💅 تعبیر خواب ناخن از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف


تعبیر خواب ناخن 💅 تعبیر مشاهده ناخن در خواب اشاره به داشتن توانمندی و قابلیت است. دیدن ناخن از نشانه‌های انرژی و نیرو می‌باشد. از جمله مفاهیم دیدن ناخن دلیل بر شهامت است. یکی از تعابیر دیدن ناخن به منزله فرزندآوری می باشد. نظاره کردن ناخن...

تعبیر خواب ناخن 💅

تعبیر مشاهده ناخن در خواب اشاره به داشتن توانمندی و قابلیت است. دیدن ناخن از نشانه‌های انرژی و نیرو می‌باشد. از جمله مفاهیم دیدن ناخن دلیل بر شهامت است. یکی از تعابیر دیدن ناخن به منزله فرزندآوری می باشد. نظاره کردن ناخن در رویا نشان از منفعت و بهره‌ای است که حاصل می‌شود.

دیدن ناخن اشاره به وجود خدمتگزار و یا پرستار دارد. از واضح‌ترین علائم مشاهده ناخن در رویا، به منزله صحت و سلامتی کامل جسم و داشتن نیرو و بنیه کافی است.

از نظر معبرین غربی دیدن ناخن در خواب و رویا توأمان مفاهیم ضد و نقیضی را همچون خیر و شر و یا سعی و تلاش، اصالت بزرگواری، بی ‌آبرویی، هراس و مرض و بیماری به همراه دارد. بسیاری از آنها رویای دیدن ناخن را بر چهار قسم تعریف می‌کنند:

مفهوم دیدن ناخن در رویا، چنین است که در واقعیت شما تلاش و کوشش بسیاری در جهت انجام امورات خود به کار می‌برید. ولی بهره و نصیب چشمگیری عایدتان نمی‌شود. به تعبیر دیگر، تلاش و کوشش بی‌حد و حصر شما بدون هیچ نتیجه‌ای به فنا می‌رود.

جنبه دیگری که جهت دیدن ناخن در خواب بیان شده، چنین است که در رویا ناخن‌ها در شکل و ظاهر نامرتب، زشت و ناخوشایند دیده شود. چنین خوابی سمبلی از مواجهه و قرار گرفتن در شرایط نابسامان و حاد زندگی و حتی ابتلا به بیماری است. لذا توصیه می‌شود، دقت و مراقبت بیشتری نسبت به سلامت جسمی و روحی خود داشته و در زمینه شیوه تغذیه روش سالمی را در نظر بگیرید. در عین حال بهتر است، در امور کاری کاملا مستقل رفتار کرده و از وابستگی به اشخاص دیگر اجتناب کنید که در این شرایط موفق می شوید در برابر بحران‌ها و ناملایمات اختیار امور را در دست داشته باشید.

حالت دیگری از دیدن ناخن در خواب به این شکل است که ناخن را بسیار آلوده و نامناسب مشاهده کنید. چنین رویایی به این معناست که احتمالاً با جریانی مفتضحانه و شرم آور مواجه می‌شوید که لازم است در حداقل زمان و به طرز صحیح مرتفع شود تا بدین ترتیب عواقب آن به کمترین شکل تنزل یابد.

تعبیر خواب‌ هایی که در آنها ناخن را ببینید، غالباً پس از آن احساساتی همچون سرور و نشاط، غرور، عزت نفس، حیرت و تعجب، خوشنودی، اضطراب و پریشانی در شما نمایان می شود.

حال برای مشاهده تعبیر خواب تکمیلی خود با تاروت رنگی همراه شوید.

در زیر می توانید با انتخاب معبر و یا موضوع آن، تعبیر خواب آن را مشاهده کنید:

تعابیر بر اساس معبر

محمد ابن سیرین

ابراهیم کرمانی

امام جعفر صادق (ع)

کتاب بانک جامع تعبیر خواب

آنلی بیتون

لیلا برایت

کارل گوستاو یونگ

لوک اویتنهاو

کتاب سرزمین رویاها

تعابیر بر اساس موضوع

خاراندن با ناخن

سالن زیبایی ناخن

براق کردن ناخن

ترمیم ناخن

سوهان ناخن

لاک ناخن

ناخن لاک زده

خرید لاک ناخن

نگاه به لاک ناخن

ناخن بلند

ناخن پا

ناخن انگشت

تزیین ناخن

ناخن درخشنده

ناخن زشت

ناخن شکسته

ناخن کثیف

گرفتن ناخن

گرفتن ناخن شخص دیگری

گرفتن ناخن شست پا

گرفتن ناخن با دندان

گرفتن ناخن نوزاد

گرفتن ناخن مرد

کندن ناخن

چسباندن ناخن

فرو رفتن ناخن در پوست

جویدن ناخن

افتادن ناخن

افتادن ناخن بلند

افتادن ناخن مصنوعی

افتادن ناخن شخص آشنا

نماد ناخن در خواب

💅 تعبیر خواب ناخن از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

تعبیر خواب ناخن بر‌ اساس نظر معبر 👴

از نظر محمد ابن سیرین

محمد ابن سیرین معبر اسلامی در خصوص تعبیر دیدن ناخن در خواب چنین نقل می‌کند:

کسی که در خواب ببیند توسط قیچی در حال گرفتن ناخنش بود، بداند که میزان یقین، دینداری و ایمان او به مراتب افزون می یابد.

همچنین یکی از تعبیر و مفاهیم مشاهده ناخن در خواب، به منزله قدرت، اراده و توانمندی خواب بیننده است.

هنگامی که در خواب مشاهده کنید ناخن شما به یکباره دچار شکستگی شد، به این معناست که احتمالاً میزان حرمت و منزلت شما در بین دوستان، بستگان و یا بین مردم کاهش می‌یابد.

خوابی که در آن متوجه شوید در اثر برخورد دستان شما به جایی، موجب شکستن ناخنتان شد، تعبیر به آن است که ممکن است با رفتارهای ساده لوحانه و زودباوری، آسیب و زیانی به شما وارد شود. لذا توصیه می‌شود در امور و کارهایتان دقت و احتیاط بیشتری داشته باشید.

از نظر ابراهیم کرمانی

ابراهیم کرمانی معتقد است مفهوم مشاهده ناخن در رویا، تعبیر به استطاعت و توانمندی و همچنین کسب دارایی و ثروت می‌باشد.

در صورتی که خواب ببینید ناخن‌های شما کاملاً شفاف و تمیز بود، بدانید که به مال و مکنت رسیده و از نعمات زیادی بهره می‌برید.‌ ولی چنانچه ناخن‌ها به رنگ سیاه و تیره بودند، یعنی در شرایط سخت و مشکلات قرار می‌گیرید.

خوابی که در آن ناخن‌ها را بلند و دراز نظاره کنید، معنا و مفهوم خوشایندی ندارد.

زمانی که در خواب متوجه شوید ناخن‌هایتان کاملاً از بیخ و بن درآمده است، چنین مفهومی دارد که دارایی و ثروت شما دچار خسران شده و بخشی از آن را از دست می‌دهید. ولی اگر در رویا شاهد رویش مجدد آن بر روی انگشتانتان بودید، به این معناست که در آینده‌ای نزدیک مجدداً آن دارایی و مکنت را به دست می‌آورید.

اگر در خواب شاهد شکسته شدن ناخن‌هایتان باشید، تعبیر به آن است که احتمالاً در جنبه‌هایی از زندگی‌تان دچار ناکامی و آسیب می‌شوید.

از نظر امام جعفر صادق (ع)

حضرت امام جعفر صادق (ع) ششمین امام مسلمین دیدن ناخن در خواب را بر پنج وجه دانسته اند:

یکم:

وجود توان، قوت و نیرو

دوم:

برخورداری از شان و حرمت در بین مردم

سوم:

داشتن شهامت و روحیه دلاوری

چهارم:

اشاره به فرزند دارد.

پنجم:

رسیدن بهره و نصیب

آن حضرت در جای دگر چنین نقل کرده‌اند:

مشاهده ناخن در رویا برای خواب بیننده مفاهیم متعددی دارد که از جمله آن:

زمانی که خواب بیننده در رویا ببیند ناخن‌ هایش کاملاً کشیده و در ظاهری شفاف، پاک و زیبا بود، تعبیر آن به این معنا است که او در آینده به نفوذ و استطاعت زیادی دست می یابد.

اگر خواب بیننده در رویا نظاره کند که او همواره ناخن‌هایش را بسیار پاکیزه و زیبا نگه داشته و از آن مراقبت می‌کند، تعبیر به آن است که رویابین در واقعیت دارای شان و عزت بسیاری در میان اطرافیان و جامعه است.‌

کسی که در خواب نظاره کند ناخن‌هایش به شکلی بسیار برنده و مستحکم بود، چنین مفهومی دارد که او از شخصیتی دلاور و با شهادت برخوردار است.

هنگامی که کسی در خواب ببیند که ناخن هایش با سرعت بسیار در حال رشد هستند، مفهوم آن چنین است که خداوند به زودی فرزندی به او عطا می‌کند.

از نظر کتاب بانک جامع تعبیر خواب

نویسنده کتاب بانک جامع تعبیر خواب بیان کرده:

اگر کسی در خواب خارج شدن ناخن را نظاره کند، تعبیر به آن است که خودش و یا شخصی از اطرافیان به مرض و یا بیماری مبتلا می‌شود.

از نظر آنلی بیتون

آنلی بیتون مفسر غربی، دیدن ناخن در رویا را به منزله محنت و سختی زیاد در قبال دریافت حق الزحمه‌ای ناچیز تعبیر می‌کند.

اگر کسی در خواب اقدام به پاک کردن و سوهان کشی ناخن‌هایش نماید، بداند که در آینده رفتار و اقدام شایسته و مفتخرانه ای از او سر می‌زند که مایه مباهات همگان می‌شود.

ولی اگر در رویا ناخن‌ها را به شکل شکسته نظاره کند، به منزله ابتلا به بیماری و یا شکست و ناکامی در کسب و کار می‌باشد.

تعبیر دیدن ناخن در خواب، به مفهوم اجرای کارها و برنامه‌های بسیار است.

همچنین زمانی که رویابین در خواب ناخن‌های خود را به شکل شکسته ببیند، تعبیر به آن است، کاری که هم اکنون در واقعیت به آن مشغول بوده و برای آن تلاش می‌کند، به شکست منجر می‌شود.

چنانچه در خواب خودتان را مشغول سوهان کشی ناخن‌هایتان ببینید، به این معناست که در برنامه های تان به موفقیت رسیده و به اهداف تان دست می‌یابید.

آنلی بیتون در خصوص مشاهده جای ناخن در رویا گفته است:

هنگامی که شخصی در خواب متوجه شود، اثر و رد ناخن بر روی چهره و صورت او به جا مانده است، به این معناست که احتمالا در واقعیت رفتار و یا حرکتی از او نمایان شود که اسباب شرمساری و سرافکندگی اعضای خانواده و اطرافیانش شود.

اگر کسی در خواب مشاهده کند جای کشیده شدن ناخن بر روی دست چپش نمایان است، چنین مفهومی دارد که احتمالاً خواب بیننده در صورت متاهل بودن دچار اختلافات زناشویی عمیقی با همسرش شده که لازم است با تدبیر به چاره جویی آن اقدام کند.

زمانی که شخصی در خواب خود را مشغول جنگ و نزاع با فرد دیگری ببیند و آن فرد بر روی گردن خواب بیننده ناخن بکشد، به این معناست که رویابین از مدت‌های مدید اتفاق تلخی را در قلب و وجود خود زنده نگه داشته و کینه‌ای عمیق را در خود حس می‌کند. به طوری که همواره این رویداد در ذهن او زنده می‌شود.

خوابی که در آن خواب بیننده اثر کشیدگی ناخن را بر روی جسمش نظاره کند، چنین مفهومی دارد که خواب بیننده تا به اکنون نسبت به معشوق دیرینه خود علاقمند بوده و همچنان یاد و خاطرات او را در ذهن خود مرور می‌کند.

از نظر لیلا برایت

از جمله مفاهیمی که لیلا برایت جهت دیدن ناخن در خواب بیان کرده، تعبیر آن به منزله احتیاج و تمنای مالی برای خواب بیننده است. ممکن است رویابین در واقعیت از نظر اقتصادی دچار مضیقه و تنگنای شدیدی شده که این شرایط موجب اندوه و حزن او را پدید آورده است.

زمانی که خواب بیننده در رویا ناخن‌های خود را به شکل آلوده مشاهده کند، تعبیر آن به این معناست که احتمالاً رویابین در واقعیت ناچار به انجام اقداماتی شود که به هیچ وجه قلباً نسبت به آن تمایل نداشته و تنها به علت معذورات ملزم به انجام آن می‌شود.

اگر کسی در خواب ناخن‌های خود را کثیف و نامرتب ببیند و در همان رویا اقدام به زدودن آلودگی از آن نموده و پاک کند، نشان دهنده کارهایی است که خواب بیننده در جهت جبران و ترمیم قصورات و اشتباهات گذشته خود انجام می دهد.

خوابی که در آن خواب بیننده ناخن‌هایش را کثیف و آلوده دیده و پس از آن ناخن‌ها را کوتاه کند، به این معناست که او نسبت به گناه و خطایی که پیش از این از او سر زده به درگاه خدای بزرگ توبه و انابه می‌نماید.

هنگامی که کسی در خواب ناخن‌هایش را به رنگ و روی سفید، زیبا و آراسته ببیند، نشان دهنده آن است که خیرات و برکات بسیاری بر زندگی او وارد شده و وفور نعمت بر او جاری می‌شود.

لیلا برایت در زمینه مشاهده رد ناخن در رویا اینگونه شرح داده است:

کسی که در رویا رد و اثر ناخن را نظاره کند، به این معناست که در یکی از ابعاد زندگی دچار شکست و ناکامی می‌شود. این امر ممکن است در کسب و کار و یا روابط احساسی شامل شود.

خوابی که در آن کسی خود را در حال پیکار و نبرد با شخص دیگری ببیند و طرف مقابل با کشیدن ناخن بر او، موجب خونریزی از محل جای ناخن شود، یعنی احتمالاً در مسئله‌ای دچار آسیب و خسران می‌شود.

از نظر کارل گوستاو یونگ

اگر کسی در خواب ناخن‌ هایش را به شکل کاملاً سالم و مرتب نظاره کند، تعبیر به آن است که او در آینده به رتبه و جایگاه عظیمی دست یافته و به آن تکیه می‌زند.

چنانچه کسی در خواب خود را در حال پرداختن به اموری نظاره کند و به ناگاه ناخن‌هایش را کاملاً آلوده و با شکل و شمایلی ناخوشایند بنگرد، چنین مفهومی دارد که خواب بیننده جهت دستیابی به اهداف و برنامه‌های خود به هر حربه و راهی متوسل شده و حتی اصول غیر اخلاقی و نادرست را به کار می گیرد. احتمالاً در واقعیت او به هر آنچه که مد نظرش باشد دست می‌یابد. ولی در آینده روزگار غرامت سنگینی از او خواهد گرفت.

زمانی که کسی در خواب متوجه شود، ناخن‌هایش در ظاهری کشیده و کاملاً پاک و مرتب بود و او اقدام به کوتاهی آن کرد، به این معنا است ممکن است در روزهای آتی شخصی از دوستان و اطرافیان مبلغی پول را از او قرض کند.

خوابی که در آن مشاهده کنید همه ناخن‌ها به یک اندازه رشد نکرده و بلند نمی‌شوند، به طوری که برخی از آنها رشدی بیش از اندازه و برخی رشد بسیار کمی داشته‌اند، گویای این مطلب است که رویابین در واقعیت فراز و نشیب بسیاری را پشت سر گذاشته و یا با شرایط ناهموار زیادی روبرو می‌شود.

چنانچه کسی در خواب و رویا شاهد شکسته شدن ناخن‌ هایش باشد، تعبیر آن به این معناست که احتمالاً رویابین در واقعیت در روابط احساسی و رمانتیک دچار شکست و ناکامی می‌شود.

از نظر لوک اویتنهاو

اگر کسی ناخن‌ها را در خواب به شکل و ظاهر بلند ببیند، بداند که سود و بهره خوبی در زندگی عایدش می‌شود. مشاهده ناخن‌های کوتاه در رویا خبر از آسیب و زیان دارد.

خواب که در آن دیده شود در حال کوتاه کردن ناخن می‌باشد، تعبیر آن به منزله واقع شدن در خفت، رسوایی و شرمندگی است.

زمانی که در خواب متوجه شوید که ناخنتان شکسته است، به این معناست که در واقعیت امور و مسئله‌ای که در دست دارید به نتیجه مطلوبی دست نمی‌یابد.

از نظر کتاب سرزمین رویاها

مفهوم مشاهده ناخن در رویا، تعبیر به جدل و ستیز می شود.

همچنین اقدام به بریدن ناخن در خواب، به معنای بروز اختلاف و کشمکش می‌باشد.‌

خوابی که در آن ناخن‌ها بریده شوند، نشان دهنده انجام رفتاری خجالت‌آمیز و شرمندگی در برابر اقدام و خانواده است.

ناخن بلند مرد:

اگر مردی در خواب ناخن‌های خود را به شکل بسیار بلند نظاره کند، بداند که در امورات و کارهایش فرصت ایده آلی نصیبش شده و به اهدافش دست می‌یابد.

ناخن بلند زن:

خوابی که در آن خانمی متوجه ناخن‌های بلندتر از حد معمول خود شود، به منزله قرار گرفتن در یک رابطه احساسی و عاطفی پربار و سعادتمندانه است.

هنگامی که ناخن‌های خانم در رویا از حد و اندازه معمول بسیار بلندتر و فراتر بود، نشان دهنده رسیدن به پول و ثروت زیاد است.

اگر در خواب ناخن‌ها را به شکل خیلی کوتاه نظاره کنید، یعنی پول یا مالی را از دست می‌دهید.‌

شکستن ناخن:

زمانی که در رویا شاهد شکسته شدن ناخن بودید، تعبیر به قرار گرفتن در مضیقه مالی و اندوه و ناراحتی است.

جویدن ناخن:

دیدن چنین رویایی به این معناست که اطرافیان و افراد پیرامون تان، به دلایلی از مواجهه و معاشرت با شما اجتناب می‌کنند.

ناخن دیگران:

مشاهده ناخن افراد دیگر در خواب اشاره به شانس و اقبال زیاد دارد.

چنانچه در رویا شاهد رشد ناخن‌های کودکان بودید، بدانید که احتمالاً خودتان یا کسی از خویشاوندان نزدیک در یک مسأله یا مشکلی قرار می گیرد.

تعبیر خواب ناخن بر‌ اساس موضوع آن 📋

خاراندن با ناخن

چنانچه در خواب متوجه شوید در حال خاراندن موضعی از بدنتان که دچار خارش گردیده با استفاده از ناخن‌هایتان هستید، بدانید که احتمالا در یک وضعیت اضطرار و اجبار قرار می‌گیرید. ممکن است شما همه چیز را پایان یافته فرض کرده و تصمیم بگیرید که تابع شرایط شده و از تلاش دست بردارید. ولی آگاه باشید که هنوز امید و راه نجاتی هست و زمان مناسب آن می رسد. احتمالاً در این شرایط سعی دارید به نحوی با تمسک به کوچک‌ترین روزنه امیدی، آن را به عنوان راه حل در نظر گرفته و در کمترین زمان ممکن، به چاره اندیشی در خصوص مشکلتان نمایید، چرا که اولویت شما در رسیدن به شرایط خوب و راحت در زمان اندک بوده و حاضر نیستید تدبیر مناسب‌تری را برای مدت پایدار و همیشگی اتخاذ کنید.

سالن زیبایی ناخن

هنگامی که در خواب مشاهده کنید درون یک سالن آرایش و زیبایی حضور داشته و اشخاص دیگری در حال رسیدگی و آراستن ناخن‌ های شما همچون مانیکور هستند، تعبیر به آن است روابطی که هم اکنون در آن به سر می‌برید موجب خشنودی و نشاط شما بوده و نسبت به شغل و حرفه‌تان احساس رضایت دارید. در حقیقت شما تصمیم گرفتید که در مواجهه با بسیاری از شرایط و حتی ناملایمات، رفتار منفعلانه و به دور از استرس و نگرانی داشته و با این کار موقعیت را آرام نگه دارید.

معنای دیگری که برای این خواب مطرح شده چنین است که شما از انجام برنامه‌ها و اموراتتان احساس شعف و خوشحالی کرده و خوشنودی شما را در بر می‌گیرد. با وجودی که تجربه ای در اجرای آنها نداشته‌اید. چنین امری نشات گرفته از روحیه راحت طلبی شماست.

اگر در خواب مشاهده کنید در سالن آرایش و زیبایی ناخن در کنار یک متخصص ناخن کار به تنهایی حضور دارید که این شرایط کم پیش می آید، تعبیر خوبی نداشته و به منزله رکود و تزلزل در جایگاه نسبت به موقعیت‌های مشابه است. در صورتی که خودتان را مشغول صحبت با ناخن کارتان مشاهده کنید، مفهوم کاملاً متفاوتی با خود دارد و بسیار خوش یمن بوده و بشارتی بر داشتن ارتباط پر محبت و دوستانه با همسر و یا دوستان نزدیکتان دارد.

خوابی که در آن مشاهده کنید خودتان با حضور در سالن زیبایی در حال پرداختن و تزیین ناخن‌های مشتریان و سایر مراحعین هستید، به این معناست که تمرکز و تواناییتان را بر روی ارائه سرویس و کمک به دیگران قرار داده که در حقیقت با این کار، در وهله اول کمک زیادی به خودتان داشته و از درون نسبت به خودتان احساس خشنودی و رضایت داشته آید.

براق کردن ناخن

اگر در خواب مشاهده کنید با استفاده از برق ناخن در حال جلا دادن به ناخنتان هستید تعبیر به آن است که قلباً تمایل دارید در برابر اطرافیان ظاهر و وجود خود را بسیار فراتر از واقعیت جلوه دهید. این امر برگرفته از اعتماد به نفس پایینی است که موجب شده از نظر شما خود واقعیتان مطلوب نبوده و احساس حقارت کنید. لذا برای نمونه سعی دارید جهت پوشاندن این نقطه ضعف با انجام رفتارهایی تمکن مالی‌تان را بسیار بالاتر از واقعیت نشان دهید.

ترمیم ناخن

چنانچه در رویا نظاره کنید مشغول ترمیم و بازسازی ناخن‌هایتان بوده یا اینکه به آن لاک می‌زنید، به این معناست که نیکبختی و سعادت کامل در زندگی به شما روی می‌آورد. تعبیر دیگری که از مشاهده لاک ناخن در خواب بیان شده، چنین است که از جنبه عرفانی و امورات معنوی رشد کرده و به جایگاه خوبی می‌رسید.

سوهان ناخن

اگر در خواب خودتان را ببینید که مشغول سوهان کشی ناخن‌هایتان هستید، چنین تعبیر و مفهومی دارد که شما از هر لحاظ مهیا هستید تا شرایط و رخدادهای پیش آمده را در گذشته به جا گذاشته و پس از آن نسبت به راه و روش صحیح و اصولی جهت رفع موانع و مشکلات رسیدن به آینده‌ای بهتر تمرکز کنید. در صورتی که در رویا به تنهایی سوهان را دیده و هیچ استفاده‌ای از آن نکنید، اشاره به ارتباطات شما در واقعیت و یا اقداماتی دارد که انجام داده و از سطح کیفی پایینی برخوردار است.

لاک ناخن

زمانی که در رویا شما لاک‌های ناخن در رنگ‌ها و شکل‌های مختلف را نظاره کنید، به این معناست که اصول و روش‌هایی که شما برای پیشبرد اهداف و برنامه‌هایتان در زندگی اتخاذ کرده‌اید، در نظر شما بسیار جلوه کرده و اهمیت زیادی برایتان دارد.

چنانچه در خواب خودتان را مشغول لاک زدن به ناخن‌هایتان ببینید، تعبیر به آن است که استعدادهای درونی شما در کنار تلاش و اراده قوی که از خود نشان می‌دهید، همچون سکوی پرتابی است که موجب رشد و پیشرفت شما در امور و فعالیت‌هایتان می‌شود. مفهوم دیگر این رویا چنین است که شما نسبت به قابلیت و توانمندی‌های ذاتی خود تمرکز کرده و در حال دریافت آموزش و گسترش آنها هستید. تا به این وسیله با تمرکز بر آنها، مهارت‌هایتان را افزوده و به ترقی و پیشرفت خوبی نائل شوید.

اگر در خواب ببینید لاکی که برای زدن روی ناخن به کار می‌برید، دارای رنگی نورانی و براق بود، مفهوم نیک و خوش یمنی دارد. رویای مذکور به این معناست که روش و برنامه‌ای که شما آن را بنیان نهاده‌اید، طرفداران و مشتاقان زیادی به همراه داشته و از آن پیروی می کنند.‌ هنگامی که در خواب لاک را با رنگ و جلای بسیار مشاهده کنید چنین مفهومی دارد که توان و نیروهای مختلف بسیاری را در پیرامون خود گردآورید، تا به این وسیله به جایگاه و رتبه خوبی دست یافته و به اصطلاح خودنمایی کنید. مفهوم دیگر این رویا نشان می‌دهد که شما استعدادهای درونی که مدت‌هاست در وجودتان بکر و دست نخورده باقی مانده فعال کرده و به پرورش آن می‌پردازید.

ناخن لاک زده

لاک قرمز:

تعبیر دیدن لاک ناخن قرمز رنگ در خواب و رویا اشاره به تمایلات اغوا کننده و خواسته‌های نفسانی و شهوانی دارد. چنانچه این خواب توسط خانم متاهل دیده شود، به این معناست که در برابر تمایلات نفسانی خود مقاومت می‌کند تا از ارتکاب گناه اجتناب کند.

لاک سیاه:

ولی اگر لاک در خواب به رنگ سیاه بود، نشان دهنده افکار و اندیشه‌های ناخوشایند و پست می‌باشد.‌ در صورتی که در همین افکار باقی بماند، به زودی از نظر روانی به آشفتگی زیادی رسیده و مایوس خواهد شد.

خرید لاک ناخن

تعبیر خریدن لاک ناخن در خواب و رویا به این معناست که به زودی شرایط دلچسب و رویدادهای خوشایند برایتان رخ می‌نماید. در عین حال دیدن چنین رویایی به منزله انجام هزینه‌های گزافی است که شما را از نظر مالی در تنگنا قرار می‌دهد. توصیه می‌شود نسبت به مخارج تان حساب شده عمل کنید.

نگاه به لاک ناخن

اگر در خواب مشاهده کنید اشخاص دیگری در حال نگاه کردن به ناخن‌های لاک زده شما هستند، نشان می‌دهد که به تازگی شما در ‌طرحها و کارهایتان از ایده‌ها و ابداعات جدیدی استفاده کرده و یا رقبا و فعالان در زمینه حرفه و تخصصتان نسبت به نوآوری‌های به کار گرفته توسط شما آگاهی یافته‌اند.

ناخن بلند

مشاهده ناخن‌هایی که در رویا بسیار دراز و بلند باشند، سمبلی از رسیدن به سود و بهره مالی و اقتصادی است. ولی اگر ناخن‌هایی ببینید که از حد و اندازه معمول بسیار فراتر بود، علامت آن است که تنگنای اقتصادی و شرایط بغرنج مالی که در آن گرفتار شده‌اید، در آینده‌ای نزدیک با حمایت دوستان و اطرافیان ختم بخیر می‌شود.

معنای دیگری که برای ناخن‌های خیلی دراز در رویا بیان شده، اشاره به بی مروتی، بد ذاتی و ستم می باشد.

اگر مردی در خواب نظاره کند که ناخن‌هایش بلند است، مفهوم خوبی نداشته و احتمالاً نشان دهنده منزلت و حرمت اوست که در نگاه دیگران حقیر و ناچیز جلوه می کند.

برخی از معبرین غربی معتقدند که در رویا لازم است تا به ابعاد و طول ناخن‌ها کاملاً توجه شود.‌ چنانچه در خواب ناخن‌هایی بلند و یا بلندتر از اندازه معمول ببینید، به این معناست که سعادت و خوشبختی برای مدت مدیدی روزگار و زندگی شما را در بر می‌گیرد. ولی در صورتی که اندازه ناخن‌ها کوتاه بود، تصور می‌شود که ایام دلخوشی و شادکامی شما بسیار پایدار نباشد.

ولی چنانچه مشاهده کنید ناخن‌های دست، بسیار بلند و دراز بود، تعبیر آن چنین است که با شخص یا اشخاصی دچار اختلاف نظر شده و بحثی در میان شما رخ می‌دهد.

ناخن بلند دیگران

زمانی که در خواب ببینید ناخن‌ های اشخاص دیگر در پیرامون شما، جلوه زیادی برایتان داشته و بر آن متمرکز شده‌اید، تعبیر آن به این معناست که به هیچ وجه در برابر امتیازات و برتری دیگران سر تسلیم فرود نیاورید. چرا که در این حالت آنها با بهره گیری از زیبایی و جذابیتشان از شما سوء استفاده می‌کنند.

معنای دیگری که برای مشاهده ناخن بلند سایر اشخاص بیان شده، به منزله توصیه‌ای است که به خواب بیننده در خصوص به کارگیری عقل و تدبیر در کارها و امورات اشاره کرده و از ظاهربینی و سطحی نگری اجتناب کند.

ناخن پا

خوابی که در آن ناخن‌های پا دیده شود، به این معناست که خواب بیننده در قبال عهده‌دار شدن وظایف و مسئولیت‌های خطیر و مهم مزایا و درآمد کمی حاصل می‌کند.

ناخن انگشت

در برخی اوقات ممکن است توجه شما نسبت به کشیده شدن ناخن تان بر روی چیزی گرم شده باشد. درست است که ناخن‌های قرار گرفته بر روی انگشتان دست و پا سمبلی از استحکام و نوآوری شما در زندگی هستند، ولی از درجه جذابیت اندکی برخوردارند.

اگر در خواب ناخن قرار گرفته بر روی انگشتان دستت را ببینید، به این معناست که لازم است جهت دستیابی به اهداف و آرزوهای خود سعی و کوشش بسیاری انجام دهید.

هنگامی که در رویا ناخن‌های دست خود را در اندازه کوتاه‌تر از حد معمول ببینید، احتمالاً دچار کسالت و بیماری می‌شوید.

تزیین ناخن

تعبیر مشاهده ناخن‌ هایی در شکل و شمایل تزیین، روشن و درخشان در خواب، نشان می‌دهد که خواب بیننده در صحت و سلامت کامل بوده و در زمینه امور مالی و اقتصادی به موفقیت می‌رسد. حتی ممکن است در آینده نزدیک فعالیت جدیدی را آغاز کند که به واسطه آن جهش بزرگ و پیشرفت زیادی در زندگی به دست آورد.

در برخی مواقع خوابی که در آن شاهد تزیین و زینت ناخن‌های خود باشید، چنین تعبیری دارد که احتمالاً در ایامی نه چندان دور تغییر و تحولات زیادی در زندگی شما پدیدار می‌شود. ممکن است با فقدان و یا از دست رفتن موضوع و یا جریانی، در ازای آن بتوانید مطلبی با ارزش‌تر و زیباتر را به دست آورید.

در صورتی که شما در خواب خودتان را مشغول تزیین ناخن‌هایتان با استفاده از روش‌هایی همچون مانیکور، پدیکور و یا حتی زدن لاک ببینید، دیدن چنین رویایی به منزله اصالت و بزرگواری بوده و غالباً اشاره به فعالیت‌هایی دارد که به صورت اختیاری برای انجام آن پیش قدم می‌شوید و این عملکرد موجب رسیدن به حس بزرگمنشی و کمال گرایی برایتان می شود. البته این خواب به منزله خشوع و عدم مقابله شما نسبت به افراد متظاهر و دروغگو می‌باشد.

ناخن درخشنده

در عین حال که مفهوم دیدن لباس و جامه‌های روشن و آرایش کردن در خواب، به منزله فاصله گرفتن از شرایط جدی‌تر می‌باشد، به همین ترتیب مشاهده ناخن‌های درخشنده نیز به معنای وجود شخصی در پیرامون تان است که قصد دارد به طریقی شما را وسوسه و اغوا کرده و با غلبه بر شما خود به موفقیت برسد.

این شخص ریاکار در اطرافتان با استفاده از تملق و چاپلوسی اعتماد شما را جلب کرده و با بیان مطالبی کذب و نادرست افکار شما را منحرف می‌کند تا شما نتوانید به حقیقت امورات و برنامه‌های زندگی‌تان واقف شوید. بهتر است با دقت و ریزاندیشی در اطرافیانتان، این اشخاص را شناخته و از آنها دور شوید تا پس از آن از وارد آمدن آسیب و زیان به زندگی خود جلوگیری کنید.

ناخن زشت

نظاره کردن ناخن‌هایی در شکل تعجب آور و قبیح، به منزله قرار گرفتن در اندوه و مشکلات است. چنانچه متوجه شوید ناخن ها علاوه بر شکل نافرم دارای کثیفی و آلودگی بوده یا اینکه به نوعی آنها خراب شده‌ و از بین رفته اند، بدانید که در آینده موفق می‌شوید تا شرایط سخت و مشکلات را رفع و رجوع کنید. با اینکه که بیم و هراس زیادی در شما وجود دارد، ولی شما به سلامت از آن عبور کرده و با قدرت بیشتری پیش می‌روید.‌

ناخن شکسته

اگر در خواب ناخن‌ها را در شکل و شمایل ناخوشایند و شکسته نظاره کنید، تعبیر به آن است که لازم است تنها وظایف و کارهایی را عهده دار شوید که قادر به انجام آن باشید.‌ چرا که در غیر این صورت نظر مساعد و حرمت خود را در میان دیگران از دست می‌دهید.

زمانی که ناخن را به شکسته و شکافته ببینید، به منزله موانع و چالش‌هایی است که در روابط شما پدیدار می‌شود. بهتر است با شکیبایی و تدبیر به چاره جویی بپردازید. تعبیر دیگری که برای ناخن شکاف زده بیان شده در خصوص ابتلا به بیماری است که لازم است دقت و احتیاط بیشتری به خرج دهید.

ناخن کثیف

هنگامی که در رویا ناخن را به شکل کثیف و نامناسب ببینید، همچون هشداری است که به شما نسبت به رازداری و صحبت نکردن از موانع و مشکلاتی که با آنها دست به گریبان هستید، آگاه می‌کند. چرا که با کوچک‌ترین اطلاعاتی که از وضعیت شما به دیگران منتقل شود از آن به عنوان نقطه ضعف تان استفاده کرده و در مقابله با شما به کار می‌برند.

تعبیر دیگر مشاهده ناخن به شکل آلوده و کثیفدر خواب، نشان دهنده کاهش و از بین رفتن حرمت و شأن و منزلت خواب بیننده است.

هنگامی که در رویا متوجه شوید ناخن‌های شما دچار کثیفی شده و یا اینکه به یک مرض قارچی ابتلا یافته‌اند، خبر از مرض و یا بیماری می‌دهد.

گرفتن ناخن

اگر کسی در خواب مشغول گرفتن ناخن‌ هایش بود، چنین تعبیر و مفهومی دارد که برنامه‌ها و کارهای زیادی است که نیمه کاره رها کرده و لازم است تا در مدت زمان اندکی آنها را به سرانجام رسانده و خاتمه دهد.

معنای دیگر این رویا چنین است که خواب بیننده در اندوه خوشنامی است که او در گذشته از آن برخوردار بوده و هم اکنون بر باد رفته است. او در جهت رسیدن به شأن و منزلتی که در گذشته داشته است، حاضر است تا به هر روشی اقدام کند.

در عین حال این خواب نشان می‌دهد که رویابین مصمم است تا با نادیده گرفتن عواطف و افکار پوچ و تکیه بر اصول صحیح نسبت به انجام کارهای خود اقدام کند.

این خواب همچنین نشانه این است که در تلاش هستید تا احساسات و افکار خود را جمع و جور کرده و روی کار خود تمرکز کنید.

از جمله معانی دیگری که برای گرفتن ناخن‌ها در خواب بیان شده، چنین است که شما نسبت به نقطه ضعف‌ها و اشتباهاتی که در زندگی داشته‌اید، کاملاً آگاه بوده و به آن اشراف دارید. می‌دانید که این رفتارها مانعی مهم در برابر رشد و پیشرفت شما بوده‌اند لذا مصمم هستید که با اراده‌ای قوی و جدی در کنار تلاش و کوشش بسیار نسبت به رفع آنها اقدام کرده و دیدگاه و نگرش خود را تغییر دهید.

همچنین معبرین غربی بیان می‌کنند خوابی که در آن مشغول گرفتن ناخن‌هایتان باشید، از نقطه نظر موضوع خانوادگی به منزله اقدامات و سعی و تلاشی است که لازم است جهت دستیابی به خیر کثیر انجام دهید. این جریان ممکن است در خصوص صرف زمان طولانی‌تری در معاشرت با بستگان کهنسال بوده و یا در همنشینی با جوان‌ترهای فامیل گام‌های مثبتی داشته باشید که هر دوی این اقشار ملاطفت و توجه بیشتری را می طلبند.‌ بهتر است در جریان این مصاحبت و معاشرت‌ها عواطف و محبت بیشتری را نمایان کنید. چرا که ماحصل چنین رفتاری در درجه اول رسیدن به خوشحالی و نشاط در نهاد و باطن شما بوده و متعاقباً خوشنودی آنها را سبب می‌شود.

گرفتن ناخن شخص دیگری

زمانی که در رویا مشاهده کنید فرد دیگری مشغول گرفتن ناخن‌هایش بود، به این معناست که لازم است در رفتار و اقدامات گذشته خود مدتی اندیشیده و به بررسی آن بپردازید تا از این طریق به اشتباهات و نقاط ضعف خود پی ببرید.

همچنین مفهوم دیگر این خواب نشان دهنده ناکامی و یا شکستی است که به شما می‌رسد و این موضوع موجب حیرت و تعجب همه اعضای خانواده و اطرافیان گردیده و دچار یاس می‌شوند.

اگر در خواب ببینید که در حال کوتاه کردن ناخن فرد دیگری هستید تعبیر به آن است که مسئولیت خطیر و سنگینی را عهده‌دار خواهید شد.

هنگامی که در خواب ببینید مشغول کوتاه کردن ناخن شخص دیگری هستید، به این معناست که شما مترصد آن هستید که به نوعی گرایش، دیدگاه و رفتارهای یکی از آشنایان و یا افراد خانواده را مطابق با دیدگاه و میل خودتان عوض کنید. ولی بر این امر فائق نمی‌شوید. روشی که شما در پیش گرفته‌اید بسیار نامناسب بوده و این امر نتایج متفاوتی را برایتان به همراه دارد. ولی مهمتر از آن شما شرعا و اخلاقا مجاز نیستید که با توسل به زور و یا حربه‌ای کسی را مطابق میل خود وادار به تغییر رفتار باورها و دیدگاه‌هایش نمایید.‌

گرفتن ناخن شست پا

خوابی که در آن اقدام به گرفتن ناخن شست پا نمایید، به این معناست که در زندگی احتمالاً در شرایطی قرار می‌گیرید که ناچار به انجام کاری بر خلاف تعقل، فکر و قلبتان می‌شوید. این موضوع ممکن است در زمینه تغییرات در حیطه شغل و کسب و کارتان بوده و یا اینکه الزام به نقل مکان به جای دیگری شوید.

گرفتن ناخن با دندان

اگر در خواب ببینید که به دلایلی ناخن‌های خود را با دندان گرفتید و یا شاهد انجام این کار توسط شخص دیگری بودید، بدین ترتیب ناخن‌ها به واسطه جویدن دندان قد کوتاهی داشتند، چنین مفهومی دارد که وظایف و مسئولیت‌هایی که در گذشته عهده‌دار بوده‌اید، به طرز صحیحی انجام نگردیده و منجر به شکست می‌شود.

این روند احتمالاً برگرفته از فراموشکاری و یا نادیده گرفتن مسئله‌ای مهم و کلیدی بوده که از انجام آن کوتاهی کرده‌اید. لذا این بی توجهی همه برنامه‌ها و کوشش‌های شما را به باد فنا داد.

گرفتن ناخن نوزاد

زمانی که در رویا مشاهده کنید مشغول گرفتن ناخن کودکی هستید، چنین مفهومی دارد که احتمالاً در آینده آسیبی از سوی شما به آن کودک وارد آید که او را در شرایط ناخوشایندی قرار می‌دهید.

گرفتن ناخن مرد

مردی که در خواب خودش را مشغول گرفتن ناخن اش نظاره کند، تعبیر به آن است که او مهارت و توانمندی رفع موانع و مشکلاتی که در واقعیت با آنها روبرو گشته را در خود دارد.

خوابی که در آن مرد متوجه شود شخص دیگری در حال گرفتن ناخن‌های او بود، به این معناست که قادر نیست تاثیری بر اطرافیان و دیگران داشته و از نفوذ و قدرت اندکی برخوردار است

کندن ناخن

خوابی که در آن مشغول کندن ناخن‌هایتان باشید، به این معناست که همچنان به تلاش‌ها و کوشش خود ادامه دهید و مایوس نشوید. چرا که در صورت تسلیم شدن، متوجه نتیجه تلاش‌های خود شده و دچار ندامت می‌شوید.

چسباندن ناخن

چنانچه در رویا سعی کنید ناخنتان را به سطح جایی همچون کاغذ و یا پارچه بچسبانید، تعبیر به آن است که در آینده‌ای نزدیک با انجام فعالیتی چشمگیر و افتخارآمیز، موجب افزایش رتبه و جایگاهتان خواهید شد که بدین ترتیب منزلت و شأن شما در آن جامعه افزون می‌شود.

روی آوردن به رفتارهایی همچون تشویق و جانبداری از دوستان و همکاران موجب می‌شود، بر شهرت و محبوبیت شما افزوده شده و اعتبار و نفوذ بیشتری به دست آورید.‌

فرو رفتن ناخن در پوست

خوابی که در آن نظاره کنید ناخن داخل پوست شما فرو رفته است، به منزله موانع و آسیب‌هایی است که به واسطه شخصی در زندگی شما بروز کرده است به طوری که قادر نیستید از آن شخص فاصله بگیرید. به دلایلی ناچار هستید تا بودن او را در کنار خود تحمل کنید. ‌ممکن است حتی او از اعضای خانواده و نزدیکانتان بوده و قصد ندارید حرمت ها شکسته شود. برخی اوقات احتمال می‌رود چنین شخصی شریک احساسی و یا عاطفی شما باشد.

اگر در خواب متوجه شوید که ناخن‌ هایتان در داخل گوشت فرو رفته‌اند، تعبیر به آن است که اشخاص پیرامونتان ارزش و اهمیت چندانی برایتان قائل نیستند. چرا که شما در مرتبه و جایگاه پایینی قرار داشته و از این رو دائماً خود را سرزنش کرده و احوال مساعدی ندارید.

جویدن ناخن

جویدن ناخن در رویا به این معناست که احتمالاً شما در واقعیت نگرانی‌های زیادی داشته و به علت برخی مسائل دچار اضطراب می‌شوید.‌ در اغلب زمان‌ها دلهره وجود شما را فرا گرفته و مشوش می شوید. حتی احتمال می‌دهید که رخداد ناخوشایندی بروز کرده و یا خبر ناراحت کننده‌ای را به شما بدهند. گویا درجه حساسیت شما به قدری بالاست که مسائل را بسیار پیچیده‌تر از واقعیت تصور کرده و این موضوع بر روح و روان شما تاثیر گذاشته است.‌ البته در بیشتر موارد اضطراب و دل نگرانی شما بسیار بی‌مورد بوده و برگرفته از افکار شما می باشد.

افتادن ناخن

هنگامی که در خواب مشاهده کنید ناخن‌هایتان به نوعی در حال خراب شدن بود و بیفتد، نشان دهنده آسیبی است که همزمان موجب آگاهی و هوشیاری شما می‌شود. برخی از معبرین نقل کرده‌اند دیدن این رویا اشاره به شرایط سخت و مشکلاتی دارد که با آن مواجه می‌شوید.

ممکن است عامل اصلی چنین مشکلاتی عکس العمل و رفتار نامناسب شما با عزیزان و اشخاصی است که ارزش زیادی برایتان قائل هستند.‌ حتی ممکن است این رویا نشان دهنده فاصله گرفتن و بی‌اعتنایی به برخی افراد پیرامونتان باشد که نسبت به رفتار آنها دچار دلسردی شده‌اید که در این میان احساساتی همچون خشم، رذالت، طمع کاری و غیره نقش زیادی را ایفا می‌کنند.

دیدن چنین خوابی همچون هشداری است که توجه شما را به سمت اشتباهات و خطاهایتان جلب کرده تا آنها را مورد بازبینی و اصلاح قرار دهید و پس از آن با ظرفیت بالا و دیدگاه مثبت، مدیریت روابط تان را به عهده بگیرید.

اگر در خواب ببینید که ناخن شما افتاده است، به این معناست که شخصی از خویشاوندان دچار کسالت و یا بیماری می‌شود.

افتادن ناخن بلند

چنانچه در خواب نظاره کنید ناخن‌هایی که تا پیش از این مراقبت زیادی از آن داشته و بلند کرده‌اید، از جای خود درآمده و بیفتد، چنین مفهومی دارد که احتمالاً برای موضوع مشخصی مدت‌های مدید وقت گذاشته و انرژی زیادی را برای آن مصروف کرده‌اید. ولی تنها با یک خطا همه این تلاش‌ها به فنا می‌رود. این رفتار اشتباه ممکن است از شما و یا حتی شخصی از پیرامونتان بروز کند.

افتادن ناخن مصنوعی

زمانی که در خواب ببینید ناخن‌های مصنوعی که بر روی ناخنتان کار گذاشته‌اید، از جای خود درآمدند و بیفتد، نشان می‌دهد که شما اصولاً در رفتارهایتان بسیار متظاهرانه رفتار کرده و چهره متفاوت و بسیار بهتر از خود واقعیتان به مردم نمایان می کنید. این امر می‌تواند جنبه‌های مختلفی از شما را شامل شود برای نمونه شما تظاهر به داشتن پول زیاد و ثروت کرده‌اید، در شرایطی که زندگی معمول، ساده‌ و پول کمی دارید. در این میان شرایطی سبب شده که این نقاب از چهره شما کنار رفته و دیگران از خود واقعیتان آگاه شوند.‌ لذا شما در این چالش احساس خجالت و شرم زدگی کرده و همه وجه و اعتبار خود را فنا شده می‌بینید و تصور می‌کنید که دیگران هیچ ارزش و اهمیتی برایتان قائل نیستند. بهتر است به داشته‌ها و امتیازات خود توجه کرده و در جهت افزایش عزت نفس خود تلاش کنید.

افتادن ناخن شخص آشنا

زمانی که در خواب ببینید ناخن یکی از آشنایان در حال افتادن است، تعبیر آن به این معناست که در واقعیت او مرتکب رفتار نادرستی می‌شود و شما هشدارهای لازم را در این باره به او داده و قصد دارید از ادامه چنین روندی جلوگیری کنید. ولی متاسفانه او ارزش و اعتباری برای سخنان شما قائل نیست. شما آگاه هستید که در آینده او در دغدغه و مشکلات حادی گرفتار می شود که کمکی از شما بر نمی‌آید.

نماد ناخن در خواب

همانگونه که می‌دانید مفهوم دقیق مشاهده ناخن در خواب بر اساس جزئیاتی است که در خواب رویت شده است. به طور کلی دیدن چنین خوابی برگرفته از چنین افکار و حالاتی است:

اعتماد به نفس پایین:

شما شخصیتی هستید که تمایل به انجام کارهای خطر پذیر نداشته و دوست دارید که در منطقه امن خود باقی مانده و فقط به کارهایی که از موفقیت صد در صد آن اطمینان دارید روی آورید.‌ چنانچه شما خانوم باشید، دیدن این رویا سمبلی از اعتماد به نفس اندکی است که نسبت به شکل و ظاهر خود داشته و رضایت چندانی از زیبایی خود ندارید.

داشتن جذابیت:

در مواردی دیدن ناخن در خواب نشان می‌دهد که خواب بیننده شخصیتی دوست داشتنی، جذاب و بسیار قابل اطمینان است. البته این موضوع به میزان زیادی به جزئیات خواب وابسته است.‌

احساس وجود خیانت:

از جمله حالاتی که در مشاهده رویای ناخن تاثیر گذار بوده، چنین است که شما تصور می‌کنید شخصی از اطرافیان بدعهدی و خیانتی را در قبال شما انجام می‌دهد. البته موضوع خیانت تنها منحصر به امور جنسی و احساسی نبوده و ممکن است در زمینه امور اقتصادی نیز قرار گیرد. به هر ترتیب انجام این خیانت در قبال شما موجب شده تا احساس منفی و نامناسبی نسبت به خودتان داشته و از هر نظر نقصی را در خود ببینید. ‌کارل گوستاو یونگ در این خصوص نقل کرده است:

خوابی که در آن متوجه شوید ناخن شما دچار شکستگی شده به طوری که خون از آنها جاری می‌شود، به این معناست که از نظر جنسی مورد خیانت قرار گرفته‌اید. قرار گرفتن در این بدعهدی و بی‌وفایی موجب شده تا عزت نفس و متعاقب آن اعتماد به نفستان را از دست داده و از نظر روحی دچار آسیب شدیدی شوید. شما به این یقین رسیده‌اید که ضعف و کمبودی که در شما وجود دارد، موجب گشته مستحق این خیانت شوید.

انجام امورات اساسی یا بی قیدی:

یکی از دلایل دیدن ناخن در خواب چنین است که شما شتاب بسیاری در حین انجام کارها داشته و سعی می‌کنید تا در کمترین زمان آن را به پایان رسانید. این موضوع باعث شده تا تفحص و کنکاش لازم را در خصوص آنها صورت ندهید. چنین عملکردی علی الخصوص در زمینه کارهای مهم و اساسی، باعث ضربه زیادی به منافع شما می‌شود. داشتن این رویه موجب ناکامی‌های بسیاری در زندگی شده است. ‌

ندانستن قدر و قیمت مال و ثروت:

گاهی دیدن ناخن در خواب برگرفته از این مطلب است که در زندگی به طور کامل به ارزش و اهمیت پول واقف نیستید. به طوری که در نهایت ولخرجی، بدون توجه به درآمد مخارج زیادی را انجام می‌دهید. انجام چنین هزینه‌هایی موجب شده تا همواره از جنبه اقتصادی دچار تنگنا و مضیقه باشید.

.chavosh-ads-block { margin-bottom: 10px; display: inline-block; width: 100%; } .chavosh-ads-content { border: 1px solid #3584e4; border-right: 3px solid #3584e4; background-color: white; display: block; border-radius: 10px; padding: 20px 20px 20px 20px; position: relative; } .chavosh-ads-image-holder { max-height: 250px; max-width: 250px; padding-left: 0; padding-right: 25px; position: relative; min-height: 1px; } @media (max-width: 771px) { .chavosh-ads-image-holder { padding-left: 25px; } .chavosh-ads-content { padding: 3px 20px 10px 20px; } } .chavosh-ads-image-holder a { display: inline-block; position: relative; } .chavosh-ads-image-holder img { max-width: 100%; height: auto; margin: 0; border-radius: 10px; vertical-align: middle; border: 0; } .chavosh-ads-detail { flex: 3; padding-left: 25px; padding-right: 25px; position: relative; min-height: 1px; direction: rtl; } .chavosh-ads-detail a { text-decoration: none; } .chavosh-ads-detail-title { text-align: right; margin: 0 0 7px; font-size: 17px; font-weight: 700; text-transform: none; color: #2d2d2d; } @media (max-width: 771px) { .chavosh-ads-detail-title { text-align: center; } } .chavosh-ads-detail-des { padding-left: 0; margin-top: 6px; } .chavosh-ads-detail-des p { padding: auto 0; line-height: 2rem; text-align: justify; margin: 0 0 10px; margin-bottom: 17px; font-size: 1rem; } .chavosh-ads-detail-title a { color: #3584e4; text-decoration: none; } .chavosh-ads-detail-title a:hover { text-decoration: underline; } .chavosh-ads-row { display: flex; direction: rtl; margin-left: -25px; margin-right: -25px; } @media (max-width: 771px) { .chavosh-ads-row { gap: 1rem; flex-direction: column; } } .chavosh-ads-detail-button { text-align: left; } @media (max-width: 771px) { .chavosh-ads-detail-button { text-align: center; } } .chavosh-ads-detail-button a { font-size: 18px; color: #fff; background-color: #3584e4; border-bottom: 3px solid #2a0632; display: inline-block; padding: 3px 25px; margin-top: 0; border-radius: 4px; text-decoration: none; -webkit-transition: all 0.07s ease; -moz-transition: all 0.07s ease; -o-transition: all 0.07s ease; transition: all 0.07s ease; } @media only screen and (max-width: 770px) { .chavosh-ads-detail { width: unset; } .chavosh-ads-image-holder { max-width: unset; max-height: unset; width: unset; } }

برای کسب درآمد؛ کافیه یکسری قواعدی که ثروتمندان بلد هستن رو تو هم یاد بگیری. اینکه چطوری پول دربیاری و ثروتمند بشی تو جلسه‌ی آموزشی بهت یاد داده شده. بعد ازدیدن این جلسه، زندگیت عوض میشه.

در صورت تمایل این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
💅 تعبیر خواب ناخن از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 💅 تعبیر خواب ناخن از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 💅 تعبیر خواب ناخن از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 💅 تعبیر خواب ناخن از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف
تلگرام واتس آپ فیس بوک پیامک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعبیرخواب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی