فیدلیتی پرستیژ در حال تست و بررسی دیده شد، کراس اوور گروه بهمن در راه بازار + عکس


فیدلیتی پرستیژ در حال تست و بررسی دیده شد، کراس اوور گروه بهمن در راه بازار + عکس

تصاویری از خودرو جدید گروه بهمن به دست ما رسیده است و فیدلیتی پرستیژ را در حال بررسی‌های اولیه فنی و قانونی نشان می‌دهد و در این مسیر خودرو به محل پلیس راهور رسیده است و بررسی‌های اولیه برای گذراندن مراحل ورود به بازار در حال انجام...

تصاویری از خودرو جدید گروه بهمن به دست ما رسیده است و فیدلیتی پرستیژ را در حال بررسی‌های اولیه فنی و قانونی نشان می‌دهد و در این مسیر خودرو به محل پلیس راهور رسیده است و بررسی‌های اولیه برای گذراندن مراحل ورود به بازار در حال انجام است.

فیدلیتی پرستیژ، نسخه ارتقا یافته، مدرن‌تر و قدرتمندتر فیدلیتی پرایم است. با توجه به استقبال خوبی که از فیدلیتی پرایم در بازار شده، انتظار می‌رود فیدلیتی پرستیژ نیز با بهبودهای جدید و جذاب، موفقیت نسخه قبلی را تکرار کند.

جتور ایکس 70 پلاس، که در ایران با نام فیدلیتی پرستیژ عرضه می‌شود، به عنوان نسخه لوکس‌تر و کامل‌تر از نسخه قبلی خود، تغییرات عمده‌ای را پشت سر گذاشته است. با ظاهری زیباتر، موتور قوی‌تر، امکانات بیشتر و قیمت بالاتر، جتور ایکس 70 پلاس حالا آماده رقابت خودروهایی مانند فونیکس تیگو 8 است. اگرچه پلتفرم این خودرو با نسخه پایه یکسان است، اما تغییراتی که در نسخه پرستیژ اعمال شده، بسیار چشمگیر است. برای نمونه، طراحی بخش جلو و عقب خودرو کاملا تغییر کرده و حالا با یک خودروی با شکوه‌تر روبرو هستیم. کابین نیز بهبود بخشیده شده و با صفحه نمایش بزرگ، امکانات بیشتر و طراحی مدرن‌تر، حس بهتری را به سرنشینان ارائه می‌دهد. ساختار فنی خودرو در فیدلیتی پرستیژ نیز بازبینی و بهبود یافته است. به عنوان مثال، موتور 1.6 لیتری توربو در نسخه پرستیژ، قوی‌تر از قبل شده و گیربکس 7 سرعته دوکلاچه نیز نسبت به نسخه پرایم که 6 سرعته خشک بود، با ضرایب بهتر و استهلاک کمتری برخوردار است.

فیدلیتی پرستیژ در حال تست و بررسی دیده شد، کراس اوور گروه بهمن در راه بازار + عکسفیدلیتی پرستیژ

مشخصات فنی فیدلیتی پرستیژ

خودرو فیدلیتی پرستیژ، توسط گروه بهمن مونتاژ می‌شود. این خودرو با مدل موتور SQRF4J16 و حجم موتور 1600 سی سی توربو شارژ با پاشش سوخت مستقیم (1.6 TGDI)، قدرت قابل توجهی را ارائه می‌دهد. این موتور قادر است تا 197 اسب بخار قدرت در 5500 دور در دقیقه و 290 نیوتن متر گشتاور در 2000 تا 4000 دور در دقیقه تولید کند.

گیربکس اتوماتیک 7 سرعته دو کلاچه (DCT WET) در این خودرو به کار رفته است و سطح آلایندگی آن به استاندارد یورو 6 می‌رسد. ظرفیت مخزن سوخت این خودرو 57 لیتر و مصرف سوخت ترکیبی آن 7.7 لیتر در هر صد کیلومتر (برای نسخه 5 نفره) و 8.1 لیتر در هر صد کیلومتر (برای نسخه 7 نفره) است. نوع سیستم تعلیق این خودرو مستقل جلو مک فرسون و عقب مستقل چند میله ای (Multi - link) و سیستم فرمان آن برقی (EPS) است.

ابعاد فیدلیتی پرستیژ به ترتیب 4724 میلیمتر طول، 1900 میلیمتر عرض و 1720 میلیمتر ارتفاع است و فاصله بین دو محور آن 2745 میلیمتر است. وزن خالص این خودرو 1619 کیلوگرم (برای نسخه 5 صندلی) و 1642 کیلوگرم (برای نسخه 7 صندلی) است و تعداد سرنشین آن 5 و 7 نفر است.


گالری تصاویر


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تاکسی‌های برقی از ماه آینده وارد خیابان‌های تهران می‌شوند