💎 تعبیر خواب گوشواره از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف


💎 تعبیر خواب گوشواره از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

تعبیر خواب گوشواره 💎 تعبیر دیدن گوشواره در خواب نشان دهنده دقت و نگرشی است که نسبت به شنیده های تان در زندگی دارید. هر حس و واکنشی که در رویا نسبت به زیورآلات خودتان متوجه شده و هر موقعیتی که در آن قرار دارید، به منزله موضوعات و مطالبی...

تعبیر خواب گوشواره 💎

تعبیر دیدن گوشواره در خواب نشان دهنده دقت و نگرشی است که نسبت به شنیده های تان در زندگی دارید. هر حس و واکنشی که در رویا نسبت به زیورآلات خودتان متوجه شده و هر موقعیتی که در آن قرار دارید، به منزله موضوعات و مطالبی است که در واقعیت قابل اهمیت بوده و لازم است آن ها را در نظر گرفت.

برای مشاهده تعبیر خواب تکمیلی خود با تاروت رنگی همراه شوید.

در زیر می توانید با انتخاب معبر و یا موضوع آن، تعبیر خواب آن را مشاهده کنید:

تعابیر بر اساس معبر

محمد ابن سیرین

امام جعفر صادق (ع)

منوچهر مطیعی تهرانی

آنلی بیتون

ابراهیم کرمانی

لیلا برایت

تعابیر بر اساس موضوع

گوشواره طلا

گوشواره مروارید

گوشواره نقره ای

گوشواره الماس

گوشواره مسی

گوشواره تقلبی و بدلی

گوشواره ای با سنگ های قیمتی

گوشواره ای با سنگ های بدلی

هدیه دادن و یا هدیه گرفتن گوشواره

گوشواره مشکی

گوشواره شکسته

گوشواره در خواب دختر مجرد

گوشواره انداختن مرد

گوشواره سنگین

درآوردن گوشواره

شکستن گوشواره

نگاه کردن به گوشواره دیگران

خریدن گوشواره

فروختن گوشواره

دزدیده شدن گوشواره

گوشواره به گوش انداختن

💎 تعبیر خواب گوشواره از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

تعبیر خواب گوشواره بر‌ اساس نظر معبر 👴

از نظر محمد ابن سیرین

کسی که در خواب مشاهده کند گوشواره هایی به هر دو گوش او آویزان بود، تعبیر ان به این معناست که از طرف مردم و اطرافیان مورد تمجید و اکرم قرار می گیرد.

چنانچه متوجه شود گوشواره هایی از مروارید بر روی گوش هایش خودنمایی می کرد، تعبیر به آن است که علوم دینی و قرآنی را فرا گرفته و تبدیل به شخصیت خردمند و حکیم میشود.

از نظر امام جعفر صادق (ع)

به بیان به بیان امام جعفر صادق (ع) پیشوای ششم شیعیان دیدن گوشواره در رویا بر ۴ قسم می باشد:

یکم:

به معنای زیاد شدن هوس و زیبایی در ظاهر است.

دوم:

تعبیر به فراگیری دانش و تحصیل علوم میشود.

سوم:

به مفهوم دستیابی به مقام و منزلت در جامعه و نزد اطرافیان است.

چهارم:

اشاره به پریشانی و ناراحتی است که در زندگی او ایجاد میشود.

از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

خوابی که در آن خانومی ببیند گوشواره هایی دارد که هنگام قرار دادن آن بر گوشش بسیار جلوه گری کرده و همچنین مورد توجه و پسند او نیز قرار گرفته بود، مفهوم نیکی دارد و به این معناست که در نزد همسر و همه بستگان و خانواده شوهرش از ارج و منزلت زیادی برخوردار است.

اگر خانومی در خواب شاهد قرار داشتن گوشواره های لنگه به لنگه و مختلف بر روی گوش هایش بود، تعبیر به آن است که رفتار نادرست و اشتباهی از او سر می زند که مورد ملامت و نکوهش دیگران قرار می گیرد.

زمانی که مردی در رویا مشاهده کند گوشواره هایی از جنس طلا برای همسرش خریداری نموده و به منزل آورد و تقدیم همسرش نمود، بداند که به زودی خداوند فرزند دختری به او و همسرش عطا میکند. چنانچه متوجه شود اقدام به خرید گوشواره هایی با بها و ارزش بسیاری نموده بود که از جنسی غیر از طلا بود، به منزله به دنیا آمدن فرزند پسری برای ایشان است. چرا که گوشواره به شرحی که گفته شد به معنای فرزند بوده که به نوعی وابسته و آویزه پدر و مادر می شوند و از جنس طلا نشان دهنده جنسیت دختر برای فرزند است.

از نظر آنلی بیتون

تعبیر نظاره کردن گوشواره در خواب و رویا، به مفهوم اخبار مساعد و مسرت بخشی است که به زودی از آن مطلع شده و صاحب شغل و حرفه خوبی می شوید.

اگر گوشواره هایی شکسته در خواب ببینید، بیانگر سخنان کذب و نادرستی است که در نبود شما میان دیگران رد و بدل می شود.

از نظر ابراهیم کرمانی

به بیان ابراهیم کرمانی زمانی که مردی در خواب شاهد قرار داشتن دو حلقه گوشواره در گوش همسرش بوده که یکی از آنها از جنس طلا و دیگری نقره بود، نشان دهنده جدایی و فاصله ای است که میان او و همسرش صورت می گیرد. خوابی که در آن مرد گوشواره های تا به تا و مختلف در گوش همسرش مشاهده کند، تعبیر به اختلاف نظر و عقیده است که میان او و همسرش صورت می گیرد.

از نظر لیلا برایت

لیلا برایت معتقد است زمانی که در خواب ببینید شخصی گوشواره هایی به شما داده است، به این معناست که در حرفه و تخصص آن ارتقا پیدا کرده و یا به دریافت پست جدیدی نائل می شوید.

همچنین خریدن گوشواره در رویا، تعبیر ان به منزله دیدار و ملاقات با اشخاص جدیدی است که به تازگی باب آشنایی با ایشان ایجاد میشود.

تعبیر خواب گوشواره بر‌ اساس موضوع آن 📋

گوشواره طلا

داشتن گوشواره طلا در خواب تعبیر به آن است که برنامه و اصولی که در زندگی پیاده کرده و دنبال می کنید، در نهایت به زندگی مطلوب و ایده آلی منجر می شود. افکار و تلقی شما نسبت به وضعیت کنونی که در آن به سر می برید، چنین نتیجه ای داشته است که با روند فعلی که پیش بروید، به زودی مسائل و چالش های اقتصادی به پایان رسیده و نسبت به امور مالی به آسودگی خیال می رسید.

اگر در واقعیت شما باردار بوده و در خواب ببینید که کسانی از اطرافیان و یا دوستانتان یک جفت گوشواره از جنس طلا با نقش و طرح زیبا و دیدنی که مدت ها آرزوی داشتن آن را در قلب تان داشته‌اید به شما هدیه کرده، و از این امر شادی وصف ناپذیری همه وجود شما را فرا بگیرد، به منزله به دنیا آمدن فرزند پسری است که شما هم اکنون آن را حمل می کنید.

دختر مجردی که در خواب گوشواره هایی از جنس طلا مشاهده کند، تعبیر به وصلت ازدواج است که در فاصله زمانی کوتاهی برای او تدارک دیده شده و انجام می دهد. بهتر است برای نعمات و الطاف کوچک و بزرگی که در زندگی به شما می کند عمیقا احساس خوشحالی و سپاس نمایید و آن را با عشق و محبت لمس کنید. چرا شما صلاحیت و شایستگی چنین موهبت هایی را در زندگی دارید.

از جمله تعبیر های دیدن یک جفت گوشواره طلا در رویا نشان دهنده افزایش معاش و میزان حقوق و مزایایی است که از شغل و حرفه خود کسب می کنید.

گوشواره مروارید

بسیاری از معبرین معاصر مشاهده گوشواره در رویا را بیانگر فرزندآوری و بارداری در واقعیت قلمداد می کنند. این امر تشبیه به مرواریدی می شود که در میان رحم پرورش و رشد نموده و پا به این دنیا میگذارد.‌ این احتمال هست که شما در وجودتان جنینی در حال حمل داشته باشید. علی الخصوص زمانی که چنین رویایی را در دفعات بسیار و در فواصل زمانی کم ببینید، ظن و گمان بارداری افزایش می یابد.

چنانچه پس از آزمایشات متوجه شوید که آبستن نبوده و یا شما که چنین خوابی را دیده اید آقا باشید، به منزله تصمیم و قصد شما برای اقدام به بچه دار شدن و فرزند آوری است.

گوشواره نقره ای

دیدن یک جفت گوشواره نقره در خواب بسیار نیک بوده و مفهوم خیری با خود دارد. دیدن چنین خوابی نشان دهنده ارزش و اهمیت ویژه ای است که نسبت به جایگاه اجتماعی خود قائل شده و طرز تلقی و برداشت دیگران از عملکرد، رفتار و گفتار تان بسیار برایتان حائز اهمیت است.

در اکثر مواقع داشته ها و امکانات خود را در معرض دید دیگران قرار میدهید که از این طریق اطرافیان و جامعه نسبت به دستاوردهای شما آگاهی بیشتری داشته و احترام و منزلت مضاعفی برای تان قائل شوند. به طوری که حتی لباس ها و کفشی که برای پوشیدن انتخاب می کنید، تنها به دلیل خوشایند و جلوه گری نزد دیگران بوده و معتقدید عقل مردم به چشمشان است. مدتهاست که به این موضوع می اندیشید، کار یا فعالیتی انجام دهید که شهره خاص و عام شده و محبوبیتی نزد مردم کسب کنید.

اگر در واقعیت در انتظار تولد فرزندتان بوده و یا اینکه برای بچه دار شدن در حال اقدام هستید و درخواب یک جفت گوشواره از جنس نقره مشاهده کنید، بدین صورت که در محلی همچون رستوران نشسته و مشغول غذا خوردن بودید که همسرتان یک جفت گوشواره نقره به شما تقدیم می کند. از این موضوع شما بسیار شگفت زده می شوید.

چنین خوابی به منزله جنسیت دختر برای فرزندی است که در شکم دارید. همچنین این خواب همچون پیامی است که زمانی که در آینده نزدیک آبستن شدید، بشارتی بر فرزند دختر را به شما می دهد. در هنگام خرید لوازم و وسایل نوزادتان این موضوع را مد نظر داشتهباشید. نسبت به چنین موهبتی به جانب خدای متعال شکرگذاری نموده و قدردان آن باشید.

گوشواره الماس

اگر در خواب گوشواره هایی از جنس الماس ببینید، تعبیر ان بیانگر میل و اشتیاق شما به داشتن مال ثروت و پشتوانه در زندگی می باشد. در موقعیتی که با یک مشکل یا مانعی مواجه می شوید قلبا آرزو م کردید که شخصی همچون حامی قدرتمند در کنار شما حضور داشته و از نظر مالی و فکری یا ارائه راهکار کمک و یاریگر شما بود. دیدن چنین خوابی معنای خیر و نیکی دارد.

از نظر برخی محققان زمانی که در رویا هر نوع زیور و زینتی شامل انگشتر، گردنبند و گوشواره از جنس الماس ببینید اشاره به دوره‌ای از زندگی شما دارد که در موقعیت سخت و ناهموار قرار داشتید. حتی ممکن است این موضوع در آینده بروز کرده و شما شاهده رویداد هایی سخت و ناهنجار در زندگی شوید که اثرات خاص خود را بر زندگی تان به جای می گذارد.

گاها این امر در زمینه اختلافات و بحث هایی با اهل خانواده و یا حتی میان دوستان و همکارانتان بوده که روابط شما را تحت تاثیر قرار داده و دچار چالش نموده است. بهتر است در هنگام چنین شرایطی با دیدگاهی باز و ظرفیت زیاد به مسائل نگاه کرده و از عکس العمل های ناگهانی و رفتار های تند بپرهیزید که بدین ترتیب این اصطکاک را تا حد زیادی کاهش دهید.

گوشواره مسی

دیدن گوشواره مسی در خواب و رویا، خوشایند نبوده و معنای مناسبی با خود ندارد. زمانی که در رویا متوجه شوید یک جفت گوشواره مسی در اختیار دارید،بیانگر احساس بیهودگی و ضعف بسیاری است که در وجود شما غالب شده به طوری که خودتان را در قبال هر امر و موضوعی ضعیف و ناتوان می پندارید. شما فکر می کنید، تلاش و کوششی که تا کنون داشته‌اید عبث بوده و داشته های تان ناچیز هستند.

حتی نسبت به تصمیمات مالی نیز صرف نظر نموده چرا که از میزان ریسک و خطای آن احساس ترس و نگرانی می کنید. در اغلب موارد تصور می کنید که اکثریت مردم تلقی خوب و زیبایی از شما نداشته و همچون یک انسان سرخورده و زمین خورده به شما می نگرند.

گوشواره تقلبی و بدلی

چنان چه در خواب یک جفت گوشواره بدلی و تقلبی برای خودتان ببینید، تعبیر ان به این معناست که شما با ظاهری عوام فریبانه سعی دارید تا چهره و شخصیتی مطلوب و دوست داشتنی از خود در نظر دیگران نشان داده و آنها را فریب دهید. در حقیقت چهره و رفتار مصنوعی شما تا حد زیادی بسیار مطلوب و بهتر از خودتان است.

علت پنهان کردن هویت و شخصیت اصلیتان برگرفته از تصوری است که شما نسبت به دیدگاه دیگران از خودتان داشته و فکر میکنید همواره از شما بیزار و گریزان هستند. تمام این ها به علت نداشتن عزت نفس در شما بوده و هیچ ارزش و علاقه ای نسبت به خودتان احساس نمی کنید. این شرایط منجر به استرس و افسردگی عمیق و یا سوء ظن نسبت به اطرافیان شده است.

گوشواره ای با سنگ های قیمتی

هنگامی که در رویا گوشواره ای با سنگهای ارزشمند و قیمتی ببینید، بیانگر بروز عواطف و احساسات مهیج و پر حرارتی است که به تازگی آن را تجربه می‌کنید. ممکن است کسی به شما علاقه داشته و با رفتار و اقداماتی شما را از آن مطلع نموده و به این ترتیب دعوت به رابطه احساسی و رمانتیک زیبا و صادقانه ای می کند.

گوشواره ای با سنگ های بدلی

مشاهده گوشواره هایی با سنگهای بدلی و غیر واقعی در خواب به این شکل که جواهر ساز کاربلد و متخصصی گوشواره های ارزشمند و گرانبهایی که این اواخر خریداری کرده‌اید را به دقت مشاهده کرده و سنگ های کار گذاشته شده بر روی آن را بدلی میخواند. از شنیدن این مطلب شما بسیار متعجب و حیران شده و احساس تاسف می کنید.

در حقیقت دیدن چنین رویایی سمبلی از نیرنگ، دروغ و دغلی است که در واقعیت وجود دارد. به این ترتیب که کسی با تظاهر و ریاکاری وعده و وعید های پوشالی و دروغی را به شما گفته و شما را نسبت به انجام فعالیت و یا سرمایه گذاری مالی دعوت می‌کند. توجه داشته باشید که با رفتارهای زیرکانه و هوشیاری از قرار گرفتن در چنین مهلکه هایی خودتان را نجات داده تا چنین شرایطی برای تان تکرار نشود. بهتر است نسبت به قدرت معنوی و ادراک روحی و عرفانی خود اعتماد کرده و از آن بهره بگیرید، تا بتوانید به راحتی به صدق گفتار و رفتارهایِ او پی ببرید.

هدیه دادن و یا هدیه گرفتن گوشواره

چنانچه در خواب گوشواره ای به عنوان کادو به شخص خاصی بدهید، نشان دهنده یاری و حمایتی است که در زمینه دستیابی به امکانات و ارتقاء سطح زندگی و یا رسیدن به جایگاه رفیعی در جامعه برای شخصی از عزیزانتان داشته‌اید، این امر ممکن است در زمینه کمک هزینه مالی و یا مساعدتی بوده که برای کسی تقبل می‌کنید. هنگامی که در خواب ببینید، از شخصی گوشواره هدیه گرفتید، مفهومی که در بالا ذکر شد عینا در مورد شما تعمیم میشود.

گوشواره مشکی

خواب که در آن گوشواره هایی به رنگ مشکی ببینید تعبیر و مفهموم مشخصی نداشته و احتمالاً به منزله موضوع و یا مطلبی است که از اطلاع دیگران مخفی نگه داشته تا بدین وسیله از زیان و آسیب نسبت به خودتان جلوگیری کنید. ممکن است در ارتباط با همکاران و یا افراد حاضر در شغل و حرفه تان اطلاعات صحیحی از خود منعکس نکرده و یا حتی سخنانی را به دروغ گفته باشید.

هنگامی که در رویا گوشواره هایی از جنس کریستال و شیشه ببینید، تعبیر به آن است که شما موضوعی در زمینه پیشرفت اقتصادی و یا یکی از آرمان های مهم زندگیتان را برنامه ریزی نموده و تصمیماتی را در این زمینه اتخاذ کرده اید. ولی پس از گذشت مدت زمان کوتاهی آن را کاملاً بی فایده و نادرست دیده و از صرف انرژی و زمانی که برای آن گذاشته اید، احساس پشیمانی می کنید.

گوشواره شکسته

خوابی که در آن گوشواره را به شکل شکسته ببینید مطلوب نبوده و به منزله تمایلات و احساسات ناخوشایندی است که در وجودتان هست. ممکن است تغییراتی در شغل و یا فعالیت های تان داشته اید که می پندارید به این علت منزلت و مقام خود را در مقابل مردم از دست داده و دیگر نزدشان اعتباری ندارید.

احتمالا در شغل و حرفه دچار شکسته شده و از اعتماد به نفستان کاسته شود. دائما نگران این هستید که دیگران چه صحبت هایی را در نبود شما با یکدیگر رد و بدل کرده و چه سخنان ناخوشایندی بر زبان می آورند. از این رو به شخصی شکننده و زودرنج تبدیل شده و کوچکترین تلنگری موجب پرخاش و اضطراب شما می شود.

گوشواره در خواب دختر مجرد

اگر دختر مجردی در خواب گوشواره ببیند تعبیر ان به این معناست که شدیداً تمایل دارد تا شخصی او را مورد محبت و دلسوزی قرار داده و حامی و یاریگر او باشد. این خواسته‌ عموما نسبت به آقایان انتظار می رود. ممکن است نوعی از نیاز و تمایل به برقراری رابطه احساسی و رمانتیک بوده که بدین شکل در زمان فقدان بروز می کند و یا تصمیم او بر تشکیل زندگی مشترک با شخصی است که چنین ویژگی‌هایی را دارا باشد.

گوشواره انداختن مرد

چنانچه شما مردی بوده و در خواب شاهد انداختن گوشواره برای خودتان باشید، خواب مناسبی نیست. احتمالاً شخص و یا جریانی موجب بی توجهی و یا زیرپاگذاشتن عواطف و احساسات شما شده است. این موضوع در زمینه رفتاری است که کسی با حقیر و ناچیز شمردن شما، شخصیت و غرور تان را نادیده گرفته و آن را لگد مال نموده است. اصولا زمانی که یک مرد احساس خیانت و یا پشت کردن از روابط خود حس کند، چنین خوابی به شکل های مختلف در رویاهای او دیده می شود.

گوشواره سنگین

خوابی که در آن ببینید گوشواره هایی با وزن زیاد در گوش دارید، نشان دهنده تکالیف و وظایف خطیری است که بر عهده گرفته و خود را در برابر آن ها ناتوان می بینید. به طوری که توان انجام و به نتیجه رساندن آن را در خود ندیده و از این بابت بسیار احساس اضطراب و دلهره می کنید. این امر ممکن است نشأت گرفته از حرفه جدیدی است که به تازگی آن را آغاز نموده تا درآمد بیشتری کسب کرده و از نظر اقتصادی به رفاه برسید.

ولی اکنون این تصمیم را بزرگتر از اندازه دهنتان انگاشته و خودتان را در قبال انجام آن یکه و تنها می دانید.‌چنین چیزی حتی ممکن است در روابط و زندگی خصوصی نیز شامل شود. اگر به تازگی زندگی مشترک را شروع کرده اید این افکار در ذهن و قلب شما سرگردان است که آیا برای چنین تصمیم ببزرگی عحولانه اقدام نکرده‌اید و یا همسرتان را به درستی انتخاب کرده باشید!

این نگرانی ها موجب دلزدگی و ملالت در روح و جسمتان شده و شوق و اشتیاق را از شما ربوده است. هر وقت تصمیم دارید که همه چیز را در این شرایط رها کرده و از ادامه مسئولیت سرباز زنید و بدین ترتیب در یک دودلی گرفتار شده‌اید.

درآوردن گوشواره

زمانی که در رویا گوشواره ها را از گوشتان خارج کنید، تعبیر به آن است که هدف مهمی را در زندگی نادیده گرفته و به آن پشت کرده اید. به طوری که اشتیاق و تمایل خود را برای دست یابی به آن از دست داده و قصد دارید تا بی قید و بند و خارج از هر چارچوب رها شوید.

این احتمال هست که از نظر کار و مسئولیت در تنگنا قرار گرفته و استرس و فشار زیادی را بیش از حد توانتان بر دوش کشیده اید. توصیه می شود با وقفه و مکث در انجام فعالیت ها و امورات، عازم سفر شده تا با فراغ بال به تجدید انرژی و حفظ روحیه خود بپردازید. بدین ترتیب می توانید با توانی مضاعف اجرای برنامه های تان را از سر بگیرید.

شکستن گوشواره

چنانچه در خواب متوجه شوید گوشواره شما دچار آسیب و شکستگی شد چنین مفهومی دارد که از ادامه راه و برنامه فعلی تان معیوب شده اید این موضوع برگرفته از ناکامی هایی است که در اجرا و روند فعالیت های تان به شکل های مختلف بروز کرده و شما را از ادامه آن منصرف نموده است لذا چنین رویایی به منزله یأس و دلزدگی است که از دستیابی به اهداف و رویاهای تان در شما غالب شده است.

نگاه کردن به گوشواره دیگران

اگر در خواب ببینید که در حال تماشا و نگاه کردن به گوشواره کس دیگری هستید تعبیر ان می تواند به این دلیل باشد که شما به موفقیت ها و رفاه کسی یا کسانی حسادت می کنید . بسیار دوست داشتید که شما به جای او بودید و حس می کنید که حق شما بود که در آن جایگاه قرار داشته باشید.

خریدن گوشواره

اقدام به خریدن گوشواره در خواب، به این معنا است که شخصی در واقعیت انجام موضوع و یا امری را به شما تعهد نموده که در صورت اجرای آن بسیاری از مسائل و موانع زندگی تان برطرف شده و از نظر اقتصادی و جایگاه اجتماعی در پست و مرتبه بالایی قرار می گیرید. این امر خوشحالی و نشاط زیادی را در شما ایجاد کرده و از این لحاظ بسیار احساس سرمستی و دلخوشی می کنید. چرا که مشکلات و چالش ها در زندگی خاتمه یافته و به امکانات زیاد و آسودگی خیال می رسید.

خوابی که در آن شاهد خریدن گوشواره توسط خودتان باشید، سمبلی از نابسامانی و سرگشتگی های بسیاری است که در واقعیت به آن دچار شده اید. این که به درستی بتوانید میان حقیقت و دروغ و فریب تشخیص صحیحی داشته و آن را از یکدیگر تمیز دهید، بسیار مهم و حائز اهمیت است. لازم است تا با دقت و هوشیاری زیادی به بررسی شرایط بپردازید.

زمانی که در خواب نظاره کنید در مقابل ویترین مغازه ای قرار داشته و یک جفت گوشواره زیبا با نقوش جذاب توجه شما را به خود جلب کرده و سریعاً آن را خریداری می کنید. چنین خوابی به منزله آن است که اعضای خانواده و یا دوستان صمیمی و نزدیک شما نسبت به رفتار و کارهایی که اخیرا انجام داده‌اید، بسیار متعجب و دلسرد شده اند.

این خواب همچون هشداری است که در انجام امورات با دقت و بررسی دقیق تر عمل نموده و در کارهای خود احساسات و تاثیری که بر عزیزان و اطرافیان تان می گذارد نیز در نظر بگیرید. چرا که عملکرد شما به شدت موجب عکس العمل شدید در آنها شده و از سر دلسوزی واکنش هایی به شما خواهند داشت. سعی کنید اشخاص دلسوز و مهم زندگیتان را با مهربانی و ملاطفت نگه داشته و آنها را از دست ندهید. چرا که در همه مراحل زندگی و سخت ترین شرایط آن، ایشان بزرگترین پشتوانه و دلگرمی شما هستند.

اگر در خواب یک جفت گوشواره و انگشتری که شکل و شمایل و نقش کاملاً مشابه یکدیگر دارند، خریداری نمایید، نشان دهنده رغبت و میل درونی شما به عشق ورزی، ملاطفت و مهربانی و همچنین قرار گرفتن در چنین رابطه ای است.

فروختن گوشواره

هنگامی که در خواب و رویا مشاهده کنید گوشواره ای می فروشید، تعبیر به آن است که خطا و لغزشی از شما بروز کرده که تاثیر عمیقی بر آینده و سرنوشت شما داشته و تا حد زیادی آن را دچار نیستی و زوال نموده‌اید. چرا که در این میان اهداف و رویاهای تان از میان می‌روند.

خوابی که در آن شاهد فروختن گوشواره های تان توسط خودتان باشید، به این معناست که نسبت به مسئولیت و وظایفی پشت کرده و از انجام آنها شانه خالی می کنید. به نوعی تعهد و پیمان خود را نسبت به شخص یا موضوعی زیر پا می‌گذارید. در صورتی که فرصت و تایم کافی برای اجرای تعهدات تان در اختیار ندارید، بهتر است قبل از بستن هر قول و قراری از انجام آن اجتناب کنید.

چنانچه در رویا متوجه شوید نقدینگی و وجه نقد شما رو به کاهش بوده و چاره‌ای جز به فروش گذاشتن گوشواره های تان و دریافت پولی به عنوان ارزش و بهای آن ندارید، چنین مفهومی دارد که قصد ندارید تا به تعهدات و قول هایی که با شخصی گذاشته اید، متعهد بمانید. همچنین ممکن است نشان دهنده فرار شما از اجرای تکالیفی است که آن را تقبل نموده اید. اولین شرطی که در هر رابطه کاری، خانوادگی و دوستانه مهم است پایبندی به سخن، کلام و هر قولی است که در ارتباط با دیگران بر عهده گرفته اید.

لذا لازم است برای حفظ اعتبار و ارزش خود در جامعه و همچنین ادامه همکاری های فی مابین در هر زمینه شغلی به انجام تعهدات و وظایف خود پایبند بوده و آنها را به درستی اجرا کنید چرا که از این طریق می توانید نظر مساعد دیگران را جلب نموده و شرایط برای فراهم کردن موقعیت های مطلوب و مناسب تر در آینده مهیا می شود.

دزدیده شدن گوشواره

اگر در خواب ببینید که شخص یا اشخاصی اقدام به ربودن گوشواره های شما نموده اند، بیانگر سقوط و ناکامی هایی است که در زندگی داشته و اشخاص خاصی را مسبب چنین شرایطی قلمداد می کنید. به طوری که تصور می کنید آنها با قصد و نیت قبلی برای عدم دستیابی شما به اهداف و آرزوهایتان طرح و برنامه هایی پیاده کرده و با ایجاد موانعی راه را برای شما سد نموده اند.

در صورتی که شما در خواب گوشواره کسی را سرقت کنید، ضنشان دهنده احساس کینه و حسدی است که در دل شما نسبت به او و مزایای زندگی او حس می کنید و سعی دارید به انحای مختلف مسائل و مشکلاتی در مسیر زندگی او ایجاد نموده و او را به چالش بکشید.

گوشواره به گوش انداختن

زمانی که در خواب نظاره گر آویختن گوشواره توسط خودتان به گوش های تان بودید، تعبیر به این معناست که از جانب اطرافیان و دیگران به حد زیادی نادیده انگاشته شده و مورد کم لطفی و بی مهری قرار می گیرید. بهتر است تا به گفتار و سخنانی که به شما بیان می کنند، دقت و هوشیاری زیادی داشته و به آن توجه کنید.

اگر در خواب خودتان را ببینید که در برابر آینه قرار گرفته و گوشواره هایی در گوشتان می گذارید که از گوشها در حالت معلق و آویزان مانده و با حرکت سر شما تکان و لرزش های ریزی دارد، تعبیر به آن است که در مورد شخص خاصی از مطالبی مطلع می شوید که تا پیش از این هیچ آگاهی در مورد آن نداشته و هم اکنون به طور کامل برای تان مشخص شد. نام دیگر رویای مذکور به منزله بی رغبتی و ایستادگی شما نسبت به کلام و پند و اندرزی است که اطرافیان و دیگران به شما بیان می کنند.

علی الخصوص سخنانی که ذهن نیمه هوشیار شما نسبت به آن تعهد بسیاری داشته و با شنیدن ضد و نقیض در مورد آن واکنش هایی نشان می دهد. بهتر است با نگاهی عمیق سخنان دیگران را شنیده و در ذهنتان مورد تحلیل و بررسی قرار دهید. به این ترتیب می‌توانید با افکارتان مقایسه نموده و درستی آن را به خودتان اثبات کنید. چنین چیزی موجب آرامش خیال و شادی آنها گردیده و قدردان شما خواهند بود.

.chavosh-ads-block { margin-bottom: 10px; display: inline-block; width: 100%; } .chavosh-ads-content { border: 1px solid #3584e4; border-right: 3px solid #3584e4; background-color: white; display: block; border-radius: 10px; padding: 20px 20px 20px 20px; position: relative; } .chavosh-ads-image-holder { max-height: 250px; max-width: 250px; padding-left: 0; padding-right: 25px; position: relative; min-height: 1px; } @media (max-width: 771px) { .chavosh-ads-image-holder { padding-left: 25px; } .chavosh-ads-content { padding: 3px 20px 10px 20px; } } .chavosh-ads-image-holder a { display: inline-block; position: relative; } .chavosh-ads-image-holder img { max-width: 100%; height: auto; margin: 0; border-radius: 10px; vertical-align: middle; border: 0; } .chavosh-ads-detail { flex: 3; padding-left: 25px; padding-right: 25px; position: relative; min-height: 1px; direction: rtl; } .chavosh-ads-detail a { text-decoration: none; } .chavosh-ads-detail-title { text-align: right; margin: 0 0 7px; font-size: 17px; font-weight: 700; text-transform: none; color: #2d2d2d; } @media (max-width: 771px) { .chavosh-ads-detail-title { text-align: center; } } .chavosh-ads-detail-des { padding-left: 0; margin-top: 6px; } .chavosh-ads-detail-des p { padding: auto 0; line-height: 2rem; text-align: justify; margin: 0 0 10px; margin-bottom: 17px; font-size: 1rem; } .chavosh-ads-detail-title a { color: #3584e4; text-decoration: none; } .chavosh-ads-detail-title a:hover { text-decoration: underline; } .chavosh-ads-row { display: flex; direction: rtl; margin-left: -25px; margin-right: -25px; } @media (max-width: 771px) { .chavosh-ads-row { gap: 1rem; flex-direction: column; } } .chavosh-ads-detail-button { text-align: left; } @media (max-width: 771px) { .chavosh-ads-detail-button { text-align: center; } } .chavosh-ads-detail-button a { font-size: 18px; color: #fff; background-color: #3584e4; border-bottom: 3px solid #2a0632; display: inline-block; padding: 3px 25px; margin-top: 0; border-radius: 4px; text-decoration: none; -webkit-transition: all 0.07s ease; -moz-transition: all 0.07s ease; -o-transition: all 0.07s ease; transition: all 0.07s ease; } @media only screen and (max-width: 770px) { .chavosh-ads-detail { width: unset; } .chavosh-ads-image-holder { max-width: unset; max-height: unset; width: unset; } }

برای کسب درآمد؛ کافیه یکسری قواعدی که ثروتمندان بلد هستن رو تو هم یاد بگیری. اینکه چطوری پول دربیاری و ثروتمند بشی تو جلسه‌ی آموزشی بهت یاد داده شده. بعد ازدیدن این جلسه، زندگیت عوض میشه.

در صورت تمایل این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
💎 تعبیر خواب گوشواره از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 💎 تعبیر خواب گوشواره از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 💎 تعبیر خواب گوشواره از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 💎 تعبیر خواب گوشواره از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف
تلگرام واتس آپ فیس بوک پیامک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعبیرخواب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زایمانی که بین 4.5 میلیون وضع حمل یک بار اتفاق می افتد !