معرفی انواع ماساژور بدن و کاربردهای آنها


«دردهای مزمن قابل درمان نیستند»! اگر شما نیز همچین تصوری دارید بعد از مطالعه این مطلب، نظرتان تغییر خواهد کرد. درد مزمن بر اثر کم‌تحرکی، نشستن طولانی‌مدت، استرس، تضعیف و گرفتگی عضلات ایجاد می‌شود؛ بنابراین بهترین راه برای درمان این...

«دردهای مزمن قابل درمان نیستند»! اگر شما نیز همچین تصوری دارید بعد از مطالعه این مطلب، نظرتان تغییر خواهد کرد. درد مزمن بر اثر کم‌تحرکی، نشستن طولانی‌مدت، استرس، تضعیف و گرفتگی عضلات ایجاد می‌شود؛ بنابراین بهترین راه برای درمان این عارضه، التیام اثرات مخرب موارد گفته‌شده به‌شمار می‌رود. انواع دستگاه ماساژور برای رفع خستگی، تنش و آسیب‌دیدگی‌ عضلانی موثر هستند. صندلی ماساژ برای رفع خستگی و ماساژور زانو برای جلوگیری از آرتروز زانو کاربرد دارند. شما نیز به‌عنوان بخشی از زندگی ماشینی امروزی، در معرض دردهای مزمن یا خستگی مفرط قرار دارید؛ بعد از مطالعه این مطلب با یکی از بهترین روش‌های پیشگیری از بروز این عارضه‌ها با استفاده از انواع ماساژور بدن آشنا خواهید شد.

معرفی انواع ماساژور بدن و کاربردهای آنها

ماساژور زانو؛ عامل تقویت عضلات تکیه‌گاه بدن

ماساژور زانو در کنار صندلی ماساژور، از پرفروش‌ترین انواع دستگاه‌های ارتعاش درمانی به شمار می‌رود. مفصل زانوها، وزن کل بدن را تحمل می‌کنند؛ بنابراین احتمال آسیب‌دیدگی بیشتری نیز در این بخش وجود دارد. این دستگاه با تقویت عضلات زانو، از مفاصل محافظت کرده و سن ابتلا به دردهای مزمن پا را افزایش می‌دهد.

با تقویت عضلات زانو و کاهش گرفتگی آن‌ها، به بهبود عملکرد سیستم عمومی بدن کمک کنید. استفاده از دستگاه ماساژور زانو به‌راحتی و با قرار دادن این وسیله روی زانو انجام می‌شود. ماساژ درمانی با انواع ماساژورها برای درمان درد در نواحی مختلف بدن استفاده می‌شود.

معرفی انواع ماساژور بدن و کاربردهای آنها

ماساژور گردن؛ دستگاهی قابل حمل برای دریافت ماساژ روزانه

گردن به حفظ ایستایی بدن کمک می‌کند. ماساژور گردن مانند بالشتک پشت گردن افراد قرار می‌گیرد؛ به‌کارگیری این دستگاه در رفع خستگی روزانه موثر است. استفاده ماساژور گردن منجر به افزایش گردش خون شده و درد گردن را کاهش می‌دهد. این ماساژور گردنی وزن کمی دارد و با وارد نکردن فشار مضاعف به گردن و ستون فقرات، موجب تشدید خستگی نمی‌شود.

استفاده از صندلی ماساژ؛ راه‌حل تسکین خستگی مفرط در آخر روز

صندلی ماساژ برای تسکین درد، کاهش گرفتگی‌های بدن و افزایش خون‌رسانی کاربرد دارد. ماساژ گرفتن روزانه با صندلی ماساژ به بهبود وضعیت جسمی افراد کمک می‌کند. با در اختیار داشتن صندلی ماساژ، به‌راحتی ماساژ روزانه را در خانه بدون نیاز مراجعه به کلینیک‌های ماساژ دریافت کنید.

با‌این‌وجود اگر فضای مناسب برای صندلی‌های ماساژور را ندارید، خرید ماساژور بدن بهترین جایگزین محسوب می‌شود. این ماساژور پرتابل بوده و قابل حمل است.

از درمان واریس تا بهبود افسردگی با ماساژور پا

کفش‌های نامناسب، ایستادن طولانی مدت و کم‌تحرکی به‌مرور باعث تضعیف عضلات پا می‌شوند؛ بنابراین دریافت ماساژ برای تقویت عضلات و تسکین درد موثر خواهد بود. ماساژور پا یکی از پرکاربردترین انواع ماساژور برقی بدن به شمار می‌رود که برای درمان کمردردهایی طولانی‌مدت و بیماری‌های روحی مثل افسردگی و واریس پا موثر است.

علاوه‌بر واریس، ادم پا یکی دیگر از مشکلاتی است که در افراد باردار به‌وفور دیده می‌شود. تحرک روزانه به‌همراه ماساژ درمانی یک راه‌حل ساده و کاربردی برای درمان این عارضه به شمار می‌رود. این نوع ماساژور با تمرکز بر رفلکسولوژی و اعمال فشار در گره‌های عضلانی پا، باعث تسکین دردهای این نواحی و افزایش گردش خون به این قسمت می‌شود.

معرفی انواع ماساژور بدن و کاربردهای آنها

استفاده از ماساژور کمر؛ روش بهبود دیسک کمر با روش غیرتهاجمی

ماساژورهای کمر از عمومی‌ترین انواع ماساژور به شمار می‌روند که برای زن، مرد، ورزشکار و افراد سالمند کاربرد دارند. این ماساژورها برای کاهش درد کمر، افزایش خون‌رسانی عضلات کمر و گرم کردن آن‌ها استفاده می‌شود. همچنین کاهش استرس و تنش عضلانی از مزیت‌های دیگر ماساژور کمر به شمار می‌روند. دستگاه ماساژور کمر، به شما کمک می‌کند تا یک ماساژور حرفه‌ای را در خانه به همراه داشته باشید.

افزایش انعطاف عضلات کمر، باعث کاهش احتمال آسیب‌دیدگی شده و سلامت فیزیکی افراد را افزایش می‌دهد. این دستگاه یک نوع ماساژور برقی برای درمان دیسک کمر نیز به شمار می‌رود. از بین بردن اسپاسم‌های عضلانی و بهبود عملکرد سیستم بدن ازجمله تاثیرات دیگر این دستگاه ماساژور بر درد کمر است. به‌دلیل ابعاد کوچک و قیمت مناسب این دستگاه، ماساژور کمر را می‌توان در استخر، باشگاه و خانه استفاده کرد.

بهبود دردهای مزمن با خرید انواع دستگاه ماساژور از مبل ماساژ

ماساژور دست، پا، گردن، کمر، زانو، سر و صورت در دسته انواع ماساژور پرتابل بدن قرار می‌گیرند. در این مطلب اطلاعات مفید از کارکرد و مزایای هر یک از دستگاه‌های ماساژور را به شما معرفی کردیم. ماساژورها به‌طورکلی به بهبود سلامت جسمانی فرد با تقویت عضلات کمک می‌کند. درنتیجه اگر به دنبال راه‌حلی برای رفع خستگی و ضعف عضلاتتان هستید، خرید انواع دستگاه ماساژور برقی یک ایده مناسب به شمار می‌رود.

به هنگام خرید دستگاه ماساژور به استانداردهای دستگاه و نحوه کارکرد آن دقت کنید؛ برای اطمینان از کیفیت کالا پیشنهاد می‌کنیم تا از فروشگاه‌های آنلاین یا حضوری معتبر خرید خود را انجام دهید تا در‌نتیجه استفاده از ماساژور، آسیبی به بدنتان وارد نشود. اگر هنوز برای انتخاب محل خرید انواع ماساژور ایده‌ای ندارید، فروشگاه اینترنتی مبل ماساژ آماده عرضه بهترین ماساژورهای روز دنیا به شما است. با مراجعه به سایت مبل ماساژ، برای بازدید و خرید انواع ماساژور بدن با قیمت اقدام کنید.

منبع : آرگا

برچسب :

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی