آمادگی ایران برای برگزاری کنفرانس بین المللی گرد و غبار


آمادگی ایران برای  برگزاری کنفرانس بین المللی گرد و غبار

معاون رئیس جمهور در حاشیه برگزاری نشست وزیران محیط زیست، علوم و فناوری گروه ۷۷ و چین با مقامات برخی کشورهای حاضر در این نشست دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی سلاجقه؛ معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست که برای شرکت در نشست وزیران محیط زیست، علوم و فناوری گروه ۷۷ و چین به کوبا سفر کرد، با نخست وزیر و وزیر محیط زیست این کشور و نیز معاون رئیس جمهور ونزوئلا دیدار و گفت و گو کرد.

نخست وزیر کوبا در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور معاون رئیس جمهور ایران در فاصله اندکی از حضور رئیس جمهور این کشور در کوبا، روابط حسنه دو کشور در زمینه‌های مختلف را مورد اشاره قرار داد.

همچنین دو طرف بر لزوم ایجاد کمیته پیگیری توافقات و مصوبات دو کشور و عملیاتی نمودن همه موارد از جمله در حوزه دانش و محیط زیست تاکید کردند.

گفتنی است سلاجقه ضمن سخنرانی در نشست وزیران محیط زیست، علوم و فناوری گروه ۷۷ و چین، بر دستاوردهای متنوع و گسترده ایران در حوزه‌های مختلف به رغم وجود تحریم‌های یکجانبه و نامشروع علیه کشور اشاره کرد و خواستار همکاری و هماهنگی بیش از پیش مشارکت کنندگان در همه زمینه‌ها خصوصاً محیط زیست و فناوری شد و آمادگی ایران را برای میزبانی از کشورهای مشارکت کننده جهت حضور در کنفرانس بین المللی گرد و غبار که شهریورماه امسال برگزار می‌شود، اعلام کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه محیط زیست

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا