🐅 تعبیر خواب ببر از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف


🐅 تعبیر خواب ببر از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

تعبیر خواب ببر 🐅 خواب هایی که به شکل های مختلف از ببر مشاهده می شود اصولاً از نظر معبرین خیر و نیک بوده و تعبیر های زیبایی از آن بیان شده است. تعابیر و معانی که از مفسران مختلف در خصوص مشاهده ببر در رویا بیان شده، شباهت زیادی به مفاهیمی...

تعبیر خواب ببر 🐅

خواب هایی که به شکل های مختلف از ببر مشاهده می شود اصولاً از نظر معبرین خیر و نیک بوده و تعبیر های زیبایی از آن بیان شده است. تعابیر و معانی که از مفسران مختلف در خصوص مشاهده ببر در رویا بیان شده، شباهت زیادی به مفاهیمی دارد که از دیدن شیر در خواب مطرح شده است.

تنها وجه تفاوتی که در این میان بوده، ظاهر ببر بیشتر به سمت مادگی متمایل است. لذا دیدن ببر را می توان سمبلی از خانمی مستبد و عصیانگر، مادر رویابین و یا زنی دانست که گاها حامی قدرتمند و برخی اوقات سرکش بروز می کند. مشاهده ببر اشاره به ویژگی هایی همچون پرخاش و مقابله، مهاجم، استقلال و توانمندی، غرایز جنسی، نگرانی و بیم در خواب بیننده داشته که به طور بارزی آن را نمایان می کند.

دیدن ببر در خواب به منزله وجود دشمنی قدرتمند و عظیم با خصوصیات با محبت و بخشنده بوده که از هیچ بعدی شما امکان رودر رویی و نبرد با او را ندارید. چنانچه ای خصم قدرتمند بر شما غلبه کند، ممکن است در نهایت گذشت بدون ایجاد لطمه و ضرری از شما چه پوشی کرده و درگذرد.

همچنین مشاهده ببر دلالت بر جنبه ای از شخصیت تان دارد که به محض مواجهه با مشکلات و مسائل به یکباره بروز کرده و به چاره جویی در آن شرایط می پردازد. احتمال دارد که شما در انتظار رو در رو شدن با پیشامدهایی هستید که تا قبل از وقوع آن در پی اتخاذ تدابیر صحیح و پیدا کردن راه حل هایی برای خنثی کردن مسأله باشید.

مواجهه با چنین موضوعی بسیار شما را در تنگنا و استرس شدیدی قرار داده است، به طوری که با افکار و احساسات ناشی از آن به خواب رفته و تصویری از آن را در رویا مشاهده می کنید. بدانید که اضطراب و نگرانی های پیش از وقوع بحران تنها موجب تشدید آن شده و هیچ کمکی به رفع آن نمی کند. لذا سعی کنید با آرامش و تسلط بر خود، با جریان زندگی همراه شده تا در مواقع لازم تصمیمات صحیحی اتخاذ کرده و راهکارهای مناسبی برای فع و رجوع آن به کار ببرید.

توجه داشته باشید هر آنچه که هم اکنون در ابعاد مختلف زندگی تان از نظر احساسی، روابط، شرایط خانوادگی، امور شغل و حرفه، وضعیت مالی و اقتصادی و حتی سطح دانش و تحصیلی حاکم است، نتیجه افکار، عواطف و تصمیماتی است که در گذشته داشته آید. پس بهتر است به افسوس و حسرت خاتمه داده و از همه موفقیت ها و اشتباهات تان درس گرفته و کتاب گذشته را برای همیشه ببندید.

با تمرکز بر حال و آینده می توانید شرایط ایده آلی را برای خود رقم بزنید. البته لازم به ذکر است غالب بودن عواطفی مانند جسارت، سجاعت، هراس، قدرتمندی، استرس و …. در وجودتان، احتمال دیدن ببر در خواب را افزایش می دهد.

از جمله صفاتی که برای ببر بیان شده، صبر و شکیبایی زیاد اوست. به هنگام شکار کاملا مدت طولانی صید خود را بر نظر گرفته و در انتظار موقعیت مناسبی می ماند که حمله را به سمت شکار انجام داده و موفق شود. با توجه به موارد ذکر شده دیدن ببر را ثمثیلی از ذکاوت، شکیبایی و طاقت بالا مطرح می کنند.

ممکن است مدت مدیدی است که همه همت و اراده خود را برای به ثمر رسیدن مطلبی به کار بسته و برای تحقق آن شکیبایی به خرج داده اید، هم اکنون وقت آن است که نتیجه زحماتتان را ببینید.

شما مصمم شده اید تا با استفاده از مهارت و توانمندی های تان، قدرت و جسارت خود را به نمایش گذاشته و مانع سودجویی دیگران از داشته های تان شوید. در این شرایط مسیری را در پیش گرفته آید که لازم است با قدرتمندی و جسارت جلو رفته و در عین حال سعه صدر و پایداری بسیاری داشته باشید. خوشبختانه شما از عزت نفس بالایی برخوردار بوده که همچون پشتوانه محکمی هدایت کرده و کمک زیادی در رفع موانع و مشکلات پیش رو دارد.

تعبیر دیدن ببر در خواب دلالت بر رفتارهای شرورانه، کینه توزی، وجود افراد بد ذات با صفت های درنده و بی فرهنگ و یا جسور دارد. همانگونه که ذکر شد ممکن است رفتارها و احساسات ضد و نقیضی در خواب بیننده هویدا شده و یا حتی به بروز عملکرد و فعالیت غیر طبیعی و عجیبی منجر شود.

حال برای مشاهده تعبیر خواب تکمیلی خود با تاروت رنگی همراه شوید.

در زیر می توانید با انتخاب معبر و یا موضوع آن، تعبیر خواب آن را مشاهده کنید:

تعابیر بر اساس معبر

محمد ابن سیرین

ابراهیم کرمانی

منوچهر مطیعی تهرانی

هانس کورت

لیلا برایت

آنلی بیتون

کتاب سرزمین رویاها

تعابیر بر اساس موضوع

ببر ماده

حمله ببر

ببر قهوه ای

ببر سیاه

ببر سفید

ببر اهلی

رام کردن ببر

ببر بزرگ

کشتن ببر

ببر قوی

شکل ببر شدن

بازی با ببر

خوشحالی از دیدن ببر

دوستی با ببر

فرار کردن از دست ببر

دیدن ببر در دوران بارداری

توله ببر

ببر پیر

ببر خوابیده

دیدن ببر در حال شکار کردن

فرار کردن ببر از دست شما

ببر در خانه

سوار ببر شدن

ببر بیمار و مریض

🐅 تعبیر خواب ببر از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

تعبیر خواب ببر بر اساس نظر معبر 👴

از نظر محمد ابن سیرین

اگر در خواب ببینید با ببر جنگ و نزاعی تن به تن داشته و بر او پیروز شدید، تعبیر ان به این معناست که در واقعیت بر حسودان و بدخواهان چیره می شوید. در صورتی که ببر شما را شکست داد، بیانگر غلبه دشمن بر شما و امورات تان است.

چنانچه در رویا مشاهده کنید ببر از دیدن شما هراسناک شده و گریزان بود، تعبیر به آن است که از مکر و حیله دشمنان در امنیت و سلامت می مانید.

از نظر ابراهیم کرمانی

خوابی که در آن استخوان، پوست و موی ببر را ببینید، نشان دهنده سود و منفعت مالی است که از جانب دشمنان حاصل می کنید. به هر میزان که از آنها ببینید، به همان نسبت مال بیشتری نصیبتان می شود.

اگر در خواب مشاهده کند بر روی ببر سوار شده و ببر کاملا رام و حرف شنوی او بود، تعبیر به فرمانبرداری و اطاعت دشمنان از وی می باشد.

از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

در حقیقت ببر در رویا، حیوان خاصی است که تفاسیر و معانی که درخصوص جانوران وحشی و درنده خو بیان می شود، نسبت به او نمی گنجد.‌ چرا که او با وجود داشتن جثه بزرگ و چابک، خوی درنده و ظاهری زیبا و فریبنده باز هم دشمن قلمداد شده ولی دشمنی است که بسیار قدرتمند و ریوف و بخشنده می باشد.

ببر خصمی است که یارای مبارزه و مواجهه با او در ذهن تان جایی ندارد و حتی فکر آن نیز لرزه بر وجودتان می افکند. ولی همین دشمن قدر و توانا به قدری با عطوفت، بخشنده و جوانمرد است که در صورت غلبه و شکست شما، در نهایت بزرگی بدون هیچ لطمه و خدشه ای از شما چشم پوشی کرده و به دنبال کار خود می رود.

تفسیری که برخی معبربن از مشاهده ببر بیان می کنند چنین بوده که چنانچه ر موقعیتی بودید که با ببر رخ به رخ شده و مقابلش قرار گرفتید، تعبیر به آن است که احتمالا در آینده با دشمنی که از توانایی جسمی و قدرت بالایی برخوردار است رو به رو می شوید. به طوری که مبهوت و حیران مانده و قدرت تعقل و پیدا کردن راه مقابله با او را از دست می دهید.

اگر در خواب ببینید در حال جنگ و نبرد با ببر هستید، تعبیر ان یعنی در واقعیت با دشمنانی که دارای ویژگی های مشابه آنچه قبلاً ذکر شد، مواجه شده و دست به گریبان می شوید‌

زمانی که در خواب شاهد یورش و حمله ببر به خودتان بودید، به مفهوم دست اندازی بدخواهان و دشمنان به مال و زندگی شما است.

در صورتی که ببینید از مقابل ببر فرار می کنید، یعنی از مکر، حیله و تجاوز دشمن در امان می مانید، چرا که گریز از برابر ببر به مفهوم حفاظت و رسیدن به نقطه امنی تعریف می شود. اگر موفق شوید تا ببر را فراری دهید، بیانگر ظفر و غلبه ای است بر دشمن می یابید.

دیدن پوست ببر در رویا، اشاره به مال و پولی است که به یکباره و بدون صرف انرژی و زمان برایتان حاصل می شود.

اگر در خواب مشاهده کنید پوست ببر را کاملا بر روی زمین باز کرده و بر روی آن می نشینید، به منزله دریافت مال و ثروتی است که موجب آسودگی خیال برای شما شده و تضمینی برای بهره مندی از رفاه مالی در سال های آتی برای تان است.

از نظر هانس کورت

خوابی که در آن نظاره گر حمله ببر به سمت خودتان بودید، به این معناست که بعلت ناکامی در موضوع احساسی، مالی و یا کاری روحیه متزلزل و تا امیدی پیدا کرده، بطوری که انگیزه ای برای هیچ اقدام و کاری ندارید.

زمانی که در خواب ببینید در مقابل حمله یک ببر مقاومت کرده و موفق می شوید که مانع یورش او شوید، تعبیر ان به منزله دستیابی به هرآنچه مد نظرتان بوده و ظفر و پیروزی در اموراتتان حاصل می شود.ذ

دیدن ببر در قفس به هنگام رویا، تعبیر به ناکامی و شکستی است که بدخواهان در نقشه و برنامه های خود برای شما داشته اند.

از نظر لیلا برایت

هنگامی که در رویا ببری ببینید، به مفهوم انجام رفتار و کاری از جانب دشمن و بدخواهان تان است که به نیت اذیت و ضرر شما به آن اقدام می کند.

چنانچه در خواب متوجه شوید به هرکجا که می روید، ببری به دنبال تان بوده و در پی شماست، بیانگر وجود شخصی در پیرامون تان بوده که قصد آسیب و لطمه به شما و اموراتتان دارد.

از نظر آنلی بیتون

در صورتی که مشاهده کنید از پوست ببر فرش و یا موکتی تهیه شده و می توان بر روی آن نشست، نشان دهنده شرایط دلچسب و مفرحی است که نهایت لذت و شادکامی را از آن می برید.

خوابی که در آن ببینید ببر به جانب شما حمله ور شد، تعبیر به آن است که بعلت پیش نرفتن اوضاع بر وفق مرادتان دچار یاس شده و روحیه و نشاط خود را از دست می دهید.

چنانچه در رویا ببینید، موفق به پایداری در مقابل یورش ببر شده و از ادامه آن منصرف می شود، به منزله موفقیت و پیروزی در امورات و برنامه ها بوده و به سر منزل مقصود می رسید.

اگر در خواب دیدید که ببر از مقابل شما فرار می کند، تعبیر ان به این معناست که در زندگی بر حریفان و بدخواهان غلبه کرده و به جایگاه والا و ارزشمندی تکیه می زنید.

زمانی که در خواب تعدادی ببر را درون قفس مشاهده کنید، دلالت بر پیروزی و موفقیتی است که در مقابل دشمنان به دست می آورید.

از نظر کتاب سرزمین رویاها

شما یک بچه ببر اهلی دارید

نشان دهنده پیشنهاد ازدواجی است که به شما می شود.

خواب ببر

یعنی در امورات و اجرای برنامه های تان با مخالفان و بدخواهان مواجه می شوید.

به یک ببر نگاه می‌کنید

به منزله فرصت استثنایی است که همه اهل خانواده از آن بهره مند می شوند.

یک ببر می‌دود

بیانگر ابتلا به مرض صعب العلاج است.

یک ببر را می‌کشید

هشداری بر احتیاط در داشته های تان است، به علت وجود افراد کینه توز و بدخواه پیرامونتان.

یک ببرماده بعد از زایمان می‌میرد

تعبیر به دریافت پول و وجه نقدی برای شماست.

یک ببر در سیرک

به منزله وجود دوستانی است که همواره و در مشکلات یاور و کمک تان هستند.

یک ببر شما راغافلگیر می‌کند

بیانگر اندوه و نگرانی عمیقی است که حادث می شود.

یک ببر در قفس

خبر از پایان عمر شخصیتی بزرگ و تاثیر گذار دارد.

صدای غرش یک ببر را می‌شنوید

بروز مسأله ای در برنامه ها موجب نگرانی و پریشانی شما می شود.

یک ببر زنجیره شده

شخصی از دشمنان با انجام کاری شما را در عمل انجام شده قرار می دهد.

یک ببر در حال غذا خوردن

به معنای مال و ثروت عظیمی است که صاحبش می شوید.

تعبیر خواب ببر بر‌ اساس موضوع آن 📋

ببر ماده

تعبیر که در آن ببر ماده ای در خواب ببینید که در حال نگهداری و مراقبت از فرزندانش است، انعکاسی از وجود خودتان است. به این معناست که در واقعیت تدابیر و امنیت لازم برای پرورش و مراقبت از فرزندانتان انجام می دهید.

تا حدودی شما از امنیت و آسایش فرزندان تان احساس خطر کرده، و به آن جهت استرس و نگرانی شدیدی شما را در بر گرفته است. شما گمان می برید که هنوز فرزندان تان از توانایی و مهارت کافی برای رسیدگی به امورات و در امان بودن از خطرات ندارند.

با وجود این احساساتی که در شما حس می شود و کاملا به جا و درست است، لازم است مد نظر داشته باشید موقعی فرا می رسد که ناگزیر هستید پر و بال کافی به فرزندانتان داده تا زمینه کسب تجربه و رویارویی با جامعه را پیدا کنند.

شرایط اجازه نمی دهد که تا ابد نقش فرشته محافظ و نگهدار فرزندان را به عهده بگیرید. پس بهتر است آموزشها و تربیت کافی را در هر زمینه ای برای آنها داشته باشید تا به مهارت لازم برای مقابله با شرایط سخت و کنار زدن موانع دست یابند.

حمله ببر

چنانچه در رویا ببینید ببری به جانب شما حمله ور شده، به این معناست که شما دست به عمل و اقدامی زده آید که از روبه رو شدن با عواقب سخت آن هراسناک شده اید.‌ در واقع این نگرانی به علت تن دادن به تصمیمات و رفتارهای نادرستی است که در گذشته داشته آید و باعث بروز موانع و مسائلی برایتان می شود.

چنانچه در رویا شاهد حمله تعداد بسیاری ببر به جانب خودتان بوده، به طوری که خودتان را کاملاً بی دفاع دیده و حتی یارای گریز از مقابل شان را در خود نمی بینید، چنین مفهومی دارد که به علت درگیر شدن با مسائل و مشکلاتی که مدت های مدیدی با آنها دست و پنجه نرم کرده اید، بسیار روحیه شما افت داشته و انگیزه خود را از دست داده اید.

چنین خوابی بیانگر احساس ناپایدار بودن و عدم امنیت در ابعاد مختلف زندگی داشته و حتی از نسبت به آینده نامعلوم احساس پریشانی و ترس می کنید.

به شدت منزوی شده و احساس تزلزل و ناپایداری در امور و شرایط دارید.

بیانگر وجود اشخاص بدخواه و کینه توز در پیرامون شما است.

ببر قهوه ای

ببر قهوه ای حیوانی با خوی وحشی بوده که همواره در مقابل شیر در حال جنگ و نزاع است. زمانی که در خواب ببر به رنگ قهوه ای بینید، تعبیر ان به منزله دشمنی قدر و توانمند و بسیار شجاع و جسور است. در عین حال بسیار بخشنده و باگذشت می باشد.

در صورتی که به دفعات در خواب ببر قهوه ای را مشاهده کنید، به مفهوم وجود شخصی کینه توز و بدخواه در اطرافتان بوده که با توسل به ترفندی خود را به زندگی تان نزدیک می کند. بهتر است برای مقابله با رفتارهای مخاطره آمیز آنها خود را کاملا مهیا کنید.

ببر سیاه

مشاهده ببر سیاه در خواب بیانگر خصم و بدخواهی قدر و جدی است. همچنین تعبیر به وجود زنی عصبانی و یا حتی مادر خواب بیننده بوده و یا خانمی که گاها او را مورد حمایت قرار داده و یا سرکشی و عصیان می کند. در حقیقت دیدن ببر سیاه به منزله برخی از خصوصیات رفتاری همچون خصومت، عصبانیت، توانمندی، صلابت، نگرانی، بیم و ترس و حتی تمایلات جنسی بوده که در این رویا منعکس می شود.

ببر سفید

اگر در خواب ببری به رنگ سفید ببینید، نشان دهنده قصد و نیت پلید شخصی از بدخواهان تان بوده که در جهت وارد کردن آسیب و لطمه ای به شماست.

در صورتی که در خواب مشاهده کردید ببر در حال تعقیب شما بود، تعبیر ان به منزله ضرر و زیانی است که از جانب شخصی متوجه شما می شود.

خوابی که در آن ببر سفید دیده شود بر پنج قسم است:

یکم

وجود دشمن و بدخواه

دوم

یورش و حمله

سوم

ظفر و موفقیت در امور

چهارم

کسب جایگاه ارزشمند

پنجم

غلبه بر دشمنان

ببر اهلی

اگر در خواب ببر اهلی ببینید، تعبیر به آن است که به شدت تمایل دارید که رفتارهای مغایر با طبع و سرشت تان انجام دهید. این رغبت و شوق به حدی است که حتی رفتارهای محیر العقول از شما سر می زند. البته به طور مداوم در پی انجام کارهای جدید بوده و میل دارید تا هیجان های جدید تجربه کنید. ولی در نظر داشته باشید که بهتر است به کار و موضوعی بپردازید که به آن علاقه داشته و در عین حال هیچ ضرر و زیانی نیز برای شما نداشته باشد.

چنانچه در خواب ببینید که در منزل تان در حال مراقبت و نگهداری از ببر بودید که صاحب و مالکش شما هستید، تعبیر ان چنین مفهومی دارد که غالبا رفتارهایی از شما سر می زند که با جنسیت و طبع تان سازگار نیست.‌ همچنین فعالیتی را در نظر داشته و سعی دارید تا با کسب مهارت و آموزش در آن به استادی برسید. قبل از هر کاری نسبت به علاقه و انگیزه در آن فعالیت اطمینان کسب کنید.

رام کردن ببر

اگر در خواب خود مشاهده کردید که در حال رام کردن ببر هستین نسبت به شرایطی که در آن به سر می برید کاملاً احساس رضایت و خوشنودی دارید.

ببر بزرگ

خوابی که در آن ببر بزرگ ببینید، بیانگر جنگ و نزاعی است با دشمنی که بسیار به شما نزدیک بوده صورت می گیرد. چنانچه مشاهده کنید ببری با جثه بزرگ در حال حمله و یورش به سمت شما بوده و موفق شدید که بر او غالب شوید، بیانگر ظفر و پیروزی در اهداف و امورات می باشد.

در صورتی که دیدید ببری بزرگ و به رنگ قهوه‌ای از شما می گریزد، به منزله شکست حریفان و مخالفان تان می باشد. ولی اگر ببر بزرگ به جانب شما آمده و با شما گلاویز شود، تعبیر به پیش نرفتن امور بر وفق مراد می باشد.

کشتن ببر

اگر در خواب ببینید ببری را می کشید، به این معناست که در درون تان انرژی و قدرت بی نهایتی را حس می کنید، به طوری که به این باور رسیده آید که در هر لحظه سرشار از چنان اراده و توانمندی هستید که قادر به انجام هر فعالیت و با کاری به تنهایی هستید.

گرچه از جهاتی برخورداری از این احساس شما را به سمت جلو و پیشرفت سوق می دهد ولی ممکن است اطرافیان از سمت تان پراکنده شده و از رویارویی با شما اجتناب کنند.

هرچند احساس قدرت بسیار خوشایند و مطلوب بوده ولی در همه احوال خشوع و تواضع از خصلت‌های پسندیده و نیک به حساب می آید. غالبا اشخاص قدرتمند و متمول به علت خود بزرگ بینی، نفوذ و قدرت دیگران را ناچیز فرض کرده و در همه روابط و مراودات اجتماعی، ابعادی از توانمندی و اقتدار خود را اظهار می کنند.

بر همه مسائل و موانع پیش رو غلبه می کنید.

ببر قوی

در صورتی که در خواب ببر را کاملا تنومند و مقتدر مشاهده کنید، تعبیر ان برگرفته از احساس قدرتمندی و شکیبایی است که در خود سراغ دارید. به قدری که حس می کنید به راحتی از عهده مسائل و مشکلات تان برآمده و به هیچ وجه ضعف و سستی در اراده و تصمیم تان جایی ندارد.

شکل ببر شدن

چنانچه در خواب مشاهده کنید که خودتان به شکل ببر در آمده و یا عضوی از بدن تان و حتی قسمتی از پوستتان به شکل ببر بود، چنین معنایی دارد که به شدت تمایل دارید که امورات و برنامه های اساسی و مهم زندگیتان را به تنهایی پیش برده و آن را به نتیجه برسانید. حتی از انجام چنین رفتاری احساس لذت و اقتدار میکنید.

در عین حال این احساس در شما غالب است که هیچ گونه نیازی به وجود شخص دیگری در زندگی نداشته و قادر هستید که بدون یاری و حمایت کسی در مسیری که پیش گرفته‌اید، به نتیجه مطلوب دست یابید.

عزم و اراده قوی در وجودتان بوده که به تنهایی به موفقیت و پیروزی می رسید‌.

بازی با ببر

مشاهده رویای ببر به ویژه بازی و ملاعبه با ببر و یا حتی قرار گرفتن و همراهی در کنار آن، تعبیر به آن است که وجودتان سرشار از احساس مسرت، خوشحالی بسیار و روحیه بالا هستید.

دیدن چنین خوابی بسیار خیر و نیک بوده و معمولاً بر گرفته از آرامش ذهنی و آسایش خاطری است که بر شما حاکم است. شما بسیار نسبت به رفتار، احساس و عملکرد تان رضایت و خشنودی داشته و به خودتان بالاترین نمره را میدهید.

خوشحالی از دیدن ببر

زمانی که در خواب ببینید با دیدن ببر بسیار احساس مسرت و نشاط به شما دست داده و احساسات مثبتی در شما شکل می‌گیرد، تعبیر ان چنین مفهومی دارد که شما شخصی مقتدر و بسیار خوش خلق بوده ولی در عین حال ممکن است رفتار هایی از شما بروز کند که در فکر و ذهن کسی نمی گنجد.

شما قادر هستید تا مدت‌ها احساس انزجار و بیزاری از شخصی را در وجودتان پرورش داده و آن را از اطرافیانتان مخفی کنید تا موقعی که فرصت مناسب برای تلافی را بیابید. در این شرایط به یکباره تغییر چهره داده و تمامِ غرور و اقتدار هر آنچه که حس می کنید را بر سر او همچون آوار خراب کنید.

این خصلت در شما سبب می‌شود تا اطرافیان در مقابل شما بسیار سنجیده و دست به عصا رفتار کنند. به طوری که توان پیش بینی حرکات و عکس العمل شما را در خود نمی بینند.

البته داشتن این خصلت همیشه مناسب و به صلاح نبوده و گاها باعث آسیب و زیان به خودتان باشد. ممکن است زمانی که در حال دست و پنجه نرم کردن با مسائل و موانعی هستید به شدت روحیه تان افت کرده و احساس ضعف و سستی کرده و از ادامه کار باز مانید.

دوستی با ببر

به هنگامی که در خواب مشاهده کنید کاملاً با یک ببر دوست شده و حتی مطیع و دست پرورده شماست، تعبیر به آن است که در شرایطی که فعلاً در آن به سر می برید کاملاً رضایت داشته و از آن خوشنود هستید.

شما به قدری خودتان را قوی و مسلط به امور می دانید که جرأت و جسارت پرداختن به امور مهم و حساسی را داشته و بدون حمایت و یاری دیگران پله‌های ترقی را در زندگی طی می کنید.

شما چنین استنباطی دارید که با وجود قدرت مالی، دانش و اقتدار کافی، توانایی کنترل و تسلط بر اوضاع و احوالتان داشته و در شرایط لازم توانایی مراقبت و پاسداری از خود، اعضای خانواده و داشته های تان دارید.

شما نسبت به مهارت، تدبیر و تصمیماتی که اتخاذ می کنید، کاملا احساس رضایت کرده و سعی می کنید تا حد ممکن است شرایط مساعد را حفظ و پایدار نگه دارید.

فرار کردن از دست ببر

زمانی که در خواب ببینید در حال گریز از ببر هستید، چنین مفهومی دارد که در واقعیت با تدابیر و اقدامات تلاش میکنید تا شرایط منفی و نابسامانی که در آن قرار گرفته‌اید به نفع خود تغییر داده و به سمت مثبت و پایدار هدایت کنید.

ممکن است نسبت به شرایط کاری و یا ارتباطات خانوادگی تان شاکی بوده و بودن در این موقعیت را به منزله ضعف و نقصی ببینید که مانع ترقی و پیشرفت شما در امور تان می شود. تمایل دارید تا از این شرایط فاصله گرفته و به آرامش نسبی دست یابید.

دیدن ببر در دوران بارداری

اگر شما هم اکنون در دوران بارداری به سر برده و رویای ببر را ببینید، این خواب بسیار نیک و خیر است. به این معناست که شما احساس می کنید از نظر توانمندی جسمی و فکری به چنان بلوغ و کمالی دست یافته‌اید که قادر هستید تا انسان دیگری را به این دنیا هدایت کرده و مسئولیت پرورش، نگهداری و تربیت او را عهده‌دار باشید.

حتی شما از شرایط سخت بارداری و تغییرات جسمی که در شما حاصل شده، احساس خشنودی و رضایت داشته و به هیچ وجه نادم و پشیمان نیستید. شما احساس می کنید که شرایط و ویژگی‌های یک مادر و یا والد ایده آل و مطلوب را دارا هستید.

احساس رشد و رسیدن به کمال فکری و ذهنی دارید

توله ببر

هنگامی که شما در خواب توله ببر و یا بچه آن را مشاهده کنید تعبیر ان به این معناست که به دنبال آن هستید که ویژگی های شخصیتی، فکری، عواطف و حتی رفتارتان را به سمت مثبت و بهینه سازی تغییر داده و با آموزش و استمرار در خصوصیات خوب به تقویت و بهبودی آن ها بپردازید.

بدین ترتیب از خودتان شخصیتی با نفوذ، مقتدر، هوشیار و چابک می سازید. با وجودی که تازه در ابتدای این مسیر قرار گرفته اید، از مشاهده تغییرات و پیشرفت تان احساس رضایت داشته و نسبت به ادامه راهتان مصمم می شوید.

این تحولات منجر به افزایش روحیه و ارتقاء ذهنی و فکری شما شده و موجب ارتقاء اعتماد به نفس و عزت نفستان شود.

توله ببر سمبلی از فرزند بوده و دیدن توله ببر در خواب، به منزله افکار و نگرانی های شماست که نسبت به احوال فرزندتان دارید. احساسات و غریزه مادری شما، توجه تان را به مراقبت و دقت بیشتر از فرزندتان معطوف داشته تا نیازهای او به درستی برآورده شود.

ممکن است مسأله یا موضوعی شما را به هراس افکنده و یا از مواجهه و بروز مشکلی بسیار نگران و اندوهناک هستید. البته شما به مدت طولانی سعی و کوشش مستمر داشته آید تا توانمندی و ارزش و اعتبارتان را نمایان کنید.

یعنی به زودی شروعی جدید و موفقیت آمیز خواهید داشت.

ببر پیر

اگر در خواب خود ببر پیر مشاهده کردید، تعبیر ان یاس و حرمان شدیدی بر وجودتان حاکم می شود.

ببر خوابیده

اگر در خواب ببری را ببینید که در خواب به سر برده و کاری با کسی نداشته و عکس العملی از او بروز نمی کند، چنین مفهومی دارد که حس می کنید در میان اشخاص و یا محیطی هستید که نسبت به مهارت، توانایی و حتی استعدادهای شما بی توجهی کرده و حتی مانع و سرپوشی در مقابلتان ایجاد می کنند.

شما کاملا به استعدادها و قابلیت های تان آگاهی داشته و به آن مشرف هستید و قدرت انجام امورات مهم را در خود سراغ دارید، ولی در موقعیت کنونی مجالی برای بروز آن نمی بینید.

دیدن ببر در حال شکار کردن

چنانچه در خواب ببری را مشغول شکار کردن ببینید، تعبیر به آن است که برای دستیابی به موضوعی مهم و ارزشمند تمام انرژی، ابزار و زمان تان را به آن معطوف کرده و مصمم هستید تا به هر روش ممکن اهدافتان را در زندگی محقق کنید.

در راهی که در پیش گرفته اید با همه نیرو و انرژی تان به سمت جلو پیش رفته و با اصول برنامه ریزی و ایده هایی که به اجرا در آورده اید، کاملا گام های حساب شده و سنجیده برمیدارید.

شما در یک قدمی دستیابی به آرزوها و اهدافتان بوده و خودتان را مقتدر حس می کنید.

فرار کردن ببر از دست شما

زمانی که در خواب مشاهده کنید به تعقیب و گریز ببری پرداخته و او از شما می گریزد، به این معناست که در پیرامون شما بدخواهان و دشمنانی وجود دارند که بسیار با هوش و ذکاوت رفتار کرده و به مقابله با شما برخاسته اند، ولی خوشبختانه کاری از پیش نبرده در بهترین شرایط آنها را در اجرای نقشه های شان ناکام گذاشته اید.

ببر در خانه

در صورتی که در خواب ببینید در منزل و زیر سقف شما ببری وجود داشته، تعبیر به آن است متوجه می شوید که تمام اعضای خانواده و عزیزانتان با شما در یک سمت و سو حرکت کرده و در بسیاری از امور با شما هم عقیده هستند.

چنین امری قدرت مضاعفی را در شما تزریق کرده و پشتوانه ای قوی و قدرتمند را کنار خود حس می‌کنید که می‌توانید با تکیه بر آنها گام های بزرگ و اساسی را برای پیشرفت و ترقی بردارید.

شما به علت برخورداری از خانواده ای صمیمی و دلگرم بسیار خوشنود بوده و خدا را شکر می کنید که با تکیه بر این نعمت عظیم قادر هستید راه مناسبی را برای دست یابی به ایده‌آل‌ها و اهدافتان پشت سر گذاشته و در کنار اعضای خانواده و نزدیکان از فواید آن بهره مند شوید.

سوار ببر شدن

اگر در خواب خود مشاهده کردید که سوار ببر شده اید، تعبیر ان یعنی شما دارای شجاعت و جسارت کافی در وجودتان هستید.

ببر بیمار و مریض

دیدن ببر در رویا سمبلی از اقتدار و جسارت می باشد. چنانچه ببری را به شکل مریض و بیمار در خواب مشاهده کنید، به منزله تنزل از جایگاه قدرت و از دست دادن مقام و اعتبار میباشد. شما متوجه می شوید که جسارت و شجاعت روبه رویی با مسائل و مشکلات زندگی را از دست داده اید، به طوری که نسبت به انجام آنها دچار شک و تردید شده‌اید.

در صورت تمایل این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
🐅 تعبیر خواب ببر از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 🐅 تعبیر خواب ببر از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 🐅 تعبیر خواب ببر از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 🐅 تعبیر خواب ببر از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف
تلگرام واتس آپ فیس بوک پیامک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعبیرخواب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ چهره شوکه کننده بازیگر نقش الیور توئیست در 72 سالگی