عکس/ جورجینا مادر این جوجه های وحشی شد


جورجینا رودریگرز شریک‌ زندگی رونالدو تصاویر جذابی را در صفحه شخصی اینستاگرام اش منتشر کرده که مورد توجه کاربران قرار گرفته است. وقت صبح- جورجینا رودریگرز مدل مطرح آرژانتینی این روزها به همراه فوق ستاره فوتبال جهان و فرزندان اش در حال...

جورجینا رودریگرز شریک‌ زندگی رونالدو تصاویر جذابی را در صفحه شخصی اینستاگرام اش منتشر کرده که مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

وقت صبح- جورجینا رودریگرز مدل مطرح آرژانتینی این روزها به همراه فوق ستاره فوتبال جهان و فرزندان اش در حال گذراندن تعطیلات در جزیره ساردینیا ایتالیا است.

اما این اینفلوئنسر مشهور سال گذشته بواسطه باشگاه نامزدش با نقل مکان کردن به عربستان اغلب طرفداران اش را غافلگیر کرد.

چرا که کمتر کسی فکرش را می کرد که این مدلینگ ۲۹ ساله آرژانتینی بتواند با شرایط زندگی در ریاض کنار بیاید.

عکس/ جورجینا مادر این جوجه های وحشی شد

البته به اعتقاد اغلب رسانه های مطرح دنیا مبلغ نجومی قرارداد رونالدو با النصر عربستان و شرایط فوق العاده ای که این باشگاه برای این زوج به وجود آورده در این انتخاب عجیب بی تاثیر نبوده است.

در همین رابطه حالا مادر دو فرزند کریستیانو تصاویر جالبی را در صفحه شخصی اش منتشر کرده که مورد توجه مخاطبان اش قرار گرفته است.

جورجینا که عادت دارد تمامی جزئیات روزمره زندگی اش را با هواداران اش به اشتراک بگذارد، در یک استوری از تخم های پرنده ای خانه جدیدشان رونمایی کرده و آن را زندگی خوانده است.

بخوانید: عکس/ واکنش معنادار مجتبی محرمی به ماجرای ممنوع الکاری کریم باقری

دلبری “جورجینا” از عرب ها با یک اقدام غافلگیرکننده!

به گزارش وقت صبح به نقل از خبرورشی؛ جورجینا رودریگس، مدل ۲۹ ساله آرژانتینی و شریک زندگی کریستیانو رونالدو است. او با انتشار تصاویری که برای تبلیغات یک برند لنز رنگی چشم گرفته شده، فرا رسیدن عید قربان (عید الاضحی) را تبریک گفت.

جورجینا که همزمان با انتقال نامزدش رونالدو به تیم النصر عربستان همراه فرزندانشان به این کشور نقل مکان کرده‌اند، تبلیغات خود را به سمت فرهنگ اسلامی و عرب گسترش داده است.

او که این روزها تبدیل به مدل تبلیغاتی برندهای این کشور شده، در پست جدیدش نوشته: با لنزهای آمورا، بیشتر و بیشتر بدرخشید. چون شما لایق بهترین‌ها هستید.

من هم با استفاده از لنزهای رنگی آمورا در عید قربان می‌درخشم، عیدتان مبارک!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟