طرز تهیه خوراک گوشت مکزیکی غذایی متفاوت و خوشمزه


طرز تهیه خوراک گوشت مکزیکی در این بخش قرار داده شده است. این خوراک مزه فوق العاده ای داشته و ترکیبی بی نظیر برای شام و ناهار خواهد بود.

خوارک ها از محبوب ترین غذاهایی هستند که شما می توانید برای وعده های ناهار و شام نیز سرو کنید. طرز تهیه خوراک گوشت مکزیکی نیز در این بخش از آرگا قرار داده شده است که شما می توانید، دستور تهیه آن را مطالعه کنید.

تهیه انواعی از خوراک ها کار ساده ای است. شما می توانید در لینک نیز با طرز نهیه خوراک مرغ و خوراک گوشت گاو آشنا شوید. این خوارک ها طعم فوق العاده ای داشته و دستور تهیه ساده ای دارند.

طرز تهیه خوراک گوشت مکزیکی غذایی متفاوت و خوشمزه

مواد اولیه:

  • گوشت سردست گوسفندی: ۱.۵ کیلوگرم
  • آب پرتقال: ۱ پیمانه
  • سیر: ۱ حبه
  • سرکه سفید: ۱ قاشق غذاخوری
  • آب لیمو ترش: ۱.۲ پیمانه
  • پاپریکا: ۱.۵ قاشق غذاخوری
  • زیره: ۱.۴ قاشق چای خوری
  • آویشن: ۱ قاشق چای خوری
  • نمک: ۱ قاشق چای خوری
  • گشنیز خرد شده: ۲ قاشق غذاخوری
  • پیاز ترش: برای دیزاین
  • لیموی اسلایسی: به میزان لازم

طرز تهیه خوراک گوشت مکزیکی:

برای تهیه این خوراک خوشمزه و عالی باید ابتدا گوشت را روی تخته گوشت قرار داده و به شکل مکعبی برش دهید. ۴ تا ۵ عدد پرتقال را شسته و از وسط برش داده و آب ان را بگیرید. ۷ عدد لیمو ترش را نیز شسته و به آب پرتقال اضافه کنید. توجه داشته باشید که هسته لیمو درون آب نریزید تا مزه تلخی نگیرد.

طرز تهیه خوراک گوشت مکزیکی غذایی متفاوت و خوشمزه

حالا با استفاده از گوشتکوب باید زیره و آسیبا را پودر کنید. در صورتی که پودر این مواد را دارید، می توانید از آن استفاده کنید. آویشن، زیره و پودر پاپریکا را به آب لیمو اضافه کرده و در آخر نیز مقداری سرکه به آن اضافه کنید. با قاشق مواد را ترکیب کرده گوشت های خرد شده را نیز درون ظرفی درب دار بگذارید.

مواد تهیه شده را به گوشت ها اضافه کرده و خوب ورز دهید تا گوشت شما مزه دار شود. حالا گوشت را درون یخچال گذاشته و زمان دهید تا چند ساعتی گوشت خوب طعم بگیرد. حالا گوشت را در آورده و به سراغ پخت آن بروید.

برای پخت این گوشن با یک رسپی عالی باید فر را در دمای ۱۷۰ درجه سانتی گراد گرم کنید. کف سینی فر را مقداری چرب کرده و گوشت ها را روی آن قرار داده در نهایت نیز یک فویل روی آن بکشید. سینی را درون فر قرار داده و ۳ ساعت زمان دهید تا ترکیب خوب پخته شود.

طرز تهیه خوراک گوشت مکزیکی غذایی متفاوت و خوشمزه

در این مدت به گوشت سر بزنید تا نسوزد. در صورتی که گوشت شما کمی نپخته بود، می توانید مقداری دیگر درون فر بگذارید تا به خوبی مغز پخت شود. در این مرحله از طرز تهیه خوراک گوشت مکزیکی گوشت پخته شده را باید ریش ریش کنید.

روی مواد را می توانید با مقداری پ.در آویشن و ادویه های دلخواه طعم دار نمایید. این ترکیب خوشمزه و عالی است و شما می توانید یک مزه خوب از این خوراک را تجربه نمایید. در صورت دلخواه نیز می توانید از مقداری پودر گشنیز در این ترکیب استفاده کنید.

این خوارک را می توانید با انواع نان ها سرو نمایید. طعم عالی این خوراک در کنار پیاز و جعفری نیز عالی تر می شود و می تواند، مزه فوق العاده ای از آن را تجربه کنید. این غذا را برای وعده های غذایی مختلف و حتی مهمانی ها نیز می توانید، تهیه کنید.

منبع : آرگا

برچسب : انواع خوراک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آشپزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!