👜 تعبیر خواب کیف از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف


👜 تعبیر خواب کیف از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

تعبیر خواب کیف 👜 کیف در خواب دارای معانی و تعبیر متفاوتی با توجه به موضوع آن دارد. این که در خواب ببینید حامل چه نوع کیفی هستید، تعابیر متفاوتی را خواهید دید. حال برای مشاهده تعبیر خواب تکمیلی خود با تاروت رنگی همراه شوید. از جمله معانی...

تعبیر خواب کیف 👜

کیف در خواب دارای معانی و تعبیر متفاوتی با توجه به موضوع آن دارد. این که در خواب ببینید حامل چه نوع کیفی هستید، تعابیر متفاوتی را خواهید دید. حال برای مشاهده تعبیر خواب تکمیلی خود با تاروت رنگی همراه شوید.

از جمله معانی کیف می توان به اسرار، موارد مورد توجه، ذهنیات و نگرشی اشاره کرد که در طی سالیان با مراقبت از آن سعی در حفظ آن داشته اید. دیدن چنین رویایی نمادی از شخصیت و برداشت شما از احساسات و عملکرد خودتان است.

برای مشاهده خواب تکمیلی خود با تاروت رنگی همراه شوید.

در زیر می توانید با انتخاب معبر و یا موضوع آن، تعبیر خواب آن را مشاهده کنید:

تعابیر بر اساس معبر

امام جعفر صادق (ع)

ابراهیم کرمانی

محمد ابن سیرین

جابر مغربی

منوچهر مطیعی تهرانی

آنلی بیتون

تونی کریسپ

کتاب فرهنگ تفسیر رویا

تعابیر بر اساس موضوع

کیف گمشده یا دزدیده شده

پیدا کردن کیف

گرفتن کیف دستی

خرید کیف

کیف پر

کیف خالی

کیف جدید

کیف قدیمی

کیف مدرسه

کیف پول

کیف مسافرتی

کیف و چمدان

کیف زباله

کیف پر از آشغال

دادن کیف

هدیه گرفتن کیف

پرت کردن کیف

از دست دادن کیف

پاره کردن کیف

داشتن کیف اضافه

کیف پر از پول

کیف سنگین

کیف و لباس

کیف قرمز

کیف مشکی

کیف زرد

کیف سفید

کیف در خواب دختر مجرد

کیف در خواب خانم متاهل

کیف در خواب آقایان

👜 تعبیر خواب کیف از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

تعبیر خواب کیف بر اساس نظر معبر 👴

از نظر امام جعفر صادق (ع)

به بیان امام جعفر صادق (ع) دیدن کیف به تنهایی و عاری از هر چیزی داخل آن چنین مفهومی دارد:

در ابتدا به معنای جسم و بدن انسان می باشد.

تعبیر به اسرار و موضوعات مخفی است که از دیگران پوشیده مانده است.

به معنای قرار گرفتن در مضیقه مالی و تنگنای اقتصادی دارد.

از نظر ابراهیم کرمانی

خواب که در آن مشاهده کنید کیف پولی به همراه اسکناس و وجوه نقدی که در داخل آن بود به نوعی از دست دادید، تعبیر به اندرز و مشاوره ای است که نسبت به شخص انجام داده ولی این امر در او کارساز نبوده و اهمیتی برایش ندارد.

زمانی که کیف پولتان را با در باز دیده و محتویات و پول‌هایش درهم و آشفته بود، به منزله نجات از مسائل و چالش های زندگی دارد.

از نظر محمد ابن سیرین

زمانی که در خواب ببینید صاحب کیف پولی هستید که مبالغی پول در آن وجود داشت، چنین مفهومی دارد به میزان وجوهی که در آن بود، وفور نعمت و درآمد زیادی در زندگی برای تان حاصل شده که روز به روز بر آن افزوده می شود. چنانچه کیف پول را خالی از اسکناس ببینید، تعبیر به پایین رفتن معاش و درآمدی است که دریافت می‌کنید.

از نظر جابر مغربی

خوابی که در آن متوجه شوید کیف پولتان دچار پارگی شده بود، بدانید که ممکن است برخی از اسرار نهان شما آشکار شده و دیگران از آن مطلع شوند.

زمانی که در خواب اقدام به دوختن کیف پولی نمایید که پاره شده بود، دلالت بر حفظ و مخفی ماندن رازهای سر به مهر شما دارد.

از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

از نظر منوچهر مطیعی تعبیر دیدن کیف در خواب نشان دهنده توان و قدرتی است که در برخورد با ناملایمات و چالشهای زندگی در وجودتان بوده و هیچ کس جز خودتان به آن واقف نیست.

برخی افراد گنجایش برخورداری از جایگاه بلند مرتبه و برخی دیگر ظرفیت داشتن پول زیاد را ندارند. حتی عده‌ای از اشخاص جنبه آن را ندارند که مورد مهر و عطوفت قرار بگیرند.

لازم به ذکر است مفسرین مسلمان اصولاً کیف پول را بر حسب نقدینگی موجود در آن معنا کرده و تفسیر می‌کنند.

از نظر آنلی بیتون

به گفته آنلی بیتون مشاهده کیف در رویا نشان دهنده وسواس و دقت نظر بسیاری است که در انجام تکالیف و مسئولیت های روی دوشتان لحاظ نموده که منجر به نتیجه مطلوب می شود.

زمانی که در خواب شاهد وجود جواهرات گران قیمت و اسکناس های تا نخورده در کیف پول تان باشید، دلالت بر معاشرت و همنشینی با اشخاصی سرخوش و شاداب می باشد.

اگر در رویا کیف پول تان را مستعمل و فرسوده ببینید، تعبیر به انجام امورات و برنامه هایی است که درجه سختی زیادی دارند.

از نظر تونی کریسپ

کیف

مشاهده کیف به تنهایی و از هر نوع، اشاره به معیارها، افکار، عقاید و همه چیز هایی است که در فکر و ذهن خود آن را پذیرفته و به نمایش می گذارید. در حقیقت این امر عکس العملی است که ذهن و ناخودآگاه ما در مقابله با وقایع روزمره از خود بروز می‌دهد. برای نمونه می توان به احساس کوچک بینی و حقارتی اشاره کرد که انسان مدت های مدید در افکار و وجود خود آن را احساس کرده و با خود دارد.

همچنین ممکن است نشان دهنده دانسته ها و باورهایی باشد که در ذهن داشته و با خود به این سو و آن سو می برید. گاها تعبیر به سخنان و گفتاری است که از جانب کسی شنیده و برای تان کارساز می باشد.

کیف پول

از نظر تونی کریسپ معنایی که برای دیدن کیف پول در خواب بیان می شود، شباهت بسیاری با رویای وجه نقد دارد. با این تفاوت که دیدن کیف پول نشان دهنده توانمندی و نفوذ زیاد خواب بیننده است.

در عین حال این رویا نشان دهنده مثمر ثمر بودن در جامعه، داشتن قابلیت فعالیت در پیچ و خم مشکلات زندگی، داشتن اعتماد به نفس و رسیدن به قدرت و منزلت وجودی است که همه اینها منجر به شکل گیری شخصیت و دیدگاه فرد از خودش می باشد.

کیف زنانه

تعبیر دیدن کیف زنانه در خواب بیانگر معیارهایی است که از نظر شما مهم و حیاتی شمرده شده و سعی در حفظ و مراعات آن دارید. همچنین ممکن است دلالت بر عزت نفس شما و هر آنچه که موجب گشته تا در نقش های اجتماعی و خانوادگی شخص شایسته و مناسبی شمرده شوید.

کیف دستی

خوابی که در آن کیف دستی ببینید، معمولاً نشان دهنده شخصیت وجودی شما داشته و در عین حال بیانگر عواطف و احساساتی است که در اثر مراودات اجتماعی مختلف در جامعه و آگاهی در میان مردم ایجاد میشود.

رویت کیف علی الخصوص کیف دستی که انسان همه وسایل شخصی، کارت های اعتباری و حتی وجه نقد را در آن میگذارد، به منزله قابلیت و مهارت هایی است که رویابین برای رسیدن به مقام و منزلت اجتماعی و تطبیق خود با موقعیت موجود انجام می دهد.

از نظر کتاب فرهنگ تفسیر رویا

نظاره کردن کیف زنانه در خواب و رویا تعبیر به موضوع و یا ویژگی هایی است که به عقیده خواب بیننده بسیار مهم بوده و او سعی در حفظ و نگهداری آن می کند.در حقیقت رویای یک کیف انعکاسی از عقاید، طرح ها و برنامه هایی است که خواب بیننده در ذهن خود داشته و به آن پایبند می باشد. همچنین این خواب به مفهوم راه و مسیری است که ذهن و افکار او با تجزیه و تحلیل رویدادها منجر به نمادهای روانشناسی می شود.

همچنین این خواب سمبلی از شخصیت درونی خواب بیننده داشته و تعبیر به مهارتهایی است که در رقابت های پنهان و آشکار ابعاد مختلف زندگی لازم به آن بوده و در اثر آن جایگاه خود را در زندگی به دست می آورید.

تعبیر خواب کیف بر‌ اساس موضوع آن 📋

کیف گمشده یا دزدیده شده

خواب که در آن متوجه گم شدن و یا دزدیده شدن کیف شوید، تعبیر به کمبود ها و ضعف هایی است که در هویت و شخصیت تان احساس می کنید. به عنوان مثال احساساتی که عبث و بیهوده بودن وجود ما را به نمایش گذاشته و منجر به ارزش و اعتبار پایینی می شود که در میان دیگران از خود حس می کنید.

گاهاً در رویاهایی که کیف شکیل و قیمتی با خودتان حمل کنید، به منزله ارزش و اعتبار بسیاری است که برای خودتان قائل بوده و آن را با سربلندی به دیگران منعکس می‌کنید. لذا از جمله معانی کیف در خواب علامتی از باور و معیارهای خوب و یا ناخوشایند باشد.

همچنین این خواب به معنای پیروزی و خوشحالی در ایام آتی ایده و یا اینکه خبر از یک موضوع خوشحال کننده و هدیه ای غیرمنتظره باشد.

پیدا کردن کیف

زمانی که در خواب کیفی را پیدا کنید به منزله احساس شادابی و سرزندگی وجودتان است. همچنین صرفاً مشاهده کیف، بیانگر احساس تزلزل و عدم امنیتی است که در شما حاکم است.

گرفتن کیف دستی

خوابی که در آن شاهد دادن کیف دستی توسط شخصی به خودتان بودید، به معنای گشوده شدن دردهای نیکبختی و سعادت بر لحظه لحظه زندگی‌تان است.

خرید کیف

اقدام به خریدن کیف به منزله چالشهایی است که در امور مالی با آن مواجه شده اید. این هراس و اضطراب در شما وجود دارد که در آینده از پس هزینه ها و مخارج اولیه زندگی برنیامده و تنگنای مالی شما را از پا درآورد. چرا که اکنون نیز تا حدودی از نظر اقتصادی به بن بست رسیده و به دنبال راه نجات هستید.

کیف پر

هنگامی که در رویا مشاهده کنید کیف پر در دستان تان است، از لزوم داشتن توجه و مراقبت بیشتر به داشته ها و روابط زندگیتان بوده که بهتر است هیچ چیزی را نادیده نگیرید.

ممکن است به علت تملک مالی و ثروت و نفوذ زیادی که از آن برخوردار هستید، خودتان را برتر و بالاتر از دیگران دانسته و غرور شما را فرا بگیرد. بهتر است واقع بینانه و با درایت رفتار کنید.

کیف خالی

تعبیر دیدن کیف خالی در خواب نشان دهنده افکار مغشوشی است که در ذهن شما می چرخد. چرا که پیشاپیش نسبت به حوادث پیش رو احساس نگرانی و اضطراب دارید.

دیدن چنین خوابی نمادی است که نشان می دهد احساس راحتی بسیاری در شما غالب گشته و در این بعد از زندگی آسودگی خیال و آرامش شما را در بر گرفته است.

این خواب علامتی از حس عبث و بیهودگی در شما بوده و یا اینکه خشم و عصبانیت در وجودتان شعله می کشد. خصوصاً مواقعی که دیگران در تعریف و تمجید موضوعی زیاده روی می کنند.

در صورتی که کیف را خالی و فاقد از هر شیء ببینید، توصیه ای است که از لزوم تلاش و کوشش مضاعف برای دستیابی به اهداف تان خبر میدهد.

کیف جدید

اگر در خواب نظاره گر کیف جدیدی باشید، بشارتی از اخبار مطلوب و خوشایندی است که به زودی از آن مطلع می‌شوید. این امر تمام توجه و حواس شما را به خود معطوف می‌دارد.

ممکن است در زمینه ارتقاء مقام و یا گرفتن پست تازه‌ای باشد که شغل مضاعفی در شما ایجاد کند.

کیف قدیمی

مشاهده کیف قدیمی که سالیان سال از آن استفاده می شده، دلالت بر فعالیت ها و کارهای متعددی است که تمام وقت و انرژی شما را به خود اختصاص داده است. حتی ممکن است دلالت بر مسائل و موضوعاتی باشد که مطلوبتان نبوده و از آن گریزان هستید. احتمالا برخی اوقات نسبت به کمبودهایی همچون نداشتن پول در ذهنتان شاکی بوده اید، ولی بهتر است به این افکار و گفتار خاتمه دهید.

کیف مدرسه

زمانی که یک کیف از نوع مدرسه در خواب ببینید، تعبیر به آن است که برای رسیدن به شرایط عالی و اهدافتان لازم است کوشش دو چندانی از خود به خرج دهید. چرا که مراحل مهمی در مقابل شما بوده که لازم است تصمیمات مهمی اتخاذ کنید.

کیف پول

دیدن کیف پول در رویا دلالت بر آغاز نوینی است که ممکن است در هر زمینه از زندگیتان رخ دهد. توصیه می شود اذکار و دیدگاهتان را بازنگری نموده و متناسب با شرایط و جایگاهتان آن را تغییر دهید.

کیف مسافرتی

از جمله ملزومات اولیه هنگام رفتن به سفر کیف مسافرتی است که برای محافظت و حمل وسایل شخصی و لباس ها مورد استفاده قرار می گیرد. مشاهده چنین کیفی در رویانشان دهنده احساس خوشحالی و مسرتی است که از تفریح و گردش در کنار اعضای خانواده و یا دوستان در شما حاکم می شود. همچنین مفهوم دیگر آن به منزله رفتن به مرخصی کاری و یا تعطیلاتی است که به تمدد اعصاب پرداخته تا به دور از فعالیت های روزمره به بازیابی قوای تان بپردازید. چرا که داشتن استرس مداوم شما را از اشخاص مهم زندگی و اهدافتان دور میکند.

در عین حال خریدن چمدان مسافرتی در خواب، بیانگر اخبار خوشایند و مساعدی است که به گوش تان می رسد.‌چنانچه برای تحولات و اتفاقات مطلوب و مناسب در زندگی خودتان را مهیا نمایید، این امر کمک شایانی در استفاده بهینه از آن می نماید. لازم به ذکر است دیدن چمدان و یا کیف مسافرتی در خواب دارای مفاهیمی در خصوص شغل و حرفه و یا امور مالی و اقتصادی است.

از جمله معانی دیگر دیدن کیف مسافرتی در رویا به منزله اجتناب از انجام سفری است که برای آن برنامه ریزی نموده اید و به زمان دیگری موکول کنید. مفهوم دیگر چنین رویایی به این معناست که تغییر و تحولات مثبتی در روزهای آتی برای تان ایجاد میشود.

کیف و چمدان

تعبیر دیدن کیف و چمدان در خواب اشاره به سفر دارد. در واقعیت خودتان را مهیای سفر نموده چراکه در آینده‌ای نزدیک عازم می شوید. بهتر از این شرایط ایده آل نهایت لذت و استفاده را برده و از همه امکانات آن به نحو احسنت برخوردار شوید. با کمی متانت و شکیبایی مزایای زیادی در این سفر عایدتان شده و به مسرت و شادی می رسید

کیف زباله

اگر در خواب کیف ها و کیسه هایی مخصوص قرار دادن انواع زباله مشاهده کنید، به مفهوم مسائل، ترس و اضطراب هایی است که در شما وجود دارد. بهتر است از عهده دار شدن حل مسائل و مشکلات افراد خودداری کرده و اجازه دهید تا خودشان گام های مهمی را در برای حل مشکلاتشان بردارند و در این میان شما تنها نقش راهنما و حمایتگر را ایفا کنید. مفهوم دیگر چنین رویایی، هشداری است که نسبت به دوستان و اطرافیان تان داشته تا در اعمال و رفتارشان دقت و بررسی نموده و اشخاص دورو و متظاهر را از خود دور کنید.

کیف پر از آشغال

هنگامی که در خواب متوجه شوید داخل کیفتان پر از انواع و اقسام وسایل و اسباب غیرضروری می باشد، به این معناست که از جانب دیگران در تنگنا و مضیقه قرار گرفته تا فعالیت و کاری که به شما محول شده به سرانجام برسانید. این در شرایطی است که انجام آن فایده و خیری برای شما ندارد. البته شما اختیار و اراده ای در قبول یا رد آن نداشته، اما ملزم به اجرای آن هستید.

دادن کیف

هنگامی که در رویا کیفی به کسی دادید، تعبیر به آن است که در نظر شخصی از محبوبیت بسیاری برخوردار بوده و شأن و منزلت بسیاری نزد دیگران دارید.

اگر در واقعیت فاقد شغل بوده و جویای کار هستید، این شرایط کمک شایانی به شما می نماید.

چرا که برخورداری از شهرت و محبوبیت در میان اطرافیان بر قدر و اعتبار شما افزوده و وجهه خوبی به شما می دهد.

هدیه گرفتن کیف

چنانچه کسی در رویا کیفی را به عنوان کادو به شما داد، به این معناست که در ایام آتی با یک رویداد هیجان انگیز و مثبت غافلگیر شده و شادی زیادی شما را فرا می گیرد.

از جمله مواقعی که منجر به دیدن چنین خوابی میشود اوقاتی است که در گردهمایی محل کار و یا حتی اجتماعات مختلف مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته و مرکز نگاه دیگران می شوید.

پرت کردن کیف

هنگامی که در خواب کیف را به سمت کسی پرتاب کنید، تعبیر ان به مفهوم سرکشی و عصیانی است که در موضوعی از شما بروز کرده و با بحران جدی مواجه می شوید.

در عین حال رویایی که در آن به توسط کیف ضربه‌ای به کسی وارد کنید، تعبیر به مخالفت و عدم سازگاری با تصمیم و نظر دیگران می باشد. احتمالا در جلسه ای مقابل آنها نظراتتان را به ایشان منعکس می کنید.

این امکان هست که با شنیدن صحبت های شما، بازخورد منفی و نامناسبی از آنها دریافت کنید. ولی آن را نادیده بگیرید.

این رویا همچون پیامی است که نسبت به ثبات رای و نظر توصیه داشته و از نظرات مخالف نهراسید.

از دست دادن کیف

خوابی که در آن ببینید به نوعی کیف از اختیار و تصرف و توان خارج شد نشان دهنده کاهش اعتبار و توانمندی شما می باشد. به زودی در موقعیتی قرار می گیرد که به جایگاه و شخصیت اصلی خود را دست یابید.

عده‌ای از معبربن معتقدند هر آنچه که در کیف نظاره کنید، دلالت بر موضوعات و مسائلی است که در واقعیت از اهمیت ویژه‌ای نزدتان برخوردار هستند.

جزئیات این رویا همچون اشیا و وسایلی که در کیف‌تان دیده و یا جایی که کیف در آنجا بوده بسیار مهم هستند. چرا که با توجه به معانی و تفاسیر آنها می توانید شخصیت و هویت واقعی خود را دریابید.

برخی از خواب های مربوط به کیف دارای مضامین خوشایند و مسرت بخش می باشند.

چرا که در این میان حس رشادت و دلاوری در شما به اوج رسیده که با در نظر گرفتن عملکرد و رفتارتان کاملا موجه بوده و در دستیابی به اهدافتان تاثیر زیادی دارد.

احتمالا شما گام های اساسی برای اعمال تغییر و تحولات را برداشته و نگرانی و تمرکز تان را معطوف موضوعاتی کنید که افراد مطلوب و مناسب از زندگی تان خارج نشود.

پاره کردن کیف

هنگامی که در رویا مشاهده کنید در حال پاره کردن کیف خودتان هستید، تعبیر به آن است که از نظر روحی و روانی در تنگنا قرار گرفته و موضوعاتی موجب وارد آمدن فشار زیادی بر شما شده است بدین ترتیب تسلطی بر اعصاب و روان تان ندارید.

این احتمال هست که تکالیف و تعهدی را بر عهده گرفته‌اید که از توان و قدرت شما خارج بوده است. توصیه می شود ابتدا در این باره کاملاً اندیشیده و پس از شفاف‌سازی این موضوع برای اشخاص مرتبط با آن، توجیهات لازم را ارائه و از ادامه آن صرف نظر کنید تا به آرامش برسید.

در حقیقت شما برای جلب نظر و خوشنودی دیگران به شکل افراطی خودتان را نادیده گرفته و فشار زیادی وارد میکنید. این امر سبب به تحلیل رفتن جسم و آرامش شما میشود.

داشتن کیف اضافه

خواب که در آن ببینید در کنار کیف خودتان کیف شخص دیگری نیز با خود به این طرف و آن طرف برده و حا به جا می کنید، تعبیر ان نشان دهنده طمع و زیاده خواهی دیگران از حسن ظنی است که شما داشته و از شما برای استفاده شخصی و منافع خود بهره برداری می کنند.

کیف پر از پول

زمانی که در خواب کیفی مملو از مبالغ نقد و اسکناس های ریز و درشت مشاهده کنید، بیانگر آرزوهای بلندپروازانه و رویاهایی است که برای دستیابی به آنها تلاش و کوشش بسیاری به خرج می دهید.

در صورتی که درون کیف تعداد زیادی سکه و پول خرد وجود داشت، به این معناست که شما ایده و برنامه های مناسبی برای رسیدن به اهداف تان در زندگی نداشته و با وقت گذرانی و از این شاخه به آن شاخه پریدن تنها وقت و انرژی خود را هدر می دهید.

کیف سنگین

چنانچه در خواب متوجه شوید توان بلند کردن کیف خودتان را ندارید، چنین مفهومی دارد که شما در زندگی تصمیم مهم و خاصی را اتخاذ کرده‌اید که یکه و تنها از عهده اجرای آن برنیامده و لازم است تا اشخاصی کاردان و دلسوز شما را در این زمینه یاری کنند.

کیف و لباس

زمانی که در رویا لباس و کیف را همزمان رویت کنید، به منزله تحولات و شرایط جدیدی است که در زندگی با آن مواجه می شوید. کیفی پر از لباس در رویا به منزله اعمال تغییرات در واقعیت می باشد. بهتر است جزئیات خواب را به یاد آورید. در صورتی که در خواب حس خوبی در شما نبوده، این خواب مفهوم مناسبی ندارد. در عین حال توجه به نوع و شکل لباس نیز از جمله مواردی است که کمک زیادی به معنای آن می کند.

لازم به ذکر است در رویای مذکور چنانچه لباس ها در شکل و شمایل زیبا و وضعیت مناسبی قرار داشتند، تحولات پیش رو نیز خبر از اتفاقات مطلوب می دهد. بهتر است دلهره و نگرانی را از خود دور نموده و همه رویداد ها و تغییرات کوچک و بزرگ را در واقعیت مد نظر بگیرید. برای رسیدن به مفهوم دقیق، این امکان هست که به معانی لباس در خواب نیز توجه کنید.

کیف قرمز

رنگ قرمز از نظر ماورا دارای ارتعاشاتی از بی نهایت، شور و اشتیاق و عشق می باشد. مشاهده کیفی به رنگ قرمز در خواب بیانگر دقت نظر و مهارتی است که در انجام کارها به خرج داده اید، چرا که نتایج آن به طرز شگفت انگیزی کامل و مطلوب میباشند. در عین حال شما عزت نفس مناسبی برای دستیابی به خواسته ها و تمایلات در وجودتان دارید. در حقیقت کیف قرمز همچون سمبلی است که از توانمندی و اراده شما برای رسیدن به اهدافتان خبر میدهد. دیدن این رویا از جمله خواب های نیک و مطلوب می باشد، چرا که بیانگر راه درست و گام های صحیحی است که برای رسیدن به ایده آل هایتان در آن قدم گذاشته و تلاش می‌کنید.

کیف مشکی

اگر در خواب کیف را به رنگ سیاه ببینید تعبیر به مسائل و موانع حادی است که در زندگی پیش رویتان قد علم نموده است. در حقیقت این رویا پیامی است که از کنترل و مهار احساسات و عواطف تان خبر داده تا از بغرنج تر شدن شرایط پیشگیری کرده و کنترل آن را در دست بگیرید.

در صورتی که افکار و وجودتان را آرام نگه دارید، ذهن شما می تواند به راه مناسبی برای غلبه بر مشکلات دست یابد. این مسائل خیلی زودتر از آنچه فکرش را بکنید به دستان توانمند شما برطرف شده و به شرایط مطلوب می رسید.

کیف زرد

دیدن کیف زرد در خواب سمبلی از ثروت و دارایی می باشد. در حقیقت این خواب تاکیدی بر برخورداری از امنیت و استحکام در شرایط مالی دارد. بدانید فعالیت و برنامه هایی که هم اکنون برای آن تلاش می کنید ثمرات چشمگیر و مطلوبی با خود دارد. در عین حال چنین خوابی نشان دهنده کنترل و مهار عواطف و احساسات شما و توازنی است که میان حرفه و تخصص و زندگی خصوصی برقرار نموده اید.

کیف سفید

خوابی که در آن کیف سفید رنگ ببینید، تعبیر به قداست و پاکی روح و روان شما داشته و بیانگر خلوص نیت و ثبات و آرامشی است که در شما حاکم است. این خواب سمبلی از انرژی و قدرتی است که در درون شما نهادینه بوده و در قالب اتخاذ تصمیمات مهم، عزم و اراده و تلاش برای دستیابی به اهداف بروز می کند. دیدن چنین کیفی در خواب، شما را نسبت به توانمندی تان هوشیار نموده و قادر هستید تا در شرایط مطلوب به خواسته ها و نیازهای تان جامه عمل بپوشانید.

کیف در خواب دختر مجرد

هنگامی که دختری در خواب کیفی مملو از انواع لوازم آرایش و کرم های زیبایی ببیند، به این معناست که در واقعیت خود را در پس سخنان و رفتاری نمادین و کذب پنهان نموده است.

اگر در خواب متوجه مسئله ناخوشایندی در این خواب بوده و در واقعیت نامزد داشت، تعبیر به هم خوردن نامزدی است.

مشاهده کیف مسافرتی برای دختر، تعبیر به آن است که در صورت داشتن نامزد در زندگی در آینده ای نزدیک بساط ازدواج و زندگی آنها در زیر یک سقف فراهم شده و اگر در واقعیت در ارتباط احساسی نبود، به زودی به طور رسمی با شخص مناسبی نامزد می کند.

همچنین زمانی که کیف دستی آبی برای خود ببیند، بداند که در آینده ای نزدیک پیمان عقد و ازدواج می بندد.

کیف در خواب خانم متاهل

اگر خانمی در خواب کیف مسافرتی ببیند تعبیر ان نشان دهنده سفری است که به مکانی خارج از کشور عازم می‌شود.

اگر حامله و باردار نباشد، این خواب خبر از اتفاقات خوش می دهد که با آن مواجه می شود.

همچنین مشاهده یک کیف مدرسه که وزن زیادی داشته و بسیار سنگین بود، اشاره به مسائل و اختلافاتی دارد که در روابطش با همسر به آن دچار شده و بهتر است به آن دامن نزند.

در صورتی که داخل کیف مدرسه لباسی وجود داشت، به منزله بشارتی است که از امورات مطلوب خبر می دهد.

کیف در خواب آقایان

مردی که در خواب متوجه شود کیفی شبیه کیسه که در آن مواد غذایی زیادی وجود داشت با خود جابجا میکند، بیانگر نعمات زیادی است که به زودی به او میرسد.

آقایی که در رویا چمدانی پر از لباس های متعدد پیدا کند، نشان دهنده زندگی پویا و کاریابی است که او داشته و به درآمد و مزایای خوبی دست می یابد.

خوابی که در آن مردی مشاهده کند در میان سفری که در آن عازم بوده و چمدان و همه ملزوماتش را گم کند، تعبیر به آن است که در واقعیت موقعیت ایده آل و مناسبی که برای پیشرفت زندگی و رسیدن به درآمد زیاد ایجاد شده بود، به باد فنا می دهد.

زمانی که در آیا ببیند یک کیف مسافرتی به دستش نرسیده و یا آن را پیدا کرده بود خبر از مسافرتی است که به خارج از کشور برایش صورت میگیرد.

همچنین دیدن یک کیف به تنهایی برای یک مرد، دلالت بر موقعیت ویژه اقتصادی و تجاری است که شرایط آن در خارج از کشور فراهم شده و امکان پرداختن به آن برای او فراهم ایجاد می شود.

.chavosh-ads-block { margin-bottom: 10px; display: inline-block; width: 100%; } .chavosh-ads-content { border: 1px solid #3584e4; border-right: 3px solid #3584e4; background-color: white; display: block; border-radius: 10px; padding: 20px 20px 20px 20px; position: relative; } .chavosh-ads-image-holder { max-height: 250px; max-width: 250px; padding-left: 0; padding-right: 25px; position: relative; min-height: 1px; } @media (max-width: 771px) { .chavosh-ads-image-holder { padding-left: 25px; } .chavosh-ads-content { padding: 3px 20px 10px 20px; } } .chavosh-ads-image-holder a { display: inline-block; position: relative; } .chavosh-ads-image-holder img { max-width: 100%; height: auto; margin: 0; border-radius: 10px; vertical-align: middle; border: 0; } .chavosh-ads-detail { flex: 3; padding-left: 25px; padding-right: 25px; position: relative; min-height: 1px; direction: rtl; } .chavosh-ads-detail a { text-decoration: none; } .chavosh-ads-detail-title { text-align: right; margin: 0 0 7px; font-size: 17px; font-weight: 700; text-transform: none; color: #2d2d2d; } @media (max-width: 771px) { .chavosh-ads-detail-title { text-align: center; } } .chavosh-ads-detail-des { padding-left: 0; margin-top: 6px; } .chavosh-ads-detail-des p { padding: auto 0; line-height: 2rem; text-align: justify; margin: 0 0 10px; margin-bottom: 17px; font-size: 1rem; } .chavosh-ads-detail-title a { color: #3584e4; text-decoration: none; } .chavosh-ads-detail-title a:hover { text-decoration: underline; } .chavosh-ads-row { display: flex; direction: rtl; margin-left: -25px; margin-right: -25px; } @media (max-width: 771px) { .chavosh-ads-row { gap: 1rem; flex-direction: column; } } .chavosh-ads-detail-button { text-align: left; } @media (max-width: 771px) { .chavosh-ads-detail-button { text-align: center; } } .chavosh-ads-detail-button a { font-size: 18px; color: #fff; background-color: #3584e4; border-bottom: 3px solid #2a0632; display: inline-block; padding: 3px 25px; margin-top: 0; border-radius: 4px; text-decoration: none; -webkit-transition: all 0.07s ease; -moz-transition: all 0.07s ease; -o-transition: all 0.07s ease; transition: all 0.07s ease; } @media only screen and (max-width: 770px) { .chavosh-ads-detail { width: unset; } .chavosh-ads-image-holder { max-width: unset; max-height: unset; width: unset; } }

برای کسب درآمد؛ کافیه یکسری قواعدی که ثروتمندان بلد هستن رو تو هم یاد بگیری. اینکه چطوری پول دربیاری و ثروتمند بشی تو جلسه‌ی آموزشی بهت یاد داده شده. بعد ازدیدن این جلسه، زندگیت عوض میشه.

در صورت تمایل این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
👜 تعبیر خواب کیف از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 👜 تعبیر خواب کیف از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 👜 تعبیر خواب کیف از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 👜 تعبیر خواب کیف از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف
تلگرام واتس آپ فیس بوک پیامک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعبیرخواب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تلاوت ترتیل صفحه 288 قرآن باصدای منشاوی+صوت و متن آیات