تعبیر خواب خیارشور چیست؟


اگر می خواهید با علم تعبیرخواب بیشتر آشنا شوید، می توانید در آرگا با تعبیر خواب خیارشور و دیگر تعبیرهای خواب بیشتر آشنا شوید.

اگر در خواب خود ببینید که در حال خوردن خیارشور هستید این خواب می تواند، نشانه های خوبی داشته باشید. در این بخش ما با تعبیر خواب خیارشور بیشتر آشنا می شوید.

تعبیر خواب خیارشور چیست؟

معرفی تعبیر خواب خیارشور:

دیدن خیارشور در خواب به معنی غم و اندوه بوده و نشان می دهد که اتفاق های تلخی پیش روی شما قرار می گیرد. این خواب نشانه مهمی از دشواری های مسیر زندگی است. همچنین این خواب نشان دهنده ضعف بدن شما در یک دوره بیماری می باشد. عدم تحرک و داشتن استرس نیز از نشانه های این خواب است.

تعبیر خواب خیارشور چیست؟

به طور کلی طبق گفته بسیاری از معبران دیدن ترشی در خواب نشانه بدی می باشد. اگر زنی باردار در خواب ببیند که در حال خوردن خیارشور است، اگر یک دختر مجرد در خواب خود خیارشور را مشاهده کند، نشان دهنده ضعف بدنی و یک بیماری ناگهانی برای او است. به طور کلی تعبیر خواب ترشی می تواندف نشانه های بدی داشته باشد.

اگر در خواب مشاهده کنید که در حال تهیه ترشی خیارشور هستید به معنی انجام کارهایی بیهوده است که می توانید به شما آسیب بزند. دیدن این خواب برای یک زن باردار نیز نشان می دهد که فرزند او پسر خواهد شد. این خواب نشانه های مختلفی داشته و در برخی از موارد نیز می تواند، تعبیر خوبی داشته باشد.

طبق گفته های اچ میلر خوردن خیارشور در خواب نشانه یک تجربه تلخ بوده که بهتر است تا مراقب آن باشید. منوچهر مطیعی نیز از معبران دیگری بوده که درباره این خواب تعبیرهایی را عنوان می کند. طبق گفته های مطیعی، این خواب تعبیری از پیشیمانی می باشد.

تعبیر خواب خیارشور چیست؟

دیدن خیارشور و خوردن آن در خواب نیز می تواند، نشان دهنده ترس در موقعیت های دوستانه باشد. این خواب نشان می دهد که از موقعیت سود می برید. اگر در خواب ببینید که کسی به شما خیارشور می دهد، در واقع شما را به خواسته تان می رساند.

تعبیر خواب خیارشور نشانه های دیگری نیز دارد. این خواب اگر توسط یک مرد دیده شود، می تواند نشانه های خوبی داشته باشد. خوردن خیارشور نیز به معنی پشیمان شدن در کار است. تعبیر خواب خیار نیز در لینک قرار داده شده است که شما علاقه مندان می توانید، مطالعه کنید.

اگر در خواب خود مشاهده کنید که در حال تهیه ترشی خیارشور هستید این خواب هم می تواند، نشانه های مختلفی برای شما داشته باشد. این خواب حاکی از این بوده که شما به دست خود اتفاق هایی را رقم می زنید که برای شما چندان خوشایند نمی باشد. دیدن گرفتن ترشی در خواب هم می تواند، نشانه غم رساندن از سوی دیگران به شما باشد.

تعبیر خواب خیارشور چیست؟

شما می توانید در لینک با تعبیر خواب سیر ترشی نیز آشنا شوید. این خواب هم نشانه های چندان خوبی ندارد اما با این تفاوت که سیر نشان دهنده سلامتی است، می تواند معنی بهتری نسبت دیگر خواب ها داشته باشد.

شما عزیزان و علاقه مندان می توانید در آرگا با معانی مختلفی از این تعبیر خواب ها آشنا شوید. شما در آرگا می توانید با علم تعبیر خواب بیشتر آشنا شوید.

منبع : آرگا

برچسب :

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعبیرخواب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج