پیش بینی باورنکردنی قیمت بیت کوین از سوی بانک انگلیسی


پیش بینی باورنکردنی قیمت بیت کوین از سوی بانک انگلیسی

بانک استاندارد چارترد انگلیس پیش بینی کرد که تا پایان سال جاری قیمت بیت کوین به 50 هزار دلار افزایش خواهد یافت.

پیش بینی باورنکردنی قیمت بیت کوین از سوی بانک انگلیسی

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌به گزارش خبرنگار اقتصاد بین‌الملل ایران اکونومیست به نقل از رویترز، بانک استاندارد چارترد انگلیس، پیش‌بینی کرد که تا پایان سال 2023 قیمت بیت کوین به 50 هزار دلار خواهد رسید و تا پایان سال آینده هم به 120 هزار دلار افزایش خواهد یافت.

این بانک می‌گوید: افزایش اخیر قیمت بیت کوین باعث خواهد شد تا استخراج‌کنندگان این ارز مجازی دست به احتکار بیت کوین بزنند.

این بانک در ماه آوریل پیش بینی کرده بود تا پایان سال 2024 قیمت بیت کوین به 100 هزار دلار افزایش خواهد یافت و "زمستان ارزهای مجازی" تمام شده است، اما گئوف کندریک، تحلیل‌گر فارکس این بانک، گفته که پیش‌بینی‌های استاندارد چارترد در ماه آوریل، 20 درصد بالا رفته است.

پیش بینی باورنکردنی قیمت بیت کوین از سوی بانک انگلیسی

کندریک طی گزارشی گفته که افزایش سود استخراج هر بیت کوین به این معنی است که استخراج‌کنندگان می‌توانند با فروش بیت‌کوین‌های کمتری، جریان مالی خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حفظ کنند و همین مسئله به کاهش عرضه بیت کوین و بالا رفتن قیمت آن در بازار جهانی منجر خواهد شد.

از ابتدای سال جاری تاکنون قیمت بیت‌کوین 80 درصد افزایش یافته و حالا در محدوده 30 هزار و 200 دلار خرید و فروش می‌شود، اما هنوز به نصف 69 هزار دلاری که در نوامبر سال 2021 به ثبت رسید، هم نرسیده است.

پایان پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک