چگونه سایز و حجم آلت آقایان بدون عوارض افزایش یابد


چگونه سایز و حجم آلت آقایان بدون عوارض افزایش یابد

در خیلی از افراد، هویت و عزت نفس به طور عمیقی به تصویر فرد از دستگاه تناسلی خود بر می گردد. در افرادی که احساس ناخوشایندی در مقایسه با ایده آل ذهنی خود دارند ممکن است دچار کاهش عزت نفس شوند. اما اصلا جای نگرانی وجود ندارد ، روشهای بسیاری برای...

در خیلی از افراد، هویت و عزت نفس به طور عمیقی به تصویر فرد از دستگاه تناسلی خود بر می گردد. در افرادی که احساس ناخوشایندی در مقایسه با ایده آل ذهنی خود دارند ممکن است دچار کاهش عزت نفس شوند. اما اصلا جای نگرانی وجود ندارد ، روشهای بسیاری برای افزایش سایز و حجم آلت آقایان وجود دارد. از جراحی گرفته تا استفاده از لوسیون، کرم، قرص، دستگاه های وکیوم مردانه و اسکتندر. خیلی از افراد ترجیح میدهند از روش های غیرجراحی استفاده کنند، زیرا هم مقرون به صرفه است و هم دوره نقاهتی ندارد.

اکثر مردان این باور را دارند که هر چه آلت تناسلی بزرگ‌تر باشد، زندگی جنسی نیز بهتر خواهد بود. همچنین این باور وجود دارد که بیشتر زنان دوست دارند که همسرشان دستگاه تناسلی بلندتر و ضخیم‌تری داشته باشد. در حالت های مختلف ممکن است اندازه ی آلت متفاوت باشد برای مثال عواملی همچون خستگی، استرس، میزان تحریک جنسی یا دفعات رابطه ی جنسی معمول بر اندازه ی آلت در حالت نعوظ تاثیر می گذارد. با ما در ادامه مقاله همراه باشید تا روشهای مختلف افزایش سایز و حجم آلت را بررسی کنیم.

:چندین گزینه برای افزایش سایز و حجم در ناحیه آلت تناسلی وجود دارد. برخی از آنها شامل

:روش های غیر جراحی

  1. قرص، کرم ، لوسیون، روغن : این محصولات معمولا حاوی ویتامین‌ها، مواد معدنی، گیاهان دارویی یا هورمون‌هایی هستند که می‌توانند به تدریج باعث افزایش سایز آلت تناسلی شوند.

یکی از محصولات کارآمدی که میتواند به شما کمک بسزایی کند روغن ترکیبی حجم دهنده خراطین و زالو میباشد.

1.روغن ترکیبی حجم دهنده خراطین و زالو :

نتیجه‌‌ استفاده از روغن ترکیبی حجم دهنده خراطین و زالو برای خانم‌ها و آقایان هر دو مثبت بوده، خانم‌ها از روغن میکس زالو خراطین برای حجیم کردن باسن، سینه، گونه‌ها و لب‌ها استفاده می‌کنند. آقایان نیز از این روغن بیشتر برای حجم دادن آلت تناسلی خود استفاده کرده تا به سایز ایده آل خود برسند. این روغن کاملا طبیعی بوده و دیگر لازم نیست نگران عوارض آن باشید.

2.دستگاه های وکیوم مردانه :

دستگاه وکیوم مردانه ترنادو ، باتوجه‌به عملکردی که دارند، باعث می‌شوند تا خون‌رسانی به دستگاه تناسلی بیشتر از هر زمان دیگری به وجود بیاید. به همین دلیل، گفته می‌شود که استفاده از این دستگاه، می‌تواند تا حدودی به افزایش قطر دستگاه تناسلی مردان منجر شود. البته این دستگاه، برای افرادی تجویز می‌شود که قدرت نعوظ پایینی دارند. چرا که وکیوم، به‌سرعت می‌تواند یک نعوظ کامل را برای فرد به همراه بیاورد. این پمپ ها برای درمان کوتاه مدت ناتوانی جنسی استفاده می شوند. اما استفاده بیش از حد از آن می تواند به بافت آلت تناسلی آسیب برساند و منجر به نعوظ ضعیف تر شود.

3.اکستندر مگنت دار افزایش سایز آقایان:

دستگاه اکستندر مگنت دار به علت داشتن مگنت باعث خون رسانی بهتر به آلت تناسلی می شود این دستگاه باعث افزایش قطر، سایز و طول آلت در آقایان می گردد، همچنین این دستگاه دارای تاییدیه وزارت بهداشت و درمان ایران و اتحادیه بهداشت اروپا است.

4. جلکینگ (Jelqing):

جلکینگ (Jelqing) یک ورزش است که در آن به طور مکرر آلت تناسلی که در حالت شل قرار دارد با استفاده از انگشت شست و اشاره، کشیده میشود تا اندازه آن در حالت نعوظ افزایش یابد. فرضیه پشت این حرکت این است که ورزشهای کشیدنی باعث افزایش ظرفیت خون رسانی به بافتهای آلت تناسلی میشوند که این به نظر میرسد منجر به افزایش طول و قطر آلت میشود.

5. تمرین کگل :

این تمرین، با این که مربوط به کف لگن است، اما می‌تواند در افزایش قطر دستگاه تناسلی مردان، مؤثر باشد. برای انجام تمرین کگل، ابتدا باید یاد بگیرید که کنترل عضلات کف لگن را به دست بگیرید. برای این که متوجه شوید این عضله دقیقاً کجاست، یک بار که در حال ادرار کردن بودید، سعی کنید در وسط کار، ادرار کردن را متوقف کنید. در این زمان، متوجه خواهید شد که عضلات کف لگن شما منقبض می‌شود. با شناخت این قسمت، حال می‌توانید کنترل آن را در دست بگیرید.

روش های جراحی :

دو نوع مدل جراحی برای بزرگ کردن آلت تناسلی وجود دارد:

  • ضخیم کردن با پرکننده‌های پوستی یا بافت چربی

  • بلند کردن با قطع رباط.

بزرگ کردن آلت تناسلی ممکن است به دو روش انجام شود ،یا با پیوند سلول های چربی از سایر نقاط بدن به آلت تناسلی یا با تزریق چربی به آلت تناسلی. با گذشت زمان، بدن می تواند چربی را به خود جذب کند و آلت تناسلی را به اندازه سابق خود بازگرداند.

در تکنیک بلند کردن با قطع رباط، مت داولترین تکنیک برای بلند کردن آلت تناسلی، بریدن رباطی است که آلت را به استخوان شرمگاهی وصل میکند، سپس پیوند پوست در قاعده آلت باعث افزایش طول آن میشود. این عمل جراحی منجر به افزایش ۲ تا ۴ سانتیمتری طول آلت میشود.

مطالعات بالینی در مورد جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی:

طبق یک مطالعه اخیر، جراحی‌های بزرگ کردن آلت تناسلی معمولاً بی‌اثر است و می‌توانند آسیب‌های روحی و جسمی قابل توجهی برای مردان ایجاد کنند .علاوه بر این، این مطالعه نشان داده است که این جراحی‌ها با نتایج درمان ضعیف و میزان رضایت پایین همراه بوده اند.

اندام تناسلی تا چه سنی رشد می کند؟

آلت تناسلی مرد پس از تولد به تدریج رشد می کند. با این حال، مهمترین رشد در دوران بلوغ یا بین ۱۲ تا ۱۶ سالگی اتفاق می افتد. بلوغ معمولاً در مردان بین ۹.۵ تا ۱۴ سال شروع می شود و می تواند تا ۴ سال ادامه داشته باشد. آلت تناسلی مرد به طور معمول در سن ۱۸ یا ۱۹ سالگی به حداکثر طول می رسد. با این حال ، برخی از افراد رشد دستگاه تناسلی خود را تا اوایل ۲۰ سالگی تجربه می کنند.

نتیجه گیری:

طبیعی است که گاهی نگران سایز نرمال آلت تناسلی خود باشید. با این حال، نباید اجازه دهید که این نگرانی‌ها بیش از حد بشن. متوسط اندازه آلت چیزی کمتر از تصور عموم هست. اما عواملی مثل تستوسترون پایین، چاقی و حتی سن همگی می‌توانند بر اندازه آلت تناسلی شما تأثیر گذار باشند.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

جملات تولدت مبارک پسرم (جملات زیبای تبریک تولد مادر به پسر)