🧦 تعبیر خواب جوراب از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف


🧦 تعبیر خواب جوراب از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

تعبیر خواب جوراب 🧦 تعبیر دیدن جوراب در خواب دارای مفاهیم متعدد و مختلفی با توجه به شرابط جوراب در خواب دارد. معبران بزرگ اسلامی و غربی، تعبیرهای متفاوتی را برای این وسیله پوشیدنی بیان کرده اند که به تفصیل در ادامه برای شما توضیح داده شده...

تعبیر خواب جوراب 🧦

تعبیر دیدن جوراب در خواب دارای مفاهیم متعدد و مختلفی با توجه به شرابط جوراب در خواب دارد. معبران بزرگ اسلامی و غربی، تعبیرهای متفاوتی را برای این وسیله پوشیدنی بیان کرده اند که به تفصیل در ادامه برای شما توضیح داده شده است.

حال برای مشاهده تعبیر خواب تکمیلی خود با تاروت رنگی همراه شوید.

در زیر می توانید با انتخاب معبر و یا موضوع آن، تعبیر خواب آن را مشاهده کنید:

تعابیر بر اساس معبر

محمد ابن سیرین

ابراهیم کرمانی

جابر مغربی

امام جعفر صادق (ع)

منوچهر مطیعی تهرانی

تعابیر بر اساس موضوع

پوشیدن جوراب

خوردن جوراب

خریدن جوراب

فروختن جوراب

شستن جوراب

پوشاندن جوراب بر دست

جوراب میان دستانتان

دنبال جوراب گشتن

درآوردن جوراب از پا

درآوردن جوراب کسی

نداشتن جوراب

گم شدن جوراب

یک لنگه جوراب

جوراب لنگه به لنگه

جوراب سوراخ دار

جوراب نو

جوراب کهنه

جوراب بد بو

جفت جوراب

جوراب خیس

جوراب نوزاد

جوراب سیاه

جوراب صورتی

جوراب قهوه ای

جوراب آبی

جوراب سبز

جوراب سفید

جوراب قرمز

جوراب ساق بلند

جوراب مارک

جوراب مردانه

جوراب زنانه

جوراب نخی

جوراب پشمی

جوراب بافتنی

جوراب تمیز

جوراب کثیف

جوراب پشت و رو

جوراب نخ کش شده

جوراب های مختلف

جوراب در شکل شمایل عجیب

راه رفتن با جوراب

هدیه گرفتن جوراب

جوراب گرفتن از مرده

🧦 تعبیر خواب جوراب از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

تعبیر خواب جوراب بر‌ اساس نظر معبر 👴

از نظر محمد ابن سیرین

تعبیر مشاهده جوراب در خواب، به منزله شخص خدمتگزاری است که خانم می باشد.‌

چنانچه در خواب ببیند جورابی کاملاً نو از جنس ابریشم و یا از ریسمان به پا کرده بود به این معناست که خدمتگزاری بسیار مجرب و کارکشته برای خود در اختیار گرفته و یا اینکه تمایل به ازدواج با خانمی زیبا دارد.در صورتی که در خواب جورابی زرد رنگ به پا داشت، یعنی خدمه ای مریض و بیمار به او خدمت می کند‌. اگر جوراب به رنگ قرمز بود، تعبیر به داشتن خادمی بی چشم و رو و وقیح است.

زمانی که خواب ببینده انسان خداشناس و نیکی بوده و در خواب جورابی به رنگ سیاه در پایش ببیند معنای خیر و خوبی دارد، ولی اگر انسانی خطا کار و فاسدی بود، تعبیر ناخوشایندی در بر دارد.

اگر که جورابش را به شکل کثیف و کهنه ببیند، بداند که مستخدمش به کار زشتی متهم می شود.

هنگامی که مشاهده کند جورابش آسیب دیده و یا دچار سوختگی شد، اشاره به مرگ خادم دارد.

زمانی که از جوراب بوی خوشی استتثمام می شد، نشان دهنده زکاتی است که برای مالش پرداخت میکند و اگر بوی نامطبوعی از آن به مشام می رسید، به منزله شانه خالی کردن از زکات بوده که بدین سبب مردم به او توهین می کنند.

عده ای از معبربن جوراب را سمبلی از رسیدن به مال و ثروت قلمداد می کنند.

اگر بیند جوراب زرد داشت، دلیل که او را خادمی بیمارگون پیدا گردد. اگر بیند جوراب او سرخ است دلیل که او را خادمی شر و بیشرم است. اگر بیند جوراب او سیاه است، اگر بیننده مصلح است، نیکو است، اگر مفسد است، بد بود، اگر بیند جورابش چرکین و کهن بود، دلیل که خادمش را به فساد متهم کنند. اگر بیند جورابش ضایع شد یا بسوخت، دلیل بر مرگ خادم بود، و بعضی از معبران گویند: جوراب، مال و خواسته است.

اگر جوراب بوی خوش دهد، دلیل که زکوه مال بدهد. اگر بوی جوراب ناخوش بود، دلیل که زکوه مال ندهد و زبان مردم بر وی دراز شود.

از نظر ابراهیم کرمانی

اگر بیند که جوراب او از پوست بود و بینند که از کدام پوست است، اگر پوستین پوست شتر بود، دلیل که خادم او بزرگ همت و اصیل بود. اگر از پوست گوسفنداست، دلیل که خادم او از مردم عامه است. اگر از پوست اسب بود، دلیل که خادمش از اصل مهتر و سپاهیان است. اگر بیند از پوست نخجیر است، خادم او از مردمی بیابانی است.

از نظر جابر مغربی

اگر بیند جوراب در پای داشت، دلیل که مال نگاهدارد. اگر بیند جوراب سفید و پاکیزه در پای داشت، دلیل که زکوه مال داده بود.

از نظر امام جعفر صادق (ع)

جوراب پا مال مرد است.که حفظ کننده مال است.

اگر بیند از جوراب او بوی خوش می آمد، دلیل که در مرگ و زندگانی مدح وثنایش گویند.

اگر بوی ناخوش کند، او را ملامت و نفرین کنند.

اگر بیند جوراب او ضایع شد، دلیل که زکوه ندهد و مال او ضایع شود.

از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

اگر در خواب ببینیم که جوراب به پا داریم امری است کاملا عادی و فقط وقتی اهمیت پیدا می کند که حالتی غیر متعارف داشته باشد. جوراب در خواب های ما خدمتی است که انجام می دهیم و کاری است که می کنیم و طبعا انتظار پاداش و خیر را داریم. اگر دیدیم جورابی بسیار بلند پوشیده ایم که حتی از زانوی ما می گذرد خواب ما می گوید که در روزهای آینده در امری مبالغه می کنیم و افراط ما زیان بخش است. اگر جوراب ما کوتاه بود نشان دهنده قصور و کوتاهی ما است در انجام وظایف محوله. در این حالت خواب می گوید که شکست می خوریم.

برخی از معبران نوشته اند جوراب مال است و آبرو. اگر جورابی ببینید که نو است و قبلا پوشیده نشده و به شما تعلق دارد نشان مال و پول است. اگر جورابی به پا داشتید که به خودتان تعلق ندارد چشم داشت به مال دیگری است. سوراخ یا پاره بودن جوراب نوشته اند هتک حرمت و خدشه دار شدن آبروی بیننده خواب است. باز هم نوشته اند که اگر با لباس کامل ولی پای بدون جوراب باشید خوب نیست و باید مراقب سلامت خود باشید.

چنان چه در خواب ببینید جوراب خود را بخشیده یا فروخته اید تعبیر آن یعنی بخشی از مال خود را از دست می دهید. یک لنگه جوراب به پا داشتن نگرانی مالی است. جوراب نو و تمیز به پا داشتن خبر از این است که به سفر می روید و حوادث خوبی برایتان اتفاق می افتد. اگر جوراب ما در خواب سوراخ یا پاره بود از شکست خبر می دهد و اگر کثیف بود از بیماری و گرفتاری. اگر جوراب ما رنگی زشت و ناپسند داشت کاری می کنیم که مردم پشت سر ما بد می گویند.

اگر جوراب ما بوی بد و ناخوش داشت مردم از ما متنفر و منزجر می شوند. اگر در خواب دیدیم که جوراب زنانه پوشیده ایم کاری می کنیم که در نظر مردم سبک می شویم و اعتبار و شخصیت ما متزلزل می گردد همین حالت است اگر در خواب ببینیم که جوراب پشت و رو پوشیده ایم و بالاخره اگر در خواب ببینیم که جورابی را لنگه به لنگه پوشیده ایم رازی هست که در پنهان کردنش می کوشیم و سعی داریم کسی از آن مطلع نشود.

تعبیر خواب جوراب بر‌ اساس موضوع آن 📋

پوشیدن جوراب

پوشیدن جوراب در خواب به منزله رفاه و آسایش خاطر می باشد. دیدن این رویا به این معناست که از همه شرایط زندگیتان احساس رضایت داشته که می توان به موقعیتی که در آن به سر برده، خانه و محیطی که در آن زندگی کرده، شخصیت و جایگاهی که در آن قرار داشته، شغل و حرفه ای که به آن مشغول بوده و دوستان و اطرافیانی که در مصاحبت با آنها لذت می‌برید، اشاره داشت.

خوردن جوراب

اگر در خواب ببینید که مشغول خوردن جوراب هستید، تعبیر آن بیانگر طبعیتی است که نسبت به دیگران و اطرافیان داشته و کاملا تسلیم آنها می شوید. در حقیقت به قدری در این کار زیاده روی می کنید که دیگران همچون ابزاری به شما نگاه کرده و در جهت تامین منافع و نیازمندی های خودشان از شما بهره برداری می کنند. متاسفانه شما بدون هیچ عکس العملی این رفتارها را پذیرفته اقدامات ناخوشایند آنها را دیده و بازتابی از خودتان منعکس نمی کنید.

خریدن جوراب

زمانی که در خواب مشغول خریدن جوراب باشید تعبیر به آن است که به زودی عازم سفر می شوید. این رویا نشان دهنده اصول و برنامه هایی است که برای آینده در نظر گرفته و اقدام میکنید. خصوصاً رفتن به سفری که موجب تمدد اعصاب شده و شما را به آرامش می رساند.

فروختن جوراب

خوابی که در آن ببینید در حال فروش جوراب هستید، چنین تعبیری دارد که مردم و دیگران بسیار رفتار و کردارتان را تحت نظر گرفته و حتی جزئیات آن را مرور می‌کنند تا بتوانند نقطه ضعفی از شما پیدا کرده و از آن به عنوان ویژگی منفی نزد همگان یاد کنند.

شستن جوراب

هنگامی که در خواب مشاهده کنید جوراب تان را با آب و صابون می شوید، همچون پیامی است که از دقت و مراقبت بیشتری در سلامت جسم و روحتان سخن گفته و با مراعات و لحاظ نمودن بهداشت فردی خودتان را در برابر بیماری ها ایمن کنید.

رویایی که در آن در حین شستن جوراب تان بوده و یا آن را شسته شده ببینید، به مفهوم افزایش ارزش و اعتباری شما در میان خلایق است. چرا که داشتن جوراب آلوده و کثیف، نشان دهنده از بین رفتن آبرو و اعتباری است که رویابین در میان مردم دارد.

پوشاندن جوراب بر دست

اگر در خواب ببینید در عوض اینکه جوراب را دست هایتان های تان نمایید آن را بر دستان خود کشیده اید تعبیر به آن است که اشخاص پیرامونتان به شدت شما را تحت نظر داشته و کوچکترین حرکت تان را نادیده نمی کیرند، این امر باعث شده تا در مضیقه و تحت فشار قرار بگیرید.

ایشان برای این گونه رفتار خود عناوینی بیان کرده اند که در قالب کمک و یاری، علاقه زیاد و یا نگرانی که نسبت به شما داشته و آن را وظیفه خود می دانند. شاید لازم است تا استقلال بیشتری برای خود لحاظ کنید.

جوراب میان دستانتان

چنانچه در خواب ببینید جورابی در میان دستانتان بود، نشان دهنده سیاستی است که بر ارتباط و همنشینی بیشتر با مردم دلالت داشته تا بدین طریق بر پیشبرد اهداف و برنامه های تان کمک شایانی داشته باشد.

دنبال جوراب گشتن

چنانچه در خواب مشاهده کنید در آخرین دقایق آماده شدن در پی یافتن جوراب تان هستید، چنین تعبیر دارد که به ناگاه اخباری به شما می رسد که در اثر آن برنامه ها و روندی که در شغل و حرفه مد نظر داشته‌اید، به تعویق افتاده و با چالش مواجه می شوید.

درآوردن جوراب از پا

اگر در خواب ببینید که جوراب را از پای تان خارج می کنید به این معناست که در موضوع و یا مسئله ای دچار شک و دودلی می شوید. این امر می تواند حتی در خصوص امورات ساده و پیش پا افتاده ای باشد که دغدغه خاصی نداشته و بسیار آسان است.

درآوردن جوراب کسی

زمانی که در خواب جوراب کس دیگری را از پاهایش خارج کنید، به مفهوم رها کردن موضوع و یا وسیله ای است که مورد نیاز نبوده و کارایی خود را از دست داده است.

نداشتن جوراب

اگر در خواب ببینید با کفش هایی که لازم به پوشیدن جوراب داشته ولی در پای شما جورابی نیست، به این معناست که لازم است برای اجرای تکالیف، وظایف و هر برنامه ای که ممکن است با آن مواجه شوید، پیش بینی های لازم را داشته و خودتان را برای آن آماده کنید. چرا که در صورت عدم تسلط بر امور و نقص در انجام کار، شما را مسبب آن دانسته و کارآمد نمی دانند.

گم شدن جوراب

اگر در خواب ببینی جوراب های تان مفقود می شود به این معناست که توقع روابط صمیمانه و دلگرمی بیشتری از جانب دوستان و اطرافیان تان دارید.

خوابی که در آن دیده شود جوراب گم شده است، تعبیر به اختلال و یا مشکلی است با کسب و کار، دارایی و یا همسرش ایجاد میشود.

چنانچه کسی در خواب مشاهده کند فقط یک لنگه از جورابش را گم کرده و آن را به شکل لنگه به لنگه پوشیده بود، به منزله موضوع و یا مسئله ای سر پوشیده و مخفی است که ارتباط مستقیمی با نفوذ و اعتبار، مال و اموال و یا همسرش دارد.

عده‌ای از معبرین مفقود شدن جوراب را تعبیر به مواجهه با مسائل و چالش هایی می دانند.

یک لنگه جوراب

چنانچه در خواب فقط یک لنگه از جوراب را ببینید، تعبیر آن نشان دهنده زد و خورد و مشاجراتی است که شما به آن مرتکب شده و یا کسی نسبت به شما انجام می دهد.

جوراب لنگه به لنگه

پوشیدن جوراب های لنگه به لنگه و تابه تا در خواب به این معناست که به زودی تحولات و رویدادهای عمده‌ای در زندگیتان اتفاق می‌افتد. حتی ممکن است یک پیشنهاد ازدواج رسمی برای تان رخ دهد.

اگر در خواب جوراب را لنگه به لنگه در پا کرده باشید، تعبیر به مسئله ای پنهانی و موضوع مخفی دارد که آن را از دیگران پوشیده نگه میدارید.

جوراب سوراخ دار

زمانی که در خواب متوجه پارگی و سوراخ هایی در جوراب پایتان شوید به مفهوم اختلاف و مشاجره ای شدید با همسرتان می باشد. این موضوع ممکن است مدت زیادی به طول انجام میده و حتی تبعات نابهنجاری همچون بی اعتمادی در پی داشته باشد.‌

در صورتی که خودتان را در حال دوخت و دوز و ترمیم پارگی های جوراب ببینید نشان دهنده مسیر مناسبی است که جهت صلح و تفاهم میانتان انتخاب کرده‌اید.

خواب که در آن جوراب را به شکل سوراخ و پاره ببینید، تعبیر آن دلالت بر خللی است که بر اعتبار، منزلت و حرمت خواب بیننده وارد می شود.

جوراب نو

هنگامی که در رویا جوراب های نویرا در پای تان مشاهده کنید به منزله تغییر و تحولاتی است که در زمینه حرفه و تخصص و یا کسب دانش برای تان ایجاد می شود. اعمال این رویداد ها بسیار خوشایند بوده و شما را به سمت ارتقا و پیشرفت هدایت می کند.

جوراب کهنه

اگر جوراب های فرسوده و مستعملی را در خواب و رویا ببینید، تعبیر ان بیانگر شرایط ایده آلی است که به زودی بر شما حاکم می‌شود.

جوراب بد بو

چنانچه در خواب جوراب هایی با بوی مشمئز کننده مشاهده کنید، به این معناست که اطرافیان و اعضای خانواده از درک شما عاجز بوده و ممکن است در صدد انجام کار و برنامه هایی باشند که مطلوب و مورد پسند تان نبوده و حتی باعث آسیب و یا ضرر شما شود. با وجود تلاش هایی که برای اثبات و شرح خود به آنها انجام داده و این روند بسیار سخت پیش می رود، ولی سرانجام مقبول قرار می گیرد.

جفت جوراب

اگر در خواب جفت های متعددی از جوراب ها را ببینید، تعبیر به اشخاص جدیدی است که به زودی در زمره دوستانتان قرار گرفته و تجارب بسیاری با آنها می گذرانید.

جوراب خیس

اگر در خواب جوراب ها را به شکل نرم دار و مرطوب مشاهده کنید، به منزله اتفاقات کوچک و پیش پا افتاده و تلقی های نادرستی است که نسبت به شما در حیطه خانواده و یا حتی محیط کارتان ایجاد شده و باعث گردیده تا حریم خصوصی و حقوق مسلم تان نادیده گرفته شود.

زمانی که کسی در رویا مشاهده کند جوراب هایش شسته شده و مرطوب بود، نشان دهنده افزایش عزت و نفوذ او میان مردم و اجتماع بوده و در کنار آن بر مال و دارایی و ثروتش افزوده می شود.

چنانچه کسی در خواب جوراب هایش را آلوده و چرکین ولی نمدار ببینند، تعبیر به آن است که با وجود پول و مال فراوانی که صاحب آن است، ولی شهرت و محبوبیتی نزد مردم نداشته و یا اینکه در زندگی زناشویی و همسرش با مسائل و مشکلاتی مواجه می شود.

جوراب نوزاد

اگر جوراب نوزاد را در خواب ببینید، نشان دهنده سفری ست که به آن عازم شده و در آن اصول، حد و مرز و سقف معینی برای تفریحات و خرج و مخارج خود در نظر گرفته اید. گاها ممکن است در هنگام خرید ملزومات و یا غذا و نوشیدنی از خط قرمزی که برای خود مشخص کرده اید عبور کرده و هزینه های تان افزایش یابد.

جوراب سیاه

تعبیر مشاهده جوراب به رنگ سیاه در خواب اشاره به کبر و خود بزرگ بینی برخی از افرادی دارد که متناسب با شأن و منزلت اجتماعی رفتار کرده و به گونه ای فخر و مباهات نسبت به دیگران دارند. البته این افراد کاملا حساب شده رفتار کرده و از ارزششان کاسته نمی شود.

همچنین معنای دیگری که برای جوراب سیاه بیان می شود، نشان دهنده تعهد و پایبندی شما نسبت به مراعات اخلاق و انصاف نسبت به همه افراد می باشد. شما در رفتار با اطرافیان بسیار سازش داشته و حقوق آنها را بسیار مد نظر می گیرید. این رفتار به مرور باعث شناخت و درک عمیق تری نسبت به نیازها و تمایلات تان در زندگی می گردد.

جوراب صورتی

اگر در خواب خودتان را با جوراب های صورتی ببینید، به مفهوم خشنودی و رضایتی است که از مسیر و برنامه های زندگیتان داشته و ماحصل اجرای آن نشاط، بهره مندی از لذایذ زندگی و عشق و آرامش برای تان است.

جوراب قهوه ای

زمانی که جوراب هایی به رنگ قهوه ای مشاهده کنید به این معناست که سعی کنید وقت، انرژی و دانش تان را صرف امور زودگذر و بی‌فایده نکرده و آن را در جهت ارتقاء و پیشرفت کمالات، دانش و حتی امور مالی تان متمرکز کنید.

جوراب آبی

جوراب آبی در رویا بیانگر موقعیتی حاد و مخاطره آمیز در زندگی است. گاهی ممکن است مسائل پیش پا افتاده و بی اهمیت چالش هایی را در زندگی ایجاد کنند که لازم است با هوشیاری، توجه و دقت ویژه نسبت به همه جوانب زندگی از بروز آن جلوگیری کنید.

جوراب سبز

چنانچه در خواب جوراب به رنگ سبز ببینید، تعبیر آن به منزله تغییرات مثبت و خوشایندی است که در زندگی رخ مینماید. این احتمال هست که در ارتباط با اعضای خانواده به درک بهتر و عمیق تری از یکدیگر دست یافته و اوقات گرم و شادتری را در یک کنار یکدیگر بگذرانید.

جوراب سفید

اگر در خواب شاهد به پا داشتن جوراب هایی به رنگ سفید برای خودتان بودید، نشان دهنده سرشت پر عطوفت، رئوف و مهربان شما است. به گونه‌ای شما در مقابل اشخاص با خصوصیات رفتاری متفاوت در موقعیت های مختلف نرم و دلپذیر رفتار می کنید که اطرافیان از حضور در کنار شما احساس لذت می کنند. لذا تبدیل به شخصیتی محبوب و پرطرفدار شده اید.

جوراب قرمز

هنگامی که در خواب جوراب هایی به رنگ قرمز در پاهای تان بود، تعبیر به رفتار تحکم آمیز و آمرانه ای است که به پشتوانه قدرت و نفوذی که در خودتان بوده و یا شخصی از نزدیکانتان که چنین اعتباری دارد انجام می دهید. شما از این رفتار سرشار از نشاط و انرژی می شوید.

جوراب ساق بلند

چنانچه جورابی با ساق های بلند به پا داشتید به طوری که ساق آن از زانوانتان نیز بالاتر بود، به منزله گزافه گویی و اغراق در موضوع و یا مسئله ای است که در نهایت باعث ضرر و آسیب به خودتان می شود. در صورتی که جوراب ساق کوتاهی داشت، بیانگر اهمال و سستی است که نسبت به تکالیف و مسئولیت های تان مرتکب می شوید.

زمانی که در خواب برای خودتان جوراب های ساق بلند ببینید، اشاره به اهتمام ویژه ای است که نسبت به خود داشته و سعی می کنید در اغلب مواقع شرایط ایده آلی را داشته باشید. گاها ممکن است این خواب به رفتار محتاطانه و یا وسواس گونه ای اشاره داشته که به طرزی مانع از صحبت و اظهار نظرتان در مقابل دیگران شده و بدین ترتیب بسیاری از موقعیت های مطلوب را در زندگی نادیده میگیرید.

جوراب مارک

اگر جورابی با مارک و اتیکت مشخص ببینید، خبر از بهبودی موقعیت و شرایطی است که در آن بوده و پیشرفت می کنید.

جوراب مردانه

دیدن جوراب مردانه در خواب تعبیر به سفری قریب‌الوقوع است که به یکباره به آن عازم میشوید.

زمانی که مردی در خواب جورابهای زیبا و پاکیزه در پایش ببیند، خبر از پیوند ازدواجی است که به زودی برقرار کرده و یا اشاره به جایگاه و منزلتی است که در میان اطرافیان و مردم داشته و به عنوان یک انسان متشخص از او یاد می شود.

جوراب زنانه

مشاهده جوراب زنانه در رویا، به منزله برخی تغییرات کوچک و بزرگی است که در زندگی خصوصی اعمال می کنید.

زمانی که مردی در رویا جوراب های زنانه در پا داشت، اشاره به رفتار و یا کرداری است که او را مضحکه خاص و عام نموده و از ارزش و اعتبار او نزد جامعه و اطرافیان کاسته می شود. همچنین پوشیدن جورابی پشت و رو نیز تعبیری مشابه آنچه ذکر شد دارد.

جوراب نخی

زمانی که در خواب جوراب نخی داشتید، به معنای داشتن خدمه ای شرافتمند و نجیب می باشد و چنانچه جوراب از جنس پشم بود، به منزله پیوند ازدواج با زنی خوش صورت میباشد. به پا داشتن جورابی به رنگ زرد خبر از مرض و بیماری و جورابی سرخ رنگ برای آقایان بیانگر همسری است که بسیار خوش اخلاق و بذله گو است. جوراب قرمز برای خانم ها اشاره به چهره ای زیبا، طنازی و سلامت جسم و روح شان دارد. داشتن جوراب سیاه برای خانم ها و آقایان هر دو دلالت بر ناراحتی و پریشانی است.

جوراب پشمی

دیدن جوراب پشمی در خواب، به این معناست که شما تنها چند قدم با اهداف و ایده آل های تان فاصله داشته و با کمی تلاش و کوشش بیشتر به راحتی به آن دست می یابید.

جوراب بافتنی

چنانچه در خواب جوراب بافتنی مشاهده کنید، تعبیر آن به منزله فعالیت های صعب و دشواری است که به طور روزانه و مستمر انجام میدهید.

جوراب تمیز

هنگامی که در رویا جوراب های تان را کاملاً پاک و زیبا ببینید، به منزله یاری و حمایتی است که اطرافیان و یا اعضای خانواده نسبت به شما و عملکردتان انجام می دهند.

جوراب کثیف

دیدن جوراب کثیف و آلوده در رویا اشاره به آشفتگی و نابسامانی در منزل دارد در حقیقت خانه ای که سمبل عطوفت، دلگرمی و پشتوانه محکمی برای ساکنین آن بوده با موقعیت نابهنجار و سختی مواجه می شود.

اگر جوراب را در حالتی که بسیار کثیف بوده و بوی متعفنی از آن استشمام می شد ببینید، بدانید که در قبال یک زیان کاری و اعمال زشت در مظان اتهام قرار می گیرید و چنانچه متاهل هستید، احتمال دارد شریک زندگی‌تان نسبت به شما دچار بی وفایی با بدعهدی شود.

جوراب پشت و رو

زمانی که ببینید جوراب ها را پشت و رو به پا کرده اید، بیانگر ناراحتی و یا اندوهی است که مدتی به شما روی می آورد.

جوراب نخ کش شده

اگر جوراب هایی که نخ نما و نخ کش شده است به پای تان ببینید، بیانگر نزاع و درگیری است که در آن وارد می شوید.

جوراب های مختلف

زمانی که در خواب ببینید جوراب های مختلف و بسیاری در یک جا وجود داشت، به منزله ارتباط صمیمی و دوستانه ای است که به زودی با شخصی برقرار می کنید.

جوراب در شکل شمایل عجیب

چنانچه در رویا جورابی در شکل و شمایل عجیب ببینید، به این معناست که در آینده با تحولات خاصی مواجه می شوید که موجب تعجب و حیرت شما میشود. احتمال دارد کسی که گمانش را نمیکنید از شما درخواست ازدواج نموده و یا در یک لاتاری برنده جایزه خوبی شوید.

راه رفتن با جوراب

اگر در خواب ببینید بدون پوشیدن کفش و تنها با جوراب قدم میزنید، تعبیر به آن است که افکار و ایده هایی که در سر دارید به زودی دیگران از آن مطلع خواهند شد.

هدیه گرفتن جوراب

زمانی که کسی در خواب ببیند جورابی هدیه گرفت، لازم است تا برای تعبیر صحیح آن رویا، به مواردی همچون رنگ جوراب، بلندی و یا کوتاهی ساق آن توجه نموده و پس با در نظر گرفتن همه این موارد معنای آن خواب را بیان کنید.

اگر در خواب ببینید جورابی نو، کاملاً تمیز و سالم هدیه گرفتید، به این معناست که در آینده ای نزدیک اسباب آشنایی با شخصی فراهم میشود که ممکن است پیوند ازدواجی مبارک با او داشته باشید. همچنین احتمالاً نشان دهنده حرفه و کسب و کار جدیدی است که به شما

پیشنهاد شده و با فعالیت در آن به پیشرفت چشمگیری نائل آمده و دارای ثروت و قدرت زیادی می شوید. به طوری که صاحب شهرت و اعتبار ویژه ای نزد مردم و جامعه خواهید شد.

جوراب گرفتن از مرده

هنگامی که کسی در خواب مشاهده کند شخص مرحومی به او جوراب داد، تعبیر و مفهوم نیکی دارد. به طور کلی هر هدیه و شیکه از جانب به شخص متوفی در خواب دریافت کنید معنای خیری با خود داشته و تعبیر به ارتقا و پیشرفت در مال و دارایی شما می شود.

در صورتی که جوراب دریافتی کاملا نو و زیبا بود، به منزله مبلغ قابل توجهی پول است که به دستتان رسیده و یا شغلی با حقوق و مزایای بالایی است که در آن مشغول می شوید. همچنین ممکن است اشاره به پیوند ازدواجی است که با شخص شایسته و مناسبی انجام می دهید.

.chavosh-ads-block { margin-bottom: 10px; display: inline-block; width: 100%; } .chavosh-ads-content { border: 1px solid #3584e4; border-right: 3px solid #3584e4; background-color: white; display: block; border-radius: 10px; padding: 20px 20px 20px 20px; position: relative; } .chavosh-ads-image-holder { max-height: 250px; max-width: 250px; padding-left: 0; padding-right: 25px; position: relative; min-height: 1px; } @media (max-width: 771px) { .chavosh-ads-image-holder { padding-left: 25px; } .chavosh-ads-content { padding: 3px 20px 10px 20px; } } .chavosh-ads-image-holder a { display: inline-block; position: relative; } .chavosh-ads-image-holder img { max-width: 100%; height: auto; margin: 0; border-radius: 10px; vertical-align: middle; border: 0; } .chavosh-ads-detail { flex: 3; padding-left: 25px; padding-right: 25px; position: relative; min-height: 1px; direction: rtl; } .chavosh-ads-detail a { text-decoration: none; } .chavosh-ads-detail-title { text-align: right; margin: 0 0 7px; font-size: 17px; font-weight: 700; text-transform: none; color: #2d2d2d; } @media (max-width: 771px) { .chavosh-ads-detail-title { text-align: center; } } .chavosh-ads-detail-des { padding-left: 0; margin-top: 6px; } .chavosh-ads-detail-des p { padding: auto 0; line-height: 2rem; text-align: justify; margin: 0 0 10px; margin-bottom: 17px; font-size: 1rem; } .chavosh-ads-detail-title a { color: #3584e4; text-decoration: none; } .chavosh-ads-detail-title a:hover { text-decoration: underline; } .chavosh-ads-row { display: flex; direction: rtl; margin-left: -25px; margin-right: -25px; } @media (max-width: 771px) { .chavosh-ads-row { gap: 1rem; flex-direction: column; } } .chavosh-ads-detail-button { text-align: left; } @media (max-width: 771px) { .chavosh-ads-detail-button { text-align: center; } } .chavosh-ads-detail-button a { font-size: 18px; color: #fff; background-color: #3584e4; border-bottom: 3px solid #2a0632; display: inline-block; padding: 3px 25px; margin-top: 0; border-radius: 4px; text-decoration: none; -webkit-transition: all 0.07s ease; -moz-transition: all 0.07s ease; -o-transition: all 0.07s ease; transition: all 0.07s ease; } @media only screen and (max-width: 770px) { .chavosh-ads-detail { width: unset; } .chavosh-ads-image-holder { max-width: unset; max-height: unset; width: unset; } }

برای کسب درآمد؛ کافیه یکسری قواعدی که ثروتمندان بلد هستن رو تو هم یاد بگیری. اینکه چطوری پول دربیاری و ثروتمند بشی تو جلسه‌ی آموزشی بهت یاد داده شده. بعد ازدیدن این جلسه، زندگیت عوض میشه.

در صورت تمایل این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
🧦 تعبیر خواب جوراب از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 🧦 تعبیر خواب جوراب از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 🧦 تعبیر خواب جوراب از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 🧦 تعبیر خواب جوراب از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف
تلگرام واتس آپ فیس بوک پیامک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعبیرخواب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید