💧 تعبیر خواب آب زمزم از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف


💧 تعبیر خواب آب زمزم از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

تعبیر خواب آب زمزم 💧 بسیاری از معبرین مشاهده آب زمزم در خواب را تعبیر به قرار گرفتن در سعادت، نعمت و فراوانی در زندگی قلمداد کرده و چنانچه دارای فرزندی بود، به لطف خدای بزرگ فرزندان او را لایق، شایسته و درستکار در زندگی شخصی و اجتماعی به...

تعبیر خواب آب زمزم 💧

بسیاری از معبرین مشاهده آب زمزم در خواب را تعبیر به قرار گرفتن در سعادت، نعمت و فراوانی در زندگی قلمداد کرده و چنانچه دارای فرزندی بود، به لطف خدای بزرگ فرزندان او را لایق، شایسته و درستکار در زندگی شخصی و اجتماعی به بار می آورد.

دیدن آب زمزم در خواب به منزله دولت و خوشبختی است که خواب بیننده را در بر می ‌گیرد همچنین از آن می توان به فراوانی و افزایش فرزند و روزگار نیک اشاره کرد.

حال برای مشاهده تعبیر خواب تکمیلی خود با تاروت رنگی همراه شوید.

💧 تعبیر خواب آب زمزم از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

تعبیر خواب آب زمزم بر‌ اساس نظر معبر 👴

از نظر خالد بن علی العنبری

به اعتقاد محد العنبری خوابی که در آن آب زمزم آشامیده شود، به معنای شفا یافتن از مرض و بیماری و در عین حال رسیدن به حوائج و آرزوها می باشد.

از نظر محمد ابن سیرین

اگر کسی در خواب ببیند که در حال خوردن آب زمزم بود، تعبیر به آن است که آنچه که از دستش رفته و یا مفقود شده به زودی به او باز می‌گردد.

از نظر محمد ابن سیرین آب زمزم در رویا دلالت بر از بین رفتن پریشانی و اندوه، شفای بیماری و رسیدن به صحت و سلامت جسمی و دستیابی به هر خیر و نعمتی در زندگی می باشد.

از نظر دانیال نبی

چنانچه کسی در خواب مشاهده کند از آب زمزم به فرزندش داده و او آن را نوشید، به این معناست که درهای رحمت و روزی بر زندگی اش باز می شود. در صورتی که بی بضاعت بود، به دولت و ثروت رسیده و اگر آبستن بود، مورد لطف و عنایت الهی قرار گرفته و به اجابت می رسد.

تعبیر خواب آب زمزم بر‌ اساس موضوع آن 📋

نوشیدن آب زمزم

خوابی که در آن آب زمزم خورده شود، به منزله پایان یافتن مشکلات و نجات از غم و درد دارد.

رویایی که در آن آب زمزم نوشیده شود، به منزله میسر شدن هر آنچه که رویا بین مد نظرش بوده و آن را در زمره اهدافش قرار داده بود. در صورتی که در زندگی خواب بیننده موضوعی بوده که تمام همت و تلاش خود را برای دستیابی به آن مصروف نموده است، دیدن این رویا به این معناست که به زودی با موفقیت و سرافرازی به اهدافش دست یافته و نیکبختی و مسرت همدم احوالش میشود.

خوردن آب زمزم در رویا نشان دهنده جایگاه متعال رویابین و همچنین ممتاز بودن او در شغل و حرفه ای است که به آن مشغول بوده و با تبحر و خلاقانه سود و منفعت بسیاری برای خود کسب می کند. برای این شخص خوشبختی و سعادت در هر دو جهان متصور است. همچنین از ویژگی های او زهد و پارسایی و خیر رساندن به مردم می باشد.

نوشیدن آب زمزم با دعا

خوابی که در آن دیده شود با دعا و مناجات آب زمزم می نوشید، به منزله تقرب و مقبول واقع شدن اعمال و رفتار ها به درگاه الهی و همچنین اجابت خواسته شما می باشد.

در صورتی که دعا و نیایش شما در خصوص فرزندانتان بود، بیانگر قرار گرفتن آنها در رحمت و عنایت الهی و موفقیت در امورات شأن می باشد.

چنانچه خواب بیننده در احوال نزاری بوده، به طوری که آرام و قرار نداشته و استرس بر او غالب می شد، اگر در خواب برای رهایی از این احوال به آب زمزم دعا خوانده و نوشید، خداوند شفای کامل به او می دهد.

مشاهده خوابی که در حین دعا و راز و نیاز آب زمزم خورده شود، نشان دهنده اجابت حوائج و خواسته ها در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد. چراکه به لطف خدای بزرگ خواب بیننده مشمول رحمت قرار گرفته و مشیت الهی او را به این شرایط سوق می دهد.

عدم توانایی استفاده از آب زمزم

هنگامی که کسی در خواب ببیند با اینکه در مقابل آب زمزم قرار داشته، ولی قادر نیست دستی به آن زده و از آن بنوشد، به مفهوم قصورات بسیار و گناهان کبیره ای است که پرونده اعمالش را فرا گرفته و او را نزد خدا رو سیاه نموده است. لازم است تا توبه و انابه نزد درگاه الهی طلب مغفرت نماید، تا بدین وسیله رحمت الهی شامل حال او شود.

غسل با آب زمزم

زمانی که در خواب ببینید در حال غسل کردن با آب زمزم هستید، در واقع به معنای زدودن روح و جسم از هر ناپاکی و زشتی می باشد که انسان را از درگاه الوهیت دور می کند. همچنین بشارتی است برای خواب بیننده، توبه و انابه او به درگاه خداوند مورد قبول واقع شده و غفران الهی شامل حال او گشته است. بداند که مشاهده این رویا همچون چشمه نجاتی است که او را به پیشگاه خدای مهربان هدایت نموده تا به دوره ای که در آن به مدت طولانی از دستورات خدای بزرگ سرپیچی کرده بود، خاتمه داده و کول بار پر از گناه خود را بر زمین گذارد.

برخی از معبرین دیدن خوابی که در آن مرد با آب زمزم غسل نماید را تعبیر به احوال و روزگار نیک میدانند. به طوری که از جایی که گمانش را ندارد، معاشی عظیم دریافت کرده و همچنین بشارتی است که در آینده ای نزدیک منفعت مالی چشمگیر و یا ارث قابل توجهی شامل حالش می شود.

وضو با آب زمزم

از آنجا که آب زمزم در زمره پاک ترین و مقدس ترین آب های دنیاست، لذا خوابی که در آن اقدام به وضو گرفتن با آب زمزم نمایید، به معنای زهد و پارسایی خواب بیننده می باشد. به طوری که در فکر و قلبش عشق به همه انسان ها و هرآنچه که خالق مطلق جهان آفریده موج زده و نیکی را برای همه مخلوقات آرزو می کند.

هنگامی که کسی در خواب ببیند در حال وضو گرفتن با آب زمزم بوده، تعبیر به قرار گرفتن در مسیر درست زندگی می باشد. چنانچه دشمنان و بدخواهان در خصوص او مکرو حیله ای بیاندیشند، به یمن رحمت الهی از هر شر و آفتی محفوظ و ایمن می ماند.

اگر چنین خوابی را دختر مجردی ببیند، به این معناست که وجودش از همه ناپاکی و پلیدی ها مبرا شده و حکمت و اندیشه الهی همچون چشمه ای جوشان در وجودش جاری گشته و او به انسانی بسیار شایسته و والاتر از قبل تغییر میکند.

هنگامی که خانومی متأهل در رویا مشاهده کند با آب زمزم وضو می گیرد، چنانچه در زندگی مشترک در ارتباط با شوهرش دچار اختلاف و کشمکش بوده، به یمن چنین خوابی خداوند راهگشای او گشته و تدبیری به او عطا می‌کند تا بدین وسیله بر شیطان غلبه کرده و این چالش و بحران در زندگی آنها ختم به خیر می شود.

تقسیم آب زمزم

اگر کسی در خواب ببیند که آب زمزم در میان مردم تقسیم می کند، به منزله انجام کاری خداپسندانه بوده که در آن به افراد مستمند، خیر و یاری می رسانند.

در صورتی که خواب بیننده شخصی از میان دانشمندان و یا مجتهد دین شناس باشد، به این معناست که هر سخن و مطلبی که در خصوص دین و یا علم به دیگران بیان می کند، کاملاً صحیح و منطبق با واقعیت می باشد.

چنانچه خواب بیننده چنین رویایی خانم باشد، تعبیر به آن است که او دارای شخصیتی فرهیخته و بسیار اندیشمند بوده و توانایی اتخاذ تصمیمات به جا و نیک را دارد. توصیه می شود که اطرافیان و دوستان در امورات و مشکلاتشان به او مراجعه کرده و برای حل آن پیشنهاداتی از او دریافت کنند.

این خانوم برای همه افرادی که جهت کمک و یاری به او مراجعه می نمایند، از مال زمان و انرژی خود مضایقه نداشته و با محبت و عطوفتی خالصانه مساعدت خود را شامل حال ایشان می کند. در عین حال در انجام وظایف و تکالیف خود نسبت به همسر و فرزندان به هیچ وجه کوتاهی نموده و آنها را به نحو احسنت به جا می آورد.

خوابی که در آن مشغول پخش کردن آب زمزم باشید، نشان دهنده عزت، سربلندی و نیکی فرزندان بوده که همچون چشمه ای شادی و مسرت را در خانه جاری می کنند. در چنین خانواده‌ای پاکدامنی و اخلاق خداپسندانه در راس همه امور بوده، لذا محبوب و مقرب درگاه الهی هستند.

زمانی که خواب بیننده متوجه شود در رویا آب زمزم را مابین اعضای خانواده‌اش تقسیم می‌کرد، به منزله ارزش و اهمیت بسیاری است که او برای اعضای خانواده اش قائل بوده و عشق و محبت بسیاری است که نسبت به آنها در دل دارد.

کسی که در خواب مشاهده کند به یکی از نزدیکان و یا حتی کسی که آشنایی مختصری با او داشت آب زمزم می دهد، تعبیر به مدد و حمایتی است که از او داشته و یا اینکه در موضوعی او را دعوت به پیش گرفتن راه حق می نماید.

درخواست آب زمزم

خوابی که در آن دیده شود آب زمزم درخواست می کند، به این معناست که اگر رویا بین در پی کسب علم و دانش می باشد، به لطف خدای بزرگ بر آن نائل می‌شود.

اگر دختری در خواب خواهان آب زمزم بود، چنانچه در واقعیت در ازدواجش تاخیر افتاده و یا اینکه با مشکلاتی مواجه بوده و بدین سبب پریشان حال و ناراحت بود، بداند که با توجه به این رویا اوضاع و شرایطش به نحو خوبی تغییر کرده و از نظر فکری و روحی به موقعیت مثبت و خوبی می رسد. او از اخبار مسرت بخشی مطلع می شود که مربوط به اموراتش می باشد.

هدیه دادن آب زمزم

چنانچه در خواب رویابین به شخص دیگری آب زمزم هدیه کند، به منزله علاقه وافر و عشق عمیقی است که نسبت به او در قلبش احساس میکند. تفاوتی ندارد که شخص مقابل چه کسی باشد. نیروی عمیقی در میان ایشان وجود داشته که آنها را در کنار هم قرار داده و مهر و محبت را در میان شان جاری میکند و همواره دعای خیرش بدرقه راه او است.

اگر در رویا شوهر آب زمزم به همسرش هدیه دهد، به منزله توجه، مهر و احترامی است که برای زن قائل بوده و آرزو می‌کند که تا آخرین نفس های زندگی‌اش در کنار او به سر برد و از سر لطف وجود او، خانواده و فرزندان دولت یابند. مشاهده چنین رویایی دلالت بر امنیت و پایداری خانواده و سعادت و نیکبختی ایشان می باشد‌.

دیدن چاه زمزم

خوابی که در آن رویابین به درون چاه زمزم نگاه کرده و آن را لبالب پر از آب ببیند، بشارتی بر رسیدن به سعادت و نیکبختی است، به طوری که همه خواسته ها و آرزوهایش برآورده به خیر می شود.

ولی در صورتی که چاه بدون آب مشاهده کرد، تعبیر به آن است که ممکن است مدتی در شرایط وخیمی که گرفتار آمده که لازم است با تدبیر و اندیشه صحیح در پی رفع آن بر آمده و یا اینکه به علت گناهی به این شرایط رسیده است که به درگاه خدا توبه کند.

و اگر در رویا آبی را ببیند که از چاه زمزم بیرون آمده، تعبیر به رحمت و وفور نعمتی است که در ابعاد مختلف زندگی اش را در بر می گیرد.

آب زمزم در خواب دختر مجرد

اگر خانم و یا دختر مجردی در خواب آب زمزم ببیند، به منزله نعمات و خیر کثیری است که به واسطه این رویا بر زندگی اش جاری شده و به علت داشتن ویژگی هایی همچون زهد، پارسایی و مبری بودن از بسیاری از گناهان، عزت و محبوبیت زیادی نزد خلایق داشته و همواره دعای خیر دیگران راهگشای او می شود.

و در صورتی که پس از دیدن آب زمزم از آن بخورد تا کاملاً سیر شود، تعبیر به آن است که در آینده ای نزدیک با جوانی بسیار خوش سیرت، خوش اخلاق و دولتمند ازدواج کرده و زندگی سراسر عشق و آرامش در کنار یکدیگر تشکیل میدهند. در این میان قرارخداوند به او فرزندانی سالم و صالح عطا میکند.

اگر دختری در خواب مشاهده کند در این آب پاک حمام کرد، در صورتی که در زندگی دچار مسئله ای شده و یا با موانعی مواجه شود، به یمن چنین رویایی این موضوعات برای او حل شده و آرامش و راحتی می رسد.

چنانچه دختری در خواب چاه زمزم را در حالتی مشاهده کند که آب آن به اتمام رسیده بود، به مفهوم نگرانی و اندوه بسیاری است که با آن مواجه می شود. حتی ممکن است شخص و یا چیز خاصی که قدر و ارزش بسیاری در نزد او داشت از دست بدهد. بدین ترتیب گوشه عزلت گزیده و روحیه اش به شدت افت کند.

هنگامی که خانم مجردی در رویا از آب زمزم بنوشد، در صورتی که دچار پریشانی و ناراحتی شده بود، به فاصله کوتاهی این غصه از زندگی او کنار می‌رود. اگر از نظر احساسی و عاطفی دچار شکست عشقی بوده است، این شرایط دوام چندانی نداشته و به سرعت بر آن فائق آمده و در موقعیتی قرار میگیرد که بسیار به رونق و دولت دست می یابد. در عین حال با جوانی بسیار شایسته و نجیب نیز پیوند ازدواج می بندد.

زمانی که در خواب تمایل بسیاری به خوردن آب زمزم داشته، ولی شخص و یا کسانی مانع این کار میشوند، به این معناست که احتمالاً به علت گناهانی که به آن مبادرت داشته، این اعمال همچون سدی مانع از دستیابی به این آب گرانمایه شده است.

همچنین دیدن آب زمزم برای دختر مجرد، به منزله تحصیل علم و دانش در درجات بسیار بالا و یا دستیابی به جایگاه مهم شغلی است.

خوابی که در آن دختر مجرد از آب زمزم بخورد، همچون بشارتی است که از اجابت حوائج او در آینده ای نزدیک خبر می دهد.

در عین حال معنای دیگر رویای مذکور، نشان دهنده خوش خلقی و افکار صحیح و رفتار نیکویی است که همواره به آن مبادرت دارد.

عده‌ای از معبربن نوشیدن آب زمزم را برای دختر مجرد، به منزله نائل شدن به زیارت خانه خدا قلمداد می‌کنند.

زمانی که دختر جوان در خواب آب جاری در مقابلش دیده و قصد نوشیدن از آن را داشت، بیانگر آرزوهای بلند پروازانه ای است که در سر داشته و برای رسیدن به آن تلاش می کند. این موضوع می‌تواند در زمینه ادامه تحصیل در مدارج علمی بالاتر و دریافت مدارک علمی باشد. بدین وسیله جایگاه ارزشمندی در جامعه کسب کرده و به شرایط را برای حصول اهدافچف و خواسته هایش مهیا کند.

ولی اگر رویابین دختر مجردی بود، تعبیر به اجابت سریع آرزو و خواسته او مبنی بر ازدواج با دختری نجیب و شایسته بوده که در کنار او احوال خوشی را داشته و فرزندان صالحی را تربیت کنند.

آب زمزم در خواب خانم متاهل

دیدن چنین خوابی برای خانم متاهل بسیار خوش یمن بوده و در صورتی که قصد فرزندآوری داشته به زودی باردار میشود.

چنانچه او دارای فرزندان دیگری بوده ولی در تربیت آنها دچار چالش گردیده است، به یمن این خواب پربرکت آنها هدایت شده و رفتار و کردارشان مایه مباهات می شود.

اگر خانم متاهلی در واقعیت دچار مشکلات و اختلافاتی در زندگی زناشویی و نسبت به همسر خود گردیده بود و به قدری این بحران ادامه داشت که با وجود پادرمیانی بزرگان خانواده و فامیل تا مرز جدایی پیش رفتند، خوشبختانه با دیدن این رویا رحمت الهی شامل حال آنها گردیده و این مسائل و اختلافات با بینشی صحیح و هوشمندانه از جانب هر دو طرف به بهترین شکل اصلاح شده و با دلی خوش و آرامش به زندگی مشترک شان ادامه می دهند.

زمانی که چنین خانومی در رویا با آب زمزم غسل نماید، به منزله سلامت فکر و روان او بوده که پس از دوره ای کشمکش میان او و همسرش به صلح و آرامش می‌رسند.

هنگامی که در خواب ببیند همسرش آب زمزم به او می دهد، نشان دهنده عشق و علاقه عمیقی است که شوهر به او داشته و در هر شرایطی خواسته ها و تمایلات او را در اولویت زندگی قرار می دهد. چرا که او را از خود دانسته و در زندگی به او عشق می ورزد. در این خانواده در نهایت صلح و آرامش و بدون غرض ورزی فرزندانی سالم و صالح تربیت نموده که به اجتماع وارد می شوند.

خوابی که در آن خانم متاهل آب زمزم ببیند، بیانگر نیکبختی، سعادت و کامیابی در زندگی با همسرش می باشد.

اگر در خواب ببیند که خود در کنار همسرش آب زمزم میل می کنند، به منزله اجابت دعاها و راز و نیازهای آنها بوده و به زودی خواسته هایشان در زندگی متجلی می شود. همچنین ممکن است در کنار یکدیگر به زیارت خانه خدا مشرف شوند.

در صورتی که خانم متاهل در رویا مشاهده کند از آب زمزم مقداری برداشته و به همسرش داد، دلالت بر تبعیت بسیار از همسر و سازشی است که نسبت به رفتار و خلقیات همسرش داشته، به طوری که شوهر رضایت و خشنودی زیادی از او دارد.

زمانی که این خانوم خودش از آب زمزم بنوشد، به این معناست که بسیار انسان وارسته و منعطفی نسبت به همسر بوده و به واسطه دعا و راز و نیاز هایش مقرب درگاه الهی است.

خانمی که احساس کسالت و بیماری در خود داشته و در خواب ببیند که از آب زمزم میخورد، به زودی شفا یافته و بهبود می شود.

اگر خانمی که در واقعیت قصد زیارت خانه خدا را داشته و بسیار در این زمینه اندیشیده و تدابیری اتخاذ کند، ولی هنوز شرایط مهیا نشود. زمانی که در خواب ببیند آب زمزم می نوشد، همچون بشارتی است که به آرزوی دیرینه خود دست یافته و مشرف به زیارت خانه خدا می شود.

خوابی که در آن شوهر ببیند به قدری از آب زمزم به همسرش می دهد که از آن سیراب می شود، نشان دهنده وجود پاک و وارسته همسر بوده که در کنار هم نیک بختی را تجربه می کند.

چنین خوابی برای خانم متاهل بیانگر حامله و باردار به فاصله خیلی اندک و ارتقاء و پیشرفت فرزندان بوده و نیک بختی یا سعادتی است که در میان او، فرزندان و همسرش حاکم است. همچنین احتمالاً شاهد به دنیا آمدن فرزند پسری برای خود بوده که در طی وضع حملی راحت و ایمن فرزندش را به دنیا می آورد.

چنانچه خواب بیننده دارای همسر و زندگی می باشد، مشاهده چنین رویایی بیانگر علاقه عمیق و طبعیت او از همسرش بوده که نیکبخت و سعادتمند با روابط صمیمی در کنار هم زندگی می کنند و اگر خانم متاهلی که مسئولیت ها و بار زندگی مشترک برایش بسیار زیاد بوده، در خواب آب زمزم بنوشد، بداند که به زودی از این بحران ها رهایی داشته و خداوند آرامش و ظرفیتی به او عطا می کند که احساس رضایت و خشنودی از همه امورات و جنبه‌های زندگی داشته و هیچ امری برای او صعب و مشکل نخواهد بود و در کنار همسر و فرزندانش زندگی لذت بخشی را تجربه می‌کند.

آب زمزم در خواب خانم باردار

خوابی که در آن خانوم حامله و باردار آب زمزم مشاهده کند، به این معناست که با جنسیتی که مطلوب و مدنظرش بوده، فرزندی به دنیا می آورد.

عده‌ای از مفسرین دیدن چنین رویایی را به منزله برخورداری از ویژگی‌های خداپسندانه و نیکویی میدانند که خواب بیننده از آن برخوردار است. در این میان می‌توان به دروغ نگفتن، غیبت نکردن، دوری از افعال ناروا و نکوهیده اشاره کرد.

مشاهده آب زمزم برای خانم حامله و باردار بیانگر دوستی و صلح با کسی است که دچار کدورت و کینه شده و همچنین دستیابی به اهدافش می باشد.

نوشیدن آب زمزم برای خانم حامله و باردار، دلالت بر وضع حملی است که به راحتی و در نهایت امنیت انجام گرفته و فرزندش به دنیا می آید.

.chavosh-ads-block { margin-bottom: 10px; display: inline-block; width: 100%; } .chavosh-ads-content { border: 1px solid #3584e4; border-right: 3px solid #3584e4; background-color: white; display: block; border-radius: 10px; padding: 20px 20px 20px 20px; position: relative; } .chavosh-ads-image-holder { max-height: 250px; max-width: 250px; padding-left: 0; padding-right: 25px; position: relative; min-height: 1px; } @media (max-width: 771px) { .chavosh-ads-image-holder { padding-left: 25px; } .chavosh-ads-content { padding: 3px 20px 10px 20px; } } .chavosh-ads-image-holder a { display: inline-block; position: relative; } .chavosh-ads-image-holder img { max-width: 100%; height: auto; margin: 0; border-radius: 10px; vertical-align: middle; border: 0; } .chavosh-ads-detail { flex: 3; padding-left: 25px; padding-right: 25px; position: relative; min-height: 1px; direction: rtl; } .chavosh-ads-detail a { text-decoration: none; } .chavosh-ads-detail-title { text-align: right; margin: 0 0 7px; font-size: 17px; font-weight: 700; text-transform: none; color: #2d2d2d; } @media (max-width: 771px) { .chavosh-ads-detail-title { text-align: center; } } .chavosh-ads-detail-des { padding-left: 0; margin-top: 6px; } .chavosh-ads-detail-des p { padding: auto 0; line-height: 2rem; text-align: justify; margin: 0 0 10px; margin-bottom: 17px; font-size: 1rem; } .chavosh-ads-detail-title a { color: #3584e4; text-decoration: none; } .chavosh-ads-detail-title a:hover { text-decoration: underline; } .chavosh-ads-row { display: flex; direction: rtl; margin-left: -25px; margin-right: -25px; } @media (max-width: 771px) { .chavosh-ads-row { gap: 1rem; flex-direction: column; } } .chavosh-ads-detail-button { text-align: left; } @media (max-width: 771px) { .chavosh-ads-detail-button { text-align: center; } } .chavosh-ads-detail-button a { font-size: 18px; color: #fff; background-color: #3584e4; border-bottom: 3px solid #2a0632; display: inline-block; padding: 3px 25px; margin-top: 0; border-radius: 4px; text-decoration: none; -webkit-transition: all 0.07s ease; -moz-transition: all 0.07s ease; -o-transition: all 0.07s ease; transition: all 0.07s ease; } @media only screen and (max-width: 770px) { .chavosh-ads-detail { width: unset; } .chavosh-ads-image-holder { max-width: unset; max-height: unset; width: unset; } }

برای کسب درآمد؛ کافیه یکسری قواعدی که ثروتمندان بلد هستن رو تو هم یاد بگیری. اینکه چطوری پول دربیاری و ثروتمند بشی تو جلسه‌ی آموزشی بهت یاد داده شده. بعد ازدیدن این جلسه، زندگیت عوض میشه.

در صورت تمایل این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
💧 تعبیر خواب آب زمزم از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 💧 تعبیر خواب آب زمزم از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 💧 تعبیر خواب آب زمزم از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 💧 تعبیر خواب آب زمزم از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف
تلگرام واتس آپ فیس بوک پیامک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعبیرخواب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان