💡 تعبیر خواب چراغ و لامپ از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف


💡 تعبیر خواب چراغ و لامپ از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

تعبیر خواب چراغ و لامپ 💡 تعبیر دیدن چراغ و لامپ در خواب و رویا خیر بوده و به برآورده شدن حاجات تعبیر می شود. بسیاری از معبرین معتقدند مشاهده چراغ در خواب و رویا، به معنای آرامش، پیروزی در برنامه ها و مد نظر داشتن رضای خدا در حین انجام کار...

تعبیر خواب چراغ و لامپ 💡

تعبیر دیدن چراغ و لامپ در خواب و رویا خیر بوده و به برآورده شدن حاجات تعبیر می شود. بسیاری از معبرین معتقدند مشاهده چراغ در خواب و رویا، به معنای آرامش، پیروزی در برنامه ها و مد نظر داشتن رضای خدا در حین انجام کار می باشد.

عده‌ای از معبربن دیدن چراغ در رویا را به معانی زیر استنباط می کند:

  • به منزله نشاط و خوشحالی و استعلام در زندگی است.
  • لامپ روشن سمبلی است که خبر از پیوند ازدواج در آینده نزدیک دارد.

در اغلب موارد دیدن لامپ ها به منزله برنامه صحیح و مسیر درستی است که رویا بین در زندگی دنبال می کند. به ویژه زمانی که نور بسیار تابناک بوده و محیط پیرامون خود را روشنایی بخشد.

حال برای مشاده تعبیر خواب تکمیلی خود با تاروت رنگی همراه شوید.

در زیر می توانید با انتخاب معبر و یا موضوع آن، تعبیر خواب آن را مشاهده کنید:

تعابیر بر اساس معبر

منوچهر مطیعی تهرانی

ابراهیم کرمانی

جابر مغربی

امام جعفر صادق (ع)

یوسف نبی

دانیال نبی

محمد ابن سیرین

اسماعیل ابن اشعث

آنلی بیتون

عبدالغنی بن اسماعیل نابلسی

کتاب سرزمین رویاها

تعابیر بر اساس موضوع

نور زیاد چراغ

نور کم چراغ

خاموش کردن چراغ

روشن کردن چراغ

روشن نشدن چراغ

سوختن چراغ

چراغ سوخته

چراغ روشن در میان دستان

خرید چراغ

چراغ بزرگ

آویزان شدن چراغ

چراغ آذین شدن شهر

چراغ خیابان

چراغ راهنمایی

چراغ مانند خورشید

محاصره توسط چراغ

لامپ

لامپ رشته ای

لامپ صنعتی

لامپ قرمز

لامپ نارنجی

لامپ سبز

لامپ با رنگ های مختلف

تعویض لامپ

چراغ در خواب دختر مجرد

چراغ در خواب خانم متاهل

چراغ برای زن باردار

چراغ در خواب پسر مجرد

چراغ در خواب مرد متاهل

💡 تعبیر خواب چراغ و لامپ از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

تعبیر خواب چراغ و لامپ بر‌ اساس نظر معبر 👴

از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

تعبیر مشاهده لامپ در خواب و رویا دارای معانی مساعد و متفاوتی است. چنانچه در خواب مشاهده کنید در حال بستن لامپ به سرپیچ بوده تا به این وسیله باعث روشنایی محیط شوید، معنای خوبی دارد. چرا که در این رویا شما اقدام به کاری می کنید که نفع و خیر آن علاوه بر خودتان، شامل دیگران نیز می شود.

در زمان روشن بودن لامپ همه اشخاصی که به انحای مختلف در آن محیط حضور داشته و یا حتی در حال عبور از آن باشند، به طور معمول از نور آن مستفیض شده و تبعیضی وجود ندارد. از این جهت دیدن لامپ در خواب و رویا، به منزله کاری است که منفعتی فراگیر داشته و نیک می باشد.

اگر در خواب ببینید چراغی روشن در منزل داشته و یا اینکه خودتان آن را روشن می کنید، معنای خوبی دارد.

زمانی که دختر جوانی چراغ خاصی را روشن و افروخته در خواب مشاهده کند، به منزله دریافت پیشنهاد ازدواجی از جانب پسر شایسته و مطلوبی است.

چنانچه در خواب ببینید در حالی که چراغ روشنی در دستان تان است، قدم می زنید، به این معناست که به زودی عازم سفری می شوید که سود و منفعت بسیاری برای شما داشته و یا کاری را به شما محول می کنند که سرافرازی و دولتمندی را عایدتان می کند. اگر شما در حال تجارت و بازرگانی هستید، بدانید که معامله سودآوری انجام می دهید.

هنگامی که در خواب ببینید مشغول بستن لامپ به سرپیچ و جایگاهی بوده و یا نفت و روغن به چراغ نفتی می ریزید، خیر بوده و از آنجا که راهکار و چاره اندیشی برای اموری است، لذا چنین تعبیری دارد که به زودی دولت، آسایش خاطر و امکانات بسیار برایتان میسر می شود.

از نظر ابراهیم کرمانی

تعبیر دیدن چراغ در خواب به منزله کسی است که در خانه کار و خدمت می کند. عده ای از معبرین آن را به خانم خانه تشبیه می کنند. کسی که در خواب مشاهده کند چراغی افروخته و تمیز در منزلش نورافشانی می کند، بداند که خانم منزلش زنی است که مصلحت اندیش بوده و بسیار خوش سیرت می باشد.

اگر متوجه شود چراغ در محیطی تاریک و ظلمانی روشن بود، نشان دهنده هم و غم و پریشانی خانم خانه و یا خدمتگزار است. زمانی که در خواب دید چراغ در حال خاموش شدن بود، تعبیر به از دنیا رفتن خانم خانه می شود.

در صورتی که چنین خوابی توسط پادشاه یا حاکم سرزمینی مشاهده شود، تعبیر به مساوات و عدالتی است که در جامعه و میان مردم برقرار نموده و به واسطه آن مردم در رفاه و آرامش می‌رسند. زمانی که شخص حکیم و فرهیخته ای این خواب را ببیند، به معنای بهره مندی و منفعت مردم از علوم، حکمت و خرد او می باشد.

اگر شخص تاجر و رویایی این چنین ببیند، یعنی به واسطه مال و دارایی اش به یاری مردم پرداخته و از اموالش را راه خدا بذل و بخشش می کند. دیدن این خواب برای انسان مستمند و نیازمند، نشان دهنده انجام فعالیت و اموراتی است که به سبب آن خیر و نفعی به مردم رسانده و یا خدمتی برای آنها انجام میدهد.

چنانچه در رویا شاهد سوختن چراغ بوده ولی در کمال تعجب نوری از آن منعکس نمی شد، به منزله اندوه و پریشانی است که بانوی منزل و یا خادم به آن دچار شده است.

اگر در خواب چراغ را درحال فروغ و خاموش شدن ببینید بیانگر پایان عمر خدمت گذار میباشد.

زمانی که در رویا چراغ را از جنس سفالین ببینید، یعنی مذهب و دین شخص خادم مسلمانی بوده و او فرد خداشناس و راستگویی است ولی اگر چراغ به جنس آهنی بود، یعنی آیین و طریقت خدمتگزار زرتشتی می باشد.

هنگامی که در خواب شاهد افتادن چراغ از میان دستانتان بودید که در اثر آن دچار شکستگی شد، به منزله رحلت خادم می باشد.

خوابی که در آن ببینید چراغی زیبا پاکیزه در منزل تان روشن بوده و نور می دهد، اشاره به خانم خانه و یا خادم دارد که دارای شخصیتی صالح و با تقوا است.

از نظر جابر مغربی

در صورتی که در خواب ببینید به وسیله فندک و یا آتش زنه در حال روشن کردن چراغ هستید، تعبیر به این معناست که چنانچه متاهل هستید، خداوند به شما فرزندی عطا می‌کند. اگر مجرد بوده و هنوز ازدواج نکرده اید، به زودی پیوند ازدواج مبارکی با شخصی شایسته برقرار می نمایید. اگر کسی از عزیزانتان از شما فاصله گرفته و یا در سفر به سر می برد به زودی به جانب شما بازمی گردد.

هنگامی که در خواب مشاهده کنید در حال روشن کردن چراغ مسجد هستید، یعنی در برنامه‌ها و امورات تان گشایشی حاصل می شود.

زمانی که در شهر شاهد وجود چراغ های متعدد و فراوانی باشید، تعبیر به آن است که به علت وجود حاکم عادل و دادگر، مردم آن سرزمین و دیار از رفاه و آسایش بسیاری برخوردار بوده و رضایت و خوشنود هستند.

اگر در خواب شاهد فرود آمدن فرشتگانی از میان آسمان بودید که در دستانشان چراغ و شمشیر بود، بدانید که به زودی خداوند فرزندانی خردمند و فاضل می شوید.

از نظر امام جعفر صادق (ع)

به بیان امام جعفر صادق (ع) دیدن چراغ در خواب بر چهارده تعبیر می باشد.

اول: به معنای وجود شاه و سلطان است.

دوم: اشاره به شخصیت حاکم و دادرس دارد.

سوم: به منزله عطای فرزند می باشد.

چهارم: جشن و مراسم پیوند ازدواج

پنجم: بیانگر فرمانروایی و سرپرستی سرزمین و یا گروهی از مردم است.

ششم: تعبیر به منزل و کاشانه ای برای زندگی دارد.

هفتم: اشاره به پیشوا و ریش سفید در میان جامعه است.

هشتم: به معنای برقراری سرور و شادمانی می باشد.

نهم: مفهومی در زمره تحصیل علم و افزایش دانش دارد.

دهم: به منزله برخورداری از مال و مکنت و دولت بسیار است.

یازدهم: بهره مندی از لذایذ و رفاه و آسایش در زندگی

دوازدهم: تعبیر به وجود خانمی است که مسئولیت خدمت و اجرای امورات تان را بر عهده دارد.

سیزدهم: به معنای کسب سود و منفعت بسیار از موضوعی است.

چهاردهم: پایداری و دوام هر آنچه در زندگی مشاهده می‌کند.

زمانی که در خواب چراغی به شکل آویزان از جایی مشاهده کنید، چنین تعابیری برای آن بیان شده است:

اول: برقراری پیوند ازدواج

دوم: کامروایی در اجرای تکالیف و احکام الهی و انجام عبادات

سوم: برخورداری از ارجمندی، حرمت و توفیق دستیابی به اهداف

چهارم: رسیدن به فرج و پیش رفتن امور بر طبق میل و خواسته

مشاهده چراغی که در حال نور افشانی بود، چنین مفهومی دارد:

– به منزله آیین و مذهب الهی برای هدایت بشریت

– کسب دانش و کمالات در علوم مختلف

– اشاره به مسیر الهی در زندگی که بدور از خطا، لغزش و اشتباهات باشد.

– برخورداری از باور، یقین قلبی و همچنین ایمان راسخ به خداوند بلند مرتبه

از نظر یوسف نبی

تعبیر مشاهده شمع سوزان و یا چراغ روشن در خواب به معنای فرزندآوری می باشد.

از نظر دانیال نبی

اگر در خواب ببینید که به جانب تنور، آتشدان و یا چراغی کرنش و سجده می کنید، تعبیر به اطاعت و توجهی است که نسبت به خانم ها انجام می دهید.

از نظر محمد ابن سیرین

به گفته محمد ابن سیرین زمانیکه در خواب چراغ روشن در حالت آویزان و معلق مشاهده کنید، تعبیر به منزله موفقیت در اجرای تعالیم الهی می باشد‌.

دیدن چراغ و فیتیله ی درون آن اشاره به ارتباط رئیس و مراجعه کننده دارد.

پایه چراغ در رویا بیانگر خدمه خانه می باشد‌. ولی از نظر جابر مغربی چنین خوابی دلالت بر وجود مردی است که بزرگ و مسوول زندگی است.

اگر در خواب ببینید که شخصی نگهدارنده چراغ به شما هدیه داد یا اینکه خودتان داشتید، به این معناست که خادم شما دارای خصوصیاتی همچون دلسوز، با محبت و پرنشاط است.

زمانی که در رویا پایه و نگهدارنده چراغ تان را از جنس چوب ببینید، بدانید که خانم که خدمه شماست بسیار بد سرشت و حقیر بوده و به هیچ وجه قابل اعتماد نیست.

چنانچه ببینید پایه چراغ زنگ زده بود، تعبیر به غرور بی جای خدمت کارتان داشته که بسیار سست عنصر بوده و اعتقادات مذهبی ضعیفی دارد.

هنگامی که در خواب چراغی بسیار نورافشان مشاهده کنید، به منزله دین و مذهبی است که راهگشای زندگیتان میشود. در صورتی که نور و روشنایی همه وجودش را در بر گرفت یا اینکه شخص دیگری چنین چراغی به او داد، بیانگر کسی است که در راه تحصیل دانش و معنویات قدم می گذارد. دیدن محیطی تاریک و ظلمانی در رویا، اشاره به نداشتن دین و ایمان می شود.

اگر در خواب چراغی را در حالی که از آسمان آویخته و معلق بود ببینید، تعبیر به بعد ماورایی و فطرت الهی انسان بوده که در وجود او به ودیعه گذاشته شده است‌.

چنانچه این چراغ با نوری سبز رنگ پرتو افشانی می کرد، به منزله فرشتگانی است که همواره در کنار انسان ها بوده و در حال مراقبت و هدایت او هستند‌.

در برخی اوقات دیدن چراغ در شکل و شمایل مختلف بیانگر موانع و مسائلی است که خواب بیننده در واقعیت با آن مواجه می شود به طور مثال زمانی که لامپ بسوزد به منزله چالش ها و مشکلاتی است که در زندگی خواب بیننده از نظر فکری و برقراری ارتباط برای ازدواج ایجاد می شود.

خوابی که در آن چراغ دیده شود، تاکیدی بر صحت و مناسب بودن مسیری است که در زندگی در آن گام نهاده و به پیش می‌رود.

زمانی که در خواب لامپ هایی بسیار تابناک با رنگ های چشمگیر مشاهده کنید، تعبیر به زندگی پر نشاط و مثبت و پر انرژی است که در آن به سر برده و همواره منفعت و خیر بسیاری عایدتان میشود.

از نظر اسماعیل ابن اشعث

اگر در خواب ببیند تعداد بسیاری چراغ در دستانش بود، نشان دهنده فرزندی است که با طالع و اقبال بلند برای او به دنیا می آید.

دیدن چنین خوابی برای کسی که بسیار بد کردار بوده و رفتار زشتی دارد، بیانگر توبه و بازگشت او به درگاه خدای متعال است. چنانچه در زمره مشرکین قرار داشت، به خدای احد و واحد رهنمون یافته و چنانچه رویابین شخص مسلمانی بود، توفیق طاعت و تقرب به درگاه خدای بزرگ را می یابد.

اسماعیل ابن اشعث معتقد است زمانی که در خواب ببینید چراغی خاموش شد، به این معناست که فرزند دچار آسیب شده و همچنین ممکن است تعبیر به از بین رفتن حرمت و منزلتی باشد که نزد دیگران داشته و از جهات مختلف در مضیقه قرار میگیرید.

از نظر آنلی بیتون

اگر در خواب لوستری مشاهده کنید به منزله دسترسی و مستفیض شدن از امکانات متعددی بوده که به یکباره برایتان مهیا شده و از لذایذ بسیاری بهره مند می شوید.

زمانی که در رویا لوستری شکسته ببینید، اشاره به داد و ستدی است که در آن دچار ضرر و آسیب شده و شرایط اقتصادی شما دچار نابسامانی میشود.

هنگامی که لوستری را با چراغ های خاموش مشاهده کنید، اشاره به روزگار و احوال خوشی است که ممکن است با ابتلا به بیماری و یا پریشانی دچار خلل و آسیب شود.

خوابی که در آن ببینید در محیطی تاریک و ظلمانی چراغی افروخته مقدم بر شما در جلویتان پیش می رفت، بشارتی است که به یکباره به دولت و ثروت کلانی می‌رسید.

در صورتی که چراغ به ناگاه از دید شما محو شد، علامتی است که در مسیر دستیابی به آرزوها و اهداف تان مشکلات و موانعی بروز می کند.

زمانی که در خواب متوجه شوید چراغ فروزانی را با خود به جایی می برید، نشان دهنده رفتار دوستانه و صمیمی شما با اطرافیان بوده که در نتیجه آن عده بسیاری هواخواه شما می شوند.

چنانچه چراغ رو به خاموشی رود، به این معناست که در مسیر دستیابی به اهدافتان مشکلات بسیاری بروز می کند.

اگر در خواب متوجه شوید به ناگاه پایتان به چراغ برخورد کرده و باعث شکستن آن شد، تعبیر به آن است که در تلاشی که برای حمایت و یاری دیگران انجام داده اید، دچار ناکامی می شوید.

خوابی که در آن در حال پاک کردن و زدودن آلودگی از چراغ باشید، نشان دهنده رفاه و امکانات بسیاری است که برایتان مهیا می شود.

اگر در خواب چراغ تان را گم کنید، به منزله چالش‌ها و مسائلی است که در شغل و تخصص تان با آن روبرو شده و یا در درون منزل و با اعضای خانواده دچار اختلاف و ناراحتی می شوید.

خرید فانوس در رویا بیانگر اقدام به داد و ستد هایی است که سود کلانی با خود به همراه دارد.

از نظر عبدالغنی بن اسماعیل نابلسی

نابلسی تعبیر دیدن چراغ روشن در خواب و رویا را نشان دهنده مسائل نگران کننده و اندوهی میداند که در زندگی ایجاد شده و گاها به منزله خاتمه دوران زندگی او است.

از نظر کتاب سرزمین رویاها

تعبیر دیدن چراغ روشن در خواب، به منزله مبلغی پول است که به دستتان میرسد.

در صورتی که چراغ دارای نور ناچیز و کم سویی بود، اشاره به ابتلا به مرض و یا مواجهه با مسائل و مشکلات دارد.

اگر چراغ را بسیار فروزان و تابناک مشاهده کردید، به معنی صحت و سلامت جسمی شما می باشد.

هنگامی که ببینید نور چراغ در حال خاموش شدن بود، هشداری است که از بروز چالش هایی در روابط احساسی و رمانتیک شما سخن می گوید.

اگر نور چراغ را در فاصله بسیار دوری ببینید، خبر از بازگشت غایبی دارد که به سفر رفته بود.

زمانی که خودتان را در حال روشن کردن چراغ ببینید، به منزله نیکبختی و دستیابی به آرزوها است.

چنانچه خودتان چراغی را خاموش کنید، بیانگر اخبار ناخوشایندی است که از جانب دوستتان مطلع شده و یا اینکه بدعهدی و بی وفایی است که کیس عاطفیتان نسبت به شما انجام میدهد.

اگر شخص دیگری اقدام به روشن کردن چراغ نمود، به منزله شفای کامل شخص بیمار است ولی اگر چراغ توسط دیگران خاموش شد، تعبیر به ابتلا به مرض و بیماری دارد‌.

هنگامی که از فاصله دور نور چراغی را بر روی کشتی ببینید، به منزله سفری است که به همراه یکی از دوستانتان به آن عازم میشوید.

چنانچه در رویای مذکور، کشتی در ساحل بندر لنگر انداخته بود، تعبیر به دیدار و ملاقاتی است که با شخص ذی نفوذی خواهید داشت.

اگر در خواب اقدام به روشن کردن چراغ اتاق تان نمایید، به معنای مواجهه با یک رویداد نا مطلوب می باشد.

تعبیر خواب چراغ و لامپ بر‌ اساس موضوع آن 📋

نور زیاد چراغ

اگر در خواب نور چراغ را بسیار فروزان و درخشنده ببینید، تعبیر به ارتقاء و پیشرفت در سطوح علمی و ابعاد مختلف زندگی دارد.

نور تابناک و فروزانی که از چراغ مشاهده می‌شود، اشاره به صحت و سلامتی کامل خواب بیننده و یا وفور نعمت و رونقی است که در زندگی‌اش جریان دارد.

اگر در خواب چراغ و یا فانوسی که نور بسیار درخشانی از خود منعکس می کند ببینید، به معنای برخورداری از ذکاوت بالا، سرشت و منش عالی، ذهن قوی و بینش زیبایی برای شماست. و نشان دهنده هویت و شخصیت والای خواب بیننده بوده که او را به طور برجسته در میان دیگران نمودار می کند.

در عین حال دیدن فانوس و شمع روشنی که نور تابناکی از آن منعکس می شود، به منزله نیکی، سرافرازی و شادکامی است. ولی اگر نور کم سوی داشتند، دلالت بر مسائل و موانعی است که زندگی را مشکل می کند.

نور کم چراغ

اگر در خواب چراغ دارای نور کم سویی بود، تعبیر اختلاف عمیق در رابطه زناشویی و یا برهم خوردن ارتباط نامزدی می باشد.

اگر در خواب متوجه شود از لامپی نور کم سو و کوچکی ساطع می شود، به این معناست که افکار خواب بیننده بسیار مغشوش و درهم بوده، به طوری که هیچ وقت و انگیزه ای برای پیشرفت و آرزوی برای تحققش مد نظر ندارد.

نور ضعیفی که از لامپ برق در خواب ساطع می شود، نشان دهنده نقصی در تفکر بیننده خواب است و اینکه او هیچ آرزو و آرزویی ندارد که به دنبال رسیدن به آن باشد.

زمانی که در خواب نور را بسیار کم سو ببینید، به مفهوم منش پایین، افکار محدود و انتخاب‌ و اقدامات نابخردانه ای است که خواب بیننده به آن مبادرت می کند.

خاموش کردن چراغ

چنانچه چراغ های منزل را خاموش کرد، یعنی با انجام رفتاری موجب دلخوری اعضای خانواده اش می شود.

زمانی که در خواب یکی از زن و شوهر چراغ منزل را خاموش کنند، تعبیر به ایجاد فاصله عمیقی است که میان آن دو ایجاد میشود.

اقدام به خاموش کردن چراغ در خواب، به این معناست که خواب بیننده انگیزه و اشتیاق خود را نسبت به موضوعات و یا کسانی که زمانی در زمره آرزوهای او قرار داشته اند، از دست داده است.

احتمال دارد اشاره به رابطه خاص باشد که رویابین با یکی از عزیزان و نزدیکان خود داشته و به شکست منتهی شده است. گاها می توان آن را دلیل بر فاصله‌ای دانست که به هر دلیلی با یکی از عزیزان ایجاد شده و یا حتی به منزله از دست دادن عزیزی قلمداد شود.
در برخی از مواقع ممکن است بیانگر پایان عمر یکی از فرزندان خواب بیننده باشد.

از معانی دیگر این خواب به معنای قدم گذاشتن در سفری طولانی و یا رفتنی است که برگشتی با خود ندارد. همچنین شکستن و یا خاموش کردن لامپ در رویا، تعبیر به اندوه و پریشانی دارد که در زندگی با آن مواجه می شود.

روشن کردن چراغ

تعبیر روشن کردن چراغ در خواب برای هر بیننده ای، نشان دهنده فرزندان فهیم و صالحی است که خدا به او می دهد.

اگر کسی در خواب مشاهده کند اقدام به روشن کردن چراغ و لامپی در منزلش نمود، به معنای انجام کار یا برنامه ای است که بر اثر آن منفعت و سود چشمگیری نصیب خود و همه اعضای خانواده اش میشود.

به عقیده بسیاری از معبرین مشاهده روشن کردن چراغ در خواب، دلالت بر وضعیت روحی خواب بیننده دارد.

خواب روشن کردن چراغ، اسباب خیر، نعمت و دولتی است که برای هر رویابینی از زن و مرد شامل می شود.

خوابی که در آن در ظلمات شب اقدام به روشن کردن چراغ نمایند، تعبیر به اجابت و تحقق ناگهانی خواسته و آرزوها در زندگی دارد.

اگر در خواب چراغی با انوار درخشان و پر نور روشن کنید، چنین مفهومی دارد که خواب بیننده شخصی روشن بین و پر دل و جرات می باشد.

زمانی که در خواب خانومی چراغی را بیافروزد، به این معناست که او کاملاً به قابلیت ها، مهارت و استعداد های خود شناخت و اشراف دارد. در صورتی که نور چراغ بسیار روشن و درخشان بود، اشاره به قرار داشتن در شرایطی است که دل انگیز و پرنشاط بوده و احوال و اوقات دلپذیری بر او حاکم می‌شود.

روشن کردن چراغ برای مرد، به منزله غلبه بر مشکلات و مسائلی است که او را احاطه داشته و همچون سدی در برابر اهداف و خواسته های او قرار داشتند.

کسی که در واقعیت با چالش های متعددی مواجه بوده و در خواب ببیند که چراغ را روشن میکند، همچون بشارتی است که به قرار گرفتن در مسیر صحیح و اتخاذ تصمیم درست برای موفقیت در زندگی خبر میدهد.

از جمله معانی که برای این رویا بیان شده، نشان دهنده توبه و انابه به درگاه خدای متعال و همچنین ترک محرمات و در پیش گرفتن راه درست زندگی برای خواب بیننده است.

اگر خانومی در رویا مشغول روشن کردن چراغی بود، تعبیر به آن است که به زودی آبستن شده و خدای متعال فرزندان سالم و صالحی به او عطا می کند.

زمانی که کسی در خواب با وجود تلاش های بسیاری که برای روشن کردن چراغ انجام داده ولی موفق به آن نشد، اشاره به موقعیت ناخوشایندی است که سرانجام به پایان میرسد.

روشن نشدن چراغ

اگر در خواب چراغی را ببینید که روغن های بسیاری برای روشن کردن آن استفاده نموده، ولی موفق به روشن کردن آن نشدید، معنای مطلوبی نداشته و بیانگر ضعف، اضطراب و ناراحتی و بروز مسایل در زندگی تان است.

سوختن چراغ

عده‌ای از معبرین هم عقیده اند که سوختن چراغ در خواب یک محصل، به مفهوم پیروزی و ظفر در رسیدن به سطوح بالاتر علمی و متعاقب آن موفقیت های عظیمی در زندگی داشته و به تمام خواسته ها و آرمان هایش دست می یابد.

چراغ سوخته

اگر در خواب لامپ سوخته ببینید، تعابیری مختلفی از آن استنباط می‌شود که می توان به این موارد اشاره کرد:

– اگر چراغ سوخته ای در رویا ببینید که حباب شیشه آن شکسته بود، تعبیر به ناکامی در برنامه ها و همچنین یأس و حرمانی است که او را در بر میگیرد.

– خوابی که در آن ببینید لامپ دچار سوختگی می شود، به منزله بحران ها و اتفاقاتی است که با آن مواجه شده و زندگی‌اش دستخوش تغییر می شود.

چراغ روشن در میان دستان

خواب که در آن کسی مشاهده کند، چراغ روشن در میان دستانش قرار دارد که با وجود قرار داشتن در روز روشن، نور چراغ مسیر را کاملاً روشن و واضح کرده است، تعبیر به منزله تقرب خواب بیننده به درگاه الهی بوده که با انجام کارهای نیک و خداپسندانه و اجرای تعالیم الهی شوق وصف ناپذیری در دل دارد.

خرید چراغ

تعبیر مشاهده خواب خرید چراغ به این معناست که رویابین شخصیتی فاضل و خداشناس بوده که در اغلب موارد اقدام به کارهای متعددی برای رضای خدا داشته است.

همچنین معنای دیگر این خواب، اشاره به نوآوری در موضوعات مختلفی است که موجب تمهیداتی در جهت ارتقا و پیشرفت امورات مالی و روابط خانوادگی میشود.

در عین حال این رویا تعبیر به پیمان همکاری میان اشخاصی با افکار روشن و خلاق می باشد.

از جمله مفاهیم خواب مذکور، دلالت بر اتخاذ تدابیر مناسبی است که خواب بیننده را در مسیری قرار می‌دهد که به ثروت و دولت دست یافته و دستاوردهای ارزشمندی برای او حاصل می کند.

چراغ بزرگ

اگر چراغ را در ابعاد بزرگ بینید، بیانگر خوش اخلاقی، پایبندی به اصول دین و تعادل رفتاری خواب بیننده است.

دیدن چراغی با جثه بزرگ، تعبیر به خوش خلقی، پایبندی به اصول دین، نزدیکی به درگاه الهی و همچنین اراده راسخ رویابین می شود.

آویزان شدن چراغ

زمانی که کسی در خواب مشاهده کند بر سر در منزلش چراغی آویزان کرده‌اند، بداند که اگر مجرد بوده به زودی پیوند ازدواج مبارکی خواهد داشت و اگر دارای همسر و زندگی بود، در هر دو جهان خود و خانواده‌اش در سعادت کامل و نیکبختی به سر می برند.

چراغ آذین شدن شهر

هنگامی که در خواب سرتاسر شهر چراغ آذین بسته بودند، تعبیر به منزله رضایت و خشنودی مردم از انصاف و عدلی است که دستگاه حکومتی برقرار نموده و یا اینکه خبر مسرت بخشی به گوش مردم می رسد.

چنانچه لامپ های بسیاری را در خیابان مشاهده کنید، اشاره به معاش کثیر و دارایی حلالی است که خواب بیننده از آن برخوردار می شود.

چراغ خیابان

خوابی که در آن چراغ های خیابان را ببینید، بسیار نیک بوده و تعبیر به معاش حلالی است که در زندگیتان وارد میشود.

چراغ راهنمایی

تعبیر مشاهده چراغ راهنمایی در خواب به مفهوم خوش نامی و شهرت و منزلت خواب بیننده در جامعه است.

چراغ مانند خورشید

اگر در خواب چراغی را ببیند که تلالو انوارش به مانند خورشید تابناک بود، تعبیر به آن است که در امور و برنامه‌ هوایی که هم اکنون پیگیر آن بوده، خداوند حمایت و یاری خود را شامل حال او کرده و موفق می شود. در عین حال اگر خواب بیننده مسلمان بود اقدام به حفظ نمودن آیات قرآن می نماید.

محاصره توسط چراغ

هنگامی که کسی در خواب شاهد محاصره شدن خودش توسط چراغ های متعدد درخشانی باشد، به مفهوم شخصیت نیکوکار و خداشناسی است که او داشته و همواره در انجام کارها رضای خدا را لحاظ می کند. این شخص محبوب خدای بزرگ بوده، چراکه اعمال دین را با اشتیاق و خوشحالی به جا می آورد.

لامپ

تعبیر مشاهده لامپ در هر شکل و شمایلی در خواب نیک بوده و برکت با خود می آورد. شرط لازم آن انعکاس نور به حد کافی و مناسب بوده که قادر به درخشان کردن محیط شود. در عین حال دیدن لامپ سمبلی از سنجیدگی افکار، بصیرت، نوآوری و همچنین خصوصیات مطلوبی است که خواب بیننده از داشتن آن مشعوف میشود.

لامپ رشته ای

هنگامی که لامپ رشته ای مشاهده کنید، به منزله تحقق یکی از اهداف و خواسته های شما و یا دستیابی به یک فرصت تحصیلی ویژه دارد.

لامپ صنعتی

دیدن لامپ های صنعتی در خواب دلالت به توبه و بازگشت به درگاه الهی دارد.

لامپ قرمز

از نظر برخی از مفسرین مشاهده لامپی به رنگ قرمز در رویا، همچون زنگ خطری می دانند که از یک تهدید و یا احتمال بروز آسیب در زندگی خبر میدهد. لذا لازم است مراقبت و هوشیاری خود را دوچندان نماید.

لامپ نارنجی

اینکه در خواب لامپی به رنگ نارنجی ببینید، به منزله مسائل، چالش‌ها و مشکلاتی است که در زندگی با آن مواجه شده و موقعیت تان را دچار تزلزل نموده است.

لامپ سبز

دیدن لامپ سبز رنگ بسیار خوش یمن بوده و نشان دهنده قرار داشتن در حصاری امن در مقابل خطرات و آسیب ها برای خواب بیننده است.

لامپ با رنگ های مختلف

خوابی که در آن لامپ هایی با رنگ های مختلف مشاهده کنید، به مفهوم روزها و ایام پرنشاط و دلپذیری است که به زودی به آن وارد شده و تمام اهداف و خواسته هایش جامعه عمل می پوشد.

تعویض لامپ

هنگامی که کسی در خواب اقدام به تعویض لامپ نماید، تعبیر به منزله اعمال تغییر و تحولات اساسی در ابعاد مختلف زندگی داشته و همچنین شرایط روحی رویابین است.

چراغ در خواب دختر مجرد

تعبیر چراغ روشن در خواب برای زن مجرد، به معنای موفقیت در زندگی، پیشرفت در کار و برتری در تحصیل است.

همانگونه که در همه خوابها تاکید داشته ایم توجه به جزئیاتی همچون شکل و پرتوی که از چراغ منعکس شده و همچنین نوع آن در بیان معانی خواب تاثیر بسزایی دارد.

مشاهده چراغ های روشن در رویا برای خانم مجرد بسیار خوشی آن بوده و به منزله اشراف و تسلط بر همه امور و برنامه‌هایی است که در حول و حوش او قرار دارد.

زمانی که دختر جوانی در خواب مشاهده کند چراغی در حال انفجار بود، تعبیر به مسائل و مشکلاتی است که در زندگی با آن مواجه می شود.

اگر نور چراغ را بسیار روشن و درخشان ببینید، بسیار دلپذیر بوده و بشارتی بر احوالی شادمان و پرنشاط در روزگار رویابین دارد‌.

در صورتی که لامپ در خواب ترکید، تعبیر به آن است که برخی از مراودات اجتماعی خواب بیننده دچار آسیب شده و یا حتی به شکست می رسد.چنانچه این شرایط در منزل او رخ داد، به مفهوم مسائل و شرایط سختی است که به شکل های مختلف با آن دست به گریبان بوده، ولی نهایتاً بر آنها فائق می آید.

مشاهده چراغی درخشان در رویای خانم و یا دختر مجرد، اشاره به دستاوردهای چشمگیر، اعتقاد در حرفه و تخصص و تحصیل علوم و دانش در سطوح عالی دارد.

از نظر آنلی بیتون:

دختری که در خواب مشاهده کند فانوسی که در منزل نامزدش بوده می افروخت، نشان دهنده شخصیت مساعد و لایقی است که همسر آینده او دارد. در صورتی که در رویای فوق، اقدام به خاموش کردن چراغ نماید، بداند که به علت رفتار و کارهای نامناسبی که انجام میدهد فرصت ازدواج خوبی را از خود سلب می کند.

چراغ در خواب خانم متاهل

عموماً تعبیر خواب چراغ برای خانم متاهل، نشان دهنده ارتباطی است که در زندگی مشترک با همسر داشته و میزان دوام و بقای این رابطه را بیان می کند.

اگر نور چراغ در خواب بسیار تابناک و فروزان بود، به منزله داشتن شوهری شایسته، دولتمند و نام آور است.

هنگامی که چراغ را در حال سوختن مشاهده کرد، خبر از بارداری او در آینده‌ای نزدیک داده و صاحب فرزندانی صالح میشود.

خوابی که در آن خانم متاهل ببیند چراغ در دستانش نزدیک به انفجار می باشد، تعبیر به زندگی پایدار و بادوامی است که در زندگی مشترک داشته و حتی احتمالاً مسائل و مشکلات در زندگی خاتمه می یابد.

زمانی که چراغ در رویا منفجر شد، نشان دهنده موزیک فراق و بوفور نعمتی است که از راه شرعی و حلال به زندگی جاری شده و همسرش نان آور آن می باشد.

چنانچه در خواب لامپ سوخته و یا اینکه بسیار کم نور بود، اشاره به چالش ها و مشاجرات بسیاری است که میان او و همسرش ایجاد شده و ارتباطشان را دچار تزلزل نموده است.

مشاهده نوری که بسیار کم سو بوده و یا به قدری کم بود که به چشم نمی آمد، به منزله قصوراتی است خانم که در انجام تکالیف الهی داشته و ارتباطش را با خدای متعال بسیار کمرنگ نموده است.

منفجر شدن لامپ در خواب، تعبیر به بلاتکلیفی، استرس و عدم ثبات در عقیده خانوم نسبت به موضوعی است که با آن مواجه شده است.

زمانی که خانم متاهل در رویا مشاهده کند لامپ دچار سوختگی و شکستگی شد، همچون زنگ خطری است که لزوم توجه، صرف انرژی و زمان بیشتری برای اهل خانواده و همچنین امورات زندگی او را می طلبد.

چراغ برای زن باردار

تعبیر مشاهده چراغ در خواب خانوم باردار و حامله ای با در نظر گرفتن شدت و حدت انواری که از آن منعکس شده، به منزله شرایط روحی ایشان در دوران بارداری است‌.

اگر در خواب لامپ روشن با انوار فروزانی که از آن بیرون می آید ببیند، به مفهوم زندگی پر نشاطی است که به همراه شوهرش از آن لذت می برد.

نوری که در خواب از لامپ رشته ای دیده میشود، تعبیر به خوش سیرتی، مد نظر داشتن رضای خدا در انجام همه امور و الزام به انجام عبادات میشود.

خوابی که در آن خانم آبستن چراغی درخشان مشاهده کند، به این معناست که وضع حملی در نهایت سهولت و ایمنی خواهد داشت که در آن فرزندی سالم و زیبا رو پا به این دنیا می گذارد.

اگر در خواب لامپی شکی و جالب ببینند به منزله احساس ثبات و آسایش خاطر این است که در زندگی بر او حاکم است و مشاهده نور ضعیف، اشاره به روحیه ضعیف شرایط خاصی است که در آن به سر میبرد.

زمانی که لامپ در خواب از هم پاشید، نشان دهنده چالش ها و مسائل بسیاری است که خانوم آبستن با آن مواجه بوده، ولی خوشبختانه با سرافرازی آنها را پشت سر گذاشته و به آرامش می‌رسد.

چراغ در خواب پسر مجرد

چنانچه پسر مجردی در رویا چراغی را حمل کرده و قدم می زند، تعبیر به ازدواج با دوشیزه ای دیندار، خوش خلق و خداشناس بوده که خوشبختی ثمره این پیوند می باشد.

از نظر محمد ابن سیرین:

اگر مرد جوان مجردی در رویا چراغی مشاهده کند، به معنای پیوند ازدواجی است که با دختری خوش صورت و خوش سیرت و بسیار باتقوا برقرار می کند.

چراغ در خواب مرد متاهل

اگر مردی در رویا چراغی را دو فیتیله همزمان روشن کرده بود، به این معناست که همسرش فرزندان دوقلو به دنیا می آورد.

از نظر محمد ابن سیرین:

دیدن لامپ های پرنور و درخشان برای مرد متاهل، به مفهوم نیکبختی و سعادت در زندگی مشترکش بوده و در عین حال دلالت بر رونق و وفور نعمتی است که در زندگی‌اش جاری میشود.

مردی که در خواب مشاهده کند در میان منزل و یا محل کارش چراغی در حالت معلق قرار داشت، بیانگر پیوند ازدواج است که با دختری صالح و نجیب برقرار میکند دستور تیکه این خواب توسط خانمی دیده شود، نشان دهنده انجام عبادات بسیاری است که برای خدا به آن مبادرت می ورزد.

.chavosh-ads-block { margin-bottom: 10px; display: inline-block; width: 100%; } .chavosh-ads-content { border: 1px solid #3584e4; border-right: 3px solid #3584e4; background-color: white; display: block; border-radius: 10px; padding: 20px 20px 20px 20px; position: relative; } .chavosh-ads-image-holder { max-height: 250px; max-width: 250px; padding-left: 0; padding-right: 25px; position: relative; min-height: 1px; } @media (max-width: 771px) { .chavosh-ads-image-holder { padding-left: 25px; } .chavosh-ads-content { padding: 3px 20px 10px 20px; } } .chavosh-ads-image-holder a { display: inline-block; position: relative; } .chavosh-ads-image-holder img { max-width: 100%; height: auto; margin: 0; border-radius: 10px; vertical-align: middle; border: 0; } .chavosh-ads-detail { flex: 3; padding-left: 25px; padding-right: 25px; position: relative; min-height: 1px; direction: rtl; } .chavosh-ads-detail a { text-decoration: none; } .chavosh-ads-detail-title { text-align: right; margin: 0 0 7px; font-size: 17px; font-weight: 700; text-transform: none; color: #2d2d2d; } @media (max-width: 771px) { .chavosh-ads-detail-title { text-align: center; } } .chavosh-ads-detail-des { padding-left: 0; margin-top: 6px; } .chavosh-ads-detail-des p { padding: auto 0; line-height: 2rem; text-align: justify; margin: 0 0 10px; margin-bottom: 17px; font-size: 1rem; } .chavosh-ads-detail-title a { color: #3584e4; text-decoration: none; } .chavosh-ads-detail-title a:hover { text-decoration: underline; } .chavosh-ads-row { display: flex; direction: rtl; margin-left: -25px; margin-right: -25px; } @media (max-width: 771px) { .chavosh-ads-row { gap: 1rem; flex-direction: column; } } .chavosh-ads-detail-button { text-align: left; } @media (max-width: 771px) { .chavosh-ads-detail-button { text-align: center; } } .chavosh-ads-detail-button a { font-size: 18px; color: #fff; background-color: #3584e4; border-bottom: 3px solid #2a0632; display: inline-block; padding: 3px 25px; margin-top: 0; border-radius: 4px; text-decoration: none; -webkit-transition: all 0.07s ease; -moz-transition: all 0.07s ease; -o-transition: all 0.07s ease; transition: all 0.07s ease; } @media only screen and (max-width: 770px) { .chavosh-ads-detail { width: unset; } .chavosh-ads-image-holder { max-width: unset; max-height: unset; width: unset; } }

برای کسب درآمد؛ کافیه یکسری قواعدی که ثروتمندان بلد هستن رو تو هم یاد بگیری. اینکه چطوری پول دربیاری و ثروتمند بشی تو جلسه‌ی آموزشی بهت یاد داده شده. بعد ازدیدن این جلسه، زندگیت عوض میشه.

در صورت تمایل این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
💡 تعبیر خواب چراغ و لامپ از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 💡 تعبیر خواب چراغ و لامپ از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 💡 تعبیر خواب چراغ و لامپ از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 💡 تعبیر خواب چراغ و لامپ از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف
تلگرام واتس آپ فیس بوک پیامک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعبیرخواب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج