تفاوت مبل تختخواب شو با مبل مکانیزه + 1 پیشنهاد


تفاوت مبل تختخواب شو با مبل مکانیزه + 1 پیشنهاد

در صنعت مبلمان انواع مبل با کارایی های متفاوت و نام های گوناگون تولید میشود. واژه‌های مبل تختخواب‌ شو و مبل مکانیزه اغلب به جای یکدیگر استفاده می‌شوند اما تفاوت‌هایی بین این دو وجود دارد که دانستن آن‌ها قبل از خرید ضروری است. به این ترتیب، می...

در صنعت مبلمان انواع مبل با کارایی های متفاوت و نام های گوناگون تولید میشود. واژه‌های مبل تختخواب‌ شو و مبل مکانیزه اغلب به جای یکدیگر استفاده می‌شوند اما تفاوت‌هایی بین این دو وجود دارد که دانستن آن‌ها قبل از خرید ضروری است. به این ترتیب، می توانید گزینه ای را انتخاب کنید که راحتی کافی ایجاد کند، موقعیت مکانی آن متناسب باشد و با بودجه شما سازگار باشد.

اگر به یک تخت اضافی در خانه خود نیاز دارید اما فضایی برای اختصاص دادن به اتاق مهمان ندارید، یکی از این دو مدل گزینه مناسب است. این یک طراحی دو منظوره منظم است که می تواند یک اتاق نشیمن را به زیبایی تکمیل کند و در صورت نیاز آن را به یک تخت راحت تبدیل کند.

در اینجا تفاوت بین مبل تختخواب شو و مبلهای مکانیزه و همچنین گزینه های مناسب برای تشک را بررسی می کنیم تا بتوانید هنگام خرید این مبلمان مفید، انتخاب درستی داشته باشید. اگر می خواهید فضایی برای خواب مهمانان فراهم کنید یا حتی یک تخت برای خود در زمانی که در یک آپارتمان کوچک زندگی می کنید دانستن تفاوت بین این دو مبل ارزشمند است. همچنین در انتها یک پیشنهاد جذاب را مطرح می کنیم.

مقایسه مبل تختخواب شو با مبل مکانیزه

در حالی که هر دو، مبل هایی هستند که به تختخواب تبدیل می شوند، در واقع تفاوت های زیادی وجود دارد، از جمله نحوه ساخت آنها، اندازه آنها، سطح راحتی که می توانند فراهم کنند، مدت زمان ماندگاری آنها و هزینه. به عبارت دیگر، ارزش این را دارد که قبل از سرمایه‌گذاری، معنای این دو اصطلاح را درک کنید، بنابراین مزایای هر یک را بدانید و بدانید چرا ممکن است برای شما مناسب نباشد.

از آنجایی که دسته بندی ها همیشه به طور دقیق مورد استفاده قرار نمی گیرند، حتماً جزئیات خرید پیشنهادی خود را با استفاده از راهنمای ما برای ویژگی ها در زیر بررسی کنید تا بتوانید دقیقاً از آنچه دریافت می کنید مطمئن شوید.

تفاوت های طراحی مبل مکانیزم و مبل تختخواب شو

در حالی که هم مبل های تختخواب شو، و هم مبل های مکانیزم به سرعت و به راحتی از کاناپه به تخت تبدیل می شوند، تفاوت های مهمی در طراحی آنها وجود دارد. یک مبل تختخواب شو، دارای یک تشک و قاب که در داخل آن پنهان شده است. تشک را می توان از طریق مکانیسم آن بیرون کشید و پایه های آن به آن اجازه می دهد تا مانند یک تخت معمولی از روی زمین بلند شود. شکل دیگر مبلهای تختخواب شو، برخی از مدلهای مبل ال است که با قرار گرفتن در کنار هم یک تخت عالی برای خواب ایجاد میکند.

اما مبل مکانیزه، تشک داخلی ندارد. در عوض، سطح آن برای خوابیدن باید صاف باشد. برای مثال مدل مبل راحتی مکانیزم پیکو، نوعی مبل مکانیزه است. طراحی مطلوب ممکن است به ابعاد اتاق بستگی داشته باشد. طراحان داخلی می‌گویند: اگر فضای تنگی دارید (از نظر عمق)، ممکن است داشتن یک مبل مکانیزم دار منطقی‌تر باشد، زیرا سطح آن نسبت به مبل تخت خواب شو، کم عمق‌تر است. همچنین، اگر قصد دارید افراد برای مدت کوتاهی روی آن بخوابند، ممکن است مناسب باشد زیرا باعث صرفه جویی در فضا می شود.

تفاوت مبل تختخواب شو با مبل مکانیزه + 1 پیشنهاد

تشک ها را با هم مقایسه کنید

مبل های تخت خواب شو، دارای یک تشک تعبیه شده در خود هستند و این مزیتی است برای خواب شب . اگرچه تشک مبل باید جمع شو باشد تا بتوان آن را در هنگام استفاده برای نشستن در داخل مبل قرار داد، اما انواع مختلفی از تشک ها مانند مموری فوم، فنر داخلی و لاتکس برای انتخاب وجود دارد. بنابراین می توانید نوع مورد نظر خود را انتخاب کنید.

از آنجایی که مبل‌های مکانیزم تشک‌های جداگانه ندارند، بالشهای کفی مبل سطح خواب هستند و در حالی که این کاناپه‌ها می‌توانند برای یک خواب شبانه کافی باشند، اما برای استفاده مداوم ساخته نشده‌اند.

اندازه تشک نیز برای راحتی در شب کلیدی است. مبل های تخت خواب شو را بررسی کنید و تشک هایی در اندازه های استاندارد برای خواب انتخاب کنید. باید بررسی کنید که هنگام تبدیل مبل به تخت، چه اندازه سطح خواب ایجاد می شود. اینها را با اندازه‌های استاندارد تشک مقایسه کنید تا ببینید چند نفر می‌توانند در مدل مبل راحت بخوابند.

این مبل‌ها چگونه به تخت خواب تبدیل میشوند

همچنین تفاوت های واضحی بین مبل تختخواب شو و مبل مکانیزه در مورد چیدمان آن به عنوان تخت وجود دارد. یک مبل مکانیزه بصورت دستی یا به کمک ریموت بسته به نوع طراحی و هزینه ای که شما در نظر می گیرید راحتتر به حالت مبل تبدیل میشود و میزان فضای که در حالت مبل و تخت اشغال میکند تفاوتی ندارد.

از طرف دیگر، در مبل تختخواب شو تغییر حالت به تخت خواب قطعاً کاری است که با دست انجام می گیرد. این که این کار آسان است یا سخت که به طراحی بستگی دارد. یک تشک جنس فوتون برای جابجایی به موقعیت صاف خود بسیار ناخوشایند است، در حالی که سایر انواع مبل تختخواب شو با تغییر زاویه بالشتک های پشتی به راحتی قابل تبدیل هستند.
تفاوت مبل تختخواب شو با مبل مکانیزه + 1 پیشنهاد

دوام را در نظر بگیرید

اگر می‌خواهید خرید شما برای مدت طولانی‌ تری دوام بیاورد، باید ببینید که جنس قسمتهای مختلف تشکیل دهنده مبل شما از چه کیفیتی برخوردار است. بخش مکانیزم مبل که از چه مواد و آلیاژی ساخته شده است. فوم و اسفنج مورد استفاده از چه تراکم و کیفیتی برخوردار است. فریم ساخته شده مبل از چه چوب و جنسی است، پارچه مورد استفاده برای مبل از چه کیفیت و دوامی برخوردار است. البته بادر نظر گرفتن نیاز، کاربرد و شرایط محل مورد نظر شما دوام هر کدام از این مبل ها نسبی خواهد بود.

در مبل تختخواب شو تشک برای کسی که دراز کشیده است ساخته شده است، در حالی که کفی های صندلی آن با موادی پر شده است که راحتی را برای بدن نشسته ایجاد می کند. در مقابل، یک مبل مکانیزه برای دراز کشیدن طولانی طراحی نشده و گزینه خوبی برای استراحت های کوتاه مدت است.

پیشنهاد

نکته مهم در خرید این دسته مبل ها توجه به نیاز خود، کارایی این مبلها، هزینه و مکانی که می خواهید مبل را بخرید است. درباره مکان خرید ما یک پیشنهاد جذاب داریم و آن خرید مبل مکانیزه و مبل تختخواب شو از تولیدی مبل افرا با 22 سال سابقه در بازار مبل یافت آباد تهران است. مزیتهای پیشنهاد ما: خرید به صورت مستقیم و بدون واسطه در نتیجه قیمت بسیار مناسب در بازار، 18 ماه ضمانت شرکتی محصول و همچنین امکان سفارشی سازی محصول مطابق سلیقه شما. امکان خرید هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین (سایت دارای نماد اعتماد الکترونیک) وجود دارد. برای استفاده از این مزیتها می توانید روی لینکهای داخل مقاله کلیک کنید یا تولیدی مبل افرا را در گوگل جستجو کنید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دکوراسیون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگران زن و مرد شمالی ایرانی / باورتان نمی شود ! + عکس ها و اسامی