نحوه برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت تصویب شد


نحوه برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت تصویب شد

عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس گفت: در جلسه (سه‌شنبه) آیین نامه نحوه برگزاری مجامع عمومی شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت تصویب و مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت در آینده نزدیک برگزار خواهد...

عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس گفت: در جلسه (سه‌شنبه) آیین نامه نحوه برگزاری مجامع عمومی شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت تصویب و مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت در آینده نزدیک برگزار خواهد شد.

محسن علیزاده به جلسه شورای عالی بورس اشاره کرد و افزود: در این جلسه، آیین نامه نحوه برگزاری مجامع عمومی شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت تصویب شد.

وی افزود: بر این اساس در آینده نزدیک شاهد برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت خواهیم بود.

علیزاده تاکید کرد: پس از برگزاری مجامع، نماد شرکت‌ها باز خواهد شد و در نهایت شاهد مدیریت مالکیت واقعی توسط مردم خواهیم بود.

شورای عالی بورس ادامه داد: این شورا در گذشته آیین نامه‌ای را تدوین کرده بود که مجامع به دلیل مغایرت موجود با فرمان هشت بندی رهبر معظم انقلاب و نیز مغایرت با برخی از قوانین قانون تجارت برگزار نشد.

وی تاکید کرد: اکنون پس از وقفه سه ساله تحت تاثیر تلاش‌های صورت گرفته در شورای عالی بورس آیین‌نامه تدوین و تصویب شد و قرار بر این است تا برای اجرا ابلاغ شود.

منبع: ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سهام عدالت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یسنا کوچولو را دیده اید؟ / هلیکوپتر امداد برای پیدا شدن دختر گمشده به پرواز در آمد + فی...