قتل عروس چند روز مانده به جشن ازدواجش / انگیزه قاتل آتش افروز چه بود؟


قتل عروس چند روز مانده به جشن ازدواجش / انگیزه قاتل آتش افروز چه بود؟

حوادث رکنا، مرد جوان در حالی که 20 روز به عروسی اش مانده بود، تازه عروس را با وصل کردن برق به قتل رساند و جسد او را در خانه بخت به آتش کشید.

به گزارش رکنا، همه چیز برای شروع زندگی شان آماده بود. اثاثیه وسایل نو و تمیزشان را چیده بودند، حتی چمدان های مسافرتشان را هم بسته و گوشه اتاق گذاشته بودند تا بعد از برگزاری مراسم عروسی به ماه عسل بروند.

درست در روزهایی که حتی کارت عروسی مهرداد و همسرش هم به دست اقوام و بستگانشان رسیده بود ناگهان خبری هولناک همه دوستان نزدیک و دور آنها را در شوک و مصیبت فرو برد.

خانه نوعروس در آتش سوخت و قبل از اینکه زندگی مشترک مهرداد و همسرش در آن خانه آغاز شود، نوعروس در جریان آتش سوزی به کام مرگ فرو رفت.

قتل نوعروس در آتش سوزی خانه

بهمن ماه سال 98 رسیدگی به قتل نوعروس 28 ساله ای به نام سحر در دستور کار بازپرس جنایی قرار گرفت.

سحر در جریان آتش سوزی خانه اش واقع در جنت آباد جان خود را از دست داده بود و جسد سوخته نوعروس از خانه بخت او بیرون کشیده شد.

با توجه به اینکه کارشناسان آتش نشانی وقوع آتش سوزی را عمدی اعلام کردند، جسد متوفی با دستور بازپرس پرونده برای انجام معاینات و آزمایش های لازم به پزشکی قانونی منتقل شد.

نتیجه معاینات پزشکی قانونی عجیب و بهت آور بود.چرا که در نتیجه این معاینات اعلام شده بود که سحر قبل از اینکه در آتش خانه اش بسوزد، به دلیل برق گرفتگی جان خود را از دست داده بود.این نشان می داد که شخصی بعد از وصل کردن برق به نوعروس، خانه و جسد او را با هم به آتش کشیده بود.

فرضیه های ابتدایی مبنی بر این بود که شاید فردی از روی حسادت یا انتقام برای بر هم زدن عروسی مهرداد و سحر دست به جنایت زده است.

اما در همان تحقیقات اولیه ردپای تازه داماد در قتل همسرش پررنگ شد.

همسرم را دوست داشتم ولی کشتمش!

بررسی ها نشان می داد در لحظه وقوع جنایت مهرداد در محل حادثه حضور داشته اما بعد از آتش گرفتن خانه ، از محل خارج شده و وانمود کرده بود که از وقوع حریق بی خبر است.همین کافی بود تا ظن ماموران قضایی و انتظامی به او زیاد شده و مهرداد تحت تحقیقات قرار گرفت.

مرد جوان در ابتدا سعی داشت از بیان حقیقت طفره رفته و نسبت به علت آتش سوزی خانه اش اظهار بی اطلاعی می کرد.

اما وقتی تحت تحقیقات بیشتر قرار گرفت و با ادله قضایی انکارناپذیر روبرو شد، چاره ای جز بیان حقیقات نیافت و لب به اعتراف گشود.

متهم در اعتراف به قتل همسرش گفت:«فقط 20 روز تا عروسی من و سحر باقی مانده بود و من و همسرم خودمان را در یک قدمی رسیدن به خانه آرزوهایمان می دیدیم.ما همدیگر را دوست داشتیم و از اینکه می خواستیم سر خانه و زندگی برویم خوشحال بودیم.همه مقدمات عروسی مان را فراهم کرده و حتی کارت های دعوت را هم پخش کرده بودیم.می خواستیم بعد از عروسی برای ماه عسل به کیش برویم و سحر برای شروع این زندگی خیلی شور و شوق داشت.بعد از ظهر ها به خانه مان می رفت تا چیدمان خانه را طوری که دوست دارد انجام دهد و من هم به او سر می زدم.»

مهرداد در ادامه گفت:«در کنار همه شور و شوقمان مشکلاتی هم وجود داشت که کام ما را تلخ می کرد.خانواده همسرم در زندگی ما دخالت می کردند و من دوست داشتم برنامه ریزی هایمان بدون دخالت دیگران با تصمیم خودمان پیش برود.بارها در طول دوران نامزدی مان به خاطر همین دخالت ها بحثمان شده بود و روز حادثه باز هم به خاطر همین موضوع دعوایمان شد.وقتی حر و بحث بالا گرفت سحر پشتش را به من کرد و گفت می خواهد به اتاق خواب برود و بخوابد.من از بی تفاوتی او خیلی عصبانی شدم و بالای سرش رفتم.سیم لپ تاپ را که به پریز پشت تخت خواب وصل بود کشیدم و یک سر آن را لحظه ای بدنش وصل کردم.من قصد کشتن همسرم را نداشتم و فقط می خواستم بداند که هر کاری بخواهم می توانم انجام دهم.اما همین کار سبب شد که سحر جانش را از دست بدهد.»

متهم در مورد آتش زدن خانه نوعروس گفت:«وقتی همسرم مقابل چشمانم به کام مرگ فرو رفت خیلی ترسیدم و می خواستم وانمود کنم که اودر جریان آتش سوزی جان خود را از دست داده است.برای همین روی وسایل خانه بنزین پاشیده و خانه را به آتش کشیدم و فرار کردم.»

اعدام قاتل تازه عروس

با اعترافات صریح متهم، پرونده برای رسیدگی به شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران منتقل شد.اما متهم در جریان محاکمه بار دیگر اعترافات خود را پس گرفت و گفت که روز حادثه خانه نبوده و نمی داند چه بلایی سر همسرش آمده است.

قضات دادگاه بعد از بررسی محتویات پرونده با نظر به ادله و مستندات موجود، متهم را گناهکار دانسته و با توجه به خواسته اولیای دم حکم قصاص مهرداد صادر شد.

شمارش معکوس برای اجرای حکم قصاص آغاز ش تا اینکه سرانجام صبح روز چهارسنبه 21 تیرماه امسال، متهم در محوطه زندان رجایی شهر کرج به دار مجازات آویخته شد.


قتل عروس چند روز مانده به جشن ازدواجش / انگیزه قاتل آتش افروز چه بود؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بررسی کامیون باری 18 تن باری دوو مدل Doosan با کاربری جدول شور + عکس