🐔 تعبیر خواب مرغ از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف


🐔 تعبیر خواب مرغ از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

تعبیر خواب مرغ 🐔 تعبیر دیدن مرغ و پرنده‌هایی مشابه آن در خواب، نشان دهنده آن است که لازم است خواب بیننده در زندگی افراط و تفریط نداشته و تعادل را در امور رعایت کند. همچنین توصیه می‌شود نسبت به مواجهه با شرایط مخالف، دقت نظر داشته و با...

تعبیر خواب مرغ 🐔

تعبیر دیدن مرغ و پرنده‌هایی مشابه آن در خواب، نشان دهنده آن است که لازم است خواب بیننده در زندگی افراط و تفریط نداشته و تعادل را در امور رعایت کند. همچنین توصیه می‌شود نسبت به مواجهه با شرایط مخالف، دقت نظر داشته و با احتیاط بیشتری عمل کند.

مفهوم کلی که از دیدن مرغ در خواب بیان شده، به منزله وارد شدن شخص جدیدی میان اعضای خانواده و یا خیر مقدم گویی به فرد تازه وارد در جمع خانواده می‌باشد. بدون در نظر گرفتن اینکه مرغ در رویا در حال انجام چه کاری بوده و یا اینکه از نظر ظاهری چه رنگ و شکلی داشت، این رویا سمبولی از افزوده شدن تعداد اعضای یک خانواده و همچنین استحکام و همبستگی بین آنها است.

احتمال می‌رود قصد داشته باشید با اشخاصی که در گذشته مراوداتی با آنها داشته و هم اکنون در فاصله و جدایی به سر می‌برید، ارتباطی را از سر بگیرید. این تجدید دیدارها موجب می‌شود ایام لذت بخش و خوشایندی را در کنار هم سپری کرده و خاطراتی که در کنار هم تجربه کرده‌اید، زنده شود.

معنایی که برای دیدن مرغ در رویا بیان شده، بسیار نیک بوده و نشان دهنده تغییر و تحولات مثبت و خوشایندی است که به یکباره در زندگی رخ می‌نماید. برخی از معبرین معتقدند مشاهده مرغ در خواب، تعبیر به وفور نعمت، دستیابی به رفاه و آسایش، پیروزی، متولد شدن فرزند و پیوند ازدواج می‌باشد. برخی از معبرین غربی دیدن مرغ را نشانی از برقراری عدالت و دادخواهی دانسته اند.

از منظر روانشناسی تعبیر دیدن مرغ در خواب علائم و نشانه‌های خوبی دارد. از این دیدگاه مشاهده مرغ به مفهوم تمایلات، آرزوها و چشم‌اندازهای شخصی خواب بیننده است. در برخی از رویاها این خواب به منزله میل به داشتن آزادی، مستقل شدن و شادی و نشاط دارد.

آگاهی از تفاسیری که در خصوص دیدن مرغ در خواب بیان شده موجب می‌شود تا با اشراف بیشتری به مفهوم خوابتان پی ببرید.

حال برای مشاهده تعبیر خواب کامل خود با تاروت رنگی همراه شوید.

در زیر می توانید با انتخاب معبر و یا موضوع آن، تعبیر خواب آن را مشاهده کنید:

تعابیر بر اساس معبر

امام جعفر صادق (ع)

محمد ابن سیرین

ابراهیم کرمانی

جابر مغربی

یوسف نبی

دانیال نبی

عبدالغنی بن اسماعیل نابلسی

آنلی بیتون

کارل گوستاو یونگ

تعابیر بر اساس موضوع

تخم گذاشتن مرغ

تخم ‌مرغ

خریدن مرغ

فروش مرغ

صدای مرغ

پرواز مرغ

دویدن مرغ

حمله مرغ

لانه مرغ

خوردن مرغ

غذا دادن به مرغ

پختن مرغ

توزیع مرغ بین افراد نیازمند

بریدن سر مرغ

مرغ در مزرعه

مرغ در قفس

آزادی مرغ از قفس

مرغی به همراه جوجه هایش

مرغ خانگی

مرغ مرده

مرغ بیمار

مرغ سیاه

مرغ سفید

مرغ قهوه ای

مرغ بزرگ

مرغ گندیده

مرغ پر کنده

صاحب مرغ شدن

مرغ در خواب دختر مجرد

مرغ در خواب خانم متاهل

مرغ در خواب خانم باردار

🐔 تعبیر خواب مرغ از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

تعبیر خواب مرغ بر‌ اساس نظر معبر 👴

از نظر امام جعفر صادق (ع)

ششمین پیشوای مسلمین حضرت امام جعفر صادق (ع) در خصوص مشاهده مرغ در خواب، سه تعبیر بیان فرموده‌اند:

نخستین:

تعبیر و تفسیری که از دیدن مرغ در خواب بیان شده به منزله مشاهده خانمی با چهره‌ای زیبا و دلربا است. که احتمال می‌رود همسر خواب بیننده بوده و یا شخص دیگری را شامل شود.

دومین:

معنای دیدن چنین رویایی، نشان دهنده گرفتن کنیز بوده که در دنیای امروز این معنا تفسیر به ازدواج و شروع زندگی مشترک می‌شود.

سومین:

تعبیر دیدن مرغ، بیانگر وجود شخصی است که در حال ارائه سرویس و خدمتگزاری در همه زمان‌ها به خواب بیننده است.

از نظر محمد ابن سیرین

زمانی که کسی در رویا مرغ‌ های بسیاری را در یک محل نظاره کند که شروع به سر و صدای زیادی کرده اند، خبر از وقوع اتفاق بد و یا یک رویداد نامناسب دارد.

اگر در خواب لانه مرغ را ببینید، به منزله آن است که صاحب فرزند می‌شوید.

دیدن مرغ خانگی در خواب، تعبیر به وجود خادم و پیش خدمت و یا کنیزی است که احتیاجات او را برآورده می‌کند.

محمد ابن سیرین معتقد است مشاهده مرغ در خواب بر اساس جثه و قد و قواره ای که از این پرنده دیده می شود، اشاره به وجود رای و اراده شخص رویابین دارد.‌ هر اندازه که مرغ درشت‌تر و بزرگتر دیده شود یعنی از عزم و اراده و بلند مرتبگی بیشتری برخوردار است. نظاره کردن مرغ ریزاندام تعبیر به بی‌ارادگی و منفعل بودن خواب بیننده می شود.

اگر در خواب مرغ را زنده ببینید، خبر از دستیابی به سود و بهره مالی دارد.

در صورتی که مرغ در رویا از نوع تخمگذار بوده و در کنار تخم‌هایش قرار داشت، به این معناست که شانس و فرصت خوبی به شما روی می‌آورد.

زمانی که در رویا ببینید مرغ اقدام به خوابیدن برای تخم‌هایش نمود، تعبیر به آن است آرزویی که مدت‌ها در سر پرورانده اید، به زودی در زندگی محقق شده و نذری که مدت‌ها داشته اید، به اجابت می‌رسد.

خوابی که در آن مرغ و جوجه‌هایش را در کنار هم نظاره کنید، نشان دهنده داشتن تعداد زیادی فرزند می‌باشد.

از نظر ابراهیم کرمانی

دیدن رویای مرغ در خواب خبر از ملاقات با زنی خوش چهره و متمول می‌دهد.

خوابی که در آن نظاره کند مرغ در برابر او به سخن درآمده و صحبت می‌کند، به این معناست که اموراتش سامان یافته و پیشرفت می‌کند.

چنانچه در خواب مشاهده کند مرغ با حمله ور شدن به سمت او آسیبی وارد کرده و حتی تکه‌ای از گوشت او را جدا کرد، نشان دهنده مال و یا پولی است که با توسل به زور از کسی خواهد گرفت.

زمانی که در رویا ببینید مرغ خانگی در منزل شما تخم گذاشت، بدانید که خیر و بهره‌ای از جانب زنی به زندگی‌تان وارد می‌شود.

اگر در خواب خودتان را مشغول خوردن مرغ ببینید، تعبیر به آن است که بخشی از مال و دارایی خدمه و کارکنان را به نفع خود تصرف می‌کنید.

از نظر جابر مغربی

جابر مغربی بیان کرده دیدن مرغ در خواب بسیار خوش یمن بوده ولی در مقایسه، خروس خیر بیشتری دارد.

از نظر یوسف نبی

یوسف نبی معتقد است دیدن مرغ از هر نوعی در رویا بسیار خیر و نیک است.

حضرت یوسف در تفاسیری که از مشاهده این پرنده در رویا نقل کرده، در هیچ جنبه ای دیدن مرغ در خواب تبعات ناخوشایندی ندارد.

یکی از معانی دیدن مرغ اجابت حاجات و آرزوها است.

خوابی که در آن نظاره کنید به دکان مرغ فروشی وارد شده و هیچ مرغی به شما عرضه نشد، بدانید که در امورات زندگی خود نسبت به اطرافیان و افراد پیرامونتان دچار حسد و چشم و هم چشمی هستید.

در نظر داشته باشید در هنگام نظاره کردن مرغ در رویا، موقعیتی که پرنده در آن قرار داشته و جزئیات آن نقش بسزایی دارد. در حقیقت هر تفاوتی که در انواع مختلف مرغ و یا شرایط آن ببینید معنای این رویا را تغییر می دهد.

از نظر دانیال نبی

هنگامی که در خواب شاهد تخم گذاشتن مرغ خانگی باشید به این معناست که در یک ازدواج غیر دائم از همسرتان صاحب فرزند می‌شوید.

از نظر عبدالغنی بن اسماعیل نابلسی

عبدالغنی بن اسماعیل نابلسی تفاسیر متعددی نسبت به دیدن مرغ در خواب مطرح کرده است.

زمانی که در خواب ببینید مرغی به درون اتاق شما وارد شد، یعنی از نظر صحت و سلامت جسمی دچار ضعف و کسالت می‌شویم.

در صورتی که مرغ به منزل رویابین وارد شده و به فاصله اندکی از آن خارج شد، تعبیر به یافتن شفا در اسرع وقت از مرض و بیماری است که احتمال ابتلا به آن می‌رود.

چنانچه در خواب صداهای ناخوشایندی از مرغ به گوشتان برسد، نشان دهنده ابتلا به ناراحتی و یا مرض در زندگی است.‌

اگر در خواب نظاره کنید مرغ‌های بسیاری در جثه‌های کوچک و بزرگ و رنگ و روی متفاوت در داخل منزل شما قرار دارد، خبر از رسیدن به عزت و دولت در بین خلایق داشته که نعمت‌های الهی از نظر مال و اموال و رونق و برکت در زندگی اش به اوج می رسد.

اگر خانم بیوه‌ای در خواب مرغ را ببیند به این معناست که پس از در گذشت همسرش سختی‌ها و شرایط سخت زندگی به او تحمیل شده و از توان او خارج می‌شود. این موضوع برگرفته از همت و تلاشی است که او به طور طاقت فرسا جهت تامین زندگی خود و فرزندانش انجام می‌دهد.

هنگامی که سلطان و حاکمی در خواب نظاره کند، جوجه‌هایی از مرغ در داخل کاخ او به جولان درآمده و راه می روند، تعبیر به افزایش نفوذ و اقتداری است که در آینده خواب بیننده حاصل می کند.

از نظر آنلی بیتون

از نظر آنلی بیتون دیدن خواب مرغ، به تعبیر دورهمی و گردهمایی است که اعضای خانواده و یا اطرافیان در آن حضور می یابند.

مشاهده مرغ زنده در خواب به منزله دادورزی و اجرای عدالت می‌باشد.

از نظر کارل گوستاو یونگ

کارل گوستاو یونگ مفسر و روانشناس نام آور سوئیسی، معانی دیدن مرغ را در خواب چنین آورده است: مفهوم دیدن مرغ در رویا ممکن است خبر از نزول اتفاق ناخوشایند و یا بدگویی دیگران دارد. از جمله سمبل‌های مشاهده مرغ، تجلی احساس و عواطف مادرانه می‌باشد.

برخی اوقات نظاره کردن مرغ در رویا تعبیری از ترسو بودن و سست عنصری دارد.

اگر مرغ را در خواب در قالب غذاهای مختلف همچون جوجه کباب و یا آب پز میل کنید، بیانگر وجود ترس و واهمه در خواب بیننده دارد. علی الخصوص زمانی که مرغ را به شکل سرخ شده بخورید. در این حالت نشان دهنده ابعادی از زندگانی شماست که به شکل نادرستی هدایت شده و لازم است به طرز صحیحی اصلاح شود.

رویای بیان شده از خوردن مرغ خام چنین است که خودتان را مهیای روبرو شدن و قرار گرفتن در شرایط خاصی ندانسته و یا اینکه موانع و چالش‌هایی در طی دستیابی به اهدافتان نمودار می‌شود.

تعبیر خواب مرغ بر‌ اساس موضوع آن 📋

تخم گذاشتن مرغ

اگر در خواب متوجه شوید مرغی اقدام به گذاشتن تخم نمود، بدانید که در آینده‌ای نزدیک اخباری مسرت بخش به گوشتان می‌رسد. بسیاری از مفسرین بیان کرده‌اند، تخم گذاری مرغ در رویا بشارتی از دستیابی به اهداف و آرزوها می‌باشد.

تخم ‌مرغ

اگر در خواب تخم مرغی را ببینید نشان دهنده وجود مرد و یا خانومی است که از درجه جذابیت و دلربایی زیادی برخوردار است. این شخص به طور غیرمنتظره در زندگی شما وارد شده و با یکدیگر معاشرت می‌کنید. میزان گرایش و کشش درونی بین شما و آن شخص در سطح زیادی وجود دارد. لذا توصیه می شود مراودات با شخص فعلی در چارچوب صحیح انجام شده و با بی احتیاطی موجب خدشه‌دار رابطه ای که از گذشته تا به حال در آن بوده آید، نشوید.

مصاحبت با این شخص جدید، چالش‌ها و موانع زیادی را در امورات و کارهایتان پدید آورده و حتی ارتباطات خصوصی و شخصی‌تان را دچار آسیب می‌کند.

مناسب است که از معاشرت با این شخص اجتناب کرده و تا حد امکان این دیدار و گفتگو را به حداقل رسانده و حد و مرزهایی را برای خود در نظر بگیرید.

خریدن مرغ

چنانچه در رویا اقدام به خریدن مرغی نمودید، بدانید که سود و بهره زیادی نصیبتان می‌شود. احتمال هست که از سوی یکی از دوستان و یا کیس احساسی هدیه‌ای ارزشمند به شما تقدیم شود.

تعبیر دیگر خریداری مرغ در خواب، نشان دهنده شیوه و اصول خوشایند و مفرحی است که شما در زندگی پیاده می‌کنید. در آینده وفور نعمت و دولت زیادی به زندگی شما وارد شده و در آن جریان می‌یابد.‌ فعالیتی که هم اکنون در آن مشغول به کار بوده و با جدیت پیگیری می‌کنید، به نتیجه مطلوبی منتهی می‌شود. از این رو کوچک‌ترین اهمال و کم کاری را کنار گذاشته و با تلاش بیشتری حرکت کنید.

حتی در جنبه‌های خصوصی و شخصی زندگی نیز به موفقیت دست یافته و سرافراز می‌شوید. چنانچه با همسرتان دچار اختلاف نظر و مشکلاتی بوده‌اید، در نهایت عشق و علاقه به صلح می‌رسد. بهتر است بیشترین بهره را از این دوران به دست آورده و وقت و توان خود را با افکار بیهوده هدر ندهید.

فروش مرغ

خوابی که در آن شاهد فروختن مرغ توسط خودتان بودید، بیانگر آن است که در واقعیت شما شخصیتی سخاوتمند و بخشنده دارید که در کارها نسبت به دیگران لحاظ می کنید.

صدای مرغ

معنایی که برای شنیدن صدای مرغ در خواب بیان شده، چنین است که به زودی عازم سفری دلنشین و مفرح شده که نهایت بهره و استفاده را از آن می‌برید.

در صورتی که صدای مرغ به شکل زاری و فغان به گوش رسد، تعبیر به یاس و استیصال یا ابتلا به مرض و بیماری می‌شود.

از جمله مفاهیمی که برای شنیدن صدای قدقد مرغ در رویا بیان شده چنین است که به طور ناگهانی و به یکباره تصمیم به سفر گرفته و عازم می‌شوید. هرچند که این جریان بدون هیچ برنامه‌ریزی قبلی صورت گرفت، ولی لحظاتی را تجربه می‌کنید که مدت‌ها آرزوی آن را در سر گذرانده و ممکن است همسفران شما را با انجام کارهایی شگفت زده نمایند.

شما در این سفر به مطالب زیادی پی برده و دیدگاه جدیدی از زندگی را به شما می‌نمایاند. لذا توصیه می‌شود با هوشیاری و بصیرت کامل در این سفر حضور یابید که باب آشنایی با اشخاص متعددی برای شما گشوده می‌شود.

معنای دیگر این رویا اشاره به خطری است که در کمین زندگی، اموال و دارایی و حتی روابط شماست. تا حد امکان سعی کنید از شرایط خطرناک اجتناب کنید. حتی ممکن است این خطر در خصوص وجود افرادیست که با رفتارهایشان لطماتی را به شما وارد کرده و یا منافع تان را دچار آسیب کنند. لذا در قبال آنها هوشیارانه رفتار کنید.

به هر اندازه که رویاها با یکدیگر تفاوت داشته باشند، به همان نسبت تفسیر آن نیز تغییر می‌کند. برای نمونه هنگامی که کسی در خواب صدای مرغ را بشنود به منزله رفتن به یک سفر دلپذیر و خوشایند می‌باشد. ولی اگر صدای مرغ همچون گریه و ناله بود، تعبیر به ابتلا به مرض و بیماری و یا ناامیدی و یأس می شود.

پرواز مرغ

چنانچه در رویا پرواز مرغ را در آسمان نظاره کنید، تعبیر آن اشاره به رهایی و آزادی دارد.

مفهوم دیگری که برای پرواز مرغ در خواب ارائه شده، چنین است که احتمالاً خطا و اشتباهاتی از شما سر زده که این رفتارها در حیطه امور شغلی و کسب و کارتان است. احتمالاً تصمیمات مهمی را بدون بررسی و دقت نظر اتخاذ کرده‌اید و هم اکنون لازم است تا عواقب و تبعات سخت و ناخوشایند حاصل از آن را متحمل شوید.

با وجودی که این تبعات از عمق چندانی برخوردار نیست. ولی توصیه می‌شود در اسرع وقت شرایط را به بهترین شکل ترمیم و جبران کنید. چرا که از مانع از بغرنج‌تر شدن وضعیت می‌شود.

دویدن مرغ

اگر در خواب مرغی را ببینید که مشغول دویدن بود، نشان دهنده آن است که در ایام آتی در یک شغل خوب کار خود را آغاز می‌کنید.

معنای دیگری که از دویدن مرغ در خواب بیان شده، اشاره به مهمانی است که برایتان می‌آید و شما با پذیرایی خوب از او استقبال می‌کنید. با وجودی که مسافت زیاد موجب شده بود مدت‌ها از یکدیگر فاصله بگیرید، ولی هم اکنون شرایطی مهیا شده که مجددا حضور در کنار یکدیگر را تجربه کرده و به آن سامان دهید.

این شخص مهمان که به دیدار شما می‌آید، در نزدتان بسیار مهم و با اهمیت است. مدت‌هاست که دلتنگی از او در وجودتان شکل گرفته و از دیدارش مسرور می‌شود.

حمله مرغ

عده‌ای معتقدند خوابی که در آن شاهد حمله ور شدن مرغ به کس دیگری باشید، تعبیر نیکویی دارد.

همچنین دیدن چنین خوابی همچون پیام هشداری است که خواب بیننده را به رعایت جانب ااحتیاطدر امور دعوت می‌کند.

لانه مرغ

تعبیر و مفهومی که برای دیدن لانه مرغ در خواب بیان شده، بسیار نیک است. علی الخصوص برای اشخاصی که به تازگی پیوند ازدواج را برقرار کرده‌اند چنین رویایی تعبیر به خاتمه شرایط سخت و موانعی است که مدت‌ها در رابطه رمانتیک با آن دست به گریبان بوده‌اند.

چنانچه هم اکنون در شرایطی هستید که به علت اختلافات عمیق خانوادگی فاصله‌ای میان شما و همسرتان ایجاد شده و یا جدا شده‌اید، دیدن این خواب نشان دهنده برقراری صلح و آشتی و شروعی دوباره میان شما و همسرتان است.

خوردن مرغ

معنایی که برای خوردن مرغ در رویا بیان شده، نشان دهنده بهره‌مندی از مال و ثروت کثیر و دارایی بسیار است. این امر منوط به سلامت گوشت مرغ داشته و طعم آن مطلوب باشد.‌ در مقابل اگر گوشت مرغی که دچار فساد و خرابی بود را میل کنید،

تعبیر به آسیب و زیانی است که از نظر اقتصادی و مالی متحمل می‌شوید.

از سایر معانی که برای خوردن مرغ در رویا ذکر شده، به منزله ارتقا و بهبود یافتن سطح زندگی است.

خواب مذکور همه ابعاد و جوانب زندگی شما را در بر می‌گیرد و نشان دهنده پیشرفت و رشدی است که شما در امورات و برنامه‌های خود در پیش دارید.

خوردن مرغ در خواب ارتباط مستقیمی با شرایط اقتصادی و روابط رمانتیک و عاطفی دارد که هم اکنون در آن هستید. در هر دو این جنبه‌ها اتفاقات خوشایندی نمایان شده و کیفیت آن به حد مطلوب می‌رسد.

خوابی که در آن خودتان را در حال خوردن مرغ نظاره کنید، به این معناست که در امور اقتصادی و مالی شما چالش های پدید آمده و فعالیت های تان را با ریسک همراه می کند.

خوردن مرغ سرخ شده:

هنگامی که مرغ را به شکل سرخ شده در خواب میل کند، به مفهوم موضوع ناخوشایندی در زندگی اش بوده که به تازگی از آن اطلاع می‌یابد و لازم است تا به نوعی در رفع آن اقدام کند.

خوردن مرغ خام:

خوردن مرغ به شکل خام و نپخته در رویا به این معناست که نسبت به برنامه‌ها و اهدافش دچار شک و گمان شده و از تلاش در جهت آن دست می‌کشد.

غذا دادن به مرغ

مفهومی که برای دادن غذا و خوراکی به مرغ در خواب بیان شده، چنین است که اهداف و آرزوهایی که در سر داشته‌اید، به زودی در زندگی محقق می‌شوند. همچنین دیدن چنین رویایی اشاره به کادویی است که به یکی از دوستان و یا آشنایان تقدیم می‌کنید.‌

پختن مرغ

هنگامی که کسی در خواب تعداد زیادی مرغ را طبخ کند، تعبیر آن به مفهوم یک دورهمی و مهمانی شاد و مبارکی است که او آینده‌ای نزدیک در منزلش برگزار می‌کند. چنانچه خواب بیننده متوجه شد پختن مرغ‌ها در رویا در زمان خیلی کوتاه صورت گرفت، اشاره به روشن بینی او داشته که حاجات و آرزوهایش به زودی محقق می‌شود.

توزیع مرغ بین افراد نیازمند

اگر کسی در خواب مشاهده کند پس از طبخ مرغ آن را در بین افراد نیازمند و مستمند توزیع کرد، نشان دهنده شخصیت بخشنده و دست و دلباز او داشته که در واقعیت با پرداخت صدقه به نیازمندان به اعمال نیک روی می‌آورد.

بریدن سر مرغ

مفهومی که از بریدن سر مرغ در خواب بیان شده، مطلوب نیست. دیدن چنین رویایی خبر از موانع و چالش‌هایی است که در آینده با آن مواجه شده و حتی در این جریان چیزهایی از دست می‌دهید. این وضعیت در نتیجه تصمیمات نادرست و اشتباهی است که در مواقع مهم زندگی اتخاذ کرده‌اید. لذا عذاب وجدان در وجودتان نمایان شده است.

اگر کسی در خواب مرغ را به شکل سربریده نظاره کرد، تعبیر به آن است که خانم خانه یکی از خدمه و یا کسی از خانم‌های منزل، از بار تکلیف و وظیفه‌ای که بر عهده‌اش بود، کاسته شده و با دین و بدهی آنها ادا شده است. این خواب حتی ممکن است خبر از رسیدن به صحت و سلامتی کامل و رفع بیماری دهد. ولی چنانچه متوجه شود خودش در خواب، سر این پرنده را برید، بداند که یکی از خانم‌های خانواده دچار کسالت و بیماری شده و یا در قرض و بدهی قرار می‌گیرد.

مرغ در مزرعه

اگر در خواب مرغی را در داخل مزرعه و کشتزار نظاره کنید، به این معناست که با شخصی از اطرافیان و دوستان دچار اختلاف شده و مشکلاتی بینتان نمایان می‌شود. این امر زمینه ساز جهت بروز موانع بسیار بین شما می‌شود.

مرغ در قفس

هنگامی که در رویا مرغی را در قفس نظاره کنید، تعبیر به موانعی دارد که در امور مالی و اقتصادی با آن مواجه می‌شوید. احتمال می‌رود که به علت تنگنا و کمبود مالی، روحیه خود را از دست داده‌اید. تصور می‌کنید دیدگاه جامعه نسبت به شما دچار افت و بدبینی شده استو به خودتان اعتماد داشته باشید تا با تصمیمات صحیح و به موقع به حل و فصل مسائل بپردازید.

آزادی مرغ از قفس

اگر در خواب اقدام به رها کردن مرغ از داخل قفس آن نمایید، بسیار خوش یمن بوده و چنین رویایی نشان دهنده پیروزی در امور کسب و کار و شغلی است.

مرغ با جوجه ها

چنانچه در خواب مرغی را در کنار جوجه‌هایش مشاهده کنید، نشان دهنده ارتباطاتی است که با اعضای خانواده و یا دوستانتان برقرار می‌کنید. یکی از نزدیکانتان در زندگی دچار مسئله و چالشی شده که شما راه حلی برای او ندارید. بهتر است کمی در کنار او به چاره‌اندیشی پرداخته تا از این طریق از بار سنگین او کاسته و روحیه اش را به سمت مثبت سوق دهید. پس از آنکه به ریشه و علت اصلی چنین رویدادی پی ببرید، رفع و رجوع این موانع بسیار راحت‌تر انجام می‌شود.‌

در مواقعی که اوقات خود را با اندیشیدن به افکار و اوهام پوچ و ناخوشایند در رابطه با خود و یا فرزندانتان سپری می‌کنید، احتمال دیدن چنین خوابی متصور می‌شود. در نظر داشته باشید که شما قادر نیستید به طور کامل فرزندانتان را تحت سیطره و احاطه خود درآورید. تنها لازم است تا آرامش خود را حفظ کرده و در مواقع لزوم راهنمایی‌های صحیح را به آنها داشته باشید.

مرغ خانگی

اگر در خواب مرغ خانگی را ببینید تعبیر آن به این معناست که پارتنر یا کیس احساسی تان، روابط و اوقات خوبی را برای شما فراهم می‌کند. به طوری که همه جانبه شما را تحت یاری و حمایت خود قرار داده تعهدی فراتر از دوست داشتن شما را به یکدیگر متعهد کرده است. هم اکنون موقعیت از هر لحاظ مهیاست که ارتباط خود را در مراحل جدیدی هدایت کرده و باب جدیدی از این رابطه را برای خود رقم زنید. حتی پیشنهاد می‌شود در این دوران تصمیم جدی را برای ازدواج و تشکیل زندگی مشترک در کنار هم اتخاذ کرده و این نیکبختی را در کنار یکدیگر پایدار و همیشگی نمایید.

مرغ مرده

هنگامی که در رویا مرغی را مرده مشاهده کنید، به این معناست که شما در زندگی بسیار متاثر از تصمیمات و رفتارهای شخصی قرار دارید. در حقیقت این شخص شما را به بازی گرفته و سعی دارد به طور کامل جزئیات و امورات کلی زندگی شما را تحت اراده و سیطره خود درآورد. با تدبیر صحیح هرچه سریع‌تر نفوذ و دست او را از زندگی خود کوتاه کرده تا مکر و حیله او در زندگیتان کارساز نشود.

در صورت عدم اقدام در این جریان، بدانید که ناکامی و شکست عظیمی در انتظارتان خواهد بود. احتمال می‌رود هم اکنون نیز شخصی را با این ویژگی‌ها در پیرامون خود یادآور شده و رفتارهای او را از نظر بگذرانید. لذا برای اقدام صحیح لازم است تا به طور کامل همه جوانب را اندیشیده و پس از آن به مرحله عمل درآورید.

مرغ بیمار

دیدن مرغ مریض و بیمار در رویا، نشان دهنده شخصی است که در جهت موضوعات بی‌ارزش و کم اهمیت به تلاش و تکاپو افتاده است.

مرغ سیاه

حضرت امام جعفر صادق علیه السلام مطالبی در خصوص مفهوم مشاهده مرغ با پر وبال سیاه در خواب بیان نکرده‌اند، ولی سایر معبرین آورده‌اند هنگامی که مردی مرغ سیاهی را در رویا نظاره کند، تعبیر به آن است که با خانمی با طمانینه و محجوب آشنا شده و با او ازدواج می‌کند.

اگر خانمی در خواب مرغ سیاه را مشاهده کند نشان دهنده شخصی عزتمند بوده که کاری را برایش انجام داده و حمایتی برای او خواهد داشت.

چنانچه کد بانوی خانه در رویا متوجه شود مرغ سفید رنگی به رنگ سیاه درآمده است، تعبیر به آن است با خادمی که در آن منزل مشغول به کار بوده دچار اختلاف نظر گردیده و عذر او را خواسته و از او جدا می‌شود.

برخی ذکر کرده‌اند از مفاهیم ناخوشایند دیدن مرغ سیاه در خواب تعبیر به مشاجرات، دست درازی و مواجهه با مسائل جنسی می‌شود.

دیدن مرغ با پر و بال‌های سیاه در خواب معنای مطلوبی نداشته و اشاره به اختلافات و مشاجرات، تعدی و دست درازی و حتی مسائل جنسی دارد.

مرغ سفید

مشاهده مرغ سفید در خواب، مفهوم خیر و نیکی دارد. اکثر معبرین دیدن این پرنده را با پر و بال سفید به مفهوم عروسی دانسته‌اند و بیانگر آن است که خواب بیننده به یک مراسم عروسی دعوت می‌شود در عین حال دیدن مرغ سفید به منزله نزول رونق و وفور نعمت و برکت در زندگی است.

مشاهده مرغ با پروبال سفید در رویا مفهوم خوبی دارد. دیدن چنین خوابی سمبلی از جشن و مراسم ازدواج است که احتمال می‌رود، در ایام آتی به چنین مراسمی دعوت شوید.

از نظر برخی از مفسرین دیدن مرغ با پرهای سفید، خبر از رونق و وفور نعمت در زندگی دارد.

مرغ قهوه ای

از آنجا که در واقعیت اکثریت قریب به اتفاق مرغ‌ها دارای پر و بال قهوه‌ای رنگ هستند، لذا دیدن مرغ با این رنگ در خواب تعبیر خاصی در بر نداشته و در عوض شرایط و وضعیت مرغ را در نظر گرفته و به صحت و سلامت و یا بیماری آن برای تفسیر توجه می‌کنند.

مرغ بزرگ

چنانچه کسی در رویا مرغ درشت اندام و بزرگی را طبخ کرده و از آن خورد، به مفهوم آن است که پول بسیاری را به دست آورده و از آن استفاده می‌کند.

مرغ گندیده

دیدن خوابی که در آن شخص مرغ فاسد و گندیده را بخورد، نشان می‌دهد که خواب بیننده از فعالیت‌های نادرست و نامشروعی همچون قمار مبالغی پول را کسب می‌کند.

مرغ پر کنده

دیدن رویایی که در آن مرغ با پرهای کنده شده باشد، مطلوب و مناسب نیست.

رویای مرغ پرکنده به این معناست که از شأن و حرمت خانم خانه کاسته می‌شود.

چنانچه رویابین در خواب مرغ پرکننده‌ای را به منزلش آورد، بیانگر دستیابی به دارایی و مالی است که بدون هیچ زحمت و تلاشی حاصل می‌شود.

اگر در خواب مرغی با پرهای کنده شده و نپخته ببینید، تعبیر به آن است که از نظر تعقل و قدرت فکر به بلوغ دست نیافته آید. ولی اگر آن مرغ پخته شده بود، اشاره به درجه کمال ذهنی و قدرت عقل شما دارد.

صاحب مرغ شدن

اگر در خواب ببینید که صاحب مرغی هستید، تعبیر به آن است که اشخاص دیگری در نبود شما مطالب ناخوشایندی را در خصوصتان ذکر کرده و به گفتگو می نشینند.

مرغ در خواب دختر مجرد

خوابی که در آن دختر مجردی نظاره کند در پی گرفتن مرغی بوده و در جهت آن به این سو و آن سو می‌رود، نشان دهنده شخصیت سبکسر و سطحی نگری است که او داشته و با رفتارهای زشت و کم اهمیت به اعتبار خود در نظر دیگران آسیب می‌زند.

اگر خانم مجردی در رویا مرغی را میل کرده و طعم آن را بسیار لذیذ و دلچسب دید، بداند که به درآمد و معاش زیادی دست یافته و امورات زندگی بر طبق میل و خواسته او پیش می‌رود.

هنگامی که دختر مجردی در خواب پس از خریدن مرغ آن را پخته و میل کند، تعبیر و مفهوم خوش یمنی با خود دارد. این خواب نشان دهنده همت و کوششی است که او در شغل و حرفه از خود ارائه کرده و درآمدی حاصل می‌کند. بدین ترتیب زندگی آزادانه و پرنشاطی را برای خود رقم می‌زند.

زمانی که خواب بیننده در رویا نظاره کند در کنار نامزد و یا پارتنر احساسی مشغول خوردن مرغ پخته‌ای بود، به منزله ازدواج با آن شخص بوده که در پی این امر باردار شده و فرزند سالمی برایشان متولد می‌شود.

زمانی که دختر در خواب مشاهده کند مادرش مرغ ‌های زیادی را طبخ کرده و به آنها داده و از آن مرغ‌ها می‌خورند، اشاره به مال یا پول کثیری است که در زندگی مادر بین فرزندانش تقسیم می‌کند.

اگر دختر مجردی در رویا مرغ زنده‌ای را ببیند که بوی نامطبوعی از آن استشمام می‌شود، اشاره به خانمی با خلق و خوی ناپسند داشته که هویتی نادرست در بین جامعه ارائه کرده و به این سبب مشقات زیادی را تحمل می کند.

مرغ در خواب خانم متاهل

برخی از مفسرین دیدن مرغ را در رویای خانم متاهل، نشان دهنده بارداری و متولد شدن فرزند دختر دانسته‌اند.

اگر خانم متاهل در رویا اقدام به خریدن تعداد زیادی مرغ نماید، به معنای زندگی سرشار از وفور نعمت و رونق می‌باشد. به طوری که با عنایت خدای بزرگ صاحب مال و دارایی زیادی می‌شود. او در زندگی متاهلی و ارتباط با همسرش به امنیت و ثبات زیادی دست می‌یابد. علی الخصوص زمانی که در خواب مشاهده کند، او در کنار همسرش مرغ پخته ای میل می کند.

دیدن مرغ به شکل پخته شده در رویای خانم متاهل، تعبیر به آن است که در زندگی اش امکانات و رفاه زیادی برقرار بوده و زندگی با نشاطی را طی می‌کند. چرا که همسرش به طور کامل خواسته‌ها و تقاضاهای او را اجابت می‌کند.

چنانچه او در خواب نظاره کند مرغ را با سرخ کردن در روغن داغ میل می‌کند، به معنای شکیبایی و شرایط سختی است که در جهت کسب معیشت و رسیدن به درآمد پشت سر می‌گذارد.

زمانی که خانم متاهل در رویا جوجه‌های مرغ را به شکل سوخته مشاهده کند، اشاره به زیان احتمالی است که ممکن است به او وارد شود. لذاا توصیه می‌شود در طرح‌ها و سرمایه‌گذاری های پیشنهادی مشارکت نداشته و جانب احتیاط را رعایت کند.

خوردن مرغ نپخته در رویای خانم متاهل، به منزله همنشینی با زنانی است که سیرت و رفتار خوبی نداشته و به بدگویی از دیگران سپری می‌کنند.

مرغ در خواب خانم باردار

رویایی که در آن خانم حامله و باردار مرغی را مشاهده کند، مفهوم خوبی دارد.

خانمی که در واقعیت حامله و باردار بوده زمانی که در خواب مرغ را نظاره کند، تعبیر به آن است که پس از متولد شدن فرزندش اتفاقات مثبتی به یکباره و حیرت انگیز برای او متجلی می شود که تاکنون در زندگی با آنها مواجه نشده بود.

در عین حال میل کردن مرغ سرخ شده در رویای زن حامله و باردار، خبر از صحت و سلامتی کامل خودش و فرزندش دارد.

.chavosh-ads-block { margin-bottom: 10px; display: inline-block; width: 100%; } .chavosh-ads-content { border: 1px solid #3584e4; border-right: 3px solid #3584e4; background-color: white; display: block; border-radius: 10px; padding: 20px 20px 20px 20px; position: relative; } .chavosh-ads-image-holder { max-height: 250px; max-width: 250px; padding-left: 0; padding-right: 25px; position: relative; min-height: 1px; } @media (max-width: 771px) { .chavosh-ads-image-holder { padding-left: 25px; } .chavosh-ads-content { padding: 3px 20px 10px 20px; } } .chavosh-ads-image-holder a { display: inline-block; position: relative; } .chavosh-ads-image-holder img { max-width: 100%; height: auto; margin: 0; border-radius: 10px; vertical-align: middle; border: 0; } .chavosh-ads-detail { flex: 3; padding-left: 25px; padding-right: 25px; position: relative; min-height: 1px; direction: rtl; } .chavosh-ads-detail a { text-decoration: none; } .chavosh-ads-detail-title { text-align: right; margin: 0 0 7px; font-size: 17px; font-weight: 700; text-transform: none; color: #2d2d2d; } @media (max-width: 771px) { .chavosh-ads-detail-title { text-align: center; } } .chavosh-ads-detail-des { padding-left: 0; margin-top: 6px; } .chavosh-ads-detail-des p { padding: auto 0; line-height: 2rem; text-align: justify; margin: 0 0 10px; margin-bottom: 17px; font-size: 1rem; } .chavosh-ads-detail-title a { color: #3584e4; text-decoration: none; } .chavosh-ads-detail-title a:hover { text-decoration: underline; } .chavosh-ads-row { display: flex; direction: rtl; margin-left: -25px; margin-right: -25px; } @media (max-width: 771px) { .chavosh-ads-row { gap: 1rem; flex-direction: column; } } .chavosh-ads-detail-button { text-align: left; } @media (max-width: 771px) { .chavosh-ads-detail-button { text-align: center; } } .chavosh-ads-detail-button a { font-size: 18px; color: #fff; background-color: #3584e4; border-bottom: 3px solid #2a0632; display: inline-block; padding: 3px 25px; margin-top: 0; border-radius: 4px; text-decoration: none; -webkit-transition: all 0.07s ease; -moz-transition: all 0.07s ease; -o-transition: all 0.07s ease; transition: all 0.07s ease; } @media only screen and (max-width: 770px) { .chavosh-ads-detail { width: unset; } .chavosh-ads-image-holder { max-width: unset; max-height: unset; width: unset; } }

برای کسب درآمد؛ کافیه یکسری قواعدی که ثروتمندان بلد هستن رو تو هم یاد بگیری. اینکه چطوری پول دربیاری و ثروتمند بشی تو جلسه‌ی آموزشی بهت یاد داده شده. بعد ازدیدن این جلسه، زندگیت عوض میشه.

در صورت تمایل این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
🐔 تعبیر خواب مرغ از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 🐔 تعبیر خواب مرغ از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 🐔 تعبیر خواب مرغ از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 🐔 تعبیر خواب مرغ از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف
تلگرام واتس آپ فیس بوک پیامک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعبیرخواب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!