🧹 تعبیر خواب جارو از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف


🧹 تعبیر خواب جارو از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

تعبیر خواب جارو 🧹 تعبیر مشاهده جارو در خواب به این معناست که در اطراف تان اشخاصی هستند که بی محابا و گستاخانه سخنان زیادی را درخصوص شما به زبان می آورند. بیان کردن الفاظ و کلماتی که صحت نداشته و کاملاً کذب و دروغ هستند، باعث ایجاد موانع و...

تعبیر خواب جارو 🧹

تعبیر مشاهده جارو در خواب به این معناست که در اطراف تان اشخاصی هستند که بی محابا و گستاخانه سخنان زیادی را درخصوص شما به زبان می آورند. بیان کردن الفاظ و کلماتی که صحت نداشته و کاملاً کذب و دروغ هستند، باعث ایجاد موانع و مشکلاتی بر سر راه زندگی شما می شود.

این رفتار از جمله کارهایی است که افراد بدخواه و حسود برای به زمین زدن و ایجاد موانع و مسائل بسیاری در زندگی‌تان به آن مبادرت کرده تا بدین وسیله کمی از آتش کینه و حسد شان کاسته شود. لازم است تا با تدابیر صحیح و هوشیارانه آنها را در اجرای نقش هایشان را ناکام بگذارید.

در حقیقت مشاهده جارو در رویا می تواند به منزله پیام هشداری باشد که توجه شما را به حضور افرادی ریاکار و دورو در پیرامونتان جلب نموده که با قصد و نیت شوم گرد شما آمده و زندگی و هر آنچه متعلق به شماست را هدف قرار داده اند تا بتوانند ضرر و زیانی را به شما تحمیل کنند.

دشمنان به ظاهر دوستی که به شکل های مختلف از شما به نفع خود بهره برداری نموده و در مواقع نیاز نه تنها کمکتان نمی کنند، بلکه شما را به سمت فنا شدن سوق میدهند. توصیه می‌شود نسبت به افراد پیرامونتان هوشیارتر بوده و دقت کافی را داشته باشید.

مشاهده جارو در رویا سمبلی از رسیدن به پول زیاد، سود، رونق و وفور نعمت می باشد. همچنین ممکن است به منزله پیوند ازدواجی است که در آینده نزدیک برای شما اتفاق می‌افتد.

برای مشاهده تعبیر خواب تکمیلی خود با تاروت رنگی همراه شوید.

در زیر می توانید با انتخاب معبر و یا موضوع آن، تعبیر خواب آن را مشاهده کنید:

تعابیر بر اساس معبر

منوچهر مطیعی تهرانی

امام جعفر صادق (ع)

محمد ابن سیرین

لوک اویتنهاو

آنلی بیتون

شیخ طوسی

ابن شاهین

جی. اچ. میلر

تعابیر بر اساس موضوع

جارو به تعداد زیاد

خریدن جارو

شکستن جارو

جارو کشیدن

جارو کردن مرده

جارو کردن فرش

جارو کردن خاک

جارو کردن خیابان

جارو کردن حیاط

جارو کردن منزل

در دست داشتن جارو

پرواز با جارو

گم کردن جارو

کنک زدن با جارو

جارو جدید

جارو قدیمی

جارو دستی

جارو برقی

جارو در خواب زن مجرد

جارو در خواب زن متاهل

جارو در خواب زن باردار

جارو در خواب مرد

🧹 تعبیر خواب جارو از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

تعبیر خواب جارو بر‌ اساس نظر معبر 👴

از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

خواب که در آن جارو کردن مشاهده شود، تعبیر آن به منزله اندوختن ذره ذره پول تعبیر می شود. چنانچه در واقعیت به هر نحو ممکن از مخارج کاسته و در هزینه ها صرفه جویی نمایید، مبلغ باقی مانده را جهت پس‌انداز کنار گذاشته شود، در خواب و رویا به شکل جارو کردن دیده می شود.

چنانچه در خواب ببینید شخصی در حال جارو کردن بوده و در حین آن همه آشغال و گرد و خاک را به جانب شما هدایت می کند، نشان دهنده مشکل و مضیقه مالی است که برای شما ایجاد میکند.

ولی در صورتی که ببینید کاملاً در جهت مخالف شما جارو کرده و خس و خاشاک را از نزد و مقابل شما به بیرون می راند، به معنای انجام کاری است که به واسطه آن بحران ها و مسائل برای شما حل شده و به آرامش می رسید.

اگر جارو را به شکل منفصل و جدا شده ببینید، احتمالاً ممکن است خانوم خانه دچار بیماری و یا مشکلی شود.

خوابی که در خواب خانومی مشاهده کند در زمان سحرگاه و بیرون آمدن خورشید در حال جارو کردن بود، بداند که مورد لطف و مرحمت همسرش قرار گرفته و آن را در قالب امتیازی ویژه و یا کادوی گران قیمت مشاهده می‌کند.

چنانچه متوجه شد که در ظلمات شب مشغول جارو کردن بود، بیانگر اختلاف و مشاجراتی است که رخ می دهد. جارو کردن در شب اصلا مناسب نیست.

زمانی که آقا در خواب ببیند که در حال جارو کردن بود، به منزله رونق و نعمتی است که به منزلش وارد می کند. اگر پسر جوانی در رویا خود را مشغول جارو کردن دیده به طوری که در این میان گرد و خاک و زباله را در یک جا جمع کرده بود، تعبیر به وجه نقدی است که به او داده شده تا بدین وسیله کسب و کاری فراهم کند.

خوابی که در آن بر روی دیوار جارو کشیده شود نیک نبوده و بیانگر ناراحتی و مشکلی است که وارد می شود. همچنین می توان آن را بردن از مکانی به مکان دیگر دانست. درست مانند زمانی که در حین جارو بر روی دیوار، خاک از روی آن به روی زمین ریخته می شود، مشکلات نیز به همین طریق جابجا میشود.

از نظر امام جعفر صادق (ع)

به روایت امام جعفر صادق علیه السلام دیدن جارو در خواب بر سه قسم می باشد.

یکم:

به منزله وجود شخصی به عنوان خدمتگزار و یا کمک حال در زندگی است.

دوم:

نشان دهنده سود و یا منفعت مالی است که به دست می آید.

سوم:

در صورتی که خواهان چیزی بود که در دست مردم است، به او بازگردانده می شود.

از نظر محمد ابن سیرین

از نظر محمد ابن سیرین دیدن جارو در خواب، به منزله وجود شخصی به عنوان خدمه می باشد. در صورتی که جارو را در ابعاد بزرگ مشاهده کنید، نشان دهنده خدمتکاری است که معمولاً درخواست های بسیار و عمده ای دارد.

در صورتی که در خواب ببینید مشغول جارو کردن منزل تان بودید به این معناست که پول و دارایی تان را به فنا داده و می توان آن را سببی برای دفع شر و رفع بلا دانست. ولی اگر در حال جارو کردن خانه شخص دیگری بودید، تعبیر به بازگشت مال و دارایی تان می باشد. علی الخصوص زمانیکه گرد و خاک های حاصل از جارو را به همراه خود بر داشته باشید.

از نظر لوک اویتنهاو

تعبیر دیدن جارو به تنهایی در خواب بیانگر اختلاف و مشاجرات در میان اعضای خانواده می باشد.

اگر جاروی قدیمی و فرسوده ای را در رویا ببینید، به زودی دیدار و ملاقاتی خواهید داشت.

مشاهده جاروی نو در خواب، به منزله وجود افراد دورو و ریاکار در اطراف تان می باشد.

خوابی که در آن اقدام به خرید جارو نمایید، یعنی با شخصی از نزدیکانتان دچار اختلاف می شوید.

از نظر آنلی بیتون

از نظر آنلی بیتون مشاهده جارویی تازه در رویا به این معناست که قادر هستید با پس انداز، شرایط اقتصادی مساعدی برای خود فراهم کنید. چنانچه خانومی در رویا متوجه شود که جارویش مفقود شده است، بداند که در زندگی مشترک همسری تند مزاج و کج خلق بوده و به تنهایی شخصیتی آشفته و شلخته دارد.

اگر در خواب مشغول جارو کردن مکانی بودید، تعبیر به انجام داد و ستدی است که در آن دچار ضرر می شوید. در صورتی که متوجه شوید اتاقهای منزلتان نیاز به نظافت و جارو داشته، ولی شما به هر دلیلی از انجام آن سر باز زده اید، به این معناست که در روزهای آتی دچار استرس و تشویش شده و از موضوعی مایوس می شوید.

زمانی که شخص خدمتکار تان در رویا شما را در حال جارو کردن ببیند، تعبیر به آن است که دیگران نسبت به شما دچار بدگمانی میشوند. چنانچه خانم متاهلی در رویا مشغول جارو کردن بود، چنین مفهومی دارد که نزد شوهرش بسیار محبوب و گرامی بوده و کانون گرم زندگیشان در کنار فرزندان پرنشاط و شادی بخش می باشد.

از نظر شیخ طوسی

چنانچه در خواب متوجه شدید با میل و اشتیاق خودتان در حال جارو کردن صحن و یا حیاط مسجد بودید، تعبیر ان به این معناست که رونق و وفور نعمت در مالتان افتاده و همچنین کسب و کار جدیدی را آغاز می کنید که معاش کثیر و دستاوردهای زیادی برایتان حاصل می کند.

از نظر ابن شاهین

به عقیده ابن شاهین رویت جارو در رویا بیانگر تنگدستی و بی بضاعتی جهت رویابین می باشد. کسی که در خواب مشغول جارو کردن محلی بود و به همراه گرد و غبار سایر زباله ها را نیز جمع آوری کرد، تعبیر به مال و اموالی است که اگر راه شرعی و حلال کسب می کند.

از نظر جی. اچ. میلر

به بیان جی اچ میلر مشاهده جارو در خواب برای خانوم به منزله عشق عمیق شوهر نسبت به او و نشاط و شادی فرزندان در کانون گرم خانواده میباشد. چنانچه در خواب سطح زمینی را آلوده و کثیف ببینید که نیاز مبرم به نظافت داشته، به مفهوم روزگاری است که با رنج و پریشانی و اختلاف توام بوده است. همچنین جارو کشیدن در خواب برای اشخاصی که به این حرفه اشتغال دارند، تعبیر به مسائل و موانعی است که با آن مواجه شده و نسبت به دیگران دچار سوء ظن میشوند.

مشاهده رویای جارو کردن، نشان دهنده سعی و کوششی است که خواب بیننده در جهت تأمین معاش انجام می دهد. در عین حال مشاهده جارو به تنهایی و یا جارو کردن در خواب هر دو به مفهوم رسیدن به حوائج و خواسته ها است. در این میان اگر خواب بیننده در حین جارو کردن گرد و خاک بسیاری در خانه مشاهده کند بسیار نیک می باشد.

تعبیر خواب جارو بر‌ اساس موضوع آن 📋

جارو به تعداد زیاد

خواب که در آن جارو به تعداد بسیار زیاد مشاهده کنید، تعبیر به آن است که جسم و روح شما نیازمند رسیدگی و تمدد اعصاب بوده و لازم است تا برنامه ای را برای رفتن به سفر داشته باشید. بدین وسیله پیش از آنکه در اثر اجرای مستمر برنامه های کاری که بسیار شما را تحت فشار قرار می دهد، دچار بیماری و کسالت شوید، بدین وسیله از آن پیشگیری نموده و خودتان را تجدید قوا کنید. به کارگیری چنین تدابیری می تواند مانند دوپینگ قدرت شما را مضاعف نموده تا با انرژی بیشتری به برنامه های تان بپردازید.

خریدن جارو

اگر در خواب شاهد خریدن جارو توسط خودتان بودید، به این معناست که شخصی به زندگیتان وارد می شود که یا خود مستقیماً لطف و مرحمتی در حق شما به جا آورده و یا اینکه شرایطی فراهم می کند که بدان وسیله در ابعاد مختلف مالی، اقتصادی و یا زندگی تغییر و تحولات چشمگیری ایجاد کرده و به موقعیت بهتری دست می یابید.

همچنین معنای دیگر رویای مذکور، به منزله وارد شدن موضوع و یا شخصی جدید به چهارچوب زندگیتان می باشد. این امر حتی می‌تواند به مفهوم کسی باشد که شما مدت هاست در انتظارش بوده و یا فرصت و موقعیت ایده آلی است که به شما روی می آورد. دیدن چنین رویایی بشارتی بر رسیدن به تغییر و تحولات خوشایند و دلپذیر در زندگی است.

خریدن جاوی تازه در رویا تعبیر به تغییر و تحولاتی خوشایند در جهت بهبودی زندگی دارد.

شکستن جارو

اگر کسی در خواب متوجه شود در حین جارو زدن جارو می شکند، تعبیر به معضل و گرفتاری است که به آن دچار می شود. همچنین جارو زدن به وسیله جاروی کهنه و مستعمل، بیان کننده پیش بینی غلط خواب بیننده بوده که او را در شرایط نابهنجاری قرار داده است.

معنای دیگر این رویا اقداماتی است که جهت پس انداز مبالغی پول و یا حل و فصل مشکلات انجام میدهد.

جارو کشیدن

خوابی که در آن جارو کشیدن دیده شود تعبیر به رفع موانع و مشکلاتی است که در زندگی با آن مواجه بوده و بهبود شرایطی است که در آن قرار دارید. به ویژه زمانی که زباله هایی که از روی زمین جارو می کشید به شکل گرد و خاک نبوده و در ظاهر آشغال های ریز و درشتی مشاهده شوند.

زمانی که در خواب به وسیله جارو گرد و خاک را جمع آوری کنید، به منزله پول و مالی است که در زندگی اندوخته می کنید.

چنانچه کسی در حین جارو کردن گرد و غبار را به جانب شما سوق میداد، نشان دهنده مزاحمت و گرفتاری است که در موقعیت شما ایجاد می کند. در صورتی که با جارو کردن، زباله ها را از شما دور می کرد، به منزله کمک به حل موانع و مشکلات تان بوده و به آرامش می رسید.

از نظر محمد ابن سیرین:

جارو کشیدن در خواب برای اشخاصی که دارای کسب و حرفه‌ای هستند، نشان دهنده شغلی است که به آن اشتغال دارند. ولی برای افراد متمول دلالت بر قرار گرفتن در مضیقه مالی و تنگدستی است.

جارو کردن مرده

اگر در رویا شخص متوفی را ببینید که در حال جارو کردن منزلش بود، بدانید که قصورات و گناهانش نزد خدای بزرگ بخشیده شده است.

در صورتی که در خواب مشاهده کنید شخص مرحومی مشغول جارو کردن منزل تان بود، تعبیر به دعای خیری است که او نثار شما کرده و بدین وسیله زندگی و امورات تان را از مصائب و گرفتاری ها محافظت کرده و به سرانجامی خوش می رسد.

جارو کردن فرش

اگر در رویا مشغول جارو کشیدن فرش بوده و بدین وسیله زباله‌ها را جمع آوری نمودید، به مفهوم رسیدگی و روبه راه شدن زندگی و برنامه های تان بوده و معضلات و گرفتاری ها از مقابلتان رخت برمی بندد. در صورتی که پس از جارو کردن فرش تلی خاک جمع کردید، بیانگر مال و دارایی است که به نسبت خاکی که جارو کردید، به شما می رسد.

چنانچه مشاهده کنید کسی با جارو کردن فرش گرد و خاک و زباله ها را به جایی که شما هستید می‌اندازد، بدین معناست که تلاش می کند با پنهان شدن در ظاهری زیبا و موجه جلوه دادن خود، قصور و کوتاهی ها را بر دوش شما انداخته و مخمصه‌ای بزرگ برای شما ایجاد کند. اگر ببینید شخصی، فرشی که متعلق به شما بود جارو کرده و آشغال ها را از جانب تان به بیرون می راند، نشان دهنده حل و فصل موانع و مشکلاتی است که با آن دست به گریبان هستید.

برخی معتقدند زمانی که در خواب در حال جارو نمودن فرشی باشید که کاملاً تمیز و پاکیزه بوده و لزومی به جارو نداشت، به معنای پایان یافتن خوشحالی و نشاط در احوال او است.

جارو کردن خاک

خوابی که در آن ببینید گرد و غبار را چه در میان خانه بوده و یا خارج از منزل جارو میکردید، به مفهوم مال اندوزی و رسیدن به دولت و ثروت می باشد.

جارو کردن خاک در رویا، نشان دهنده پس انداز پول و مال بوده و به رونق و برکت بسیاری در مال و دارایی می رسد به این شرط که خاک مرطوب نباشد. حتی تعبیر دیگری که برای این خواب ذکر کرده‌اند، در جهت رفع موانع و گرفتاری هایی است که مدتها برای حل آن تلاش کرده است. در برخی اوقات اشاره به مال اندوری دارد که از راه شرعی و حلال به آن دست می یابد.

جارو کردن خیابان

خواب که در آن اقدام به جارو کردن خیابان نمایید، تعبیر ان بشارتی بر پایان دوره ای است که با غم، درد و مشکلات بسیار همراه بوده و سرانجام ختم به خیر شد. همچنین این رویا ممکن است دلالت بر احوال و روزگار نیکی است که مردم آن دیار در میان خود احساس کرده و درعین حال نشان دهنده خاتمه بر بیماری های فراگیر میان مردم باشد.

جمع کردن زباله از خیابان:

چنانچه با جارو زباله های درشت را از خیابان جمع آوری نمایید، اشاره به دسیسه و فتنه هایی است که نابود شده و مشاهده سنگ ها در حین جاروی خیابان، دلالت بر اعمال مناسب و خوب دارد.

جارو کردن خیابان با جاروی دستی:

رویای جارو کردن خیابان با جاروی دستی، تعبیر به کسالتی است که در با گذاشتن وقت و انرژی تان بیش از حد توان نسبت به دیگران قائل شده اید.

جارو کردن خیابان با جاروی برقی:

خوابی که در آن با جاروی برقی، خیابان را جارو کنید، به مفهوم آسایش خاطر ذهن و جسم و انجام رفتارهای نیک و پسندیده می باشد.

ناراحتی در موقع جارو کردن خیابان:

اگر در خواب متوجه شود از جارو زدن خیابان دچار ناراحتی شده بود، به منزله اهدافی است که با تلاش مستمر به آن دست می یابد.

جارو کردن حیاط

مشاهده حیاط منزل تان در رویا اشاره به روابط اجتماعی و معاشرت های شما دارد. زمانی که در خواب مشغول جارو کردن حیاط منزل تان بودید، به این معناست که در روابط اجتماعی تان بسیار موفق و سرافراز عمل نموده و چالشهای تان از بین میرود. چنانچه با جارو کردن تلی از خاک برای شما جمع شد، به منزله مبالغی پول و یا مالی است که به نحوی برای تان فراهم می شود.

شستن حیاط:

هنگامی که در خواب و رویا حیاط منزلتان را با آب و جارو بشورید، تعبیر به آن است که جایگاه و نفوذ تان در میان مردم ارتقاء یافته و به ارزش و اعتباری به مراتب بالاتر میرسید. شستن حیاط منزل نشان دهنده طاهرشدن از گناهان بوده و به زندگی سالم و موقعیت مساعدی دست می یابد.

جارو کردن منزل

اگر کسی در خواب مشاهده کند در حال جارو کردن منزلش بوده، یعنی مبالغی پول از کفش بیرون رود، به ویژه زمانی که گرد و غباری بر کف زمین ریخته شده بود.

چنانچه ببینید خانه را با جارو تمیز و نظافت نموده و زباله ها را از منزل خارج می کنید، به مفهوم رفع موانع و مشکلاتی است که در فضای منزل و میان اعضای خانواده به آن دچار شده بودید.

اگر در خواب ببینید فضای منزلتان را نظافت نموده و اسباب و وسایل را با آب می شویید، تعبیر به رها شدن از همه مصائب و گرفتاری های زندگی داشته و ثروت و برکت به زندگیتان وارد میشود. در عین حال درجه ایمان، یقین و اعتقادات تان افزوده شده و به انسانی درستکار تغییر می کنید.
در صورتی که در خواب گرد و غبار را توسط خاک انداز جمع آوری نمودید، به معنای رسیدن به معاش کثیر و رونق و برکت در رزق و مالتان می باشد.

خواب که در آن به وسیله جارو در حال پاک سازی و زدودن آلودگی از منزل تان باشید، تعبیر به حل و فصل همه مسائل و اختلافاتی است که با همسر خود داشته اید.

اگر کسی در رویا مشغول جارو زدن منزل خود بوده و زباله ها را در خانه های اطراف و همسایگان می ریزد، یعنی مخارج و هزینه های آنها را تقبل می کند. زمانی که خانه همسایه ای که درگذشته است را ببینید، به منزله رسیدن مال یا وسیله ای از ارث و میراث او می باشد.

جارو کردن منزل شخص دیگر:

زمانی که کسی در خواب مشاهده کند منزل شخص دیگری را جارو می زند، تعبیر به سود و منفعتی است که از مال او دریافت می کند. مشاهده چنین رویایی برای خانم متاهل به منزله وفور نعمت و برکت در پول و مال داشته و برای اشخاص مجرد، اشاره به پایان یافتن پریشانی و اندوه دارد.

جارو کردن منزل شخص ناشناس:

هنگامی که در رویا مشاهده کنید منزل شخص ناشناسی را جارو می کنید، یعنی از مال و اموال دیگران منفعتی به شما می رسد. چنانچه مشغول جارو زدن آرد بودید، تعبیر به سفری است که به آن عازم شده و سود و بهره زیادی از آن کسب می‌کنید.

جارو کردن منزل همسایه:

خوابی که در آن مشغول جارو کردن منزل همسایه باشید، به این معناست که از مال و دارایی آنها نفع و بهره ای به شما می رسد. همچنین ممکن است به منزله حمایت و یاری شما از آنها در قبال موضوع و مسأله ای باشد که فرج حاصل می شود.

هنگامی که متوجه شوید از جارو و رفت و روبی که برای خانه همسایه انجام داده اید، احساس کسالت و ملالت می کنید، به منزله پرخاش و تند مزاجی است که در رفتارشان بروز می کند.

اگر در خواب ببینید میان شما و همسایگان به علت جارو کردن دچار اختلاف و کشمکش شدید، نشان دهنده درخواست حقوق و مطالبات تان می باشد. در صورتی که منزل همسایه را بدون اجازه و بر خلاف میل او جارو زدید، تعبیر به عزت و احترامی است که از اهالی آن خانه به شما می شود.

جارو کردن منزل شما توسط همسایه:

چنانچه همسایه خانه شما را جارو کند نشان دهنده خیر و سودی است که از شما به او میرسد. در برخی اوقات نظافت و پاک کردن منزل همسایه از هر آلودگی و گرد و غبار، تعبیر به حل اختلافات فی مابین و برقراری صلح می باشد.

در دست داشتن جارو

هنگامی که در خواب ببینید جارویی در دست دارید، دلالت بر عزت و ارزشی است که در میان اعضای خانواده حاکم است. لازم است تا در رفتارتان به اشخاص بزرگتر در خانواده احترام قائل شده و مراعات آن را نمایید. در عین حال نیاکان و اجدادتان را مورد تقدیر و منزلت قرار داده و آنها را از قلم نیندازید. چرا که هم اکنون شما به عنوان چهره خانواده معرفی شده و لازم است تا وجه و اعتبار خود و عزیزانتان را به طور کامل حفظ نمایید.

پرواز با جارو

زمانی که در خواب مشاهده کنید همانند برخی از برنامه های تلویزیونی مانند هری پاتر قادر هستید با سوار شدن بر جارو به پرواز درآیید، تعبیر ان نشان دهنده میزان پشتکار و سعی و کوشش شما است. در نظر شما اطرافیان، آشنایان و حتی مردم به اندازه ی عزیزان و اعضای خانواده تان محترم بوده و در صورتی که از دست و توانان تان کاری برای رفع موانع و مشکلات آن ها بربیاید، از هیچ تلاشی فروگذار نیستید. در این میان لازم است قدری نیز به خود و نیازهای تان توجه داشته و در صدد رسیدگی به آن ها برآیید.

گم کردن جارو

اگر در خواب متوجه شوید جاروی تان را گم کرده‌اید، به منزله احساس یأس و حرمانی است که بر وجودتان مستولی شده است. بهتر است شما با تکیه بر اندیشه، مهارت و توانمندی های تان تدابیر دیگری اتخاذ نموده و مسیر جدیدی را برای رسیدن به شرایط ایده آل شروع کنید. اینگونه می توانید به سرخوردگی در وجودتان پایان دهید.

در حقیقت دیدن این رویا همچون هشداری است که شما را به دور شدن از احساس شکست و ناامیدی هدایت نموده و بدانید که تا وقتی زندگی جاریست این فرصت در اختیار شما وجود دارد که قادر باشید برای پیمودن در مسیر موفقیت گام برداشته و تلاش کنید.

کنک زدن با جارو

اگر در خواب ببینید شخصی را به وسیله جارو مورد ضرب و شتم قرار میدهید، تعبیر به وجود اشخاصی پیرامون شما است که از مطالب ناگفته و مخفی زندگی‌تان اطلاع داشته و آن را در نزد دیگران افشا می کنند. سعی کنید تا حد ممکن امورات تان را در مقابل آنها بازگو نکرده و از آنها فاصله بگیرید.

متاسفانه در حول و حوش شما افراد کینه توز و حسودی وجود دارند که همواره مترصد فرصتی هستند تا به طریقی بر برنامه ها و زندگیتان خللی وارد نموده و زیانی را به شما تحمیل کنند. لذا لازم است همواره با دقت و هوشیاری عمل نمایید.

اگر کسی در خواب با جارو کتک خورد، به منزله شرایط سخت و ناهمواری است که به زودی با آن مواجه می شود. در عین حال ضرب و شتم با جارو، دلالت بر اجحاف و تعدی است که در دوره ای از زندگی آن را تجربه کرده است.

جارو جدید

در اختیار داشتن جارویی نو در رویا بسیار نیک بوده و مفهوم خوبی دارد. دیدن چنین خوابی تعبیر به آن است که وارد دوره‌ای از زندگی تان می شوید که در آن شانس و اقبال با شما یار بوده و موقعیت های ایده آل و شرایط مساعدی را در زمینه تخصص، حرفه و حتی زندگی خصوصی تان مهیا می کند. لذا می توانید با استعانت از این شرایط گام های بلند و مثبتی برای پیشرفت و ارتقاء خود برداشته و به سرعت به اوج برسید.

جارو قدیمی

چنانچه در رویا جاروی مستعمل و کهنه ببینید، به این معناست که لازم است تا احتیاط و دقت ویژه‌ای در انجام معاملات و دادوستد های تان لحاظ نموده و با رعایت همه جوانب و بررسی کلیه احتمالات، به انجام چنین خرید و فروش هایی اقدام کنید. تا بدین وسیله از بروز زیان و آسیب جلوگیری کنید.

توصیه می‌شود در این میان از راهنمایی و مشاوره افراد مورد اطمینان و کاربلد استفاده نموده تا آموزش و مهارت لازم در این زمینه را کسب کنید.

جارو دستی

تعبیر دیدن جارو دستی در خواب نشان‌دهنده سعی و کوشش وافری است که رویابین در جهت دستیابی به اهداف و آرزوهای خود انجام می‌دهد.

معنای دیدن جاروی دستی برای خانم متاهل دلالت بر قرار گرفتن در چالش‌های مالی است که در واقعیت با آن مواجه می شود.

همچنین دیدن این جارو برای خانم مجرد به منزله درنگ و تعللی است که برای پیوند ازدواجش رخ می دهد.

خریدن جاروی دستی در رویا، تعبیر به تلاش خواب بیننده برای داشتن معاش و دارایی از راه حلال می باشد.

جارو برقی

اگر در خواب جارو برقی ببینید، تعبیر ان به منزله رونق و برکت در زندگی و روزی فراهم می باشد.

خوابی که در آن خانم آبستن جاروی برقی ببیند، نشان دهنده زایمانی راحت و آسان برای او است.

مشاهده این رویا برای دختر و خانم مجرد، بیانگر پیوند ازدواج با شخصی متمول و ثروتمند بوده که در عین برخورداری از شأن و منزلت اجتماعی، بسیار خوش خلق و مودب می باشد.

جارو در خواب زن مجرد

رویایی که در آن خانم مجرد اقدام به تمیز کردن زمین به وسیله جارو نماید، دلالت بر عقد و ازدواج او در آینده ای نزدیک دارد.

همچنین دیدن جارو برای خانم مجرد، نشان دهنده مصاحبت و همنشینی با مردی شایسته و مبادی آداب بوده که از این ملاقات مسرور میشود.

از جمله معانی دیگر چنین رویایی، به منزله برخورداری از زندگی پایدار و ایمنی است که به پشتوانه و حمایت شخصی به ثبات رسیده و دلگرم می شود.

جارو در خواب زن متاهل

اگر خانم متاهلی در خواب متوجه شود به وسیله جارو طلا جواهرات خود را جارو می کند، تعبیر ان به مفهوم مال و پول حلالی است که کسب می کند.

در عین حال مشاهده جارو برای خانم متاهل، سمبلی از سعادت و نیکبختی در زندگی مشترکش می باشد.

همچنین معنای دیگر آن به منزله پیشرفت و ارتقایی است که در زندگی او رخ می‌نماید.

خوابی که در آن خانم متاهل جارو را به شکل شکسته مشاهده کند، بیانگر اختلاف و عدم تفاهمی است که با همسرش ایجاد میشود.

جارو در خواب زن باردار

چنانچه زن بارداری توسط جارو در حال زدودن آلودگی از زمین بود، بداند که چالش هایی که در زندگی او وجود داشت، از بین میرود.

دیدن جارو در رویای خانوم حامله و باردار، به مفهوم وضع حملی است که به راحتی و در ایمنی و سلامت کامل انجام داده و فرزندش را به دنیا می آورد.

اگر خانم بارداری ببیند به رغم تلاشش قادر نیست به تمیز کردن خانه اقدام کند، به منزله مسائل و مشکلاتی است که در این دوران متحمل شده و خوشبختانه به زودی رفع می شود.

جارو در خواب مرد

تعبیر دیدن جارو کردن مرد در خواب، اشاره به تکلیف و وظایفی است که در قبال همسر و زندگی اش بر دوش دارد.

همچنین مفهوم دیگر رویای مذکور، نشان دهنده فارغ شدن از هرگونه نگرانی و پریشانی را در زندگی دارد.

ولی اگر مردی جارویی شکسته مشاهده کند، به منزله ضرر و زیانی است که از لحاظ مالی او را تهدید نموده و لازم است تا احتیاط لازم را داشته باشد.

در صورت تمایل این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
🧹 تعبیر خواب جارو از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 🧹 تعبیر خواب جارو از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 🧹 تعبیر خواب جارو از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 🧹 تعبیر خواب جارو از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف
تلگرام واتس آپ فیس بوک پیامک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعبیرخواب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا