معرفی پارک زیتون قشم، یکی از جاذبه‌های تفریحی قشم


معرفی پارک زیتون قشم، یکی از جاذبه‌های تفریحی قشم

شهری با پارک های ساحلی متنوع که شما را به سمت تفریحات دریایی خود فرا می خواند؛ مجتمع های تجاری بزرگ و متعددش، خریدی راحت و مقرون به صرفه را برای شما به همراه دارد. تمامی جملات خطوط قبل به شرح بارزترین ویژگی های جزیره قشم پرداخته اند. در این...

شهری با پارک های ساحلی متنوع که شما را به سمت تفریحات دریایی خود فرا می خواند؛ مجتمع های تجاری بزرگ و متعددش، خریدی راحت و مقرون به صرفه را برای شما به همراه دارد. تمامی جملات خطوط قبل به شرح بارزترین ویژگی های جزیره قشم پرداخته اند. در این مقاله قصد داریم شما را بیش از پیش با یکی از محبوب ترین جاهای دیدنی جزیره قشم، یعنی پارک زیتون آشنا کنیم؛ پس تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.

معرفی جزیره قشم

جزیره قشم یکی از زیباترین جزیره‌ های جنوب کشورمان ایران در خلیج فارس است. قشم فاصله بسیار کمی با بندرعباس داشته و حدود ۳۰ دقیقه طول می‌ کشد تا با اتوبوس دریایی از بندرعباس به این جزیره برسید. مردم جزیره قشم همانند سایر مردمان ساکن در جنوب کشور بسیار خون گرم و مهمان نواز هستند. شب های جزیره قشم نیز حال و هوای بسیار خوبی دارد و به شما پیشنهاد می‌ کنیم که حداقل یک بار در شب به پیاده روی در پارک های ساحلی این جزیره بپردازید و از نسیم نیمه خنکی که از دریا به سوی شما می ‌وزد لذت ببرید. یکی از این پارک های ساحلی، پارک ساحلی زیتون است که می توان اذعان داشت این پارک یکی از مشهورترین پارک های ساحلی جزیره قشم به شمار می آید. در ادامه به شرح کاملی از این پارک و امکاناتش خواهیم پرداخت.

معرفی پارک زیتون

پارک زیتون، یک پارک ساحلی در جزیره قشم است که می توانید اوقات بسیار خوش و آرامی را در آن بگذرانید. این پارک زیبا دقیقا در کنار ساحل خلیج همیشه فارس قرار گرفته و یکی از بهترین مسیرهای پیاده روی، مخصوصا در هنگام شب به شمار می رود. این پارک حدود ۴۵ هزار متر مربع مساحت داشته و به صورت شبانه روزی باز است؛ در ضمن برای رفتن به این پارک و بازدید از آن، نیازی به پرداخت هزینه نخواهید داشت؛ این پارک هارمونی رنگی جالبی از رنگ های سبز و آبی را به نمایش گذاشته و معماری زیبای این پارک با سنگ های سفید و نخل های سر به فلک کشیده آن به اوج می رسد. این پارک با داشتن امکانات رفاهی و تفریحات مختلف، تبدیل به یکی از مهم ترین و محبوب ترین جاهای دیدنی قشم شده است.

امکانات رفاهی پارک زیتون قشم

خیالتان راحت باشد؛ این پارک از لحاظ امکانات رفاهی هیچ کم و کسری نخواهد داشت. آلاچیق ها و سکوهای متعدد تعبیه شده در پارک که با سنگ های سفید ساخته شده اند، فرصتی مناسب را برای پیک نیک های خانوادگی فراهم کرده اند. اگر بعداز پیاده روی در پارک گرسنه شدید، رستوران های متعددی در اطراف پارک وجود دارند؛ یکی از مشهورترین این رستوران ها، رستوران «شب های طلایی» بوده که در داخل مجموعه پارک قرار گرفته است.

در سطح پارک نیز تعدادی از بومیان این جزیره به فروش غذاهای محلی خود می پردازند؛ چگونه؟! یعنی اجاق گاز مسافرتی و ماهیتابه خود را درست در جلوی روی شما قرار داده و غذای مدنظرتان را در همان زمان و به صورت کاملا تازه طبخ می کنند؛ باور کنید که حداقل یک بار می ارزد دست پخت این افراد را امتحان کرده و با طعم اصیل غذاهای محلی آشنا شوید. علاوه بر امکانات رفاهی نام برده شده، این پارک دارای کافه و چای خانه بوده و در بخش های مختلف آن سرویس بهداشتی تعبیه شده است.

امکانات تفریحی پارک زیتون قشم

این پارک از نظر امکانات تفریحی نیز کم کسری ندارد و می تواند جوابگوی سلایق و علایق گردشگران مختلف باشد. از جمله امکانات تفریحی این مجموعه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تفریحات دریایی

معرفی پارک زیتون قشم، یکی از جاذبه‌های تفریحی قشم

بدون شک یکی از اصلی ترین تفریحات هر پارک ساحلی، تفریحات دریایی است؛ شما می توانید قایق موتوری های واقع در ساحل را اجاره کنید و با پرداخت هزینه، به گشت و گذار در حیطه دریایی پارک بپردازید؛ همچنین اگر به دنبال تفریحات هیجان انگیز تری هستید، می توانید جت اسکی، فلای بورد و شاتل را امتحان کنید.

غواصی

از هیجان انگیزترین و جذاب ترین تفریحات پارک زیتون، غواصی در آب های نیلگون خلیج فارس است. شما می توانید با مراجعه به کلوپ غواصی فعال در این پارک، به تجربه غواصی مطمئن در کنار افراد حرفه ای بپردازید و با گرفتن عکس های مختلف در زیر آب، تا همیشه این تجربه هیجان انگیز را به خاطر داشته باشید.

شنا آزاد

این پارک می تواند گزینه ای مناسب برای آب تنی در فضای آزاد باشد؛ البته فراموش نکنید که شنا کردن در آب های ساحل خلیج فارس در نیمه هایی از روز ممکن است برای پوست شما بسیار ضرر داشته باشد؛ بنابراین حتما از ضد آفتاب استفاده کنید.

از دیگر امکانات و تفریحات این پارک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پیاده روی

  • اجرای موسیقی زنده خیابانی

  • موتور سواری

  • و…

به نقل از فلای تودی :

جزیره شگفت‌انگیز قشم بزرگ‌ترین جزیره ایران و خلیج فارس است و دیدنی های قشم آن را تبدیل به سرزمین عجایب هفتگانه ایران کرده‌اند.این جزیره در هرمزگان قرار دارد و جز مناطق آزاد محسوب می شود

خرید بلیط سفر و رزرو اقامتگاه قشم

معرفی پارک زیتون قشم، یکی از جاذبه‌های تفریحی قشم

قشم یکی از مقاصد گردشگری و جذاب در جنوب کشور است که به پاس فاصله کمی که با بندرعباس دارد، روزانه میزبانی چند صد گردشگر را به عهده گرفته است؛ به طور کلی این شهر دارای آب و هوای گرم و شرجی بوده و بهتر است در فصل های زمستان و پاییز به آن سفر کنید.

جاهای دیدنی قشم تنها به پارک زیتون محدود نشده و شما می توانید بازدید بسیاری دیگر از این جاذبه های گردشگری همچون جنگل حرا،‌ سنگ مادر و دختر و… را در اولویت های برنامه ریزی سفر خود قرار دهید. بهتر است که حداقل 2 تا 3 هفته زودتر از موعد شروع سفر، بلیط سفر و اقامتگاه خود را در قشم رزرو کنید؛ فلای تودی یکی از سایت های معتبر و مرجع در زمینه خرید بلیط هواپیما و رزرو اقامتگاه در اقصی نقاط کشور است که با ارائه بهترین خدمات و کامل ترین پشتیبانی، زمینه رضایت مشتریان خود را فراهم آورده است.

سایت: https://www.flytoday.ir

آدرس: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان صابونچی، کوچه ادایی، پلاک 2، طبقه 2

تلفن: 021-42405000

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه جاذبه‌های گردشگری ایران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لژیونرهای ایرانی در فینال لیگ قهرمانان اروپا