درمان سنگ کلیه با عسل و ترکیبات مناسب برای رفع مشکلات کلیوی با عسل


اگر می خواهید برای مشکلات کلیوی خود از عسل استفاده کنید باید بدانید که درمان سنگ کلیه با عسل نیز امکان پذیر می باشد و کافی است شما یک سری از ترکیب های خوب در این زمینه را بلد باشید تا بتوانید به راحتی از عسل برای درمان های خانگی استفاده نمایید.

درمان سنگ کلیه با عسل یکی از روش های طب سنتی می باشد که شما می توانید به راحتی از آن ها استفاده کنید و در نهایت تا حدودی درد های این بخش را از بین ببرید. در واقع این بیماری یکی از بد ترین بیماری هایی می باشد مه ممکن است بعد از تخلیه سنگ ها دوباره دچار آن شوید از این رو بهتر است اطلاعات بیش تر در زمینه درمان خانگی اش داشته باشید.

درمان سنگ کلیه با عسل و ترکیبات مناسب برای رفع مشکلات کلیوی با عسل

درمان سنگ کلیه با عسل

عسل یکی از بهترین درمان کننده ها برای سنگ کلیه می باشد از این رو باید سعی کنید زیر نظر متخصص از این ماده استفاده کرده و بر عارضه های این بیماری غلبه نمایید.نشانه های سنگ کلیه بسیار دردناک می باشند و ممکن است مشکلاتی زیاد برای شما ایجاد شود.

انواع سنگ کلیه عبارت است از :

  • سنگ کلیه کلسیمی
  • اسید اوریکی
  • سترویتی
  • سیستئینی

رسوب های کلیه ای با روش های مختلفی بر اساس اندازه آن می توان درمان کرد. سنگ کلیه های کوچک را می توانید با استفاده از نوشیدن آب زیاد و سایر درمان های خانگی درمان کرد و نیازی به دارو های سنگین و جراحی نخواهید داشت. استفاده از روش های خانگی غیر تهاجمی می باشد و می توانید بدون درد و خون ریزی های شدید جراحی مشکلات خود را از بین ببرید. البته یادتان باشد که توجه به تغذیه و داشتن فعالیت های بدنی و نوشیدن مایعات زیاد می تواند در پیشگیری از سنگ کلیه و ایجاد شدن مجدد آن بیش ترین تاثیر را داشته باشد. در ادامه اثرات عسل را بر درمان سنگ کلیه برایتان مورد بررسی قرار می دهیم تا بتوانید با فواید آن بیش تر آشنا شوید.

درمان سنگ کلیه با عسل و ترکیبات مناسب برای رفع مشکلات کلیوی با عسل

کاهش درد

از ساده ترین تاثیراتی که عسل ببر روی درمان سنگ کلیه دارد این است که می تواند منجر به کاهش درد شما شود و به عنوان یک ضد درد قوی به حساب می آید. سنگ کلیه هایی که در حال حرکت می باشند معمولا درد زیادی برای فرد ایجاد می کند و و باید بدانید که استفاده از عسل برای کاهش درد ها بسیار موثر تر از قرص ها و دارو های شیمیایی می باشد.

خاصیت ضد التهابی

در واقع در برخی از شرایط ممکن است سنگ کلیه شما حرکت کند و مشکلاتی را در مجاری ادراری به وجود آورده و در نهایت بدن شما دچار التهاب شود. استفاده از عسل یکی از بهترین روش های درمان این التهابات می باشد و مصرف ان می تواند منجر به کاهش تورم ها در بخش ادراری شود. استفاده از عسل همچنین می تواند با کاهش التهابات دفع سریع تر و بهتری را با خود به همراه داشته باشد.

پاکسازی کلیه ها

اگر دارای کلیه هایی سنگ ساز می باشید بهتر است استفاده از عسل را فراموش نکنی زیرا استفاده از عسل می تواند منجر به پاکسازی کلیه ها شده و از تشکیل رسوبات در بدن شما پیشگیری خواهد کرد. باید بدانید که عسل یکی از مواد غذایی بسیار خاص می باشد که کلیه ها و صفرا ها و همچنین مجاری ادراری را پاکسازی می کند و به دفع سموم کمک شایانی خواهد کرد.

درمان سنگ کلیه با عسل و ترکیبات مناسب برای رفع مشکلات کلیوی با عسل

از بین بردن کم کاری کلیه ها

برای این که بتوانید کم کاری کلیه خود را درمان کنید بهترین راه استفاده از عسل می باشد. در واقع عسل می تواند به رفع اختلالات شدید کلیوی پرداخته و بهبود عملکرد ان را در پی داشته باشد. استفاده مداوم عسل می تواند منجر به بهبود کلیه های ما شده و همچنین با مشکلاتی همانند دفع پروتئین، ساخت سنگ، ایجاد کیست هایی بزرگ، عفونت ها و سایر نارسایی های کلیوی مبارزه کرده و زندگی سالم تری را برای شما بسازد.

ترکیب های مناسب برای مشکلات کلیوی با عسل

  • برای دفع سنگ کلیه خود می توانید از ترکیب عسل، روغن زیتون، آب لیمو استفاده کنید تا بتوانید بعد از چند روز از شر این سنگ ها رها شوید.
  • برای دفع سنگ از مثانه نیز می توانید از ترکیب آب مقطر و عسل استفاده کنید تا حجم ادرار شما بیش تر شده و در نهایت سریع تر این سنگ ها را رفع نمایید.
  • از دیگر روش هایی که می توانید برای رفع سنگ کلیه استفاده کنید این است که ترب را بجوشانید و با نسترن جوشانده شده ترکیب کرده و مقداری عسل را نیز اضافه کرده و میل کنید.
  • یادتان باشد که برای دفع سنگ های کلیه می توانید از عرق های گیاهی با عسل استفاده کنید و بهترین این مواد شامل عرق خارشتر، عرق کاسنی، عرق خارخاسک و عرق شاتره می باشد.
  • از قوی ترین ترکیب های دفع سنگ کلیه می توان به سیاهدانه نیم کوب شده و عسل اشاره کرد و علاوه بر نقش درمانی به دلیل وجود برخی از مواد خاص در این ترکیب می توانید از بروز سنگ های خاص در کلیه پیشگیری نمایید.

درمان سنگ کلیه با عسل و ترکیبات مناسب برای رفع مشکلات کلیوی با عسل

حال که با درمان سنگ کلیه با عسل آشنا شدید در ادامه می توانید با درمان سرماخوردگی با عسل در خانه و درمان زخم معده با عسل نیز آشنا شوید و برای این کار کافی است تا از لینک های داده شده در این زمینه استفاده نمایید.

منبع : آرگا

برچسب :

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


وقتی نمک شرکت کننده بیشتر از مهران مدیری/همه از خنده رفتند روی هوا + فیلم