🌰 تعبیر خواب گردو از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف


🌰 تعبیر خواب گردو از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

تعبیر خواب گردو 🌰 خواب و رویایی که در آن به هر نحوی گردو مشاهده شود، تعبیر به مال و روزی فراوان و باز شدن درهای نعمت و دولت بر زندگی می باشد. معبرین به نام اغلب از گردو به عنوان گنجی یاد می کنند که با تحمل زحمت بسیار حاصل می شود. در عین...

تعبیر خواب گردو 🌰

خواب و رویایی که در آن به هر نحوی گردو مشاهده شود، تعبیر به مال و روزی فراوان و باز شدن درهای نعمت و دولت بر زندگی می باشد. معبرین به نام اغلب از گردو به عنوان گنجی یاد می کنند که با تحمل زحمت بسیار حاصل می شود. در عین حال میان تعابیری که از گردو با پوست های مختلف و یا مغز آن بیان شده، تفاوت بسیاری وجود دارد. از آنجا که پوسته سبز گردو باعث تراوش رنگ تیره بر دست انسان می شود،

حال برای مشاهده تعبیر خواب تکمیلی خود با تاروت رنگی همراه شوید.

در زیر می توانید با انتخاب معبر و یا موضوع آن، تعبیر خواب آن را مشاهده کنید:

تعابیر بر اساس معبر

منوچهر مطیعی تهرانی

محمد ابن سیرین

جابر مغربی

آنلی بیتون

دانیال نبی

یوسف نبی (ع)

هانس کورت

کارل گوستاو یونگ

تعابیر بر اساس موضوع

خریدن گردو

فرستادن گردو

شکستن گردو

خوردن گردو

مغز گردو

درخت گردو

گردو روی درخت

گردو دادن به دیگران

گردو گرفتن از دیگران

آشپزی با گردو

گردو درون غذا

گردو با پوست سبز

پوست گردو شکسته

سوزاندن پوست گردو

گردو آسیاب شده

گردوی بزرگ و درشت

یک سبد پر از گردو

گردو در خواب دختر مجرد

گردو در خواب خانم باردار

گردو در خواب شخص بیمار

🌰 تعبیر خواب گردو از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

تعبیر خواب گردو بر‌ اساس نظر معبر 👴

از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

معانی که برای حالت های مختلف گردو، از جمله دو پوسته، یک پوسته (بدون پوست سبز) و مغز گردو بیان شده وجه تفاوت کلی دارد. تعبیر دیدن گردو در خواب به همراه پوست آن، حکایت از مالی حرام داشته که به طور عمدی از آن مصرف می شود. این موضوع بر گرفته است از پوسته سبز آن است که موجب سیاه شدن رنگ پوست می شود.

مشاهده گردو با پوست در خواب، به معنای نهایت استفاده و بهره بردن از مال یا وجه نقدی است که از راه نادرست و حرام حاصل شده و با خودعه و نیرنگ مورد تصاحب قرار گرفته است. بدین ترتیب از همه لحاظ از آن سود جسته و به طور آگاهانه و با لذت از آن منتفع می‌شوند.

زمانی که در خواب مشاهده کنید تعدادی گردو با پوسته در اختیار تان هست، به این معناست که مال یا وسیله ای نامشروع (همانطور که در بالا به آن اشاره گردید) به دستتان میرسد. در صورتی که در خواب گردو های مذکور را بازگردانده و از آن اجتناب کنید، نشان از زهد و پارسایی وجودتان داشته که بر شما نهیب زده و راه صحیح را انتخاب می کنید.

اگر در خواب ببینید به قصد خوردن مغز گردو، در حال پوست گرفتن آن هستید، متاسفانه به معصیتی دچار می شوید که خوشی آن عمر چندانی نداشته و سودی که از آن برده اید دیری نپاید که چندین برابرش از شما ستانده می شود.

خوابی که در آن دیده شود در حال چیدن گردو از روی درخت هستید، نیز تعبیری مشابه هم آنچه ذکر شد دارد.

از نظر محمد ابن سیرین

از نظر محمد ابن سیرین دیدن گردو در رویا، رسیدن به مال و مکنتی است که پس از تحمل مشقت های بسیار عایدتان می شود. در واقع به نوعی دفع آسیب گشته و خطری از شما و زندگی تان می گذرد.

خوابی که در آن دیده شود شخص در حال انجام بازی با گردو ها بوده، (نوعی بازی گروهی که در قدیم الایام بسیار میان مردم متداول بوده) چنین مفهومی دارد جدل و کینه توزی میان او با اشخاصی که در آن بازی با او سرگرم بودند و یا بستگان وی، بروز می کند. در صورتی که در رویا نظاره کند یکه و تنها در حال انجام این بازی بود، بداند که به نوعی میان عقل، منطق با دل و احساس او تضاد شدیدی ایجاد شده و وجودش را به چالش می کشد.

عده‌ای از مفسرین در خصوص دیدن گردو بازی در رویا معتقدند، لازم است پس از مشاهده این خواب به انحاء مختلف صدقات بسیاری پرداخت نمایند. از جمله آن می‌توان اعطای وجه نقد به موسسات خیریه، یاری رساندن به نیازمندان، مهربانی کردن با کودکان و سالمندان و یا حتی قرار گرفتن در طبیعت بکر و غیره را مطرح نمود. بدین ترتیب به دفع بلا و زیان پرداخته و اثرات آن را تا حد ممکن کاهش دهید.

از نظر جابر مغربی

زمانی که در خواب ببینید دارای گردو هستید، به این معناست که از جانب شخصی بخیل و تنگ نظر خیر و بهره ای عایدتان می شود. ولی اگر مشاهده کنید صاحب تعداد بیشماری گردو هستید به منزله بروز کینه توزی و بدخواهی می باشد.

اگر ببینید که در حال استخراج روغن از مغز گردو هستید، یعنی از جانب شخص کنس و ممسکی به شما سود و منفعتی در قالب مال و ثروت می رسد.

از نظر آنلی بیتون

خوابی که در آن ببینید در حال خوردن گردو هستید، به منزله به اجرا درآمدن ایده و طرح مهم و سرنوشت سازی در زندگی تان است که تحولات بسیاری را برایتان به ارمغان می آورد.

چنانچه تعدادی گردو را بر روی درخت و از میان برگ ها مشاهده کنید به این معناست که صاحب زندگی سرشار از آرامش و نیکبختی شده و در پی آن طول عمری با عزت در انتظارتان خواهد بود.

زمانی که در خواب گردو ها را کاملاً تو خالی ببینید، تعبیر به ناکامی و سرخوردگی در برنامه های مربوط به حرفه و شغلی ای است که برای آن تلاش می کنید.

اگر در خواب مشاهده کنید با وجود تلاش بسیاری که برای شکستن گردو ها به کار می بردید از عهده آن بر نیامدید، چنین معنایی دارد دورانی که در شرایط سخت و ناهموار برای حل و رفع مسائل کشیده‌اید، بالاخره به پایان رسیده و با سرافرازی و شادکامی به وضعیت مطلوب به اهدافتان دست می یابید.

هنگامی که در خواب ببینید گردویی که اقدام به شکستن آن نمودید دارای مغزی فاسد و نامطلوب بود، نشان دهنده محقق نشدن برنامه ها و اهدافی است که نسبت به آن انتظار و رجای بسیاری داشتید.

از جمله خوابهای گردو که تعبیر زیبا و دلنشینی داشته، آن است که در رویا ببینید پای درخت گردو در حال جمع نمودن گردو هایی هستید که در زیر آن افتاده اند و معنای آن التفات و توجه ویژه ای است که از جانب کیس احساسی و محبوبتان به شما روا گشته است. همچنین نشان دهنده خاتمه و پایان یافتن مصایبی است که در راه عاشقی تحمل کرده اید.

از نظر دانیال نبی

تعبیر دیدن درخت گردو در خواب، اشاره به وجود مرد غیر عرب دارد که فضائلی همچون علاقه به خانواده، همسر و فرزندان و دست و دلبازی نسبت به آنها در او بسیار برجسته است.

زمانی که در خواب خود را در بالای درخت گردو ببینید، بدانید که با مردی مشهور و بنام ایرانی آشنا شده و با او معاشرت و دوستی عمیقی برقرار می کنید.

از نظر یوسف نبی (ع)

گردو میوه ای با طبع گرم و پرطرفدار است که موارد مصرف گوناگونی در غذا، سالاد، دسر، صبحانه و حتی به تنهایی دارد. مغز آن در میان دو پوسته که یکی از جنس چوب و دیگری مرطوب و به رنگ سبز است محصور گشته و محافظت می شود. با وجود ارزش غذایی زیادی که در این میوه انباشته شده، به دو حالت تر و خشک استفاده می شود که مجددا برای خوردن مغز تر که سفید رنگ بوده، پوسته نازک آن جدا می شود.

از بیانات یوسف نبی در خصوص دیدن رویای گردو چنین برمی آید که معنای آن رونق در کسب و کار برای رسیدن به معاش بسیار از راه مشروع بوده و در عین حال ممکن است به مفهوم رسیدن به وجه نقدی با مبلغ بسیار بالایی است که با تلاش پیگیر و مستمرانه عاید می شود.

به نقل از ایشان خوابی که در آن ببینید در حال شکستن پوست گردو بوده و سپس مغز آن را میل نمودید، خبر از رسیدن به مال و مکنت بسیاری است که در مدت زمانی اندک میسر می شود.

همچنین معنای دیگری که برای خوردن مغز گردو با جدا کردن از پوسته آن توسط این پیامبر بزرگ بیان می شود، به منزله مال و دولتی است که شخصی از اطرافیان با سعی و همت بسیار بدست آورده و در این بین شما نیز سود و بهره ای عایدتان می شود.

از نظر هانس کورت

خوابی که در آن شخص گردو را بصورت گندیده و معیوب مشاهده کند، خبر از ناکامی و شکست در اموری است که به آن مشغول هستید.

دیدن گردو در رویا، خبر از به نتیجه رسیدن و پیروزی در برنامه ها و اهداف می باشد.

چنانچه در خواب خودتان را نظاره کردید که در حال خوردن گردو بودید، بشارتی بر دستیابی به رویاها و تمایلاتی است که مدتها به آن اندیشیده اید.

از نظر کارل گوستاو یونگ

به بیان ایشان خوابی که در آن گردو دیده شود، نشان از آن دارد که شما به مقدار بسیار زیادی نسبت به اموری که بر عهده گرفته دغدغه داشته و دچار اضطراب و نگرانی می شوید.

در عین حال مشاهده گردو در رویا سمبلی از رونق، دولت و ایامی است که با شادکامی سپری می شود.

تعبیر خواب گردو بر‌ اساس موضوع آن 📋

خریدن گردو

هنگامی که در خواب مشاهده کنید مشغول خرید مغز گردو بودید تعبیر به آن است که نسبت به تعویض و خرید اسباب منزل تان اقدام می کنید. همچنین معنای دیگر خواب مذکور، خرید یک خودرو صفر و یا مدل بالاتر و تبدیل به احسنت نمودن وسایل منزل بوده که با صرف پولی است که از حرفه و شغل جدید عایدتان گشته است.

اگر در رویا ببینید که گردو با پوست سبز خریداری نمودید، مفهوم آن چنین است که با تمسک به راه های حرام و ناپسند، به مال و منالی رسیده و از آن طریق نسبت به نوسازی اسباب منزل تان اقدام می کنید.

فرستادن گردو

هنگامی که در خواب مشاهده کنید گردو برای اشخاص دیگر ارسال می کنید، براساس موردی که در شخصیت یا رفتار و عملکرد تان هست، به محبوبیت بسیاری رسیده و به این دلیل در جامعه و میان مردم مشهور و معروف می شوید.

شکستن گردو

از نظر یونگ خوابی که در آن ببینید در حال شکستن گردو بودید، هشداری است که از نافرجام ماندن امید و چشم داشتی که از وقوع موضوعی داشتید، خبر می دهد.

خوردن گردو

برخی از معبربن غربی در این خصوص بیان می‌کنند، خوردن گردو در خواب به منزله خاتمه بر دورانی است که با قرار گرفتن در شرایط سخت و ناخوشایند خواب را از چشمان تان ربوده و عرصه بر شما تنگ شده بود. سرانجام شرایط ایده آل توأم با آرامش خیال و شادکامی بر احوالتان مستولی گشته است. در این میان با گنجاندن برخی تغییرات محیطی به عنوان چاشنی، می توانید اوضاع را برای خود دلپذیرتر کنید.

مغز گردو

از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

مشاهده مغز گردو در خواب، تعبیر آن بیانگر روزی بی حد و حصر و رونق می باشد. این امر زمانی به قطعیت می رسد که مغز گردو به رنگ سفید و فارق از هر لک و آسیبی دیده شود.
به هر میزانی که مغز گردو در رویا، شکیل، زیبا و بدون هر آلودگی مشاهده شود، به همان نسبت پول و مالی که به رویابین می رسد، مطلوب تر و کاربردی تر خواهد بود.

درخت گردو

درخت گردو بسیار پرقدرت و توانا بوده و در مقابل عوامل سخت محیطی پایداری زیادی از خود نشان داده و بادوام است. خوشبختانه عمری که برای آن گفته اند، طولانی و بلند مدت قید شده است.

به روایت یوسف نبی:

مشاهده درخت گردو در رویا، به منزله وجود جریانات و قدرتی با رویکرد نیک و خوش در اطراف شما بوده که احوالات و اموراتتان از این جریان به جهت شکوفایی و پیشرفت تاثیر می پذیرد. البته این در حالتی است که شما تنها شاهد یک درخت گردو در رویایتان بوده و مابقی آن به جزئیات خواب شما ارتباط مستقیم دارد. جهت روشن شدن موضوع خوابی را بیان می کنیم که در آن شما در حال چیدن گردو از درخت بوده باشید و تعبیر به وقوع اتفاقات غیرمترقبه و ناخوشایند می نماید.

هنگامی که در خواب ببینید درختی از گردو و یا نهال آن در حول و حوش شما واقع گشته، در حالیکه هیچ توجهی به آن نداشته‌اید، علایمی هستند که از به وقوع پیوستن رویدادهایی خوش و دلپذیر در زندگی شخصی و کاری شما خبر می دهند. به طور کلی آنچه که از مربی برین مختلف در خصوص دیدن درخت گردو در رویا استنباط می شود چنین مفهومی داشته که مشاهده درخت گردو دلیلی است که موجب حل و فصل مسائل و رفع موانع در زندگی می شود.

در عین حال مشاهده درخت گردو در خواب، تعبیر به آن است معضلاتی که مدتهاست با آن دست به گریبان هستید با طی زمان کافی رفع و رجوع گشته و شرایط به حالت عادی باز می گردد.

کاشت درخت گردو:

همچنین خوابی که در آن نسبت به کاشته درخت گردو در آن اقدام شود، به منزله شروع و انجام پروژه ای عظیم و طولانی مدت است که با صرف زمان بسیار و منابع مالی در آینده به سود و بازدهی می رسد.

مواظبت از درخت گردو

به تفسیر معبرین غربی خوابی که در آن مشاهده شود در حال رسیدگی و مواظبت از درخت گردو بودهای خبر از وجود قدرت ماورایی در مجاورت دارد. شما قادر خواهید بود با صرف زمان و توان جسمی و ذهنی به ازدیاد و گسترش این نیرو بپردازید. در حقیقت می‌توانید با برنامه ریزی و هدایت این قدرت بی نظیر در جهت رسیدن به اهداف کوچک و بزرگ زندگی تان و همچنین رفع نواقص و بهبودی آن، استفاده بهینه نموده و تحت تسلط و تمرکز خود درآورید.

درخت گردو بزرگ:

به هر میزان که در خواب جثه درخت گردو و ابعاد آن را بزرگ و تنومند مشاهده کنید، به همان نسبت در حرفه و کسب و کارتان پیشرفت نموده و رشد چشمگیری خواهید داشت.

آنلی بیتون نیز در خصوص دیدن درخت گردو در خواب معتقد است:

این موضوع به معنای مدت زمانی است که در این دنیا زندگی کرده و عمر می کنید. در واقع اگر درخت گردو با میوه های فراوان و سالخورده دیدید، بدانید که شما عمری صد و بیست ساله در نهایت اقتدار و سلامتی خواهید داشت.

گردو روی درخت

زمانی که در خواب گردو را در حالتی که هنوز بر روی درخت بوده و چیده نشده مشاهده کنید، تعبیر آن بیانگر مساعدت مالی و حمایتی است که نسبت به یکی از همسایگان تان روا داشته و در نتیجه آن دعای خیر و مدد الهی در امورات تان دخیل گشته و شما را به سر منزل مقصود می رساند.

گردو دادن به دیگران

خوابی که در آن ببینید در حال توزیع رایگان مغزگردو به اشخاص و افرادی هستید که در زمره بستگان، دوستان و یا خانواده شما هستند، به این معناست که نتیجه دسترنج و ماحصل تلاشتان را در اختیار دیگران قرار میدهید. در عین حال چنانچه ببینید گردو به همراه پوست چوبی را در میان دوستان تان به اشتراک می گذارید، تعبیر به آن است که لازم است در معاملات و مسائل کاری و همچنین امورات زندگی و خانوادگی همکاری و هماهنگی بیشتری با اطرافیان تان داشته و نسبت به بهینه سازی روابط اجتماعی تان اقدام کنید.

زمانی که در خواب نظاره کنید به افرادی که هیچ شناختی از آنها نداشته اید، گردو می دهید و یا در حال آماده سازی و ارسال آن برای اشخاص نامعلومی هستید، به معنی اعتبار و وجاهتی است که در میان گروهی از دوستان و یا اقوام پیدا میکنید. این منزلت حتی می‌تواند در حیطه کاری و یا امور دیگر نیز شامل شود.

گردو گرفتن از دیگران

اگر در رویا ببینید که از شخصی از دوستان و یا بستگان گردو دریافت نمودید، چنین تعبیری دارد که احتمالاً به دلایلی مجبور می شوید تا روابط تان را با آن شخص محدود نموده و یا به آن خاتمه دهید. ولی در صورتی که شاهد گرفتن گردو از یک شخص ناآشنا باشید، بدانید که احتمالاً در شغلی که به آن اشتغال دارید، عذرتان را خواهند خواست.

آشپزی با گردو

زمانی که در خواب ببینید در حال طبخ غذایی بودید که از جمله مواد اولیه و اصلی آن گردو بود، به منزله هشداری است که توجه شما را به ایده ها و افکار مالی و اقتصادی تان جلب نموده که بیش از پیش نسبت به پردازش و عملی نمودن آنها بها دهید.

رویای آشپزی کردن به وسیله گردو، نشان دهنده معاملات تجاری سودآور و موفقیتی است که از به کارگیری ایده ها و پروژه های مدون و جامعی حاصل شده اند.

چنانچه در خواب ببینید غذایی به وسیله گردو فراهم کرده‌اید که مورد استقلال و علاقه اطرافیان قرار گرفته است، چنین مفهومی دارد برنامه ها و پروژه هایی که مدتها در خصوص آن تحقیق و تفحص نموده اید، با رویکرد همه جانبه ای از سوی اشخاص بسیاری در حیطه کاری مواجه می شود.

همچنین در صورتی که ببینید غذایی که با گردو مهیا نموده اید، دیگران رغبت چندانی به آن نداشته و آن را میل نمی کنند، متاسفانه بیانگر ناکامی و شکست در برنامه ها و پروژه های است که مدتها برای آن تلاش کرده اید.

گردو درون غذا

هنگامی که گردو را به انواع مختلف در ترکیبی از سالاد، غذا و یا حتی لقمه ای نان و پنیر مشاهده کنید، بیانگر نیاز درونی شماست که حتمی و لازم است از مشاوره و هم فکری با روانشناس در اموراتتان بهره مند شوید.

گردو با پوست سبز

گرچه ظاهراً پوسته اول گردو که سبز رنگ بوده و عطر و بوی خاصی دارد، ولی تعبیر هایی که از مشاهده آن در خواب، بیان می شود بسیار دور از انتظار است. به تعبیر یوسف نبی دیدن گردو با پوسته سبز نشان از مال نامشروع و حرام دارد.

زمانی که در خواب ببینید گردو با پوسته سبز در دست داشته و یا در حال شکستن آن هستید، به مفهوم عمل و رفتاری است که در آن با برنامه ریزی و هدفمند پول یا مالی را از راه نامشروع صاحب می شوید. لازم به ذکر است این تعبیر برگرفته از اثری است که لمس پوسته سبز رنگ گردو بر روی دست گذاشته و رنگی سیاه و تیره از خود بر جای می گذارد که از آن به ناپاکی و کراهت رفتار ناپسند و مال حرام تعمیم داده می شود.

هنگامی که در خواب نظاره کنید گردو های سبز را به طور کامل از خود جدا نموده و دور بریزید، به معنای پیروزی ذات الهی و پاک شما بر نفس اماره تان داشته و موجب گشته تا از انجام این معصیت خودداری کنید.

همچنین در صورتی که ببینید گردو را از میان پوسته سبز آن بیرون کشیده و آن پوسته راه در میان زباله ها رها نموده و گردو را در میان دیگران و اطرافیان توزیع کردید، به این معناست که با پاکسازی و پرداخت مبالغی به عنوان رد مظالم، نسبت به جبران معصیت خود اقدام می کنید.

مفسرین اسلامی بر این باورند که مشاهده گردو سبز، به منزله هشداری است که خواب بیننده را به رعایت پرهیزکاری و زهد دعوت نموده تا بدین طریق بر وسوسه شیاطین غلبه نموده و در دام آن نیفتد.

مشاهده گردو با پوست سبز در خواب، به منزله سود و منفعت جستن از مال نامشروعی است که با تمسک به زور و مکر و حیله، آن را تصرف نموده و به انحای مختلف آن را مورد بهره برداری قرار می دهد.

پوست گردو شکسته

چنانچه در خواب گردو را با پوسته شکسته ببینید، به منزله تفریحات و سرگرمی هایی است که تا به حال به آن مبادرت نداشته و در آینده نزدیک کامیابی و خط را از آن می برید. همچنین ممکن است شرایطی فراهم گشته تا به راحتی و به سهولت تحصیل در مرحله‌ای از علوم و دانش را طی کرده و به درجه بالاتر صعود کنید.

سوزاندن پوسته‌ گردو

زمانی که در رویا شاهد سوزاندن پوسته گردو توسط خودتان باشید، به مفهوم برنامه ریزی شما جهت خرید و پرداخت اقساطی است که برای لوازم منزل متقبل می شوید. بدین ترتیب کاملا منظم و سر وقت آن را به اتمام رسانده و پس از آن با خریدن اسبابی جدید، پرداخت اقساط تازه نیز آغاز می شود.

گردو آسیاب شده

اگر گردو با به شکل آسیاب شده در خواب ببینی به مفهوم رسیدن به شرایطی است که به واسطه آن همه وام ها و قروض شما تسویه شده و پاک می شود.

گردوی بزرگ و درشت

هنگامی که در رویا گردویی با اندازه‌هایی بیش از حد معمول ببینید، به طوری که توجهات ویژه ای به آن معطوف می گردد، اشاره به منابع مالی، سعی و کوشش و یا تخصص و علومی است که شما برای دستیابی به مقصودتان صرف می کنید.

یک سبد پر از گردو

هنگامی که در خواب سبد یا ظرفی مملو از گردو های بسیار ببینید، تعبیر آن به منزله افزودن، باروری و یا پدیدآوری بوده است. همچنین این امکان وجود دارد که با استفاده از راهی مقرون به صرفه، سود و منفعت بیشتری داشته و یا در شاخه خاصی از علوم بتوانید به نوآوری برسید.

گردو در خواب دختر مجرد

مشاهده گردو در رویای دختر مجرد برگرفته از حس مادری و نوازشگری او می باشد. ممکن است در شرف تشکیل زندگی مشترک و ازدواج بوده و یا رویای داشتن فرزند و نحوه رسیدگی به آنها را در سر می‌پروراند.

گردو در خواب خانم باردار

خواب گردو برای خانم باردار، خیر و خوش می باشد‌. زمانی که یک خانم باردار در خواب مشاهده کند در حال چیدن گردو از درخت بود، نشان از آن دارد که به راحتی بار خود را بر زمین نهاده و نوزادش صحیح و سالم پا به عرصه هستی می گذارد. پا قدم این طفل درهای رونق و رحمت را بر اهل خانواده و منزل می گشاید.

زمانی که خانمی باردار در رویا مشاهده کند که در حال خریدن گردو بوده و یا تعداد بسیاری گردو در اختیار دارد، چنین تعبیری دارد که نعمات و خوشی های زندگی و احوالش به حداکثر خود رسیده و کامیابی او به نهایت اعلا می رسد.

همچنین اگر خانم باردار در خواب خود را نظاره کند که در حال میل کردن گردو بود، بداند به مرحمت خدای بزرگ فرزندی که در وجودش می پرورد دختری سالم و صالح می باشد. و اگر ببیند که گردو می شکست، یعنی به شکرانه نعمت خدای بزرگ، فرزند پسری به دنیا می آورد.

گردو در خواب شخص بیمار

چنانچه شخص بیمار و ناتوان در خواب، گردو ببیند، احتمالاً تعبیر آن به معنای بستری شدن او در مرکز درمانی و شروع مراحل درمان دارد.

.chavosh-ads-block { margin-bottom: 10px; display: inline-block; width: 100%; } .chavosh-ads-content { border: 1px solid #3584e4; border-right: 3px solid #3584e4; background-color: white; display: block; border-radius: 10px; padding: 20px 20px 20px 20px; position: relative; } .chavosh-ads-image-holder { max-height: 250px; max-width: 250px; padding-left: 0; padding-right: 25px; position: relative; min-height: 1px; } @media (max-width: 771px) { .chavosh-ads-image-holder { padding-left: 25px; } .chavosh-ads-content { padding: 3px 20px 10px 20px; } } .chavosh-ads-image-holder a { display: inline-block; position: relative; } .chavosh-ads-image-holder img { max-width: 100%; height: auto; margin: 0; border-radius: 10px; vertical-align: middle; border: 0; } .chavosh-ads-detail { flex: 3; padding-left: 25px; padding-right: 25px; position: relative; min-height: 1px; direction: rtl; } .chavosh-ads-detail a { text-decoration: none; } .chavosh-ads-detail-title { text-align: right; margin: 0 0 7px; font-size: 17px; font-weight: 700; text-transform: none; color: #2d2d2d; } @media (max-width: 771px) { .chavosh-ads-detail-title { text-align: center; } } .chavosh-ads-detail-des { padding-left: 0; margin-top: 6px; } .chavosh-ads-detail-des p { padding: auto 0; line-height: 2rem; text-align: justify; margin: 0 0 10px; margin-bottom: 17px; font-size: 1rem; } .chavosh-ads-detail-title a { color: #3584e4; text-decoration: none; } .chavosh-ads-detail-title a:hover { text-decoration: underline; } .chavosh-ads-row { display: flex; direction: rtl; margin-left: -25px; margin-right: -25px; } @media (max-width: 771px) { .chavosh-ads-row { gap: 1rem; flex-direction: column; } } .chavosh-ads-detail-button { text-align: left; } @media (max-width: 771px) { .chavosh-ads-detail-button { text-align: center; } } .chavosh-ads-detail-button a { font-size: 18px; color: #fff; background-color: #3584e4; border-bottom: 3px solid #2a0632; display: inline-block; padding: 3px 25px; margin-top: 0; border-radius: 4px; text-decoration: none; -webkit-transition: all 0.07s ease; -moz-transition: all 0.07s ease; -o-transition: all 0.07s ease; transition: all 0.07s ease; } @media only screen and (max-width: 770px) { .chavosh-ads-detail { width: unset; } .chavosh-ads-image-holder { max-width: unset; max-height: unset; width: unset; } }

برای کسب درآمد؛ کافیه یکسری قواعدی که ثروتمندان بلد هستن رو تو هم یاد بگیری. اینکه چطوری پول دربیاری و ثروتمند بشی تو جلسه‌ی آموزشی بهت یاد داده شده. بعد ازدیدن این جلسه، زندگیت عوض میشه.

در صورت تمایل این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
🌰 تعبیر خواب گردو از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 🌰 تعبیر خواب گردو از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 🌰 تعبیر خواب گردو از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 🌰 تعبیر خواب گردو از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف
تلگرام واتس آپ فیس بوک پیامک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعبیرخواب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ جزئیاتی از سرقت صندوق امانات بانک ملی