قرارداد چندملیون دلاری هری و مگان با اسپاتیفای به پایان رسید!


قرارداد چندملیون دلاری هری و مگان با اسپاتیفای به پایان رسید!

«دوک و دوشس ساسکس» در توافقی متقابل راه خود را از سرویس پخش موسیقی و محتوای اسپاتیفای جدا کردند. وقت صبح- شاهزاده هری و مگان مارکل تایید کردند که قراردادشان با اسپاتیفای به پایان رسیده است. به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، در دسامبر ۲۰۲۰...

«دوک و دوشس ساسکس» در توافقی متقابل راه خود را از سرویس پخش موسیقی و محتوای اسپاتیفای جدا کردند.

وقت صبح- شاهزاده هری و مگان مارکل تایید کردند که قراردادشان با اسپاتیفای به پایان رسیده است.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، در دسامبر ۲۰۲۰ اعلام شد که این دو با اسپاتیفای قراردادی چندین ساله برای تولید و پخش پادکست‌ به ارزش میلیون‌ها دلار امضا کرده‌اند.

هری و مگان در سال اول قرارداد خود تنها یک پادکست منتشر کردند که به‌عنوان یک ویژه‌برنامه با حضور پسرشان «آرچی» و تعدادی از دوستان مشهورشان پخش شد.
قرارداد چندملیون دلاری هری و مگان با اسپاتیفای به پایان رسید!

مگان سرانجام در اوت ۲۰۲۲ از مجموعه پادکست‌های Archetypes خود پرده‌برداری کرد که به بررسی کلیشه‌ها و برچسب‌های زنانه که در طول تاریخ علیه زنان مطرح‌شده بود، می‌پرداخت و میزبان چندین چهره مطرح ازجمله «سرنا ویلیامز»، «ماریا کری»، «جمیلا جمیل» و «پاریس هیلتون» بود.

بااین‌وجود با انتشار بیانیه مشترکی از سوی ساسکس‌ها و اسپاتیفای اکنون تایید شده است که آن‌ها به همکاری خود پایان داده‌اند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: «متقابلا توافق کردیم که راه خود را جدا کنیم و به مجموعه‌هایی که با هم ساختیم افتخار می‌کنیم».


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ویدئو/ حرف های تلخ زهره حمیدی پس از شیمی درمانی