روی چمنزار

دراز کشیدن بر روی چمن زار از جمله رویاهایی است که خبر از اتفاقات خوب می دهد. چرا که این خواب بشارتی بر آشنایی و مراوداتی است که با شخص جدیدی برقرار نموده و این امر به ارتباط عاشقانه و رمانتیک منجر می شود.

تعبیر زمانی که در خواب نظاره کنید بر روی چمن‌ ها دراز کشیده و به خواب رفته اید، علامت آن است که به زودی در معاملات اقتصادی و پروژه هایی که سرمایه گذاری نموده اید، سود و منفعت قابل توجهی کسب می کنید.

همچنین دیدن این رویا نشان دهنده خوشحالی و اوقاتی مسرت بخش بوده و یا از سفر تفریحی خبر می‌دهد که به زودی عازم میشوید. مفهوم دیگر این خواب تعبیر به کسالت و بیماری مختصری است که در زمان اندکی برطرف می شود.

در صورت تمایل این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
🌿 تعبیر خواب چمن از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 🌿 تعبیر خواب چمن از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 🌿 تعبیر خواب چمن از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 🌿 تعبیر خواب چمن از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف
تلگرام واتس آپ فیس بوک پیامک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعبیرخواب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ خلاصه بازی تاتنهام 2 - آرسنال 3