دیدار رئیس فدراسیون تکواندو با خانواده بزرگی


دیدار رئیس فدراسیون تکواندو با خانواده بزرگی

هادی ساعی به همراه مسئولین ورزش استان مازندران با حضور در شهرستان بابل با خانواده دانیال بزرگی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو به همراه عالیشان مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان مازندران، فیض الله نفجم رئیس هیات تکواندو استان مازندران و سرمربی تیم ملی نوجوانان و حیدری رئیس هیات تکواندو بابل روز جمعه با حضور در منزل دانیال بزرگی با خانواده وی دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار مشکلات این قهرمان با اخلاق کشورمان مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت مقرر شد برخی با کمک مسئولان این مشکلات مرتفع گردد. بر همین اساس مشکل شغل وی رفع شده و از صبح فردا در محل کار خود حضور خواهد داشت. ضمن اینکه با مساعدت رئیس فدراسیون و همکاری هیات تکواندو استان، وی به زودی در کلاس‌های مربیگری شرکت کرده و پس از دریافت مدرک مربیگری، به آموزش تکواندو خواهد پرداخت.

ساعی در حاشیه این دیدار گفت: دانیال از جوانان با آتیه تکواندو ایران است و به پاک بودن او اطمینان داریم. از والدین او برای تربیت این جوان افتخارآفرین تشکر کنم. اینجا هستم به او و خانواده اش بگویم که فدراسیون از تمام توان خود برای دفاع از این قهرمان ارزنده و با اخلاق استفاده می‌کند.

رئیس فدراسیون تکواندو ادامه داد: همه اسناد و مدارک را جهت دفاع لازم بود را تهیه و ارسال کرده‌ایم، تستی که ماموران وادا از دانیال و اعضای تیم در داخل کشور و پس از بازگشت تیم ملی گرفته شد، منفی بوده و اگر لازم باشد وکیل خواهیم گرفت تا این کار به نتیجه برسید.

پرافتخارترین المپین ایران در بخش دیگری از صحبتهایش خود گفت: دانیال قول داده به ما که طلای المپیک را کسب کند. با اراده و انگیزه‌ای که دارد مطمئن هستم می‌تواند به اهداف بزرگ خود دست پیدا کند. کمک می‌کنیم حکم مربیگری خود را بگیرد تا هم شاگردانی مانند خودش آموزش و هم تمرینات شخصی اش را ادامه دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش‌های رزمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان