🏊 تعبیر خواب استخر از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف


🏊 تعبیر خواب استخر از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

تعبیر خواب استخر 🏊 تعبیر خواب استخر اشاره به تحولات درونی و فکری، ثروت، مال و کسب دانش و حکمت داشته و سرشار از خیر و نیکی می باشد. عموما مشاهده استخر در خواب، نمادی از عشق و علاقه ای شدید و پر حرارت می باشد. دیدن این رویا اشاره به ارتباطی...

تعبیر خواب استخر 🏊

تعبیر خواب استخر اشاره به تحولات درونی و فکری، ثروت، مال و کسب دانش و حکمت داشته و سرشار از خیر و نیکی می باشد.

عموما مشاهده استخر در خواب، نمادی از عشق و علاقه ای شدید و پر حرارت می باشد. دیدن این رویا اشاره به ارتباطی رمانتیک و عاشقانه داشته دارد که با فردی از آشنایان برقرار می شود.

از دیدن استخر در رویا به عنوان خواب نیکو و خیری یاد می شود. خصوصاً چنانچه اهداف و خواسته هایی در زندگی داشته و یا شخصی مورد علاقه و مطلوبتان بوده و آرزوی رسیدن به آنها را در سر می پرورانید‌.

چنانچه آن شخص دارای شخصیتی منحصر به فرد و بسیار گیرا بوده و در این زمینه تمهیداتی داشته‌اید تا نظر و علاقه او را نسبت به خود تامین کنید.

همچنین زمانی که رابطه عاشقانه و رمانتیک از جمله اولویت های شما در زندگی بوده است، دیدن این خواب اخبار مسرت بخشی را برای شما دارد.

خوشبختانه شما شخصیتی هستید که دارای وجنات و حسنات بسیاری بوده، به طوری که خیلی از افراد آرزوی داشتن شما را در سر می‌پرورانند. بهتر است از ویژگی های مثبت تان استفاده نموده و با ترفندی نسبت به شخص موردعلاقه‌تان دلربایی نموده تا آغازی برای شروع رابطه تان باشد.‌

رویای استخر اصولا نشان از عواطف، حالات روحی و ذهنیات خواب بیننده دارد.

حال برای مشاهده تعبیر خواب تکمیلی خود با تاروت رنگی همراه شوید.

در زیر می توانید با انتخاب معبر و یا موضوع آن، تعبیر خواب آن را مشاهده کنید:

تعابیر بر اساس معبر

منوچهر مطیعی تهرانی

امام جعفر صادق (ع)

کارل گوستاو یونگ

لوک اویتنهاو

آنلی بیتون

جابر مغربی

ابراهیم کرمانی

خالد بن علی العنبری

محمد ابن سیرین

زیگموند فروید

تعابیر بر اساس موضوع

آب و استخر

استخر خالی

شنا کردن در استخر

اوقاتی خوش در استخر

دوست نداشتن استخر

شیرجه زدن در استخر

دیدن فردی در استخر

آب زلال و شفاف در استخر

غرق شدن در استخر

پر کردن استخر

استخر بزرگ

استخر با همسر سابق

خانه استخر دار

استخر بادی

شنا در استخر گل آلود

استخر آب داغ

کوسه در استخر

ترس از استخر

آموزش شنا در استخر

شنا در استخر سرباز

استخر به رنگ آبی

استخر شیشه ای

افراد برهنه در استخر

استخر در لابه لای درختان جنگل

آتش در کنار استخر

استخر در هتل

🏊 تعبیر خواب استخر از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

تعبیر خواب استخر‌ بر اساس نظر معبر 👴

از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

تعبیر دیدن استخر در خواب، پدید آوردن آرزوها و تمایلات درونی انسان بوده که در جهت احتشام و بلند مرتبگی قرار دارد.‌

صرفا مشاهده استخر در رویا اصولا معنا و پیامی نداشته و در صورت داشتن آب در آن، ماهیت واقعی خود را می یابد. چرا که آب نعمت مطهری است که ذاتا زلال، روح بخش و درخشان بوده و ممکن است با هر ناپاکی کدر شده و رنگ و بوی آن تغییر کند. لذا آب موجود در استخر با

هر شکل و ظاهری که در خواب دیده شود، در بردارنده مفهوم آن رویا است.

تعبیر خواب استخر خالی که در منزل خودتان واقع گشته و از آن شما بود، به این معناست که ممکن است با موضوعی مواجه شوید کاملا عبث و بی نتیجه دنبال شده و انجام شود.

چنانچه در خواب ببینید در حال شستشوی خودتان با آب استخر و یا در ابعاد کوچکتر همچون حوض بوده و با هدف تمیزی و نظافت به آن اقدام نمودید، تعبیر به طهارت روح و جسم از هرگونه ناپاکی و کثیفی شده و به نوشته محمد ابن سیرین می توان از آن به بازگشت و توبه از تقصیر و خطا در مقابل خداوند بلند مرتبه دانست.

زمانی که در خواب مشاهده کردید در میان استخری مملو از آب زلال و درخشان در حال شنا بودید، به مفهوم گذراندن سالیان سال از زندگی، سرشار از خرمی و مسرت بوده و به سعادت می رسید. در صورتی که آب استخر را آلوده و تار ببینید، بروز مسأله ای موجب رنج و ناراحتی شما خواهد شد. چنانچه آب متعفن و گندیده بود، بیانگر ناخوشی و مرضی است که دچار می شوید.

اگر ببینی در کنار استخر گیاهی رشد نموده و یا انواع گل و گیاه بود، تعبیر به آن است که شما دست به اقدامی میزنید که اطرافیان شما نیز از آن منتفع شده و خیری شامل حالشان می شود.

هنگامی که ببینید در کنار استخر پر از آب گشت می زدید ولی به داخل آن برای شنا وارد نشدید، به منزله تردید و دودلی در افکارتان بوده که در انجام تصمیمی به قطعیت نرسیده آید.

چنانچه در خواب ببینید در میان استخری که دارای آب کثیف و انباشته از لجن و گل شنا می کنید، بیانگر کسالت و بیماری است که به آن مبتلا می شوید.

از نظر امام جعفر صادق (ع)

به بیان امام جعفر صادق (ع) پیشوای ششم شیعیان، مشاهده استخر در خواب بر چهار تعبیر است:

تعبیر یکم:

نشان از وجود جامعه ای است که مردم آن به یکدیگر خیر می رسانند.

تعبیر دوم:

بیانگر وارد شدن مردی متمول و ثروتمند به زندگی است.

تعبیر سوم:

به مفهوم اندوختن و ذخیره نمودن مال می باشد.

تعبیر چهارم:

اشاره به انسانی عالیقدر و اندیشمند دارد.

از نظر کارل گوستاو یونگ

چنانچه استخری سرشار از آب در رویا ببینید، بیانگر لزوم توجه و موشکافی در احساسات و عواطفی است که در وجودتان انباشته شده و مجالی برای بروز نداشته اند.‌ بهتر است بیش از این به تمایلات و عواطف تان بها داده و در هر لحظه از نمود آنها لذت ببرید. همچنین معنای دیگر این خواب، اشتیاقی است که نسبت به پاکیزگی و زدودن آلودگی از خودتان دارید. قصد دارید هر آنچه بر شما گذشته کنار گذاشته و ذهنتان را درگیر آن نکنید.

در عین حال تعبیر مشاهده استخر در خواب، نشان از رسیدن به آسایش، داشتن طمانینه، حفظ جاه و جلال در رفاه می باشد. لازم است مدتی با فراغ بال به دور از دغدغه های روزمره به تعطیلات بروید.

زمانی که در رویا خودتان را مشغول شنا در داخل استخر ببینید، لازم است برای رسیدن به مفهوم خواب، عمق آن را به یاد آورید. در صورتی که در ناحیه عمیق استخر شنا میکردید، تعبیر به آن است که احساسات تان از اعماق وجود و سلول های شما برانگیخته شده، لذا از شدت بیشتری برخوردار است. خوب است با روش های مختلف و در کمال آرامش به این عواطف بپردازید.‌ ولی اگر در قسمت کم عمق استخر بودید، بیانگر شفافیت و روشنی این احساسات بوده که کار شما را راحت می کند.

خوابی که در آن ببینید داخل استخر انباشته از انواع زباله های گوناگون بود، اشاره به نوع زندگی غیر متعادلی است که در پیش گرفته و اغلب موارد زیاده روی می کنید. توصیه می شود در امورات تان اعتدال را رعایت نموده و حجم عواطف منفی و مخرب خود را کاهش دهید.
اگر استخر را کاملا خالی ببینید به این معناست که در اعماق وجودتان، احساسات سرکوب گشته و اثر و نشانه‌ای از آنها یافت نمی شود.

از نظر لوک اویتنهاو

تعبیر مشاهده استخر مملو از آب شفاف در خواب، به منزله رسیدن به منفعت و نشاط می باشد.

اگر استخر محتوی ماهی های فراوانی بود، خبر از بروز وقایع اساسی و مثبت دارد.

خوابی که در آن در حال رفتن به استخر بودید، بیانگر سلامتی و صحت وجودتان است.

چنانچه استخری ببینید که دارای عمق بسیاری بود خیر بوده و به نیکی تعبیر می شود، ولی اگر از عمق کمتری برخوردار بود، به نسبت آن برکت کمتری به شما می رسد‌.

اگر استخر را با آب متعفن و آلوده ببینید، نشان از پریشانی و ناراحتی دارد.

شنا کردن در استخر، به منزله صحت جسم و رسیدن به مال کثیر می باشد. همچنین معنای دیگر آن، گذراندن روزگاری با فراغ بال و آرامش است.

زمانی که در آب تیره و تار استخر شنا میکردید، خبر از وجود موانع بر سر راه شماست.

چنانچه ببینید در میان آب استخر فرو رفته و غرق شدید، بیانگر گرفتاری و شرایط سخت می باشد.

اگر در میان آب های مواج استخر شنا می کردید، به منزله شجاعتی است که در شما موجب انجام کاری می شود.

هنگامی که بیرون از استخر ناظر شناگران داخل آن بودید، نشان از رسیدن به اهداف و خواسته هایتان می باشد.

شنا کردن در میان آب پاک و شفاف استخر، همچون غسل توبه ای است که خواب بیننده را از بدی ها و قصورات پاک کرده و با داشتن ذهن و قلبی طاهر، مهیای پذیرش و پرورش افکار و رفتار خیر و شایسته می شود. در حقیقت او با افکار و نگاهی که آلودگی ها از او زدوده شده، به استقبال روزهای آتی می رود.

از نظر آنلی بیتون

تعبیر خواب استخر، نشان از داشتن فرصت های استثنایی و بخت و اقبال بلند و همیشگی برای خواب بیننده است.

اگر استخر را با آبی آغشته به گل و لای ببینید، به منزله بروز اختلافات و بحث میان اهل منزل است.

از نظر جابر مغربی

اگر در خواب خودتان را در حال نوشیدن آب استخر ببینید، تعبیر اشاره به مالی دارد که از جانب مردی متمول و دولت مند به شما می رسد.

غرق شدن و یا مردن در آب استخر، اشاره به مشغول بودن به کسب و کار و حرفه ای است که همه امورات زندگی شخصی شما را احاطه نموده است.

زمانی که ببیند با شنا کردن از آب استخر خارج شده و لباس به تن نمود، بیانگر رها نمودن کسوت پادشاهی و حکومت می باشد. چنانچه کاملا عکس این موضوع را درخواب دید، یعنی همچنان در امر خلافت و حکومت باقی می ماند.

اگر در رویا ببینید به داخل آب استخر شیرجه زدید، تعبیر به آن است شما در کنکاش هستید تا به حقیقت موضوع با امری واقف گشته و پی ببرید.

از آنجا که آب ، مفهومی در قالب ذهن نیمه هوشیار و باطن انسان دارد، لذا خوابی که در بالا به آن اشاره شد را می توان تعبیر به جستجو در نهاد و ذهن نیمه هوشیار تان نیز در نظر گرفت.

از نظر ابراهیم کرمانی

چنانچه شخصی از اهل معرفت و عرفان در خواب ببیند که تن و البسه اش را در آب استخر شستشو می کرد، تعبیر به معنای انابه و بازگشت او و خانواده از خطاها و لغزش نزد خداوند بلند مرتبه دارد.‌

اگر ببیند که با شستشوی لباس در استخر، آلودگی به داخل آب منتقل شد، تعبیر به عدم استفاده از دانش و فنون بوده و یا به رفتار و ویژگی ناپسندی شهره خاص و عام می شود.

زمانی که ببیند در حال شنا در میان آب بوده و قادر به آمدن به کنار نبود، یعنی اسیر مسئله ای گشته که به راحتی خلاصی ندارد.

اگر دید که در آب دار فانی را وداع گفت، یعنی به دست دشمنان و نا اهلان نابود می شود.

از نظر خالد بن علی العنبری

اگر در خواب مشاهده کنید با آب استخر طهارت گرفته و وضو می گیرید، تعبیر به منزله پایان یافتن پریشانی و رنجی است که متحمل می شوید.

آشامیدن آب استخر، بیانگر رونق و پول و مالی است که به رویابین میرسد.

از نظر محمد ابن سیرین

اگر کسی مشاهده کند داخل استخر در میان آبی پاک و زلال شنا می کند، تعبیر نشان از عمر بلندی است که در نهایت مسرت و تندرستی خواهد داشت و سعادتمند می شود.

شنا کردن در میان آب ناصاف و تیره و تار استخر، به منزله اندوه و گرفتاری می باشد.

مشاهده چمنزار و انواع گیاهان در مجاورت استخر اخر در رویا، خبر از اقداماتی دارد که انجام داده و خیر و بهره آن نیز به خانواده و اطرافیان تان می رسد.

از نظر زیگموند فروید

از نظر فروید شیرجه زدن در خواب، به نیازها و واکنش های تن و جسم رویابین مرتبط بوده و بر گرفته از حشر و نشر و مصاحبت هایی است که با دیگران دارد.

تعبیر خواب استخر بر‌ اساس موضوع آن 📋

آب و استخر

رویای دیدن آب و استخر به منزله برقراری نیکبختی در زندگی و پول و ثروت بسیاری است که با برنامه ریزی و حرکت اصولی عایدتان می شود. این موضوع سرآغازی برای موفقیت های آتی شماست.

استخر خالی

چنانچه در خواب استخر را کاملاً خالی از آب ببینید، چنین تعبیر دارد که در موقعیت حساس و ناامیدکننده‌ای قرار دارید. چرا که با وجود تلاش هایی که انجام داده اید امورات تان طبق پیش بینی، به طور مطلوب پیش نرفته و این موضوع شما را غم زده نموده است. لازم است مجددا خودتان را بازیابی نموده و اهداف جدیدی برای خود تعیین کنید. بدین ترتیب شور و انگیزه جدیدی در شما تزریق شده که موجب تکاپو در شما می شود.

همچنین مشاهده استخر خالی از آب در رویا، به منزله سمبلی از شرایط روحی و عاطفی که در حال حاضر بر شما غالب گشته است. ممکن است در موضوعاتی به شدت بی محابا و بی پروا عمل نموده و نتیجه ای خارج از انتظار دریافت نموده اید. حتی ممکن است شکست عاطفی داشته آید که منجر به احساس بیهودگی و فرومایگی در شما شده است.

در عین حال ممکن است ارتباط رمانتیک شما با شریک احساسی تان با افت و خیز های بسیاری مواجه گشته، از این رو ادامه آن را با تزلزل مواجه نموده است. لازم است کنترل افکار و احساسات تان را در دست گرفته و تکیه بر توانمندی های تان برای ادامه این زندگی زیبا که خداوند حکیم به شما هدیه نموده برنامه ریزی کنید.

زمانی که در خواب خودتان را در حال شنا در استخر بدون آب ببینید، به این معناست که سطح شناخت و آشنایی شما نسبت به محیط پیرامون تان بسیار ناچیز می باشد. فقدان آب در این رویا، اشاره به ذهنی دارد که از هر ایده و انگیزه ای برای زندگی خالی بوده و با احساس ندامت و ناامیدی از خطاهایی که شما را با شکست مواجه نموده، انباشته گردیده است.

خوابی که در آن استخر نیمه خالی ببینید، اشاره به احساسات و تمایلات شما دارد. با وجود دورانی که پشت سر گذاشته اید و شرایطی که هم اکنون در آن به سر می برید، شما را بسیار متزلزل و سست نموده است.‌ در این میان افراد سودجو از این نمد کلاهی برای خود تدارک می بینند.

شنا کردن در استخر

برخی از محققان معتقدند تعبیر دیدن خواب که در آن مشغول شنا در استخر آب باشید، هشداری است که از بروز خطر و آسیبی به شما خبر می دهد. احتمالاً شخص یا اشخاصی با برنامه های از پیش تعیین شده سعی در وارد نمودن آسیب و لطماتی به شما و شغل و حرفه تان داشته که بدین ترتیب از نفوذ و قدرت شما بکاهند.

همچنین معنای دیگر خواب مذکور به منزله شرایط سخت و تا مناسبی است که با آن مواجه می شوید. لازم است تا انجام برخی از کارهای اساسی را به زمان مناسب تری موکول نموده تا اوضاع به ثبات و امنیت برسد. احتمال آن می‌رود که پروژه ها و برنامه های کاری و حرفه شما با مشکلات عدیده‌ای مواجه گردیده و حتی به شکست منجر شود.

لذا اکیدا از انجام هرگونه سرمایه‌گذاری جدید خودداری نموده و سعی کنید تا همه کارها طبق روال خود به آرامی طی شود. سعی کنید در ابتدا بر اعصاب، افکار و احساسات تان تسلط داشته و آرامش تان را حفظ کنید تا بدین گونه کم کم کنترل شرایط کاری نیز در دستان تان قرار بگیرد.‌

اوقاتی خوش در استخر

اگر در خواب ببینید که شرایط دلپذیر و مفرحی را در استخر گذرانده و موجب خوشحالی و نشاط شما می شود، به منزله احساس کسالت و بی رمقی است که در شما چیره شده است. کاملاً عکس آنچه در خواب مشاهده کرده اید، احساس رخوت و بی حوصلگی، توان انجام هیچ کاری را برای شما باقی نگذاشته و به تکرار مکررات خو گرفته آید.

بهتر است کمی به خودتان بیایید و ابتدا از پرداختن به موضوعات مورد علاقه تان شروع کنید. اوقاتی را با دوستان به تفریح و گردش رفته تا احوال روحی تان تغییر کند. انجام کارهای مهیج را در لیست برنامه های تان جا نگذارید.‌ در پس همه آنها با تعیین هدف می توانید انگیزه و اشتیاق بسیاری برای خود تامین کنید.

در این میان اوقاتی از برنامه های تان را برای همنشینی و یا میزبانی از اهل خانواده و یا عزیزانتان اختصاص دهید، چرا که حتی با گپ و گفتی ساده و دلنشین میتوانید دلگرمی زیادی بر وجودتان حاکم کرده و انرژی مضاعفی برای حرکت فراهم کنید.

دوست نداشتن استخر

اگر در خواب دیدید که نسبت به استخر حس انزجار داشته و هیچ تمایلی به آن ندارید، تعبیر به آن است که ممکن است شخصی که نزد شما بسیار مهم و با ارزش بوده و علاقه بسیاری به او داشته‌اید، به دلایل مختلف از دست بدهید. این موضوع می تواند با مشاهده ی رفتار ناپسندی از جانب او منجر شده و یا اینکه خود راسا شما را ترک کند. احتمالاً شرایط سختی را پیش رو خواهید داشت ترس از سرزنش و ملامت کردن خودتان دست بکشید.

در عین حال تفسیر دیگر خواب مذکور، بیانگر جابجایی و یا حتی مهاجرت شخصی از نزدیکانتان بوده که موجب ایجاد فاصله مکانی زیادی خواهد شد.
این دور شدن و فاصله گرفتن می تواند از جایی که الان هستید به شهر دیگری بوده و یا حتی به مقصد کشور جدیدی باشد که بواسطه یک ماموریت کاری و یا ادامه تحصیل صورت بگیرد. ولی بدانید که به هر مدت زمانی که بیانجامد موقتی بوده و مجددا شرایط معاشرت و ارتباط فراهم می شود.

شیرجه زدن در استخر

تعبیر شیرجه زدن در استخر در خواب بیانگر بروز تغییر و تحولاتی است که زندگی خانوادگی و یا کاری شما را دستخوش تغییر نموده و با چالش هایی مواجه می کند. پس بهتر است در از همه جوانب در زندگی خود هوشیار باشید.

پیامی که از این خواب به بیننده می رسد، افزایش تمرکز و تسلط بر امور تحت سلطه بوده که بدین ترتیب توجه و مراقبت بیشتری بر کارها معطوف داشته و همچنین در امورات شخصی دقت و التفاط بیشتری نماید. بدین ترتیب در همه مسائل و موقعیت ها یکسان برخورد ننموده و گاهی با نرمش بیشتر و ملایمت آن را به نفع خود تغییر داده و برخی مواقع با بی توجهی سعی در نادیده گرفتن بازتاب منفی آن شود. با این رفتار، ذهن با آگاهی و بصیرت تا حدودی بر اوضاع و شرایط تسلط داشته و اجازه نمی دهد تا کنترل آن از دستش خارج شود.

دیدن فردی در استخر

چنانچه در خواب شخصی از آشنایان تان را داخل استخر ببینید، تعبیر به این معناست که تحولات عمده و عظیمی را خواهید داشت. احتمال بروز آن در هر بعدی از زندگی شما متصور است. امید است که بار اصلی این تغییرات جنبه مثبت و خوشایندی داشته و موجب ارتقا فکری، شخصیتی، روحی و زندگی خواب بیننده باشد. ولی آنچه مسلم است هر تغییر هر چند خوشایند، با چالش ها و پیامدهایی همراه است. پس در ابتدا ذهن تان گسترش داده و ظرفیت تان را افزایش دهید تا به نحو مطلوب از این شرایط بهره ببرید.

این تغییرات نه تنها خودتان را شامل شده بلکه خانواده و اطرافیان تان هم در بر می گیرد. گاها دید جدیدتری از اشخاص پیدا کرده و حتی شیوه رفتارتان را با آنها تغییر می دهید. البته فراموش نکنید که این رویداد فرصتی است که در وهله اول به بازسازی روح و ذهنتان کمک کرده و در ادامه زندگی تان به شرایط مناسب تری صعود کند.

آب زلال و شفاف در استخر

اگر در خواب آب موجود در استخر را بسیار درخشان و پاک مشاهده کنید، بشارتی است که از پیروزی عظیم و دستیابی به خواسته ها خبر می دهد. هر امور یا موضوعی که در این شرایط برای آن اقدام کنید، صد در صد به موفقیت رسیده و سودی چشم گیر را برای تان به ارمغان می آورد. این امر نه تنها شامل پروژه های کاری و مالی بوده بلکه همه جنبه های زندگی همچون جابجایی و روابط احساسی و ازدواج را نیز در بر می گیرد.

هم اکنون همه چیز بر وفق مرادتان بوده و ستاره بخت و دولت شما را تا رسیدن قطعی به اهدافتان یاری می کند. پس از شروع نهراسید، چرا که مسیر برای صعودتان کاملا مهیا و هموار بوده و پله های ترقی را با آسانسور طی می کنید.

غرق شدن در استخر

خوابی که در آن ببینید در حال غرق شدن در میان آب استخر هستید، چنین مفهومی دارد که لازم است در معاشرت و همنشینی با اشخاص و اطرافیان بسیار محتاط بوده و دقت و مراقبت بسیاری نمایید. چرا که هر کلامی که بر زبان می آورید به انحاء مختلف ممکن است از آن بر علیه شما استفاده کنند.

در این شرایط ناخوشایند سعی کنید به هیچ وجه به تلافی فکر نکرده و در هر لحظه ادب و نزاکت خود را حفظ نمایید. چون این موضوع به شخصیت و تربیت شما باز می گردد. با توجه به اینکه اطرافیان شما را زیر ذره بین گذاشته و حرکات شما را تحت نظر دارند، تمرکز خود را بر موضوعات مثبت نهاده و از توجه به امورات منفی به شدت اجتناب کنید. سعی کنید از درون آرامش فکری و ذهنی خود را حفظ کرده تا بدین ترتیب به رفتار شما نیز تعمیم پیدا می کند. این دوران دیری نپاید و پس از آن شما می توانید برای تحقق اهداف تان تلاش کنید.

همچنین تعبیر دیگری که برای خواب غرق شدن در استخر بیان می شود، به وجود شرایط خطیر حساسی اشاره دارد که حتی ممکن است امنیت جانی و جسمی شما را به مخاطره بیندازد. ولی در صورتی که در رویا غریق به نجات شما آمد، به این معناست که حمایت خداوند به نوعی شامل حالتان گشته و از این شرایط رهایی می یابید و همه چیز بر وفق مرادتان تغییر می کند.

پر کردن استخر

هنگامی که در رویا مشاهده کنید استخری را مملو از آب می کنید، به این معناست که شما دارای استعداد بسیاری در زمینه نوآوری و مدیریت امور هستید. چرا که در شرایطی که ممکن است ظاهراً اوضاع مساعد نباشد، شما می توانید با تکیه بر مهارت و توانایی تان با هوشمندی و ذکاوت بر اوضاع تسلط یافته و موقعیت را آرام نمایید. همچنین لازم است تا در مصارف مالی دقت بیشتری نموده و از هزینه های اضافی جلوگیری نمایید.

برخی دیگر نیز این رویا را بازتابی از خصوصیات مثبت و درخشان شما قلمداد می کنند. در این میان تدبیر و درایتی که همواره در شرایط مختلف از خود بروز می دهید، موجب می شود تا منابع مالی، نقدینگی، سعی و تلاش خود را به صورت هدفمند و کاملاً سازنده هدایت کرده تا بدین وسیله به بیشترین سود و بهره وری از موقعیت‌ها نائل شوید.

استخر بزرگ

زمانی که در خواب، استخر را در ابعاد بزرگ ببینید، چنین تعبیر دارد که به زودی دیداری مهم و سرنوشت ساز با فردی مقتدر و صاحب مقام خواهید داشت. این ملاقات از جهات مهمی شرایط زندگی و حرفه ای شما را دگرگون می کند. در این میان آن شخص شما را از نکته های ظریف و مهمی آگاه میکند که نقش تعیین کننده ای در تصمیمات شما داشته و ظرفیت و نگاه شما را نسبت به مسائل افزایش می دهد.

احتمالاً این شخص به عنوان یکی از دوستان نزدیک و یا شریک کاری در زندگی شما باقی می ماند. او با حضور و اعتبارش می‌تواند قدم بزرگی در پیشرفت و ارتقاء شما داشته باشد. توصیه می شود همچون استاد احترام ویژه ای برای او قائل شده و آموزه های او را ارج نهید. همچنین سپاسگزار محبت های او در هر زمان باشید‌.

استخر با همسر سابق

اگر در رویا خودتان را به درون استخر همراه با همسر سابقتان ببینید، به این معناست که به زودی کیس احساسی جدید به زندگی تان وارد شده و یا با شخص جدیدی ازدواج می کنید. با وجودی که در خواب کیس سابقتان را دیدید ولی ایشان بعنوان سمبلی از روابط عاشقی و رمانتیک می باشد. این شخص جدید در بسیاری از ابعاد، معیارهای شما را تامین نموده و از هر نظر حامی و پشتیبان امن و مطمئنی برایتان خواهد بود.

خوشبختانه تنها چند قدم تا رسیدن به خواسته ها و آرزوهای تان باقی مانده است. با وجود فراز و نشیب بسیاری که در زندگی روبرو بوده اید، اما استقامت و ایمان شما موجب خاتمه یافتن این شرایط سخت شده و پاداش سعه صدر و امیدتان را دریافت می کنید. با ورود این شخص جدید به زندگی تان، دروازه جدیدی از نیکبختی و سعادت بر ایامتان گشوده می شود.

خانه استخر دار

زمانی که در خواب استخر را در منزل مشاهده کنید، تعبیر به مفهوم اشتیاق و تمایل شما در به اشتراک گذاشتن احساسات شادی، غم، هیجان و … با اطرافیان و خانواده بوده و آنها را ترغیب می کنید تا در کنار شما تجربه کنند.

استخر بادی

اگر استخر را از جنس بادی در خواب ببینید، تعبیر بیانگر موانع و مشکلاتی است که بطور روزمره شما را درگیر نموده است. تکرار این مسایل شما را با بدگمانی و ظن مواجه نموده و از درستی مسیر خود اطمینان ندارید.

شنا در استخر گل آلود

چنانچه در خواب ببینید در میان استخری که مملو از آب گندیده و متعفن بوده شنا می کردید، به منزله اضطراب و نگرانی تان در مسأله ای است که هنوز افشا نشده است. در صورت اطلاع دیگران از آن موضوع، اعتبار و منزلت خود را از دست می دهید.

استخر آب داغ

هنگامی که خودتان را مشغول شنا در آبی با دمای بسیار بالا و گرم در میان استخر ببینید، تعبیر به آن است که اشتیاق و تمایل بسیاری به حضور در شرایط مهیج و غیر قابل پیش بینی دارید. در صورتی که آب استخر را سرد و یخ حس کنید، بیانگر وجود شخصیت خنثی و بی احساس شماست. در اکثر مواقع لاقید و بی علاقه نسبت به همه چیز بوده و واکنشی از خودتان بروز نمی دهید.

کوسه در استخر

اگر در رویا کوسه ای را مشغول شنا در استخر ببینید، بیانگر غضب و برافروختگی درونی تان است که آن را بروز نداده اید.

ترس از استخر

هنگامی که متوجه شوید با وجودی که کاملا بر روی سکوی استخر ایستاده آید، اما ترس و واهمه شدیدی نسبت به آن دارید، به این معناست که تمایل دارید با روحیه خوب در مقابل مسایل و ناهمواری ها مقاومت کرده و تسلیم نشوید.

آموزش شنا در استخر

چنانچه در خواب تصمیم به آموزش مهارت شنا در استخر داشته اید، به منزله قصد و نیتی است که برای اعتراف و رونمایی از میزان علاقه و احساس تان در حضور پارتنرتان دارید. در عین حال بی میل نیستید که این رابطه را به حیطه امور خصوصی و جنسی وارد نمایید.

شنا در استخر سرباز

زمانی که در خواب خود را مشغول شنا در استخر سرباز ببینید، تعبیر به منزله فرصت های استثنایی است که به شما روی آورده و با تمسک به آن رویه زندگی تان متحول می شود.

استخر به رنگ آبی

اگر در خواب استخری را به رنگ آبی ببینید، بیانگر آغازی نو و ارتباطی در نهایت پاکی و به دور از تفاخر داشته که احساسات و عواطف شما را نوازش می کند.

استخر شیشه ای

چنانچه استخر را از جنس شیشه ببینید، به منزله برقراری صحت و سلامتی کامل بر جسم و روح شماست.

افراد برهنه در استخر

هنگامی که در رویا و خواب افرادی را به صورت برهنه در میان استخر مشاهده کنید، تعبیر به آن است که نسبت به خودتان رضایت کافی ندارید. در عین حال ممکن است در گذشته خبط و خطایی داشته آید که حتی از یادآوری آن احساس شرم و گناه شما را می آزارد.

استخر در لابه لای درختان جنگل

اگر در خواب استخری در لابه لای درختان انبوه جنگل ببینید، به این معناست که بطور واقع در لحظه حال زندگی می کنید. چرا که همیشه بیشترین حض و لذت را از زندگی برده و بالاترین بهره را از موقعیت‌ها دارید.

آتش در کنار استخر

زمانی که در خواب شاهد افروخته شدن آتش در جوار استخر بودید، نشان از منش خودساخته و آزادی طلبی است که دستاوردهای بسیاری برایتان داشته و به آرامش رسیده اید.

استخر در هتل

اگر هتلی را مجهز به استخر ببینید، تعبیر به این معناست که عواطف و خواسته های تان عمق چندانی در وجودتان نداشته و به سرعت نسبت به آن تغییر عقیده می دهید. بهتر است بیشتر بر روی جنبه های مثبت و خوشایند تمرکز نموده تا به همان میزان در زندگی تان سرازیر شوند.‌

.chavosh-ads-block { margin-bottom: 10px; display: inline-block; width: 100%; } .chavosh-ads-content { border: 1px solid #3584e4; border-right: 3px solid #3584e4; background-color: white; display: block; border-radius: 10px; padding: 20px 20px 20px 20px; position: relative; } .chavosh-ads-image-holder { max-height: 250px; max-width: 250px; padding-left: 0; padding-right: 25px; position: relative; min-height: 1px; } @media (max-width: 771px) { .chavosh-ads-image-holder { padding-left: 25px; } .chavosh-ads-content { padding: 3px 20px 10px 20px; } } .chavosh-ads-image-holder a { display: inline-block; position: relative; } .chavosh-ads-image-holder img { max-width: 100%; height: auto; margin: 0; border-radius: 10px; vertical-align: middle; border: 0; } .chavosh-ads-detail { flex: 3; padding-left: 25px; padding-right: 25px; position: relative; min-height: 1px; direction: rtl; } .chavosh-ads-detail a { text-decoration: none; } .chavosh-ads-detail-title { text-align: right; margin: 0 0 7px; font-size: 17px; font-weight: 700; text-transform: none; color: #2d2d2d; } @media (max-width: 771px) { .chavosh-ads-detail-title { text-align: center; } } .chavosh-ads-detail-des { padding-left: 0; margin-top: 6px; } .chavosh-ads-detail-des p { padding: auto 0; line-height: 2rem; text-align: justify; margin: 0 0 10px; margin-bottom: 17px; font-size: 1rem; } .chavosh-ads-detail-title a { color: #3584e4; text-decoration: none; } .chavosh-ads-detail-title a:hover { text-decoration: underline; } .chavosh-ads-row { display: flex; direction: rtl; margin-left: -25px; margin-right: -25px; } @media (max-width: 771px) { .chavosh-ads-row { gap: 1rem; flex-direction: column; } } .chavosh-ads-detail-button { text-align: left; } @media (max-width: 771px) { .chavosh-ads-detail-button { text-align: center; } } .chavosh-ads-detail-button a { font-size: 18px; color: #fff; background-color: #3584e4; border-bottom: 3px solid #2a0632; display: inline-block; padding: 3px 25px; margin-top: 0; border-radius: 4px; text-decoration: none; -webkit-transition: all 0.07s ease; -moz-transition: all 0.07s ease; -o-transition: all 0.07s ease; transition: all 0.07s ease; } @media only screen and (max-width: 770px) { .chavosh-ads-detail { width: unset; } .chavosh-ads-image-holder { max-width: unset; max-height: unset; width: unset; } }

برای کسب درآمد؛ کافیه یکسری قواعدی که ثروتمندان بلد هستن رو تو هم یاد بگیری. اینکه چطوری پول دربیاری و ثروتمند بشی تو جلسه‌ی آموزشی بهت یاد داده شده. بعد ازدیدن این جلسه، زندگیت عوض میشه.

در صورت تمایل این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
🏊 تعبیر خواب استخر از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 🏊 تعبیر خواب استخر از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 🏊 تعبیر خواب استخر از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 🏊 تعبیر خواب استخر از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف
تلگرام واتس آپ فیس بوک پیامک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعبیرخواب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا