کمینه دمای اصفهان کاهش می‌یابد


کمینه دمای اصفهان کاهش می‌یابد

اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از کاهش یک تا سه درجه‌ای کمینه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده خبرداد.

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه کمینه دمای هوای استان طی ۲۴ ساعت پیش رو بین یک تا سه درجه کاهش می‌یابد، اظهار داشت: بوئین میاندشت با کمینه دمای پنج درجه سلسیوس بالای صفر طی بامداد فردا خنک‌ترین نقطه استان پیش‌بینی می‌شود.‌

وی خاطرنشان کرد: کماکان بیشینه دمای هوای ۱۴ شهر استان بالای ۴۰ درجه سلسیوس است و شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز دمای ۴۱ درجه سلسیوس بالای صفر و در خنک‌ترین ساعات دمای ۲۴ درجه سلسیوس بالای صفر را تجربه می‌کند.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه امروز خور و بیابانک با بیشینه دمای ۴۵ درجه سلسیوس بالای صفر گرم‌ترین نقطه استان است، ابراز داشت: تا پایان هفته جاری جوی ره نسبت پایدار را در سطح استان اصفهان انتظار داریم و طی این مدت در بیشتر مناطق وزش باد به نسبت شدید تا شدید پدیده غالب خواهد بود که این شرایط در مناطق شرق و شمال استان سبب فعالیت کانون‌های گردوغبار و کاهش کیفیت هوا در مناطق مرکزی از جمله کلان‌شهر می‌شود.

به گفته وی، وزش باد و خیزش گردوخاک روز چهارشنبه شدت و گسترش می‌یابد به طوری که در مناطق مرکزی استان کاهش کیفیت هوا در حد ناسالم برای گروه‌های حساس انتظار می‌رود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه محیط زیست

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا