محیط زیست مطالعات خود را برای نیروگاه حرارتی در شادگان ارائه کند


محیط زیست مطالعات خود را برای نیروگاه حرارتی در شادگان ارائه کند

اهواز- استاندار خوزستان گفت: در خصوص مشکلات نیروگاه حرارتی برای فولاد شادگان مقرر شد تا محیط زیست و آب و برق نتیجه مطالعات خود را تا ماه آینده مطرح کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب صبح امروز چهارشنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان خوزستان اظهار کرد: یکی از درخواست‌های همیشگی استان افزایش خوراک برای واحدهای شیمیایی است و این موضوع از سوی ستاد ملی تسهیل و رفع موانع تولید با رویکرد مثبت مدنظر قرار گرفت و امیدواریم موانع در این خصوص رفع شود.

وی ادامه داد: دستور کار دیگر این نشست مربوط به ثبت سفارش شرکت‌های منطقه آزاد اروند در سامانه جامع تجارت بود که بازرگانان در این زمینه مشکل داشتند و این مسئله در جلسه مطرح و بنا شد این موضوع برطرف و اتصال در این سامانه برای این شرکت‌ها برقرار شود.

استاندار خوزستان عنوان کرد: همچنین بحث نیروگاه حرارتی برای فولاد شادگان و پتروپالایش این شهرستان که با موانع محیط زیست از لحاظ تالاب مواجه بود در جلسه مطرح و مقرر شد تا محیط زیست و آب و برق نتیجه مطالعات خود را تا ماه آینده مطرح کنند.

حسینی محراب بیان کرد: مشکلات شرکت‌های لوله سازی ماهشهر، روغن کشی نوید خلیج فارس، گروه ملی فولاد و قند و تصفیه شکر اهواز در جلسه امروز مطرح شد که ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با کمک به این شرکت‌ها موافقت کرد و امیدواریم با همتی که در مدیران هست این موانع برطرف شده و چرخه تولید در این شرکت‌ها با ظرفیت کامل به گردش در بیایند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه محیط زیست

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان