🔒 تعبیر خواب قفل از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف


🔒 تعبیر خواب قفل از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

تعبیر خواب قفل 🔒 تعبیر دیدن قفل در خواب اشاره به موقعیت مبهم و نامعلومی است که همچون مانعی بر سر راه شما ایجاد شده و از اجرای برنامه های تان جلوگیری می کند. گاها قفل نشان دهنده وجود مردی راستگو و متعهد به عهد و پیمان می باشد. همچنین دیدن...

تعبیر خواب قفل 🔒

تعبیر دیدن قفل در خواب اشاره به موقعیت مبهم و نامعلومی است که همچون مانعی بر سر راه شما ایجاد شده و از اجرای برنامه های تان جلوگیری می کند. گاها قفل نشان دهنده وجود مردی راستگو و متعهد به عهد و پیمان می باشد. همچنین دیدن قفل به این معناست که رویابین در واقعیت نسبت به شخص مشخصی اعتماد و اطمینان کافی داشته و او را در جریان همه اموال و رازهای خود قرار می‌دهد.

از جمله نمادهای قفل در رویا دلالت بر دختر دوشیزه ای است که تاکنون ازدواج نکرده و به زودی با پسر جوانی وصلت می کند. ماهیت قفل در خواب بیانگر تعهد بوده و قفل کردن درب تعبیر به پایبندی و تضمین آن است. بازکردن قفل در خواب به معنای رسیدن به آرامش و از بین رفتن الترام می باشد. بدانید که هرگونه بسته شدن ایجاد ناراحتی و اندوه بوده و هر بازشدنی نشان دهنده آسایش و رهایی است.

دیدن قفل در خواب همچون ضمانت بوده و قفل هایی از جنس آهن و فلز به مفهوم برخورداری از وجود اشخاصی است که شما را به آن تعهد رسانده و دین پابرجا است. حتی ممکن است دیدن چنین قفل هایی اشاره به جلال و جبروت صاحب آن داشته و قفل های از جنس چوب دلالت بر تظاهر، شک و تردید در کلام و یا گرفتن باج باشد.

همچنین دیدن قفل در خواب به معنای پیوند ازدواج بوده و باز شدن آن نشان دهنده موضوع و یا مطلبی کذب و دروغ می باشد. در این میان مشاهده کلید آهنی تعبیر به وجود مردی مقتدر و با نفوذ است. در عین حال دیدن قفل همچون گواهی است که از تحقق آمال و آرزوهای معنوی و قدم برداشتن در مسیر کمال سخن می گوید.

خوابی که در آن قفلی را ببندید، تعبیر به گسترش دادخواهی و عدالت در موضوعات معنوی و عرفانی می شود. در صورتی که موفق به باز کردن آن نشد، بداند که در برخی امورات دچار بستگی می شود.

برای مشاهده تعبیر خواب تکمیلی خود با تاروت رنگی همراه شوید.

در زیر می توانید با انتخاب معبر و یا موضوع آن، تعبیر خواب آن را مشاهده کنید:

تعابیر بر اساس معبر

منوچهر مطیعی تهرانی

محمد ابن سیرین

آنلی بیتون

خالد بن علی العنبری

امام جعفر صادق (ع)

ابن شاهین

عبدالغنی بن اسماعیل نابلسی

کتاب سرزمین رویاها

تعابیر بر اساس موضوع

قفل و کلید

گم کردن کلید قفل

پیدا کردن قفل

قفل شکسته

شکستن قفل

قفل و زنجیر

قفل اثر انگشتی

قفل کوچک

قفل باز

باز کردن قفل

قفل در بزرگ

خرید قفل

از دست دادن قفل

قفل کردن

قفل پنجره

قفل دوچرخه

قفل های متعدد

قفل قلبی

قفل اهنی

قفل چوبی

برداشتن قفل

قفل در خواب فقرا

قفل در خواب قاضی

قفل در خواب زندانی

قفل در دست فرد دروغگو

قفل در دست افراد مومن

قفل در خواب افراد دارای پرونده قضایی

قفل در خواب دختر مجرد

قفل در خواب خانوم متاهل

قفل بر روی گردن

🔒 تعبیر خواب قفل از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

تعبیر خواب قفل بر‌ اساس نظر معبر 👴

از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

مشاهده قفل در رویا سمبلی از اطمینان و اعتماد می باشد‌ زمانی که در خواب ببینید در حال قفل کردن درب خانه ای هستید که هیچ شناختی از صاحبخانه ندارید، تعبیر به آن است که در واقعیت نسبت به شخص ناآشنا و غریبه اطمینان می کنید. ولی اگر بر در خانه ای قفل می زدید که صاحب خانه آشنا و شناس شما بود، بدانید که در زندگی به ایشان یا به کسی مشابه او اطمینان و تکیه می کنید.

هنگامی که در خواب ببینید کمد لباس شما به قدری مملو و انباشته از انواع لباسها بود که اجازه قفل کردن را به شما نمی داد، تعبیر ان به معنای وجود مسائل و موضوعاتی در ذهن و افکار شماست که امکان صحبت در مورد آن را نداشته و شخص معتمدی در اطراف تان نیست که با او در میان بگذارید.

اگر در رویا ببینید که با مشقت و سختی های بسیار در اخر موفق شدید قفلی را بگشایید، بدانید که در امر و یا فعالیتی با تلاش و کوشش بسیاری که به خرج می دهید، سرانجام به موفقیت و پیروزی نائل می شوید.

در صورتی که در خواب قفلی در اختیار داشتید که کلیدش را پیدا نمی کردید، احتمالاً با مسئله و یا موانعی مواجه می شوید.

زمانی که در روبا درب منزلتان را قفل شده دیده و کلیدی برای باز کردن آن در اختیارتان نبود، به منزله اعتماد و حسن ظن به جایی است که نسبت به همسرتان دارید.

از نظر محمد ابن سیرین

چنانچه در خواب شاهد باز کردن قفل توسط خودتان باشید، به مفهوم فرج و گشایشی است که در فعالیت ها و کارهای شما ایجاد شده و یا اینکه به زیارت خانه خدا و انجام فرائض حج نائل می شوید.

اگر متوجه شدید قادر به باز کردن قفل نیستید، تعبیر به توقف و رکوردی است که از ادامه کار جلوگیری می کند.

از نظر آنلی بیتون

تعبیر مشاهده قفل در خواب و رویا نشان دهنده بلاتکلیفی و سرگردانی خواب بیننده است.

هنگامی که در رویا شاهد باز شدن قفل توسط کلید باشید، به منزله شناخت کسی است که در پیرامون شما نقشه های شومی برای وارد کردن زیان و خسارت به زندگیتان در سر دارد.

زمانی که در خواب متوجه شوید امکان باز کردن قفل به وسیله کلید نبود، به این معناست که در روابط احساسی و رمانتیک تان مورد استهزاء دیگران قرار می گیرید. مفهوم دیگر آن اشاره به سفر هایی است که از راه های آبی و دریا به آن عازم شده، ولی منفعت و سودی برای تان در پی ندارد.

از نظر خالد بن علی العنبری

خالد بن علی العنبری دیدن قفل در خواب را به معنای وجود مردی امین و قابل اعتماد می دانند.

اگر شخصی که در زندان محبوس بوده در رویا ببیند که اقدام به باز کردن قفل میکند، تعبیر به نجات و آزادی از زندان داشته و اگر خواب بیننده در واقعیت دچار اندوه و پریشانی بود، بداند که به زودی مشکلاتش برطرف شده و به خوشحالی می رسد.

از جمله معانی دیگری که برای قفل بیان می‌شود، بر غفلت و جهالت اشاره دارد. چرا که خداوند متعال در قرآن کریم اینگونه می فرمایند: «افلا یتدبرون القرآن ام علی قلوب اقفالها»؛ یعنی، پس آیا در قرآن تدبّر نمیکنند یا اینکه بر دلهایشان قفل زده شده است.

از نظر امام جعفر صادق (ع)

از نظر امام جعفر صادق (ع) مشاهده قفل در خواب بر پنج قسمت می باشد:

یکم:

به معنای رسیدن به نتیجه مطلوب در کار یا موضوعی می باشد.

دوم:

تعبیر به سلامتی و صحت جسم و جان دارد.

سوم:

به مفهوم رسیدن به سود، خیر و فایده ای در زندگی است.

چهارم:

اشاره به وجود یک خانم در زندگی دارد.

پنجم:

بیانگر اطمینان و تکیه کردن بر انسان درستکار و صادق می باشد.

از نظر ابن شاهین

این شاهین در تفسیری که از قفل داشته شکل و شمایل آن را توضیح داده و بیان کرده؛ قفل هایی که در خواب با کلید باز می شوند، تعبیر به چشم اندازی خوب و منظری زیبا میشود.

هر چیزی که در خواب به وسیله قفل بسته شده بود، سمبلی از پیوند ازدواج می باشد.

از نظر عبدالغنی بن اسماعیل نابلسی

اگر مرد جوانی در خواب قفلی نظاره کند، سمبلی از بکر و دست نخوردگی دارد.

از جمله معانی که برای مشاهده قفل در خواب بیان شده، تعبیر به توانمندی و بالا بودن عزت نفس میشود.

زمانی که کسی در خواب نظاره کند کسی در کمال آرامش او را زندانی میکند، به معنای از بین رفتن نگرانی و استرس می باشد.

خوابی که در آن قفلی از جنس آهن و فلز به بینید، به مفهوم شکوفا شدن چشمه‌هایی از دانش، عقل و تدبیر و انرژی درونی شما است.

از نظر کتاب سرزمین رویاها

خواب یک قفل:

به منزله رسیدن به سعادت و نیکبختی است.

شما نمی توانید یک قفل را باز کنید:

بیانگر خطرات و چالش هایی است که در کمین شما است.

زنی در خواب یک قفل را باز می کند:

نشان دهنده وفاداری و تعهد او نسبت به همسرش می باشد.

مردی در خواب یک قفل را باز می کند:

در موضوعات عشقی و روابط احساسی اقبال خوبی همراه او می شود.

یک قفل باز:

به منزله موقعیت استثنایی است که برای پیشبرد برنامه های تان در اختیار دارید.

شما از پیدا کردن کلید یک قفل عاجز می مانید:

بهتر است در امور اقتصادی و مالی دقت و مراقبت بیشتری داشته باشید.

کلید یک قفل را پیدا می کنید:

از گرفتاری نجات پیدا می کنید.

شما کلیدهای قفلهای بسیاری را دارید:

در میان بستگان و خویشان تان اکثریت در نیک بختی و سعادت به سر می برند.

تعبیر خواب قفل بر‌ اساس موضوع آن 📋

قفل و کلید

تعبیر و مفهوم مشاهده قفل و کلید همزمان در خواب، دلالت به برخورداری از استعداد ها و توانمندی های خوبی است که در حل مسائل و مشکلات در وجود شما است.

گم کردن کلید قفل

خوابی که در آن ببینید کلید قفلی را گم کردید، به منزله دقت و مراقبت بیشتر در انجام قراردادها و معاملات تجاری می باشد.

پیدا کردن قفل

هنگامی که در رویا موفق به یافتن کلید قفلی شدید، بدانید به زودی از مشکلاتی که در مقابلتان است رهایی یافته و در امورات و برنامه های تان به موفقیت می رسید.

قفل شکسته

اگر در خواب قفلی را به شکل شکسته ببینید، به منزله فقدان صلح و در امان نبودن در میان جامعه و محیطی است که در آن سکونت دارید. چنین خوابی خبر از فنا شدن موضوع و یا چیزی دارد که تلاش بسیاری در حفظ و نگهداری آن داشته اید.

شکستن قفل

زمانی که شخصی در رویا با احساس انزجار و تنفر قفلی را بشکند، مذموم بوده و چنانچه با احساس خوب و شکرگزاری انجام دهد، قابل ستایش می باشد.

از جمله معانی که برای شکستن قفل در خواب بیان میشود، در صورتی که موضوعی نامطلوب بوده که از صحبت پیرامون آن احساس خوبی نداشته تعبیر نیک ندارد. ولی اگر موضوع مثبت و خوشایندی بود، خبر از اتفاقات خوش دارد.

زمانی که در خواب نظاره گر شکسته شدن قفل ها به وسیله خودتان بودید، به این معناست که در آینده ای نزدیک مسائل و چالش های زندگی از مقابلتان برداشته شده و زندگی معمول و عادی خود را از سر می گیرید. در حقیقت این رویا همچون پیامی است که از موفق و پیروزی شما در میانه حریفان و رقیبان خبر می دهد.

قفل و زنجیر

زمانی که در خواب قفل و زنجیر را مشاهده کنید، تعبیر ان بیانگر پیچیدگی برخی مشکلات و موانع زندگی شما دارد. در ابتدا با نگاهی ساده آن را سخت و دشوار می بینید، ولی می توانید با بررسی دقیق منشأ آن را پیدا کرده و به رفع آن اقدام کنید.

قفل اثر انگشتی

خوابی که در آن قفل از نوع لمسی و انگشتی در مقابل تان باشد، به این معناست که کلید و راه حل اصلی رفع مسائل تنها در وجود خودتان بوده و قادر هستید با تدبیر و دقت نظر موانع را از سر راه‌تان بردارید.

قفل کوچک

اگر در خواب قفلی را در اندازه کوچک ببینید، اشاره به مشکلات و مسائل جزئی و بی ارزشی است که در ذهن شما بزرگ نمایان شده و نسبت به آن بیم و هراس دارید. بهتر است هر مسئله و موضوعی را در حد و اندازه خودش وقت و انرژی گذاشته و اوقات تان را برای موضوعات مهم تر اختصاص دهید.

قفل باز

زمانی که در خواب شاهد قفلی بودید که بازمانده و بسته نمی شد تعمیر به آن است که شما در خصوص برنامه های اقتصادی احساس خطر کرده و از این جهت تمایلی به سرمایه گذاری و یا داد و ستد با دیگران ندارید.‌

همچنین معنای دیگر قفل باز، نشان دهنده موقعیت مطلوب و اقبال خوبی است که شرایط را برای اجرای برنامه های تان مهیا نموده است.

خوابی که در آن شخصی اقدام به گشایش قفل نموده، یعنی در واقعیت برای مسأله ای چاره اندیشی کرده و حل می کند. ولی اگر به طریقی قفل گشوده ای را بست، تعبیر به آسیبی است که در زندگی به بار می آورد.

باز کردن قفل

گشودن قفل در خواب تعبیر به آسایش خیال و موفقیت داشته، به استثنای شرایطی که خواب بیننده در جنگ و جدال است. چرا که دعوا و آشتی نشان‌دهنده اختلاف می باشد. مفهوم دیگر باز کردن قفل به معنای متارکه و جدایی بوده و یا راحتی قلمداد می شود.

شخصی که در زندگی دچار غم و رنجی بوده و در خواب قفل را باز کند، به مفهوم حل و فصل شدن مشکلات و پریشانی در زندگی است. از جمله معانی قفل دلالت بر دلیل و برهان و اقتدار می باشد. همچنین نشان دهنده شخصی است که امین بوده و وجوه نقد و اشیا قیمتی در نزد او به ودیعه گذاشته می شود. ولی در عین حال بسته شدن در هر حالتی که مشاهده شود، اشاره به اندوه و ناراحتی است.

شخص مجردی که در خواب نظاره گر باز شدن قفلی بود، تعبیر به پیوند ازدواج او دارد. چنانچه در تدارک مراسم عروسی بوده این مراحل به سرعت و به راحتی برایش طی می شود. در این میان قفل نشان دهنده همسر و کلید علامتی برای آن است.

قفل در بزرگ

اگر در خواب در بزرگی را قفل کردید، نشان دهنده سعی و تلاش شما برای خاتمه دادن به گفتار های دروغین و کذبب است که در مورد شما دهان به دهان چرخیده و اجازه وارد کردن تهمت و افترا توسط دیگران را نمی دهید. بهتر است امورات و برنامه‌های تان را در زندگی شخصی و حیطه کاری با کسی در میان نگذارید.

خرید قفل

اگر پسر جوانی در خواب قفلی خریداری کند، تعبیر به پیوند ازدواج او است که به زودی انجام می‌شود. مفهوم دیگر خریدن قفل به معنای اجرای طرح و ایده های نوینی در جهت ارتقا و رشد کیفیت زندگی می باشد.‌ همچنین تعبیر دیگر چنین رویایی، اشاره به تغییر و تحولاتی است که برای کسب معاش و درآمد هنگفت از شغل تان انجام می‌دهید. گاها دلالت بر وجود همسر و فرزندان در زندگی می باشد.

از جمله معانی خرید قفل، به منزله واهمه و هراسی است که از سرقت اموال تان در ذهن دارید.

از دست دادن قفل

اگر در خواب متوجه شوید به طریقی قفل از اختیار شما خارج شد، هشداری است که از سرقت اموال و یا بدنامی و فضاحت خبر میدهد. برخی معتقدند اگر با مفقود شدن قفل از دست شماره رفت، به منزله اطلاع از موضوعی است که تاکنون در خفا بوده است.

همچنین گم شدن قفل در رویا تعبیر به تعهد و پیمانی است که زیر پا گذاشته شده و یا بی وفایی است که انجام میدهد.

به طور کلی از دست دادن قفل در خواب، بیانگر سلب اعتماد دیگران نسبت به شما است.

قفل کردن

خواب که در آن ببینید چیزی را قفل کردید، تعبیر ان به این معناست که در آینده ای نزدیک به یک رابطه با شخصی از نزدیکان که صمیمیتی با او داشته اید، خاتمه می دهید‌.

قفل کردن صندوقچه، چمدان و یا جعبه ای

خوابی که در آن کسی در حال قفل کردن صندوقچه، چمدان و یا جعبه ای بود، اشاره به حفاظت از اسناد و دارایی‌های زندگی‌اش دارد.

قفل کردن یخچال

چنانچه در خواب درب یخچال را قفل کنید، بیانگر بروز خشکسالی و قحطی در آن سرزمین است.

قفل کردن منزل

اگر شخصی درب منزلش را قفل نماید، دلالت به شوق و اشتیاقی است که در دل نسبت به همسرش دارد.

چنان چه در رویا در را قفل نمودید، به مفهوم تنگنا و قیودی است که برای دیگران در نظر می گیرید. در حقیقت شما خودتان را از همه دور نگه داشته و اصول و تدابیری برای خود تعیین می کنید.

خوابی که در آن شخص مجردی توسط کلید قفل درب را ببندد، اشاره به بیم و نگرانی است که در وجودشان حاکم شده است. عده ای از معبربن معتقدند ممکن است این ترس، از مشکلات و آسیب هایی باشد که در واقعیت در کمین او بوده و یا حتی از تنهایی و یا بروز موانعی در زندگی خبر میدهد.

قفل پنجره

اگر در خواب قفل مربوط به پنجره را ببینید، نشان دهنده سوءظنی است که نسبت به دیگران در ذهن و قلب شما ایجاد شده و کسی را لایق اطمینان تان نمی دانید.

قفل دوچرخه

زمانی که در خواب و رویا نظاره گر قفل دوچرخه ای باشید، تعبیر ان به این معناست که تصمیم گرفته اید تا آرزوها و آرمان های مربوط به دوران بچگی را به واقعیت تبدیل کنید. خوشبختانه شما همواره در زندگی از پشتوانه ای قدرتمند و امنیت و ثبات کافی برخوردار بوده اید.‌

قفل های متعدد

اگر در رویا قفل های متعددی مشاهده کنید که پشت سر هم به یکدیگر متصل بودند، به این معناست که در همه ابعاد زندگی شما گرفتاری پیچیده ای وجود داشته که برای حل آن لازم است مدت زمان زیادی طی شده و تدابیر خاصی اندیشیده شود. چرا که به غیر از این، ممکن است به شرایط بغرنج تر برسید.

چنانچه در خواب قفل های متعددی بر روی دکان و مغازه ها مشاهده کنید، تعبیر به غم زدگی و حصاری است که برای مردم جامعه ایجاد میشود.

قفل قلبی

زمانی که در خواب قفلی به شکل و ظاهر قلب ببینید، دلالت بر طریقه خاصی است که لازم است در قراردادها و تخصیص منابع مالی خود لحاظ کنید. شاید در امور اقتصادی با بحران مواجه گشته آید که می توانید با مشاوره و تدبیر صحیح به رفع آن اقدام کنید.

قفل اهنی

دیدن قفلی از جنس آهن و فلز در خواب دلالت به وجود زنی در زندگی او دارد که نسبت خویشاوندی با او داشته و یا از افراد خانواده اش می باشد.

قفل چوبی

مشاهده قفل چوبی نیز بیانگر نبودن منفعت و فایده در موضوع مشخص است.

برداشتن قفل

در صورتی که ببینید در خواب قفل را از جلوی پای تان برداشتید، تعبیر ان به مفهوم آن است که برای حل بحران لازم است از روشهای زیرکانه و خاص استفاده کنید. بهتر است مسائل را ریشه یابی کرده و به رفع آن اقدام کنید.

قفل در خواب فقرا

اگر انسان تهیدست و نیازمندی در خواب قفل مشاهده کند، بداند که به زودی گشایشی در زندگی او ایجاد شده که از طریق شخص سومی همچون همسر در شرکت یا اداره ای مشغول به کار شده و یا راه سفر در پیش می‌گیرد.

قفل در خواب قاضی

زمانی که شخصی در مسند قضاوت و حکم قرار داشته و خواب قفل ببیند، در صورتی که در واقعیت در شرایطی باشد که امکان صدور حکم برای او میسر نبوده و یا قدرت تشخیص آن را از دست داده باشد، بداند که در این مسئله بهبودی و ارتقاء حاصل شده و از این شرایط نجات پیدا میکند.

قفل در خواب زندانی

هنگامی که شخص زندانی و محبوس در رویا قفلی را بگشاید، به معنای آزادی و رهایی او از زندان است.

در صورتی که فرد مجردی به دلایلی در زندان گرفتار شد، بدانند که این رویا همچون علامتی است که با دعا به درگاه خدا راه او را گشوده و رها می شود. خداوند بلند مرتبه می فرمایند: « اگر به دنبال فتح هستید ، پس فتح به شما رسیده است.» به منزله انجام دعا و مناجات برای رسیدن به پیروزی و موفقیت بوده که در این حالت قطعاً به آن می رسید.‌

قفل در دست فرد دروغگو

زمانی که در رویا قفل را در دست انسانی دروغگو و ریاکار ببینید، تعبیر به گسترش دیکتاتوری و خودرایی در میان اشخاص بوده، اگر در دست انسان های تنگ نظر و بخیل بوده، به منزله رواج شدن خساست و صفات زشت در میان مردم داشته، ولی اگر آن را در دست انسانی خداشناس و نیکوکار ببینید، خیر بوده و نشان از فایده و ثمره ای است که دریافت می‌کنید.

قفل در دست افراد مومن

اگر قفل را در خواب در دست انسان های درستکار و خداشناس ببینید، تعبیر ان خوش یمن بوده و به منزله برکت و منفعت می باشد. ولی چنانچه در دست اشخاص بدطینت و فاسد بود، تعبیر به گسترش ظلم و جور در جامعه دارد.

قفل در خواب افراد دارای پرونده قضایی

چنانچه به دلیل دعوا و اختلاف در محاکم قضایی دارای پرونده باشد، دیدن این خواب خبر از موفقیت و پیروزی به نفع دارد همانگونه که خداوند می فرمایند: «در حقیقت، ما پیروزی روشنی را برای شما گشودیم»

قفل در خواب دختر مجرد

اگر دختر و یا خانم مجردی در خواب قفل گشوده ای ببیند، تعبیر به پیوند ازدواج او در آینده‌ای نزدیک می شود.

زمانی که توسط کلید قفل دری را باز کند، به منزله سهولت در امورات و رونق و برکت در زندگی است.

مفهوم دیگر رویای مذکور، از خاتمه یافتن موانع و مسائل در واقعیت خبر میدهد.

قفل در خواب خانوم متاهل

اگر خانوم متاهلی در خواب قفلی که بر روی درب بسته قرار داشت مشاهده کند، به این معناست که او در زندگی زناشویی خود به استحکام و آرامش رسیده و این امر آسودگی خیال را برای او به ارمغان آورده است. ولی اگر درب باز بود، اشاره به خطراتی است که این خانواده را تهدید کرده و آن را دچار تزلزل نموده است. بدین ترتیب استرس و ترس بر این خانم غالب شده است.

قفل بر روی گردن

اگر کسی در خواب و رویا نظاره گر قفل سنگین و آهنین در بر روی گردنش بود، تعبیر ان خبر از مسئله ای است که قدرت عمل را از او بوده است. در عین حال دیدن چنین قفلی بر روی پا نیز مفهومی برابر آنچه گفته شد داشته، به طوری که عرصه بر او تنگ میشود.

.chavosh-ads-block { margin-bottom: 10px; display: inline-block; width: 100%; } .chavosh-ads-content { border: 1px solid #3584e4; border-right: 3px solid #3584e4; background-color: white; display: block; border-radius: 10px; padding: 20px 20px 20px 20px; position: relative; } .chavosh-ads-image-holder { max-height: 250px; max-width: 250px; padding-left: 0; padding-right: 25px; position: relative; min-height: 1px; } @media (max-width: 771px) { .chavosh-ads-image-holder { padding-left: 25px; } .chavosh-ads-content { padding: 3px 20px 10px 20px; } } .chavosh-ads-image-holder a { display: inline-block; position: relative; } .chavosh-ads-image-holder img { max-width: 100%; height: auto; margin: 0; border-radius: 10px; vertical-align: middle; border: 0; } .chavosh-ads-detail { flex: 3; padding-left: 25px; padding-right: 25px; position: relative; min-height: 1px; direction: rtl; } .chavosh-ads-detail a { text-decoration: none; } .chavosh-ads-detail-title { text-align: right; margin: 0 0 7px; font-size: 17px; font-weight: 700; text-transform: none; color: #2d2d2d; } @media (max-width: 771px) { .chavosh-ads-detail-title { text-align: center; } } .chavosh-ads-detail-des { padding-left: 0; margin-top: 6px; } .chavosh-ads-detail-des p { padding: auto 0; line-height: 2rem; text-align: justify; margin: 0 0 10px; margin-bottom: 17px; font-size: 1rem; } .chavosh-ads-detail-title a { color: #3584e4; text-decoration: none; } .chavosh-ads-detail-title a:hover { text-decoration: underline; } .chavosh-ads-row { display: flex; direction: rtl; margin-left: -25px; margin-right: -25px; } @media (max-width: 771px) { .chavosh-ads-row { gap: 1rem; flex-direction: column; } } .chavosh-ads-detail-button { text-align: left; } @media (max-width: 771px) { .chavosh-ads-detail-button { text-align: center; } } .chavosh-ads-detail-button a { font-size: 18px; color: #fff; background-color: #3584e4; border-bottom: 3px solid #2a0632; display: inline-block; padding: 3px 25px; margin-top: 0; border-radius: 4px; text-decoration: none; -webkit-transition: all 0.07s ease; -moz-transition: all 0.07s ease; -o-transition: all 0.07s ease; transition: all 0.07s ease; } @media only screen and (max-width: 770px) { .chavosh-ads-detail { width: unset; } .chavosh-ads-image-holder { max-width: unset; max-height: unset; width: unset; } }

برای کسب درآمد؛ کافیه یکسری قواعدی که ثروتمندان بلد هستن رو تو هم یاد بگیری. اینکه چطوری پول دربیاری و ثروتمند بشی تو جلسه‌ی آموزشی بهت یاد داده شده. بعد ازدیدن این جلسه، زندگیت عوض میشه.

در صورت تمایل این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
🔒 تعبیر خواب قفل از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 🔒 تعبیر خواب قفل از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 🔒 تعبیر خواب قفل از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 🔒 تعبیر خواب قفل از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف
تلگرام واتس آپ فیس بوک پیامک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعبیرخواب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوست داری ببینی کاراکترهای باب اسفنجی 50 سال دیگه چه شکلی میشن ؟