دادستان کل کشور سخنران مراسم هفتم تیر در سرچشمه تهران است


دادستان کل کشور سخنران مراسم هفتم تیر در سرچشمه تهران است

تهران- رئیس ستاد هفتم تیر استان تهران گفت: دادستان کل کشور سخنران مراسم هفتم تیر در سرچشمه تهران است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت هفته افشای حقوق بشر آمریکایی در معرفی جنایات رژیم مستکبر آمریکا خاطر نشان کرد: از ششم تا دوازدهم تیرماه به عنوان هفته افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده است که در این هفته سوءقصد به مقام معظم رهبری، شهادت شهید مظلوم آیت الله بهشتی و هفتاد و دو تن از یاران امام و امت، شهادت آیت الله صدوقی و شهید کچویی، بمباران شیمیایی سردشت و هدف قراردادن هواپیمای مسافربری توسط ناو آمریکایی و شهادت ۲۹۰ مسافر جنایات آمریکایی‌ها و مزدورانشان می‌باشد که در این هفته رخ داده است.

محمودی افزود: البته جنایات آمریکایی‌ها به ایران محدود نمی‌شود بلکه سراسر جهان حتی خود آمریکا از ظلم و ستم رژیم مستکبر آمریکا رنج می‌برند و بر همه فرهیختگان و صاحبان قلم و رسانه لازم است به تبیین این جنایات اهتمام ورزند.

رئیس ستاد هفته افشای حقوق بشر آمریکایی استان تهران گفت: به همین مناسبت در سراسر استان تهران برنامه‌های ویژه ای اجرا خواهد شد و تقارن هفتم تیر با روز عرفه فرصت ویژه ای را ایجاد کرده که در دعاهای عرفه در سراسر استان سخنرانان و مداحان اهل بیت علیهم السلام به تبیین شخصیت شهید بهشتی و افشای چهره منافقین بپردازند.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران گفت: مراسم ویژه ششم تیرماه روز دوشنبه ۵ تیر بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد ابوذر تهران با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین ذوالنوری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: مراسم ویژه هفتم تیرماه روز چهارشنبه هفتم تیر ساعت ۹:۳۰ صبح در یادمان شهدای هفتم تیر در سرچشمه تهران با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی افزود: همچنین مراسم گلباران مزار شهدای هفتاد و دو تن در بهشت زهرا (س) همراه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین مؤمنی و قرائت دعای عرفه از ساعت ۱۵ روز هفتم تیر در مزار شهدا در بهشت زهرا (س) برگزار می‌گردد.

این مقام مسئول افزود: فضاسازی شهری، تهیه و انتشار محتواهای مناسب در فضای مجازی، برگزاری همایش‌ها و نشست‌های تبیینی در مساجد و پایگاه‌های بسیج، برگزاری محافل دعای ندبه و کمیل از دیگر برنامه‌های این ایام است.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

دریافت پول با عنوان «خدمات دارویی» توسط داروخانه‌ها وجاهت قانونی ندارد