نشست‌های محله محور عامل رفع مشکلات محلات یزد


نشست‌های محله محور عامل رفع مشکلات محلات یزد

یزد- رئیس کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر یزد یکی از اقدامات مؤثر برای شناخت مشکلات محلات را برگزاری نشست‌های محله محور اعلام کرد و گفت: این نشست‌ها با رضایت شهروندان همراه شده است.

مهدی نیکو نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به طور کلی ۳۳ نشست محله محور در مساجد محلات شهر یزد در دو سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ با اطلاع رسانی قبلی برگزار شد و مردم به بیان مطالب و مشکلات خود پرداختند.

وی، یکی از دستاوردهای مهم این نشست‌ها را تنظیم بودجه امسال شهر بر اساس اولویت بندی مطالبات مردمی عنوان و بیان کرد: در دو سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ در محلات کمتر برخوردار از جمله مریم آباد، حسن آباد، کوی توحید، میدان امام رضا (ع)، هزینه‌ای برابر با ۱۰ سال گذشته پرداخت شد.

این عضو شورای شهر یزد گفت: این هزینه‌ها در زمینه دفع آب‌های سطحی، فعالیت‌های عمرانی، روکش آسفالت، بازپیرایی میادین، ساخت مکان‌های فرهنگی ورزشی اجتماعی و … صرف شده است.

نیکونژاد تصریح کرد: یکی از مشکلات اساسی محله‌ها، دفع آب‌های سطحی بود که مورد توجه ویژه شورای شهر قرار گرفت به طوری که هزینه‌ای که در این دو سال شورای ششم از سوی شهرداری فقط برای دفع آب‌های سطحی انجام داده، ۱۰ برابر هزینه‌ای است که در طول هشت سال گذشته پرداخت شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه شهری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی