سرپرست دفتر مشارکت‌های مردمی محیط زیست منصوب شد


سرپرست دفتر مشارکت‌های مردمی محیط زیست منصوب شد

در حکمی از سوی رئیس سازمان حفاظت محیط زیست پدرام جدی به عنوان سرپرست دفتر مشارکت‌های مردمی و مسئولیت اجتماعی سازمان حفاظت محیط زیست منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست در حکمی از سوی رئیس سازمان حفاظت محیط زیست پدرام جدی به عنوان سرپرست دفتر مشارکت‌های مردمی و مسئولیت اجتماعی سازمان حفاظت محیط زیست منصوب شد.

در حکم علی سلاجقه خطاب به سرپرست دفتر مشارکت‌های مردمی و مسئولیت اجتماعی سازمان اینچنین آمده است: با توجه به مراتب شایستگی، تجارب ارزنده مدیریتی و سوابق اجرایی به موجب این حکم جنابعالی به سمت سرپرست دفتر مشارکت‌های مردمی و مسئولیت اجتماعی منصوب می‌شوید.

تولید و تأمین محتوای کیفی بر اساس آموزه‌های ایرانی و اسلامی برای خانه‌های محیط زیست به عنوان بسترهای اصلی مردمی سازی مبتنی بر نیروی متخصص جهادی و تحقق اصل ۵۰ قانون اساسی، ترویج و توسعه مفاهیم، الگوها و ارزش‌های دینی و ملی در جهت نوسازی سرمایه اجتماعی و مشارکت بخشی مردم در امر حفاظت محیط زیست، برنامه‌ریزی برای مشارکت جوامع محلی، اقشار و بهره گیری از ظرفیت سمن‌ها به منظور افزایش میزان نقش آفرینی در برنامه‌های حفاظت و صیانت از محیط زیست و توجه و به‌کارگیری خلاقیت و نوآوری‌های اجتماعی با رویکرد مدیریت مردم پایه در عرصه حکمرانی محیط زیست مورد اهتمام قرار گیرد.

امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به عدالت محوری، روحیه انقلابی، مردم داری، پاکدستی و فساد ستیزی، قانون مداری، مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی و تعامل با سایر همکاران در تحقق اهداف سازمان مجدانه بکوشید.

توفیقات آن جناب در انجام وظایف محوله، خدمت رسانی به مردم، تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

جدی دارای مدرک کارشناسی ارشد آموزش محیط زیست است و پیش از این‌مشاور رسانه‌ای رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و مشاور رسانه‌ای فرماندهی یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست بودو او دبیری گروه دانشگاه و علم و فناوری خبرگزاری‌دانشجو و عضویت در میز کشاورزی و منابع طبیعی مرکز بررسی‌های راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام را در کارنامه کاری خود دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه محیط زیست

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده بسکتبال فینیکس - مینسوتا 10 اردیبهشت 1403