🥒 تعبیر خواب خیار از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف


🥒 تعبیر خواب خیار از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

تعبیر خواب خیار 🥒 دیدن خیار نیز در خواب تعبیر های زیادی داشته که یکی از آنها لزوم اعمال تغییرات در روش و برنامه هایی است که بتوان از طریق آنها به اهداف مدنظر دست پیدا کرد. از جمله معانی که برای مشاهده خیار در رویا بیان می شود چنین می...

تعبیر خواب خیار 🥒

دیدن خیار نیز در خواب تعبیر های زیادی داشته که یکی از آنها لزوم اعمال تغییرات در روش و برنامه هایی است که بتوان از طریق آنها به اهداف مدنظر دست پیدا کرد.

از جمله معانی که برای مشاهده خیار در رویا بیان می شود چنین می باشد:

– در وهله اول تعبیر به افسوس و ندامتی است که به خواب بیننده دست میدهد.

– در ثانی به منزله سرور و نشاطی است که او را در بر میگیرد.

در انتها تعبیر به فایده و خیری است که از جانب خویشان و دوستان تان به شما رسیده، به ویژه زمانی که خیار را به رنگ سبز مشاهده کنید.

دیدن رنگ سبز در رویا سمبلی از کسب دانش و ارتقاء فکری بوده و مشاهده آب از دیدگاه روانشناسی دلالت بر ضمیر باطن و احساسات و عواطفی است که در وجود خواب بیننده است. چنانچه در خواب ببینید میل و اشتهای زیادی برای خوردن خیار داشته و از خوردن آن طعم خوشایندی حس کنید،

تعبیر آن همچون رهنمود و یا توصیه ای است که شما را به کسب دانش و مطالعات بیشتر در خصوص ارتقاء فکر و باورتان سوق می دهد. نتیجه این روند در جهت بالا رفتن اعتماد به نفس و خود اتکایی بوده و مهارت های تان به طرز چشمگیری بروز پیدا می‌کند. در حقیقت لازم است چنین دانش و مطالعاتی با اشتیاق و رغبت زیادی انجام گرفته تا کاملاً در عمق ذهن و روح شما بنشیند. بدین ترتیب با نگرشی جدید و مثبت برای اهداف تان گام بر می دارید.

دیدن خیار سبز دلالت بر ظرفیت زیاد و روح والایی است که در وجود شما هست. هر اندازه که رنگ خیار به سبزی گراید، به همان نسبت شما از سلامت و آرامش بیشتری برخوردار هستید. همچنین مشاهده خیار سبز به معنای فایده و خیر کثیری است که شامل حال خواب بیننده می شود.

از جمله معانی دیگر آن رسیدن یکی از نزدیکان که به سفر رفته، سلامتی و بهبودی کامل برای بیمار، حل و فصل شدن مشکلات و مسائلی که موجب اندوه و ناراحتی شده بود.

اگر در خواب خیار دیده شود، به منزله پایان یافتن ناراحتی و رنج و مشکلاتی است که با آن دست به گریبان بوده است.

برای دیدن تعبیر خواب تکمیلی خود با تاروت رنگی همراه شوید.

در زیر می توانید با انتخاب معبر و یا موضوع آن، تعبیر خواب آن را مشاهده کنید:

تعابیر بر اساس معبر

منوچهر مطیعی تهرانی

محمد ابن سیرین

آنلی بیتون

لوک اویتنهاو

امام جعفر صادق (ع)

یوسف نبی

ابراهیم کرمانی

کارل گوستاو یونگ

جی. اچ. میلر

تعابیر بر اساس موضوع

خوردن خیار

دادن خیار

خرید و فروش خیار

برش و پوست کندن خیار

رنده کردن خیار

خیار کوچک یا بزرگ

خیار تازه

خیار رسیده

خیار فاسد

خیار گرمک

خیار شور

خیار دریایی

ترشی خیار

سالاد خیار

گوجه و خیار

چیدن خیار

کاشتن خیار

بوته خیار

خیار در خواب دختر مجرد

خیار در خواب زن متاهل

خیار در خواب زن باردار

🥒 تعبیر خواب خیار از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

تعبیر خواب خیار بر‌ اساس نظر معبر 👴

از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

اگر در خواب خیار را در فصل رویش آن ببینید، تعبیر ان بسیار مناسب تر از آن است که در زمانی غیر از این فصل دیده شود.

زنی که در خواب خیار ببیند به منزله وجود مردی خوش قد و بالا و خوش گفتار بوده که همنشینی و معاشرت با او موجب سرور و شادمانی اش میشود.

خوابی که در آن خیار را در فصل سرد زمستان در حالی که انبوهی از برف زمین را سفیدپوش کرده، دیده شود تعبیر خوبی ندارد.

زمانی که کسی در خواب ببیند در فصل رویش خیار در حال خوردن خیاری خوش طعم و تازه بود، به این معناست که با خانومی خوش اخلاق و زیبا ملاقات کرده و باعث نیک بختی او می شود.‌ چنانچه به دفعات متعدد در خواب خیال را در فصل رویش آن مشاهده کنید، تعبیر به شادمانی و سروری است که او را در بر میگیرد.

هنگامی که کسی در رویا مشاهده کند خیاری تر و تازه خریداری نموده و به منزلش می برد، نشان دهنده شادمانی و خوشحالی است که به کانون گرم و میان اعضای خانواده ایجاد میکند. علی الخصوص زمانیکه خیار را در فصل مناسب آن خریداری نماید.

چنانچه خیار را در فصلی غیر آن بخورید، به منزله پشیمانی و از انجام کاری بوده، ولی دیدن آن در فصل مناسب به ویژه زمانی که خیار تر و تازه با رنگ و روی سبز و قلمی باشد، تعبیر به برخورداری از احوال خوش و مطلوب و کمرنگ شدن ناملایمات در زندگی دارد.

اگر در خواب خیار شور را به همراه غذا میل کنید، مفهوم خیر خیار را خنثی کرده و بیانگر پریشانی و ناراحتی است.

از نظر محمد ابن سیرین

زمانی که کسی در خواب خیار را در فصل مناسب ببیند، تعبیر ان به این معناست که کلام شیوایی می شنود و یا اینکه خانومی نسبت به او اشتیاق و تمایل پیدا میکند.

از نظر آنلی بیتون

دیدن خیار در رویا به منزله نیک بختی، رونق و وفور نعمتی است که در زندگی ایجاد می شود.

هنگامی که شخص بیماری در خواب مشاهده کند کسی خیاری به به جانب او گرفت، به منزله شفای کامل بیماری و مرض از جسم و جان عود می باشد چنانچه شخص متاهلی این خواب را ببیند اشاره به تغییر و تحولات مثبت و خوشایندی است که در زندگی اش رخ می دهد.

از نظر لوک اویتنهاو

از نظر لوک اویتنهاو مشاهده خیار در رویا، بیانگر موفقیت و کامیابی در امورات و برنامه های کاری است.

از نظر امام جعفر صادق (ع)

به تعبیر امام جعفر صادق دیدن خیار در خواب مشتمل بر سه قسم می باشد:

یکم:

تعبیر به خوشحالی، نشاط و شرکت در مجلس بزم می شود.

دوم:

احساس افسوس و ندامت از انجام کار یا فعالیتی است.

سوم:

به معنای فایده و خیری است که از جانب بستگان و یا دوستان نصیبتان می شود.

از نظر یوسف نبی

به بیان یوسف نبی مشاهده خیار در خواب و رویا، تعبیر و مفهوم ان گرانی و افزایش قیمتی است که در جامعه و بازار شاهدش هستید.

از نظر ابراهیم کرمانی

اگر در خواب خیاری را میل کنید، به این معناست که کاری از شما سر زده و یا فعالیتی را انجام می دهید که سپس از آن نادم و پشیمان می شوید.

زمانی که در رویا ببینید خیار را در فصل مناسبش میخورید، به منزله پریشانی و بروز مشکل می باشد.

عده‌ای از معبرین حتی خوردن خیار را در خواب در فصل آن هم تعبیر به پشیمانی یا افسوس می کنند، ولی دلیل مستندی برای آن وجود ندارد. خوردن خیار در زمانی غیر از فصل رویش آن تعبیر به پشیمانی میشود، ولی در فصل مناسبش خیر و مطلوب بوده به ویژه زمانی که خیار شکل و شمایل قلمی، به رنگ سبز و تر و تازه باشد.

از نظر کارل گوستاو یونگ

به عقیده کارل یونگ اگر در خواب خیاری مشاهده و یا میل شود، به مفهوم بهره وری و استفاده مجدد می باشد. لازم است شما با اجرای برنامه هایی توان، انرژی و روحیه خودتان را ارتقا دهید.

از نظر جی. اچ. میلر

چنانچه کسی در خواب شاهد کاشتن خیار توسط خودش بود، چنین مفهومی دارد که مسئولیت و تعهدات بسیار و خاصی به گردن گرفته است.

تعبیر خواب که در آن خیارشور خورده شود، اشاره به اتفاقات و رویدادهای ناخوشایند دارد.

تعبیر خواب خیار بر‌ اساس موضوع آن 📋

خوردن خیار

خوابی که در آن ببینید مشغول خوردن خیار هستید، به این معناست که لازم است هر چه سریعتر راه و تدبیری برای قروض و بدهی های تان پیدا کنید. با این رفتار ذهن و فکر شما آرام گرفته تا بتوانید با قدرت بیشتری بر روی امورات و برنامه های تان تمرکز کنید. بدین ترتیب شرایط در حالت تعادل قرار گرفته و تلاش هایتان مثمر ثمر واقع می شود.

همچنین معنای دیگر این رویا توصیه ای است که با یک شخص کاردان و کاربلد در امور اقتصادی و مالی مشورت کنید تا بتوانید از ضرر های آتی جلوگیری به عمل آورده و برای شرایط فعلی چاره‌ای بیاندیشید.

خوابی که در آن خودتان را در حال خوردن خیار ببینید، دلالت بر منابعی دارد که اصولاً افکار و ایده های تان را از آن الهام گرفته و پیروی می کنید. در عین حال ممکن است به خلایی که در خصوص مطالعه و کسب دانش و اطلاعات بیشتر در وجودتان هست اشاره داشته، تا از این طریق به نقش عواطف، احساسات و کاربرد آن در زندگی شناخت کافی پیدا کنید.

ممکن است با قرار گرفتن در شرایطی همچون مشاجره و اختلاف، بی توجهی، عشق و علاقه وافر و غیره منجر به تاثیراتی در نظرات و عملکرد اشخاص دیگر شده و با بهره گیری از عواطف و احساساتتان تغییری در رفتار آنها داشته باشید.

خوردن خیار با نمک

زمانی که در خواب نظاره کنید با افزودن چاشنی نمک به خیار آن را میل می کنید، تعبیر به آن است که بهتر است برای اشتراک گذاری و بیان دانش و علومی که شما از آن بهره مند بوده، با دیگران به زبان ساده و به شیوه ابتدایی آن را مطرح کنید تا اشخاص دیگر نیز متوجه آن شوند.

علی الخصوص زمانی که در واقعیت شما به طریقی نقش آموزگار، معلم و یا حتی استاد را در تخصص های مختلف بر عهده داشته و با آموزش سر و کار دارید. در عین حال مفهوم دیگر این رویا کسب دانش و آموزه های جدیدی است که بتوانید با شیوه و متدهای ملموس و قابل درک آن را یاد بگیرید.

خوابی که در آن ببینید بر روی خیار نمک پاشیدید، تعبیر به آن است که در آینده ای نزدیک پاداش و نتیجه فعالیت و زحماتتان را دریافت می‌کنید.

دادن خیار

در صورتی که ببیننده خواب در خواب نظاره کند که خیار با کیفیت نامناسب میان مردم توزیع می کرد،تعبیر این رویا به معنای همه گیر شدن اغوا و بداندیشی در زندگی مردم و حتی در میان مقامات اجرایی دارد.

چنانچه شخصی در رویای مذکور نسبت به قوم و خویش خود اجازه گزینش داده تا خیار انتخاب کند، به منزله رغبت او به خاتمه دادن به مسائل و اختلافات میان او و اطرافیانش است.

خرید و فروش خیار

چنانچه در رویا ببینید در حال معامله و خرید و فروش خیار هستید، توجه داشته باشید که هر داد و ستدی در خواب، ارتباط مستقیمی با اعتماد به نفس دارد. در واقع این خواب پیامی است که شما را برای ارتقا و بهبود اعتماد به نفس تان هدایت کرده تا بتوانید زمینه را برای رسیدن به قابلیت های نوین و کار ساز فراهم کنید. در این شرایط می توانید با اتکا به مهارتهای جدید بر ضعفهای وجودتان فائق آمده و احساس رشد و کمال به شما دست میدهد.

معنای دیگر رویای مذکور، به منزله بالا بودن پتانسیل و قدرت شما برای سلامتی جسم و همچنین افزودن مال و ثروت می باشد. ممکن است فعالیتی حساس و اضطراب آوری را دنبال کنید که تاثیر بسیاری بر صحت و سلامت شما دارد.

برش و پوست کندن خیار

کسی که در خواب ببیند در حال بریدن خیار بود، تعبیر به آن است که برخی از مسائل و چالش‌های زندگی‌اش را با دوستان صمیمی در میان گذاشته و در نتیجه به آرامش نسبی میرسد.

اگر در خواب شاهد پوست کردن خیار توسط خودتان بودید، بیانگر حمایت و کمکی است که نسبت به یکی از اقوام و یا بستگان در حرفه و تخصصش انجام داده، ولی در این موضوع مبلغ ناچیز و یا تایم کمی را از شما صرف می کند. ولی کمک شما نقش بسزایی در کسب و کار او خواهد داشت.

در عین حال پوست کردن خیار در رویا نشان دهنده شخصی است که ارتباط دوستانه و صمیمی با او برقرار نموده و تمام اسرار و ناگفته های زندگیتان را به او می گویید.

رنده کردن خیار

اگر در خواب ببینید که خیار رنده می‌کنید، تعبیر به آن است که به علت فعالیت و خدمتی شگرف، مورد تقدیر قرار گرفته و پاداش ناچیزی به شما اهدا می‌کنند. ولی مبلغ آن به نسبت کاری که شما انجام داده اید، هیچ تناسبی نداشته و بسیار ناچیز است. در عین حال کار، خدمت و تلاشی که شما از خود بروز میدهید، پنهان نمانده و مورد توجه قرار می گیرد.

چنان چه در رویا خیار را آماده به شکل رنده شده ببینید، به مفهوم آن است که شما تمایل دارید دستاوردها و موفقیت های تان را به گوش همگان رسانده و در چشم دیگران دیده شوید. این امر موجب شعف و شادی شما میشود. ولی بهتر است اسرار و جزئیات زندگی تان را مخفی نگه داشته و بازگو نکنید.

خیار کوچک یا بزرگ

چنانچه در خوابی که دیدید کوچک و بزرگ بودن اندازه خیار بسیار مشهود بود، اشاره به غرایز جنسی، تامین نیازها و همچنین چگونگی برقراری ارتباط در این زمینه می باشد. حتی ممکن است روابط دوستانه شما را نیز مد نظر قرار داده و یا اینکه با یکی از همکاران و یا آشنایانتان روابط صمیمی تری برقرار نمایید.

دیدن خیار کوچک در رویا تعبیر به بی‌میل بودن و سردی ارتباط جنسی است.

خیار تازه

مشاهده خیار تر و تازه در رویا سمبلی از سلامتی، انرژی، توان و قدرت مضاعف در جسم و جان می باشد. در صورتی که در واقعیت در بستر بیماری به سر می برید، زودتر از آنچه که فکرش را بکنید شفا یافته و بهبودی کامل حاصل می شود. حتی ممکن است در صورت سلامتی فعلی، روزهای آتی به کسالت اندکی مبتلا شده ولی به سرعت به سلامتی می رسید.

همچنین دیدن خیار تازه به منزله بهبود و خوب شدن کیفیت روابط جنسی است. در عین حال مفهوم دیگری که برای آن بیان شده ارتقاء و رشدی است که در حرفه و برنامه های مالی تان صورت می گیرد.

خیار رسیده

کسی که در خواب خیار سبز رنگی دیده که در فصل مناسب خود جوانه زده و کاملاً رسیده بود، به منزله بشارتی است که در زمینه امور و برنامه هایش اخبار خوشی میرسد.

خیار فاسد

اگر در خواب خیاری مانده و فاسد را مشاهده کنید، چنین مفهومی دارد که دوره رونق، وفور نعمت و دولت مندی به ناگاه دچار آسیب شده و در شرایط تنگدستی و مضیقه مالی قرار می گیرید. توجه بیشتری به هزینه ها و ملزومات تان نموده و سعی کنید مبالغی را برای خود کنار بگذارید.

همچنین ممکن است در واقعیت وضعیت نه چندان ایده‌آلی داشته و به طور معمول زندگی کنید. ولی دیدن این خواب همچون پیامی است که از پسرفت شرایط و اوضاع خبر می دهد.

خیار گرمک

چنانچه در خواب خیار از نوع گرمک دیدید، تعبیر به معاش کثیر و رزق و روزی حلالی است که به زندگیتان وارد می کنید. هرچقدر در خواب تعداد بیشتری از خیارها را مشاهده کنید، به همان نسبت عایدی بیشتری نصیبتان می شود.

خیار شور

چنانچه در خواب مشاهده کنید به همراه دیگران در حال تهیه و تدارک خیارشور هستید، دلالت بر برخورداری شما از نبوغ و استعداد زیادی است که منجر به کارهای خلاقانه و اموراتی است که نوآوری در آن حرف اول را میزند.‌ شما میتوانید با اتکا به این فعالیت ها و هدایت آنها در جهت راه اندازی کسب و کار جدید درآمد بسیاری را برای خود ایجاد کنید مانند پرداختن به کارهای هنری که با شوق و قریحه همراه است.

اگر در خواب مشاهده کنید اقدام به خوردن خیارشور نمودید، به مفهوم آن است که لازم است برای پرداخت بدهی و دیونتان مخارج را کاهش داده و هزینه ها را کم کنید.

همچنین دیدن خیارشور در رویا، پیامی است که از تسویه بدهی و قروضتان در آینده نزدیک خبر داده و در عین حال به منابع مالی خوبی دست پیدا می کنید.

خیار دریایی

خوابی که در آن خیار دریایی ببینید، به مفهوم بیماری و کسالتی است که به آن دچار می شوید. خوشبختانه در این میان شخصی با مهر و دلسوزی به پرستاری و تیمار شما پرداخته و سلامتی کامل در مدت کوتاهی به شما باز می گردد. شما موفق می شوید تا با استفاده از تجویز پزشک سنتی و طب گیاهی انرژی خودتان را باز پس بگیرید.

ترشی خیار

زمانی که در خواب با استفاده از خیار ترشی تهیه کنید چنین مفهومی دارد که خوشبختانه شما برای ادای دین و پرداخت قروضتان پول کافی در کنار دارید، ولی این فرصت را در اختیار دارید که بدهی را قسط بندی نموده و در فواصل معینی واریز کنید و یا اینکه به طور یکجا آن را کاملاً تسویه نمایید. بدین ترتیب شرایطی در جهت تخصیص منابع مالی در فرصت های جدید نیز برای تان ایجاد شده که منجر به سودآوری زیادی می گردد.

سالاد خیار

زمانی که در خواب ببینید ظرفی از سالاد خیار در مقابل تان بوده و شروع به خوردن آن نمودید، تعبیر به آن است که در ازدواج و زندگی زناشویی تان تغییر و تحولات مثبت و مطلوبی ایجاد می شود. حتی به معنای صحت، سلامتی و انرژی مثبت و مضاعفی است که در ابعاد مختلف زندگی احساس می کنید.

همچنین دیدن چنین رویایی اشاره به پیوند ازدواجی پایدار و فرخنده داشته که با دقت نظر و نگرشی مثبت سعی در مراقبت از خود و زندگی تان دارید.

گوجه و خیار

مشاهده گوجه در رویا از هر نوعی که باشد درختی و یا بوته ای مطلوب نبوده و معمولاً طعم و مزه ترش دارد. حتی زمانی که در خواب گوجه را به صورت چاشنی بر روی غذا و یا سالاد دیده معنای مناسبی نداشته و دیدن سس گوجه و رب گوجه نیز خواب های مورد پسندی نیستند.

چیدن خیار

چنانچه در خواب خود را در حال چیدن خیار ببینید، تعبیر ان نشان دهنده تکلیف و وظیفه خطیر و سنگینی است که بر دوش شما بوده و توانستید با سربلندی آن را به سرانجام برسانید.‌

اگر در خواب شاهد جمع آوری خیار توسط خودتان بودید، به این معناست که حتی در اوقات فراغت تان سعی دارید به فعالیت و اموری بپردازید، تا امکانات و آسایش خاطر بیشتری را برای اعضای خانواده فراهم نموده و اوقات زیبایی را برای شان ایجاد کنید.

کاشتن خیار

هنگامی که کسی در خواب مشاهده کند مشغول کاشتن خیار بوده، به این معناست که در کاری پاره وقت و موقت برای تایم خالی خود مشغول می شود. دستمزد حاصل از آن برای کمک در کاستی های زندگی استفاده شده و ضعف های آن را پر میکند.

اگر در خواب زمینی که خیار در آن کشت می شود را نظاره کنید، دلالت بر اتفاقات و رویدادهایی دارد که در زندگی و حرفه و تخصص تان پشت سر گذاشته اید.

بوته خیار

چنانچه در خواب نظارگر رشد و بزرگ شدن خیاری بر روی بوته باشید، چنین مفهومی دارد که مال و ثروت چشم گیری در قالب ارث به شما می رسد و به مدد آن تغییر و تحولات بسیاری در ابعاد زندگی تان ایجاد می شود.

خیار در خواب دختر مجرد

اگر دختر مجردی در خواب خیار ببیند، نشان دهنده مردی خوش قد و بالا و خوش لباس است که گفتار نیکویی دارد.

رویایی که در آن دختر مجردی خیار سبز مشاهده کند تفاسیر مختلفی با خود دارد که اهم آنها مربوط به برخورداری از رونق و رزق و روزی فراخی است که به او میرسد.

اگر در خواب نظاره کنید که خانم مجردی خیار میل کرده و یا در حال تهیه و تدارک غذا به وسیله آن بود، به منزله داشتن احوال خوش و معاش مناسبی است که به راحتی کسب می کند.

زمانی که در رویا خیار سبزی مشاهده کند، به منزله پیروزی و سرافرازی او در برخی امورات بوده با اجرای طرح و برنامه های هدفمند و تلاش مستمر و شبانه‌روزی او به این امر فائق آمده است.

در عین حال خیار سبز در خواب و کاشتن آن به این معناست که در آینده ای نزدیک خواسته و آرزو هایش به اجابت رسیده و با شخصی که مدت‌های مدید مهرش در دلش ریشه داشته و آرزوی ازدواج با او را در سر می‌پرورانده، پیوند ازدواج می بندد.

خیار در خواب زن متاهل

زمانی که خانم متاهل در خواب باغی پر از خیار مشاهده کند، اشاره به فرزندان او داشته و تعبیر به آن است که بر تعداد فرزندانش افزوده می شود. ولی اگر خیارها در حالتی که از روی بوته ها چیده بودند ببیند نشان دهنده نقشی است که خانمها در اجرای برنامه های تولیدی دارند.

اگر چنین خانومی خودش را در حال خوردن خیار دید، بیانگر سلامتی جسم و جان، رونق و برکت فراوان و مال حلالی است که در زندگی‌اش جاری بوده، ولی خوردن خیار پلاسیده به منزله تنگنای مالی و یا استفاده از پول حرام می باشد.

همچنین مشاهده ی خیار برای خانم متاهل بشارتی بر رویدادها و تحولات خوبی در زندگی او داشته و در صورتی که دچار مشکلات نازایی و فرزندآوری بوده و با وجود پیگیری و درمان های بسیاری که برای این موضوع انجام داده ولی نتیجه ای حاصل نشده بود. دیدن خیار سبز خبر از اجابت این آرزو و به دنیا آمدن فرزندی برایش دارد.‌

خوابی که در آن خیار تر و تازه و یا کهنه ببینید، به مفهوم مشقت و مصائب زیادی است که تاکنون از سر گذرانده، ولی خوشبختانه دوره سختی به پایان رسیده و یا اینکه راه حلی برای رفع آن ایجاد می شود.

خیار در خواب زن باردار

اگر خانوم باردار و حامله در خواب ببیند به منزله جنسیت دختری برای فرزندی است که به دنیا می آورد. در مورد دیدن خیارشور و یا ترشی خیار نیز همین مفهوم صدق می کند.

.chavosh-ads-block { margin-bottom: 10px; display: inline-block; width: 100%; } .chavosh-ads-content { border: 1px solid #3584e4; border-right: 3px solid #3584e4; background-color: white; display: block; border-radius: 10px; padding: 20px 20px 20px 20px; position: relative; } .chavosh-ads-image-holder { max-height: 250px; max-width: 250px; padding-left: 0; padding-right: 25px; position: relative; min-height: 1px; } @media (max-width: 771px) { .chavosh-ads-image-holder { padding-left: 25px; } .chavosh-ads-content { padding: 3px 20px 10px 20px; } } .chavosh-ads-image-holder a { display: inline-block; position: relative; } .chavosh-ads-image-holder img { max-width: 100%; height: auto; margin: 0; border-radius: 10px; vertical-align: middle; border: 0; } .chavosh-ads-detail { flex: 3; padding-left: 25px; padding-right: 25px; position: relative; min-height: 1px; direction: rtl; } .chavosh-ads-detail a { text-decoration: none; } .chavosh-ads-detail-title { text-align: right; margin: 0 0 7px; font-size: 17px; font-weight: 700; text-transform: none; color: #2d2d2d; } @media (max-width: 771px) { .chavosh-ads-detail-title { text-align: center; } } .chavosh-ads-detail-des { padding-left: 0; margin-top: 6px; } .chavosh-ads-detail-des p { padding: auto 0; line-height: 2rem; text-align: justify; margin: 0 0 10px; margin-bottom: 17px; font-size: 1rem; } .chavosh-ads-detail-title a { color: #3584e4; text-decoration: none; } .chavosh-ads-detail-title a:hover { text-decoration: underline; } .chavosh-ads-row { display: flex; direction: rtl; margin-left: -25px; margin-right: -25px; } @media (max-width: 771px) { .chavosh-ads-row { gap: 1rem; flex-direction: column; } } .chavosh-ads-detail-button { text-align: left; } @media (max-width: 771px) { .chavosh-ads-detail-button { text-align: center; } } .chavosh-ads-detail-button a { font-size: 18px; color: #fff; background-color: #3584e4; border-bottom: 3px solid #2a0632; display: inline-block; padding: 3px 25px; margin-top: 0; border-radius: 4px; text-decoration: none; -webkit-transition: all 0.07s ease; -moz-transition: all 0.07s ease; -o-transition: all 0.07s ease; transition: all 0.07s ease; } @media only screen and (max-width: 770px) { .chavosh-ads-detail { width: unset; } .chavosh-ads-image-holder { max-width: unset; max-height: unset; width: unset; } }

برای کسب درآمد؛ کافیه یکسری قواعدی که ثروتمندان بلد هستن رو تو هم یاد بگیری. اینکه چطوری پول دربیاری و ثروتمند بشی تو جلسه‌ی آموزشی بهت یاد داده شده. بعد ازدیدن این جلسه، زندگیت عوض میشه.

در صورت تمایل این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
🥒 تعبیر خواب خیار از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 🥒 تعبیر خواب خیار از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 🥒 تعبیر خواب خیار از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 🥒 تعبیر خواب خیار از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف
تلگرام واتس آپ فیس بوک پیامک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعبیرخواب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این ویدیو مناسب افراد زیر 18 سال نیست!