🐓 تعبیر خواب خروس از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف


🐓 تعبیر خواب خروس از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

تعبیر خواب خروس 🐓 آنچه از خروس در خواب توسط معتبرین مختلف بیان شده تعبیر ان به منزله رونق و برخورداری از امکانات و رفاه می باشد. ولی با در نظر گرفتن جزئیات خواب تفاسیر جنبه دقیق تری پیدا میکند. از منظر روانشناسی داشتن خروس در رویا به...

تعبیر خواب خروس 🐓

آنچه از خروس در خواب توسط معتبرین مختلف بیان شده تعبیر ان به منزله رونق و برخورداری از امکانات و رفاه می باشد. ولی با در نظر گرفتن جزئیات خواب تفاسیر جنبه دقیق تری پیدا میکند.

از منظر روانشناسی داشتن خروس در رویا به منزله تحت تبعیت از قانون مرد، اقتدار و غرور است. شخص رویابین اصولاً فردی متکبر بوده و در عین حال اشاره به بعد لطیف و بذله گوی او نیز دارد. همچنین خروس نشان دهنده پیروزی، ظفر و خلاقیت نیز هست.

برای مشاهده تعبیر خواب تکمیلی خود با تاروت رنگی همراه شوید.

در زیر می توانید با انتخاب معبر و یا موضوع آن، تعبیر خواب آن را مشاهده کنید:

تعابیر بر اساس معبر

منوچهر مطیعی تهرانی

محمد ابن سیرین

ابراهیم کرمانی

کارل گوستاو یونگ

جابر مغربی

امام جعفر صادق (ع)

امام محمد باقر (ع)

لوک اویتنهاو

یوسف نبی

لیلا برایت

آنلی بیتون

اسلام

تعابیر بر اساس موضوع

خریدن خروس

گم کردن خروس

خوردن خروس

تخم گذاشتن خروس

کشتن خروس

خروس سر بریده

خروس زنده

خروس مرده

خروس بزرگ

خروس کوچک

خروس در خانه

خروس رنگارنگ

خروس سیاه

خروس سفید

خروس قهوه ای

خروس حنایی

خروس طلایی

خروس جنگی

خروس لاری

خروس و مرغ

آواز خواندن خروس

صدا خروس

روح خروس

خروس بیمار

خروس در خواب خانوم ها

نماد شناسی خروس در خواب

🐓 تعبیر خواب خروس از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

تعبیر خواب خروس بر‌ اساس نظر معبر 👴

از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

خروس به عنوان ندادهنده و پیام آور شناخته می شود. او خبر از نیکی، خیر، دوستی و آرامش داشته و مژده نشاط و خوشحالی با خود دارد. به گفته پیامبر اعظم اسلام، حضرت محمد صلی الله علیه: «خروس سفید دوست من است، و دشمن آن دشمن خدا است. خروس صاحب خود و هفت خانه را (از بلا) نگه مى‏دارد.»

اگر در خواب خروس مشاهده کنید و چنانچه خروس دارد در هر رنگ شکل و هر وضعیتی که ببینید تعبیر ان خیر بوده و بیانگر اخبار مطلوبی است که ممکن است در زمینه مالی و اقتصادی و یا حتی کاری و خانوادگی بوده، به گوشتان می رسد.

زمانی که در خواب متوجه شوید خروستان مفقود شده و یا اینکه اقدام به کشتن آن نمایید، به منزله ضرری است که به شما رسیده و آسیبی که به شکل های مختلفی به شما وارد می شود. ولی خوردن گوشت آن بسیار خوش یمن بوده و مفهوم خوبی با خود دارد. دیدن خروس

رنگارنگ نشان دهنده دودلی و شکی است که در وجودتان بوده و خروس سفید رنگ بسیار مناسب تر است. از آن جهت که مفاهیمی در قالب سرور و شادمانی داشته و رسیدن ایام شاد و درخشان را نوید می‌دهد.

از نظر محمد ابن سیرین

زمانی که کسی در خواب مشاهده کرد صاحب خروسی بوده و متوجه شد که در اختیار او است، به این معناست که مردی از نژادی غیر از عرب را که در حال خدمت و اطاعت از او بود، با خشونت و ظلم از خود می راند. چنانچه خروس را در رویا بکشد، یعنی بر زیردستان خود فائق می‌آید.

اگر در حال جنگ و نزاع با خروس باشد، تعبیر به صحبت و گفتگویی است که با مردی غیر عرب انجام می دهد. در صورتی که خروس به وی آسیب رساند، بداند که آن مرد غیر عرب نیز آسیب و ضرری به او تحمیل می کند.

زمانی که در خواب بچه خروسی پیدا کند، به منزله فرزند پسری است که از مجامعت او با کنیزانش حاصل شده و یا نوجوانی را برای خدمت به خود در می آورد.

اگر صدای آواز خروس به گوشش رسید، بیانگر راه خیر و صلاحی است که در پیش می‌گیرد.

عده‌ای از معبرین مفهوم اصلی که از خواب خروس استنباط می شود بر مبنای وجود اشخاص خدمتگزار و یا فرزندان خواب بیننده می دانند.

هنگامی که در رویا خروسی به جانب او پرید، نشان دهنده اندوه و ناراحتی است که از جانب شخصی به او میرسد.

خوابی که در آن شخص دیگری به او بچه خروسی بدهد، تعبیر به آن است که کسی در واقعیت غلام و خادمی را برای خدمت به او میدهد.

از نظر ابراهیم کرمانی

اگر در خواب ببینید خروس در حال سر و صدا و آواز خواندن بود، تعبیر ان به این معناست که اخبار و اطلاعاتی درخصوص انسانی دلیل و بزرگوار مطلع می‌شوید.

از نظر کارل گوستاو یونگ

اگر در رویا خروسی را در حال جنگ و نزاع ببینید، تعبیر به آن است که در یک پیکار و هماوردی ناخوشایند شرکت میکنید.

زمانی که در خواب بانگ و صدای خروس به گوش تان برسد، به مفهوم اشعاری در مدح و ستایش خود و تعریف ویژگی های پسندیده و مطلوب است.

از نظر جابر مغربی

داشتن خروس در رویا، نشان دهنده فرزند پسری است که برای او متولد شده و یا صحبت و گفتگویی است که با مردی انجام میدهد.

چنان چه در رویا خروسی پیدا کرده و آن را سر برید، به منزله جایگاه ریاست و فرمان روایی است که به وی پیشنهاد شده ولی آن را رد می کند.

در صورتی که سر خودت را همچون سر خروس مشاهده کنید، به این معناست که شانس و طالع خوبی به تو روی آورده و سعادت و نیکبختی عایدتان میشوید.

از نظر امام جعفر صادق (ع)

زمانی که ببینید خروسی را صاحب شدید، به مفهوم فرزند یکی از اشخاص بلند مرتبه و ذی نفوذ از قوم و خویشاوندان خودتان است که بر او ظفر می یابید.

چنانچه اقدام برای داشتن خروسی نموده و پس از به دست آوردن آن را کشتید، یعنی بر کسی که دارای مقام و مرتبه بوده، غلبه کرده و بر او پیروز می شوید.

از نظر امام محمد باقر (ع)

به بیان امام محمد باقر (ع) کسی که در خواب خروس پیدا کند، تعبیر ان به این معناست که با شخص رئیس و محتشمی از قوم و خاندانش برخورد کرده و بر او چیره می شود.

زمانی که کسی در خواب خروسی پیدا کرده و آن را بکشد، یعنی که به جایگاه ریاست و بزرگی گروه و یا مرتبه ای عالی دست یافته و از آن روی برگرداند.

چنانچه خروسی را در رویا بکشد، به مفهوم غالب شدن بر شخص خادم و زیردست می باشد.

از نظر لوک اویتنهاو

لوک اویتنهاو تنها دو تعبیر برای دیدن خروس در رویا بیان نموده:

خوابی که در آن خروس ببینید، یعنی مورد ظن و گمان اطرافیان و دیگران قرار میگیرید.

زمانیکه صدا و بانگ آواز خروس در خواب به گوش تان برسد، تعبیر به آن است که در نظر دیگران دوست خوبی محسوب می شوید.

از نظر یوسف نبی

مشاهده پرندگان اهلی و خروس در خواب و رویا تعبیر ان به منزله وفور نعمت و رونق می باشد.

به بیان حضرت یوسف رویای خروس اشاره به برکت و روزی دارد. به هر میزان که خروس و مرغ بیشتری در خواب مشاهده کنید، به همان نسبت رونق و دولت بیشتری نصیبتان می شود.

همچنین از نظر ایشان کسی که خروس را در خواب ببیند، بداند که در نگاه دیگران مورد تردید و سوء ظن می باشد.

دیدن خروس لاری در رویا دلالت بر اختلاف و مشاجراتی است که بر روی مال و دارایی موروثی رخ می دهد.

از نظر لیلا برایت

خوابی که در آن نظاره گر خروسی باشید که بر روی تخم نشسته است، بیانگر آسیب و زیانی است که متوجه شما میشود.

درصورتی که خروسی را به همراه مرغ ببینید، به منزله توجه و کششی است که نسبت به جنس مخالف تان دارید.

چنانچه خروسی که مقطوع النسل شده را در رویا مشاهده کنید، نشان دهنده فعالیت و کارهای بسیاری است که شما را دچار کسالت و خستگی کرده است.

از نظر آنلی بیتون

اگر در خواب شاهد جنگ و نزاعی میان خروس ها باشید، به این معناست که در اثر مشاجرات و اختلافاتی که با اعضای خانواده تان پیدا می کنید، خانه و خانواده خود را رها می کنید.

زمانی که در رویا متوجه شوید که هنگام طلوع خورشید آواز و صدای خروس به گوش تان می رسد، نشان دهنده پیوند ازدواجی است که برای شما صورت گرفته و صاحب منزل و خانه ای فاخر و لوکس می شوید.

ولی اگر در خواب آواز خروس را شب هنگام بشنوید، تعبیر ان نشان‌ دهنده موضوعی است که موجب ناله و یأس و حرمان شما میشود.

از نظر اسلام

در میان مسلمانان خروس به عنوان حیوانی که موذن بوده شهرت دارد. لذا در دین اسلام مفهومی در قالب برکت و نیکی از آن بیان می شود. در قرآن مجید نیز از این پرنده به عنوان حیوانی خوش یمن و مبارک یاد شده و دیدن آن را در خواب و رویا بسیار مطلوب و مساعد می‌دانند. در این میان اگر خروسی که در خواب دیده شد در جثه و اندازه کوچکی بود، مفاهیمی مشابه سایر خروس ها را در بر دارد.

خروس از نظر قرآن:

در تفاسیر متعددی که علوم معنوی و اندیشمندان در خصوص خروس بیان شده، همگی متفق القول به خیر و نیکی رویای خروس نظر داده اند. پیامبر عظیم الشان اسلام مشاهده رویای خروس را بسیار خوش یمن و نیک قلمداد کرده اند. از آن جهت که خروس حیوانی است که به وقت اذان صبح بانگ و ندا داده و انسان را برای اقامه نماز فرا می خواند.

تعبیری که ایشان در خصوص دیدن خروس در خواب بیان فرموده اند، به منزله بشارتی بر اخبار خوشایند در زمینه امور مادی و یا کمالات معنوی و عرفانی است. در عین حال از نظر اسلام خروس به علت داشتن گوشت حلال دیدن آن در رویا نیز تعبیر به احوال و اتفاقات خوش دارد.

خروس در نهج البلاغه:

از نظر امیرالمومنین حضرت علی (ع) در کتاب نهج البلاغه، مشاهده خروس در خواب و رویا به معنای برخورداری از رونق و وفور نعمت و روزی بی کرانی است که در خانه جریان دارد. خروس به علت موذن بودن در حین اذان صبح از دیدگاه پیامبر اسلام، دیدن آن در خواب و وجودش در واقعیت سبب خیر و خوشی است.

تعبیر خواب خروس بر‌ اساس موضوع آن 📋

تعبیر دیدن خروس در خواب معانی واضح و آشکاری دارد که در اینجا بیان می کنیم.

– انجام رفتار و کارهای غیرطبیعی و شگرف

– خاص و بی همتا بودن

– برخورداری از مناعت طبع و خودبزرگواری

– دلیری و بی‌پروا عمل کردن

– دقیق و متجسس در امور

– کشش و نیازهای جنسی

– فرصت مجدد و فصلی نو

– قدرت و توان خورشید

خریدن خروس

اگر در خواب اقدام به خرید خروس نموده و یا آن را از جایی بگیرید خدا نیست که فرزند پسری برایتان متولد می‌شود.حتی ممکن است مردی به تازگی به شکل های مختلف در حیطه کاری، تحصیلی و یا حتی دوستانه وارد زندگیتان شده و با او معاشرت نمایید.

گم کردن خروس

گم کردن خروس در خواب و رویا مفهوم خوبی نداشته و ممکن است به معنای آسیب و زیانی باشد که زندگی و اموال خواب بیننده را تهدید می کند.

خوردن خروس

خواب که در آن ببینید در حال خوردن گوشت خروس هستید، تعبیر به تحولات خوشایند و تغییرات مثبتی است که به زودی برای تان رخ داده و موجب پیشرفت و ارتقاء شما میشود.

تخم گذاشتن خروس

زمانی که در خواب متوجه تخم گذاری خروس شوید، بدانید که این خواب بسیار متداول بوده و از نظر بعضی از معبرین نشان دهنده رخداد و اتفاقاتی است که به یکباره بروز کرده و ممکن است خسارات مالی در حیطه کاری و یا حتی اموال خواب بیننده داشته باشد.

کشتن خروس

اگر کسی در خواب دید که اقدام به کشتن خروس نمود، بداند که جایگاه و موقعیتی که هم اکنون در اختیار داردرا از دست داده و یا ممکن است با یکی از نزدیکان و خویشاوندانش در اثر اختلاف و کدورتی فاصله گرفته و از هم دور می شوند.

در عین حال مفهوم دیگر این رویا تعبیر به خطراتی است که سلامتی جسم و جان و یا زیان و آسیبی است که اموال و دارایی خواب بیننده را تهدید می کند. با توجه به این تفاسیر کشتن خروس در خواب مفهوم مناسبی با خود ندارد.

تعبیر دیگر این رویا اشاره به بحث و اختلافی است که با شخصی از دوستان و یا بستگان صورت گرفته و در آن به ظفر و پیروزی می‌رسید.

از جمله معانی که برای کشتن خروس در خواب بیان شده دلالت بر غلبه بر دشمن و بدخواهی است که مدت های مدید به این کینه و عداوت پرداخته است.

خروس سر بریده

از جمله مرسوماتی که میان بسیاری از مردم رواج دارد، چنین است که در هنگام خرید وسیله ای ازشمند همچون خانه و ماشین و یا حتی برای دفع بلا و چشم نظر و سفتی بیمار اقدام به قربانی کردن خروس می نمایند. می توان مشاهده سر بریده خروس در رویا را اشاره به رفع بلا و دفع ضرر دانست.

خروس زنده

تعبیر دیدن خروس زنده در خواب و رویا به منزله وفور نعمت و رونقی است که در زندگی جریان دارد.

خروس مرده

در عین حال زمانی که در رویا خروس را به شکل مرده و یا کشته شده دیدید، تفاسیر که برای آن بیان می شود کاملاً متفاوت است. ولی در نظر داشته باشید که همه معانی کاملاً به جزئیات و نوع خواب بستگی داشته و صد در صد نیستند.

خروس بزرگ

هر اندازه که خروس را در جثه بزرگتر مشاهده کنید، به همان نسبت از نعمت و رفاه بیشتری برخوردار می شوید.

خروس کوچک

در عین حال خروس کوچک اندام دلالت بر معاش و روزی ناچیزی است که دائمی هستند.

خروس در خانه

اگر در خواب ببینید خروس به منزل وارد شده و در آنجا لانه ای برای خود تهیه می کند، تعبیر ان نشان دهنده برخورداری از رفاه و مال جدیدی است که به شما می رسد.

خروس رنگارنگ

در جهان هستی و واقعیت اغلب جانوران دارای انواع و گونه های مختلفی بوده که با در نظر گرفتن رنگ، حالت و شکل ظاهری شان در دسته های مختلفی قرار می گیرند. بر این اساس از خصوصیات و صفات ویژه ای برخوردار هستند. این امر در در مورد پرندگان و از جمله خروس نیز صدق کرده و در این مبحث معانی مشاهده خروس در رویا را به تفکیک رنگ آن مورد بررسی قرار می دهیم.

دیدن خروس با پرهای رنگارنگ به منزله دودلی و تردیدی نیست که نسبت به امور تان احساس می‌کنید.

خروس سیاه

به بیان امام جعفر صادق (ع) دیدن خروس به رنگ سیاه در خواب، به منزله مشکل، پریشانی و مرض می باشد. این احتمال هست که خود خواب بیننده در آینده به مرض و اندوه مبتلا شده و یا شخصی از نزدیکان او را شامل شود. از جمله معانی دیگر خروس سیاه، همنشینی و معاشرت با دوستان نادرست و بی قید می باشد.

خروس سفید

خوابی که در آن خروس سفید ببینید، معنای خیر و نیکی دارد. در صورتیکه رویابین در واقعیت در انتظار پیوند ازدواج باشد، دیدن این خواب به منزله طالع بلند و نیکبختی برای او و همسرش است. در حالت کلی مشاهده رنگ سفید در رویا، مفاهیم خوشایندی با خود داشته و اشاره به فرزندآوری با جنسیت پسر می باشد.

خروس قهوه ای

اگر در خواب خروسی با پرهای قهوه‌ای ببینید تعبیر به رونق و نشاط می باشد.‌ دیدن خروس نمادی از مردی متکبر دارد. دیدن خروس به رنگ قهوه ای بیان کننده الهامات و عواطفی است که در زمینه روانشناسی مورد توجه است. زمانی که خروسی به رنگ طلایی ببینید، به منزله مال و دارایی ناچیزی است که رویابین صاحب آن بوده، ولی از داشتن آن احساس رضایت و خوشنودی داشته و به همان بسنده می‌کند.

خروس حنایی

از نظر محمد ابن سیرین

تعبیر دیدن خروس در خواب دلالت بر اموال و دارایی داشته ولی مطلبی در مورد رنگ آن ذکر نکرده است. ولی برخی دیگر از معبرین مشاهده خروس قرمز را به معنای خشونت و برافروختگی می دانند که منجر به جدل و جنگ می شود. در عین حال مفهوم دیگر آن به حشمت و دولت، اعتبار و نفوذ و صمیمیت و حسن نیت معنا می شود.

خروس طلایی

اگر در خواب خروسی با پر های طلایی مشاهده کنید، به این معناست که در اثر طرح و برنامه هایی که در زندگی اجرا کرده و با تلاش و کوششی مستمر آنها را پیگیری می کنید، معاش کثیر و روزی فراخی در زندگی عایدتان شده و از جنبه مالی و موقعیت اجتماعی پیشرفت کرده و به جایگاه خوبی می رسید.

خروس جنگی

اکثریت معبرین دیدن خروس جنگی را در رویا خوب تعبیر نمی کنند. چنانچه کسی در خواب در حال مشاهده جنگ و دعوایی بود که در میان خروس ها شکل گرفته بود، تعبیر به آن است که با بحث و مشاجره از جمع خانوادگی خود کناره می گیرد.

مفهوم دیگر رویای مذکور به معنای رویدادها و شرایط سختی است ممکن است در آینده با آن مواجه شود.

از جمله مفاهیم دیگر این رویا به منزله درگیری و اختلافی است که شما در آن قرار گرفته و نتایج خوبی را برای تان در بر ندارد. عده‌ای معتقدند جنگ و دعوای خروس ها در خواب به منزله وجود رقیبانی است که با خشم و جدیت تمام در حال سبقت گیری و مبارزه با شما هستند.

خروس لاری

تعبیر دیدن خروس لاری در خواب بیانگر جنگ و جدال بوده و خوردن گوشت آن بیانگر نزول رونق به منزل و اهل خانه است.

خروس و مرغ

همانطور که قبلاً به آن اشاره شد دیدن خروس در خواب به منزله وجود مرد و مرغ به معنای زن می باشد و هر دوی این پرندگان سمبلی از رونق و نشاط و خوشحالی در زندگی هستند.

عده‌ای از معبرین دیدن خروس را تعبیر به غلام و خادم، دوست و آشنا و یا حتی شریک زندگی قلمداد می کنند. از آن جهت که آنها جزو حیوانات خانگی محسوب شده و منفعت و سود بسیاری برای صاحبانشان به همراه دارند.

همچنین این رویا به معنای کشش و جاذبه ای است که خواب بیننده نسبت به جنس مخالف خود داشته و تمایل به ایجاد رابطه احساسی با آنها دارد.

آواز خواندن خروس

هنگامی که در رویا نغمه و صدای آواز خروس را بشنوید، به منزله پیامی است که از شادمانی، آرامش، دوستی و احوالی خوش نوید داده و در جهت اتفاقات خوشایند بروز می کند.

چنانچه خروس در هنگام آواز گردنش را به جانب آسمان افراشته و بانک روحانی و معنوی اش را به گوش همگان می رساند، توجه داشته باشید که نظاره گر قدرت و نیرویی هستید که از وجود پرنده ای کوچک اندام و تا حدودی ضعیف نشأت می گیرد.‌

صدا خروس

اگر در خواب صدا و بانگ خروس به گوش تان برسد، تعبیر به محبت و علاقه ای است که دیگران و اطرافیان نسبت به شما دارند.

روح خروس

از جمله سخنان نابی که میان مردم رواج دارد جمله “‌برخیز و بدرخش‌”‌ بوده که ارتباط مستقیمی با خروس دارد.

چنانچه خروس را در حیطه زندگی و یا منزل تان وارد کنید به این معناست که شما مسیر و یا ویژگی خاصی را برای ارتقا و رساندن به کمال انتخاب کرده و در آن گام بر می دارید. افزایش مهارت و قابلیت های وجودی با گامهایی پر قدرت در هنگام طلوع پر تلالو خورشید شروع می شود.

توصیه می‌شود از نظر ذهنی و حتی جسمی خودتان را کاملاً مهیا نموده و با چشمانی ذهنی باز در جستجوی موقعیت های ایده آل و مطلوب باشید.

خروس بیمار

تعبیر مشاهده خروس بیمار و مریض احوال در خواب اشاره به مشکلات و مسائلی است که به زودی با آن روبرو می شوید.

خروس در خواب خانوم ها

بسیاری از معبران از جمله محمد ابن سیرین رویت خروس در خواب را سمبلی از وجود مرد در زندگی می دانند. خوابی که در آن دختر مجردی خروس مشاهده کند، به این معناست که در آینده ای نزدیک، شخصی یا افرادی به او پیشنهاد ازدواج میدهند. چنانچه خانومی حامله و باردار در رویا خروس ببیند به منزله فرزند پسری است که به دنیا می آورد.

نماد شناسی خروس در خواب

نماد اعتماد به نفس و غرور:

مشاهده خروس در رویا اغلب به عنوان سمبلی از عزت نفس، تکبر و رجز خوانی در میان آقایان قلمداد می شود. از جمله ویژگی های خروس نداشتن ترس و هراس از هیچ چیزی بوده و عده ای نیز از نظر روحی خروس را دارای خصوصیات کاملی می دانند.

واقعیت چنین است که خداوند متعال به این پرنده خانگی آنچنان پرهای الوان و چشمگیری عطا کرده که به طور ناخودآگاه توجه هر بیننده را به خود جلب نموده و زبان به ستایش خالق آن می گشاید‌.

نماد خوش یمن بودن:

لازم است بدانید در کشورهای چین و ژاپن خروس سمبلی از خیر و خوشی بوده و طرفداران بسیاری دارد. آنها معتقدند روح خروس در حین صدای آواز سحرگاه قادر است تا انرژی منفی و همچنین روح های مهاجم را از آن محیط خارج کند.

از نظر مردم کشور چین، خروس نشان دهنده اتفاقات خوش بوده و پنج ویژگی را با خود دارد که شامل به جا آوردن تعهدات اجتماعی، وفای به عهد در ازدواج، جسارت و دلیری، محبت و عزت نفس می باشد.

وقت شناسی و ثبات:

اعتماد و اتکایی که به بانگ و آواز خروس در صبحگاهان وجود دارد، نشان دهنده مفهوم نوینی از وقت شناسی و دوام و پایداری را به این پرنده مقتدر خانگی داده است.

خوب است بدانید اساتید فنگ شویی برای در امان ماندن خانه نسبت به وقوع آتش، عکسی از خروس به رنگ قرمز را بر روی دیوارها به تصویر می کشند. در عین حال جهت حفاظت از منزل نسبت به شیاطین و امواج منفی، نماد خروس سفید را به کار می برند.

نماد خوشبختی:

افسانه ای در ژاپن میان مردم دهان به دهان رایج است که در گذشته های دور خروسی دلیل و بی باک توانست آماتراسو را مجذوب خود کرده و آن را از غار خارج کند که در اثر آن خورشید مجدداً به جهان تابی.

گروه تائوئیست ها (فرقه ای معتقد به اداره مملکت بدون حکومت و اصول) خروس را نشان‌دهنده سعادت و نیکبختی دانسته و حتی عده‌ای از آنان بیان می‌کنند که خروس به عنوان پیام آور الهی رفتار کرده و نقش دارد.

نماد حقیقت و عدالت:

روایتی در میان مردم پرتغال در خصوص خروس بریان شده رواج دارد که تبدیل به یک نجات دهنده ای شد که با معجزه های شگرف به مردم کمک می کرده است. افسانه چنین بوده که مردی متهم به دزدی شده و در زمان حضور نزد قاضی آن را انکار نمود.

به عنوان شاهد اشاره به خروسی داشته که برای صرف شام بریان شده و در روی میز آماده خوردن بود. ادعای او رد شده و طناب دار را به گردن او می اندازند. با وجود اعتراضی که به رای قاضی داشت، ولی باز هم به کار خود ادامه می‌دهند.

در این هنگام به ناگاه ادعای مرد به واقعیت پیوسته و خروس بریان بانگ برآورده و سخن مردم را تایید می کند. او را مبرا از دزدی و خطا می خواند، در این شرایط قاضی متوجه قضاوت غلط خود می شود.

کیفیت بد طناب در این داستان کمکی بود که باعث شد تا ریسمان پاره شده و مرد قبل از آنکه جان از بدن خارج شود به زمین افتاده و رهایی پیدا کند. پس از آن به دور از هر اتهام و با آرامش خاطر به مسیر خود در سفر ادامه میدهد. با توجه به این داستان در کشور پرتغال، خروس سمبلی از اجرای عدالت و دادخواهی خصوصاً در امور قضایی دارد.

نماد ویژگی پیشگویی:

پیکرهٔ آسمانی یا صورت فلکی شکارچی اوریون، یک صورت فلکی است که روی استوای آسمانی قرار گرفته و بنابراین نیمی از آن در نیم‌کره جنوبی آسمانی و نیم دیگر آن در نیم‌کرهٔ شمالی آسمان قرار دارد و از همهٔ نقاط زمین قابل دیدن بوده سمبلی از خروس در کنار خود دارد که در ارسال و دریافت پیام نقش خاصی دارد.

در عین حال خروس یکی از دوازده صورت فلکی چینی بوده که از آن به عنوان نقطه تبادل پیشگویی و تغییرات فلکی و تاثیر آن بر فال و طالع اشخاص استفاده می شود.

این پیشگویی به این شکل است که براساس نوک زدن خروس بر روی انواع دانه ها با در نظر گرفتن مدت زمان نوک زدن، اولوبت،نوع دانه و … مورد بررسی و تاویل قرار می گیرد. لذا خروس سمبلی از یک فرایند مهم و تاثیر گذار برای پیش بینی آینده قلمداد می شود.

نماد دلاوری و صداقت:

در آیین یهودیان نیز از خروس به عنوان نشانی از از شجاعت و راستگویی یاد می شود. در میان پیروان یهود به قدری خروس مورد توجه و منزلت بوده که یکی از عناوین خادمان معبد بهنام روستر یا خروس می باشد. در کتاب عهد عتیق (کتاب مقدس مسیحیان) اشاره به مامورانی دارد که در معبد اشتغال داشته و از کمربند هایی با نقش خروس در لباس خود استفاده می کنند.

در دین زرتشت نیز بسیار پیش تر از سایر ادیان توجه ویژه‌ای به خروس شده و آن را مقدس می شمارند و به منزله غلبه روشنایی بر ظلمات شناخته می شود.

معانی نمادین خروس از نظر بومیان آمریکایی:

ساکنان محلی آمریکا که از گذشتگان دور در آنجا زندگی کرده‌اند، خروس را به عنوان علامتی از خورشید، قیامت، مراقبت و نگهداری، فرزندآوری خصوصاً برای آقایان می دانند.

خروس به عنوان نمادی حیوانی در فرهنگ سلتیک:

سلت‌ها یا کلت‌ها در حدود سال ۷۰۰ قبل از میلاد، یک گروه از قبایل هندواروپایی جنگ‌جوی چادرنشین بودند که در اروپای مرکزی ساکن شدند. آنها از خروس به عنوان هدایت کننده و راهنمای روح اموات در دنیای فانی قلمداد می‌کنند.

خروس با حضور در مناطق مختلف با آواز و صدایی که از خود سر می دهد، ارواح کسانی که دلیرانه در جنگ و نبرد جان خود را از دست داده‌اند، به سوی خود می خواند. با مشاهده عکس هایی که از اهالی سرزمین گال از خدای مرکوری به جا مانده، او را در کنار خروس پاک و ارزشمند دیده می شود.

از دیرباز در افسانه های سلتی چنین بیان شده که خروس با استفاده از نوا و آواز صبحگاهی خود می تواند اشباح و همه روح های شوم را فنا کرده و فراری دهد.

توتم خروس:

چنانچه خروس جزو حیوان های نمادین شماست، اشاره به شخصیت آسوده و فارغ شما داشته که به راحتی هیجان‌های وجودی تان را تخلیه می کنید. خصوصاً اگر در زمینه عشقی و رمانتیک باشد.

در عین حال خروس به عنوان ندا دهنده آغاز، آرزو انتظار و شوق روحی یاد شده و اشخاصی با این خصوصیات در کمتر زمانی دچار یأس و ناامیدی شده و یا اینکه انرژی شان را از دست میدهند. این امر موجب می‌شود تا هاله ای که جسم شما را در برگرفته مملو از شعف و نشاط برای زندگی شود.

خروس، حیوان قدرت:

زمانی که حس می کنید برای داشتن توان مضاعف لازم است تا کسی شما را حمایت کند، از خروس به عنوان حیوان با روح قدرتمند یاد کنید. در صبحگاهان که این پرنده با پرهای رنگارنگ و زیبا نوید آغاز یک روز جدید را می دهد، صدای آوازش به شما متذکر می‌شود که با چشمانی باز به پیرامونتان نظر کرده که نعمت ها و لطایف بسیاری برای شکرگزاری دارید.

خروس ها در حقیقت حافظان زمان در واقعیت هستند. در صورتی که در سر و سامان دادن به زندگی و اجرای نظم و آرامش با موانعی مواجه گشته اید، توجه داشته باشید که خروس نمادی از اجرای آرامش در مزرعه و میان همه ساکنان تحت سلطه اش می باشد.‌

خروس از نظر طالع‌بینی و نشانه‌های زودیاک:

در صور فلکی چینی خروس یکی از دوازده حیوانی است که برای هر کدام از این صور فلکی در نظر گرفته و سمبلی از شروع سال جدید در فرهنگ چینی به شمار می رود.

از جمله ویژگی های افراد متولد صورت چینی در نشانه خروس داشتن اعتماد به نفس بالا، هیجان بسیار و فعال بودن، کشش و قدرت درونی، محبت و صفای باطن که منجر به نیک بختی و دستاوردهای بزرگی در زندگی میشود.

.chavosh-ads-block { margin-bottom: 10px; display: inline-block; width: 100%; } .chavosh-ads-content { border: 1px solid #3584e4; border-right: 3px solid #3584e4; background-color: white; display: block; border-radius: 10px; padding: 20px 20px 20px 20px; position: relative; } .chavosh-ads-image-holder { max-height: 250px; max-width: 250px; padding-left: 0; padding-right: 25px; position: relative; min-height: 1px; } @media (max-width: 771px) { .chavosh-ads-image-holder { padding-left: 25px; } .chavosh-ads-content { padding: 3px 20px 10px 20px; } } .chavosh-ads-image-holder a { display: inline-block; position: relative; } .chavosh-ads-image-holder img { max-width: 100%; height: auto; margin: 0; border-radius: 10px; vertical-align: middle; border: 0; } .chavosh-ads-detail { flex: 3; padding-left: 25px; padding-right: 25px; position: relative; min-height: 1px; direction: rtl; } .chavosh-ads-detail a { text-decoration: none; } .chavosh-ads-detail-title { text-align: right; margin: 0 0 7px; font-size: 17px; font-weight: 700; text-transform: none; color: #2d2d2d; } @media (max-width: 771px) { .chavosh-ads-detail-title { text-align: center; } } .chavosh-ads-detail-des { padding-left: 0; margin-top: 6px; } .chavosh-ads-detail-des p { padding: auto 0; line-height: 2rem; text-align: justify; margin: 0 0 10px; margin-bottom: 17px; font-size: 1rem; } .chavosh-ads-detail-title a { color: #3584e4; text-decoration: none; } .chavosh-ads-detail-title a:hover { text-decoration: underline; } .chavosh-ads-row { display: flex; direction: rtl; margin-left: -25px; margin-right: -25px; } @media (max-width: 771px) { .chavosh-ads-row { gap: 1rem; flex-direction: column; } } .chavosh-ads-detail-button { text-align: left; } @media (max-width: 771px) { .chavosh-ads-detail-button { text-align: center; } } .chavosh-ads-detail-button a { font-size: 18px; color: #fff; background-color: #3584e4; border-bottom: 3px solid #2a0632; display: inline-block; padding: 3px 25px; margin-top: 0; border-radius: 4px; text-decoration: none; -webkit-transition: all 0.07s ease; -moz-transition: all 0.07s ease; -o-transition: all 0.07s ease; transition: all 0.07s ease; } @media only screen and (max-width: 770px) { .chavosh-ads-detail { width: unset; } .chavosh-ads-image-holder { max-width: unset; max-height: unset; width: unset; } }

برای کسب درآمد؛ کافیه یکسری قواعدی که ثروتمندان بلد هستن رو تو هم یاد بگیری. اینکه چطوری پول دربیاری و ثروتمند بشی تو جلسه‌ی آموزشی بهت یاد داده شده. بعد ازدیدن این جلسه، زندگیت عوض میشه.

در صورت تمایل این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
🐓 تعبیر خواب خروس از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 🐓 تعبیر خواب خروس از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 🐓 تعبیر خواب خروس از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 🐓 تعبیر خواب خروس از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف
تلگرام واتس آپ فیس بوک پیامک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعبیرخواب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!