👶 تعبیر خواب بچه دار شدن از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف


👶 تعبیر خواب بچه دار شدن از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

تعبیر خواب بچه دار شدن 👶 معبران و حکما تعبیر متفاوتی را در خصوص بچه دار شدن در خواب بیان کرده اند. بچه دار شدن با توجه به شرایط آن دارای تعابیر مختلف و بسیاریست که به آن می پردازیم. حال برای مشاهده تعبیر خواب تکمیلی خود با تاروت رنگی...

تعبیر خواب بچه دار شدن 👶

معبران و حکما تعبیر متفاوتی را در خصوص بچه دار شدن در خواب بیان کرده اند. بچه دار شدن با توجه به شرایط آن دارای تعابیر مختلف و بسیاریست که به آن می پردازیم. حال برای مشاهده تعبیر خواب تکمیلی خود با تاروت رنگی همراه شوید.

در زیر می توانید با انتخاب معبر و یا موضوع آن، تعبیر خواب آن را مشاهده کنید:

تعابیر بر اساس معبر

امام جعفر صادق (ع)

یوسف نبی

ابراهیم کرمانی

منوچهر مطیعی تهرانی

آنلی بیتون

لوک اویتنهاو

لیلا برایت

کتاب سرزمین رویاها

تعابیر بر اساس موضوع

بچه دار شدن

دختر دار شدن

پسر دار شدن

بچه دار شدن دیگران

بچه دار شدن از یک نژاد یا فرهنگ متفاوت

بچه دار شدن به صورت ناگهانی و غیرمنتظره

بچه دار شدن از خواستگار

بچه دار شدن نامزد یا همسر سابق

پسر دار شدن در عین باردار نبودن

بچه دار شدن خواهر

بچه دار شدن مادر

بچه دار شدن مادر مرده

بچه دار شدن مرده

زایمان و بچه دار شدن بدون درد

بچه دار شدن در مکان های مختلف

فرزند دوقلو دار شدن

شیر خوردن بچه

داشتن بچه گریان

داشتن بچه کوچک

پیدا کردن بچه سر راهی

بچه دار شدن در خواب دختر مجرد

بچه دار شدن در خواب خانم متاهل

بچه دار شدن در خواب خانم باردار

بچه دار شدن در خواب خانمی که باردار نیست

بچه دار شدن در خواب زن بیوه

بچه دار شدن در خواب مرد

👶 تعبیر خواب بچه دار شدن از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

تعبیر خواب بچه دار شدن بر‌ اساس نظر معبر 👴

از نظر امام جعفر صادق (ع)

امام جعفر صادق (ع) درباره تعبیر خواب بچه دار شدن فرموده اند:

چنانچه زنی در خواب ببیند که صاحب فرزندی شد که دختر بود، به این معناست که یکی از فرزندان ذریه و نسل او به مقام و مرتبه خوبی دست یافته و در بین اقوام و خویشان به رفعت می رسد. در صورتی که در آن رویا فرزند متولد شده پسر بوده و بلافاصله نوزاد پس از تولد شروع به صحبت کرد، احتمالا نشان از پایان عمر رویابین می باشد.

از نظر یوسف نبی

یوسف نبی نقل کرده اگر کسی در خواب مشاهده کند صاحب فرزندی شد، تعبیر به آن است در فعالیت و حرفه جدیدی که شروع کرده به دستاوردهای خوبی نائل می‌شود. خواب بچه دار شدن در شرایطی که کودک دختر بود، تعبیر به ابعاد روحانی و عرفانی اقدامات و فعالیت های خواب بیننده داشته و اگر فرزند پسری متولد شد، بداند که در امور اقتصادی و مالی پیروز شده و موفقیت خوبی نصیبش می شود.

از نظر ابراهیم کرمانی

ابراهیم کرمانی معتقد است نظاره کردن رویایی که صاحب فرزند پسر می شوید، تعبیر به پریشانی و نگرانی از جهت موضوعاتی برای رویابین و اعضای خانواده اش می شود.

هنگامی که سلطان و حاکمی در خواب مشاهده کند همسرش دختری به دنیا آورد، خبر از افزوده شدن بر اموال و دارایی های او می دهد.

اگر مردی در خواب دختری به دنیا بیاورد، اشاره به مشکلات و شرایطی است که موجب پریشانی می شود.

از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

منوچهر مطیعی تهرانی بیان کرده اگر زنی باردار در خواب ببیند که بچه دار شده است، احتمالا تعبیر به منزله قرار گرفتن در معرض گناه است.

چنانچه کسی در خواب همسرش را آبستن ببیند، ولی در واقعیت باردار نبود، تعبیر به آن است که وظایف و مسئولیت خطیری بر دوش او گذاشته می‌شود که از آن سبب رنج و زحمت زیادی متحمل خواهد شد.

هنگامی که زنی در رویا خودش را در شکل و شمایل باردار نظاره کند ولی در زندگی چنین نباشد، ممکن است با نگرانی و اندوهی مواجه شود که بر اساس بزرگ بودن شکمش متفاوت است.

رویایی که در آن خانم بارداری را در میان کوچه نظاره کنید، معنای مطلوبی نداشته و خبر از شرایط ناهموار زندگی می‌دهد.‌

از نظر آنلی بیتون

اگر در خواب دختر مجردی خود را به شکل باردار و حامله مشاهده کند، تعبیر به آن است که احتمال می‌رود در جریان برخی گناهان و قصورات شان و حرمت او از بین رفته و حتی پاکدامنی خود را از دست دهد.

چنانچه خانمی که باردار نبوده ولی در خواب خودش را آبستن نظاره کند، به مفهوم آن است که در زندگی زناشویی با همسرش دچار برخی اختلافات و مشاجراتی گردیده و آسایش از کانون خانواده آنها رخت بربسته است که حتی فرزندان نیز بنای ناسازگاری می‌گذارند.

دیدن چنین رویایی برای خانمی که واقعاً باردار است، مفهوم خوبی داشته و بیانگر وضع حملی است که به سهولت و در نهایت ایمنی و سلامت انجام خواهد شد.

از نظر لوک اویتنهاو

لوک اویتنهاو معبر سرشناس غربی نقل کرده خوابی که در آن زنی را مشاهده کنید وضع حمل کرده و فرزندش را به دنیا می آورد، به معنای فقدان و یا از دست رفتن مسئله و موضوعی ارزشمند می‌باشد.

همچنین مفهوم دیگری که برای این خواب بیان کرده‌اند چنین است که خواب بیننده از موقعیتی که هم اکنون در زندگی به سر می‌برد به مرحله دیگری وارد شده و آن را پشت سر می‌گذارد.

از نظر لیلا برایت

لیلا برایت چنین آورده که مشاهده بچه در رویا به منزله فراهم شدن موقعیتی استثنایی جهت پرداختن به امور می‌باشد.

چنانچه کودک را در شکل و شمایل نحیف و لاغر نظاره کنید، نشان دهنده موانعی است که در سر راه شما پدیدار می‌شود.

هنگامی که کودک مذکور، فربه و تپل بود، بشارتی است که از پیروزی در فعالیت‌ها و کارهایتان خبر می‌دهد.

از نظر کتاب سرزمین رویاها

اگر خانمی که دارای همسر بوده در خواب شاهد بچه دار شدن خود بود، تعبیر به آن است که از جهت موضوعی خوشحالی وصف ناپذیری به او می‌رسد.

زمانی که خانم بیوه چنین رویایی را نظاره کند، به این معناست که ممکن است برخی رفتارهای غیر منطقی و نادرست از او رخ دهد.

تعبیر خواب بچه دار شدن بر‌ اساس موضوع آن 📋

بچه دار شدن

اگر در خواب خودتان را بچه دار ببینید، تعبیر به شروعی دوباره می‌شود. ممکن است در یک حرفه و کسب و کار به تخصص رسیده‌اید و یا اینکه در روابط احساسی و رمانتیک در مرحله جدیدی همچون ازدواج و یا فرزندآوری وارد می‌شوید. مفهوم دیگر این رویا اشاره به اندیشه‌ها و برنامه‌های خلاقانه‌ای است که در جهت به ثمر رساندن آنها تلاش کرده و مصمم هستید که با پیروزی آنها را به اتمام برسانید. همچنین رویای بچه دار شدن تعبیر به فرزندآوری و وفور نعمت می‌شود.

هنگامی که در رویا خودتان را حامله و باردار دیده و فرزندتان متولد شد، نشان دهنده اشتیاق و میل درونی شما در جهت داشتن فرزند می‌باشد. یکی از آرزوهای دیرینه شما مادر شدن بوده که مدت‌ها به آن اندیشیده‌اید، لذا این رویا را در خواب‌های خود نظاره می‌کنید. با وجودی که خواب‌ها سمبل و انعکاسی از دنیای واقعی است، لکن در رویا بسیار ملموس به نظر می‌رسد. مشاهده چنین رویایی اصولاً به معنای جاری بودن سرور، شادمانی و انگیزه در واقعیت برای خواب بیننده است.

صاحب نوزاد جدید شدن

اغلب خانم‌هایی که در انتظار به دنیا آمدن فرزندشان هستند، رویای متولد شدن نوزاد جدید را برای خود نظاره می‌کنند. در چنین مواردی خواب دیدن نوزاد جدید به منزله رغبت و اشتیاق آنها نسبت به متولد شدن و دیدار فرزندشان است. در عین حال این رویا نشان دهنده دلهره و نگرانی در جهت نگهداری از فرزندشان نیز می‌باشد.

در صورتی که شما در واقعیت باردار نبوده و چنین رویایی را مشاهده کنید، تعبیر به آغاز رویدادها و اقدامات نو و تازه می‌باشد. ممکن است فعالیت تازه‌ای در حیطه شغلی و یا روابط احساسی و رمانتیک شما در شرف شکل‌گیری است که اسباب خرسندی و رضایت شما را در حد زیاد به همراه دارد. معنای دیگری که برای این خواب بیان شده تعبیر به زایش و ثمردهی، رونق و پیگیری‌های مستمر در امور کسب و کار می‌باشد.

دختر دار شدن

محمد ابن سیرین بیان کرده:

اگر در خواب ببینید که صاحب فرزند دختری شدید، به منزله صحت و سلامت جسم بوده و در عین حال از سوی اعضای خانواده و یا خویشان به خوشحالی می‌رسید.

اگر در خواب فرزند متولد شده دختر بود، بدانید که در واقعیت با جنسیت پسر به دنیا می‌آید.

از نظر معبرین غربی:

رویای متولد شدن فرزند دختر در خواب، تعبیر به حل و فصل موانع و مشکلاتی است که در زندگی با آنها دست به گریبان است.

پسر دار شدن

محمد ابن سیرین بیان کرده:

خوابی که در آن نظاره شود فرزند پسری متولد شد، بدانید که در واقعیت دختری به دنیا می‌آید.

برخی از معبرین غربی عقیده دارند:

رویای متولد شدن فرزند پسر، به منزله رخوت و فرسودگی رویابین از مشکلات و مسائلی است که با آن مواجه می باشد.

بچه دار شدن دیگران

اگر در خواب شخص دیگری را ببینید که صاحب فرزندی شد، بدانید که افراد بدخواه و کینه توزی که در پیرامون شما حضور دارند در اجرای برنامه های پلید ناکام می‌مانند. از این رو دیدن این رویا بسیار نیک بوده و شرایط خوبی را برای خواب بیننده به ارمغان می‌آورد.

معبرین غربی معتقدند اگر در خواب نظاره‌گر به دنیا آمدن کودک برای شخص دیگری باشید، به مفهوم پیروزی و دستاوردهای اقتصادی و مالی برای شما می‌باشد.‌

چنانچه مردی در خواب شاهد فارغ شدن و بچه دار شدن کس دیگری بود، تعبیر به وارد شدن در دوره‌ای است که در شغل و حرفه دچار رکود شده و با چالش‌هایی مواجه می‌شود.

در حالت کلی دیدن زایمان و فارغ شدن کس دیگر برای خواب بیننده خوب بوده و به منزله راست کرداری و پایان یافتن چالش‌های سخت در زندگی می‌باشد.

بچه دار شدن از یک نژاد یا فرهنگ متفاوت

اگر در خواب ببینید صاحب فرزندی شدید که از نظر تبار و نژاد با شما متفاوت بود، تعبیر به پذیرش وجه تفاوت فیزیکی و شخصیتی کسی است که در زندگی شما وجود دارد. این رویا بیانگر مهارت و توانمندی شما نسبت به در نظر گرفتن هویت اصلی سایر اشخاص می باشد. شما ذاتاً رغبتی به انتقاد نداشته و در برابر داوری و اعلام نظر در خصوص دیگران صرفاً بر اساس ظواهر و شنیده‌ها به شدت ممانعت می‌کنید.

در این راستا شما از شخصیت لطیف و پرمحبتی برخوردار بوده که نقش حمایت کننده و یاریگر را در برابر اقشار آسیب پذیر و ضعیف به عهده می‌گیرید. دیدن این رویا بیانگر نقطه نظر مطلوب و مثبتی است که شما نسبت به رویدادها و حوادث زندگی دارید.

بچه دار شدن به صورت ناگهانی و غیرمنتظره

زمانی که در خواب ببینید بدون برنامه‌ریزی قبلی باردار بودید، به این معناست که در واقعیت نیز دقیقاً همین اتفاق برایتان خواهد افتاد و به طور پیش بینی نشده‌ فرزندی به دنیا می‌آورید. مفهوم دیگر این رویا اشاره به دلهره، نگرانی آماده نبودن در برابر تغییر و تحولاتی دارد که در ایام آتی ایجاد می‌شود. چنانچه در رویا تست و آزمایشی جهت بارداری پیش بینی نشده انجام دهید، نشان دهنده وجود ابهام و کم بودن اعتماد به نفس جهت انجام برنامه‌ای است که در نظر گرفته‌اید. احتمالاً با دیدن چنین رویایی آشفتگی و بی‌قراری شما را فرا می گیرد.

شما نسبت به عهده‌دار شدن وظایف و تکالیف جدید نگران بوده و مصمم هستید راهی پیدا کنید که از پذیرش این مسئولیت شانه خالی کنید هر رویداد و جریانی که به یکباره و بدون پیش بینی قبلی رخ دهد به منزله نگرانی، واهمه و احساس تزلزل و بی ثباتی در شماست.
چنین رویایی نمادی از مهیا نبودن نسبت به پذیرش تغییر و تحولاتی است که به یکباره و ناگهانی در موقعیت جدید نمایان شده است.

بچه دار شدن از خواستگار

چنانچه در رویا نظاره کنید از پسر محبوبتان صاحب فرزندی شدید که جنسیت آن پسر بود، نشان دهنده دستبند و جایزه ارزشمندی است که زندگی به شما می‌دهد. شما مهیا هستید تا موانع و مسائل را حل و فصل کرده و در جهت پیشرفت گام بردارید. معنای دیگر این رویا به منزله حظ و بهره، جلال و شکوه و موفقیت در امور می‌باشد. شما کاملاً مترصد آن هستید تا خواب‌هایتان را جدی گرفته و به معنای آن توجه کنید.

بچه دار شدن نامزد یا همسر سابق

خوابی که در آن مشاهده کنید همسر سابق و یا کسی که در گذشته مدتی را به با او نامزد بوده اید، صاحب فرزندی شد. به منزله احساس دلبستگی و تعلق خاطری است که در شما نسبت به او وجود دارد. هنگامی که مردی در رویا نامزد پیشینش را با فرزندی در آغوش نظاره کند به این معناست که او مایل است ارتباط رمانتیک جدیدی را با آن شخص آغاز کرده و به این ترتیب به زندگی او وارد شود.

در صورتی که خواب مذکور توسط یک خانم دیده شود، اشاره به احساس کینه و بیزاری است که او در برابر رابطه مجدد همسر سابقش در خود حس می کند. در هر دو رویاهایی که ذکر شد، علامتی از داشتن واهمه و دل نگرانی نسبت به شروع مجدد در رابطه آنها است.

پسر دار شدن در عین باردار نبودن

زمانی که در رویا نظاره کنید صاحب فرزند پسری گردیده علی رغم آنکه در واقعیت حامله و باردار نباشید، علامتی از تکامل در جنبه عرفانی و اهداف مد نظر شما می‌باشد. در حقیقت این خواب به وجود مردی اشاره می‌کند که مشاوره و راهنمایی‌های زیادی در زندگی به شما داشته است.

ممکن است این شخص یکی از اعضای خانواده شما همچون پدر، برادر و یا همسر بوده و در غیر این صورت معلم و کسی است که همواره حمایت و یاری خود را از شما دریغ نکرده است. به طور کلی این خواب نشان دهنده یک قدرت و اعتبار مردانه و پشوانه‌ای عظیم است که موجب هدایت شما در زندگی می‌شود.

بچه دار شدن خواهر

رویای فرزندآوری خواهر نشان دهنده لذت‌های جزئی و اندکی است که از زندگی به شما می‌رسد. شما تصور می‌کنید از خیلی جهات مورد بی‌مهری و بی‌توجهی قرار گرفته و لازم است با تدابیر صحیح تسلط کاملی بر روند زندگیتان داشته باشید. در حقیقت این رویا اشاره به رویدادهایی است که در زندگی پشت سر گذاشته‌اید و لازم است تا از افراد آگاه و خبره مشاوره انجام دهید. در عین حال در نظر بگیرید که یکی از اشخاص پیرامون تان قصد دارد مطلبی را به اطلاع شما برساند.

بچه دار شدن مادر

رویایی که در آن متوجه فارغ شدن و یا فرزندآوری مادرتان باشید، تعبیر به نگرانی در قبال از دست دادن و فقدان شخصی از اعضای خانواده و یا نزدیکان بوده و یا اینکه به طور ناخودآگاه در وجودتان احساس خلأ و کمبود از مهر مادری داشته‌اید. زن جوانی که در خواب شاهد فرزندآوری مادرش باشد، بداند که در آینده‌ای نزدیک خودش صاحب فرزندی می‌شود.

چنانچه مادر شما فرزند پسری به دنیا آورد، به معنای منفعت و نیکبختی در حیطه شغلی و کسب و کار و امورات مختلفی است که در زندگی به آن می‌پردازید.

خوابی که در آن مادرتان فرزند دختری به دنیا بیاورد، چنین مفهومی دارد تغییرات تحولاتی که مدت‌هاست چشم انتظارش بوده‌اید به یکباره نمایان شده و متعاقباً پیشرفت چشمگیر و شرایط مطلوبی با خود به همراه دارد که در این میان فرصت‌های ایده‌آل و اوقات شیرین برایتان مهیا می‌شود.

هنگامی که در رویا متوجه شوید مادرتان زایمان سختی را پشت سر گذاشت، تعبیر به آن است که لازم است دورانی را با شرایط سخت پشت سر بگذارید تا شخصیت شما صیقل یافته و به کمال برسد.

در صورتی که مادر شما در خواب یک فرزند به دنیا بیاورد، بدانید وسیله یا چیزی که از گذشته با اشتیاق برای آن برنامه‌ریزی کرده‌اید، مهیا شده و اقدام به خریداری می‌کنید. ولی اگر تعدادی بچه از مادرتان متولد شد، نشان دهنده خریدی ارزشمند و بزرگ همچون اتومبیل و یا منزلی است که در نهایت برای آن اقدام می‌کنید.

بچه دار شدن مادر مرده

هنگامی که در رویا ببینید مادری که دار فانی را وداع گفته صاحب فرزند می‌شود، نشان دهنده تکالیف و وظایفی است که بر عهده شما بوده و به نوعی در تلاش هستید تا از زیر بار آنها شانه خالی کنید. توصیه می‌شود از این کار اجتناب کنید. چرا که در نتیجه این رفتار احتمالاً در ایام آتی عواقب آن گریبان‌گیر شما خواهد بود.

همچنین تعبیر دیگری که برای رویای فرزندآوری مادر از دنیا رفته بیان شده، اشاره به احساس نالایقی و بی‌کفایتی شدیدی است که در اعماق وجودتان ریشه دوانده است. از این رو ضمیر نیمه هوشیارتان چنین تصویری را به شما منعکس می‌کند که به علت ما اهل بودن شما مادرتان به فرزند دیگری روی آورده است. توجه داشته باشید که چنین احساساتی فقط در افکار شما بوده و واقعیت ندارد و برگرفته از عزت نفس پایینی است که به آن مبتلا هستید.

بچه دار شدن مرده

رویای فرزنددار شدن شخص متوفی مطلوب نبوده و توصیه می‌شود صدقه جاریه‌ای را بپردازد. خوابی که در آن نظاره کنید خانمی که قبلاً فوت کرده صاحب فرزندی شد، به این معناست که کسی از آشنایان در پیرامون خواب بیننده دار فانی را وداع خواهد گفت. ممکن است این امر در خصوص یکی از نزدیکان و یا اعضای خانواده او رخ دهد.

مفهومی که در خصوص این رویا بیان شد ممکن است هر کدام از افراد زندگی رویابین را شامل شود که از نزدیکان، دوستان، اعضای خانواده و حتی اقوام باشد‌. لذا تاکید می‌شود در صورت مشاهده چنین خوابی با پرداخت صدقه و یا قربانی عواقب آن را دفع کنید.

زایمان و بچه دار شدن بدون درد

اگر در خواب ببینید فرزندتان را بدون هیچ درد و شرایط سختی به دنیا آوردید، اشاره به جریان زندگی داشته که کاملاً بر روی روال خود حرکت می‌کند. در این شرایط بدون تلاش مضاعفی، به راحتی برنامه‌ها و اهدافتان برایتان مهیا می‌شود و هیچ رنج و سختی در این راه متحمل نمی شوید.
دیدن چنین رویایی خیر و نیک بوده و خبر از سهولت به جریان افتادن امور و میسر شدن کارها می‌دهد. دیدن این خواب نشان می‌دهد در برابر اراده و پشتکار شما هیچ کاری غیر ممکن نبوده و توانمندی شما را در رسیدن به اهداف بیان می‌کند. چرا که هر اندازه شرایط سخت و ناهموار باشد، شما با موفقیت بر آن فائق شده و پشت سر می‌گذارید. چنین شخصیتی نشئت گرفته از اعتماد به نفس خوبیست که در وجود شما جلوه می‌کند.

بچه دار شدن در مکان های مختلف

با وجودی که امروزه بیمارستان بهترین مکان جهت فرزندآوری است، ولی ممکن است در نقاط مختلف کره زمین شرایطی باشد که امکان وضع حمل در بیمارستان فراهم نشود. در زمان‌های قدیم و حتی مواقعی در عصر حاضر نیز احتمال می‌رود برخی از خانم‌ها در طول مسیر قبل از رسیدن به بیمارستان فرزندشان را به دنیا بیاورند. حتی در گذشته گاهی در داخل خانه، کشتزار و سایر محل‌ها فرزندشان متولد می‌شد. لذا در اینجا به تفسیر رویاهایی که در آن مکان فرزندی به دنیا آمد، می‌پردازیم.

بچه دار شدن در حمام:

حمام از جمله ارکان اساسی در زندگی بشریت بوده و قالب مردم به طور متوسط روزانه سر و کارشان به آنجا می‌افتد. لذا در ابتدا تفسیری از رویای فرزندآوری در حمام بیان می کنیم.

اگر در خواب ببینید که در داخل حمام فرزندتان به دنیا آمد، نشان دهنده نظم و اصول خاصی است که با در نظر گرفتن آن، گام های خود را به سمت پیشرفت و رشد برمی‌دارید.

بچه دار شدن در بیمارستان:

مفهومی که برای متولد شدن فرزند در بیمارستان بیان شده، چنین بوده که لازم است شما جهت دستیابی به اهداف و آرزوهای خود مسیر صحیح را در پیش گرفته و در راستای آن اقدام کنید.

بچه دار شدن در مسیر:

اگر در خواب متوجه شوید فرزند شما در طول مسیر به دنیا آمد، نشان دهنده صبر و شکیبایی اندکی است که در شما بوده و کارهایتان را شتاب زده انجام می‌دهید. چنانچه راه مذکور بسیار چشم نواز و دل انگیز بود، بدانید که با موفقیت به اهدافتان دست پیدا می‌کنید.

بچه دار شدن در باغ سر سبز:

هنگامی که در رویا خودتان را در میان باغی انبوه و خرم و شاداب مشغول قدم زدن نظاره کنید و در همین شرایط به یکباره صاحب چه شوید، تعبیر به سرور و شادمانی ارزشمند و مهمی است که رنگ و جلای زیبایی به زندگی شما می‌بخشد.

اگر مشاهده کنید در زیر درختی قرار داشته و فرزند شما متولد شد، به منزله وارد شدن به یک رابطه رمانتیک پایدار، عاشقانه و زیباست که به سعادت و نیکبختی ختم می‌شود.‌

فرزند دوقلو دار شدن

چنانچه در خواب خودتان را صاحب فرزند دوقلو دیده و یا شاهد متولد شدن فرزندان دوقلو برای خودتان بودید، به منزله رشد و ارتقا در ابعاد مختلف زندگی است. مشاهده این رویا سمبلی از به اجابت رسیدن آرزوها و سرافرازی و کامیابی در اصول بنیادی و اصلی زندگی می‌باشد.

مفهوم دیگر رویای مذکور اشاره به تغییر و تحولات اساسی بوده که در نتیجه آنها آسایش زیادی برایتان حاصل می‌شود. شما قادر هستید در هر شرایطی مسئولیت‌هایتان را به سرانجام برسانید. خوابی که در آن فرزندان دوقلو را ببینید بسیار مطلوب بوده و به منزله فرزندآوری، تکامل، پیشرفت، وفور نعمت و نیکبختی در ابعاد متفاوت زندگی است.

شیر خوردن بچه

منوچهر مطیعی تهرانی بیان کرده شیر دادن به کودک در خواب به مفهوم رونق، وفور نعمت و رسیدن به منفعت کثیر می‌باشد. لذا مشاهده چنین رویایی تعبیر به آن است که رونق و برکات زیادی خواب بیننده و زندگی اش را در بر خواهد گرفت. در این میان توجه به جنسیت فرزند که دختر و یا پسر بود، تاثیر زیادی در بیان معنای آن دارد.

اگر در خواب ببینید نوزاد متولد شده که در حال شیر خوردن بود، جنسیت پسر داشت، به این معناست که در امور معنوی و عرفانی به درجات بالایی می رسید و در صورتی که نوزاد را دختر ببینید، بر حسب میزان شیری که کودک می‌خورد که رونق و دولت خواهید رسید.
به نقل از آنلی بیتون، کسی که در خواب نظاره کند زنی به فرزندی که تازه متولد شده شیر می‌داد، بداند که نیکبختی و سعادت در انتظار خواب بیننده خواهد بود.

داشتن بچه گریان

زمانی که در رویا متوجه شوید یک و یا چند بچه داشتید که مشغول گریه و زاری بودند، به معنای چالش‌های متفاوتی است که در زندگی تجربه می‌کنید. در واقع مشکلات مختلف در برابر مسیر برنامه‌های شما قد علم کرده است و شما نسبت به رفع و رجوع آنها مضطرب و دل نگران هستید. این رویا جنبه‌ای از شخصیت شما را نمایان می‌کند که احساس واهمه و تزلزل داشته و لازم است تا احتیاط و مراقبت مضاعفی از آن داشته باشید.

دیدن رویایی که در آن بچه‌های گریان داشته باشید، مفاهیمی از امور ناخوشایند و بدبیاری با خود دارد. در چنین خوابی توجه به جنسیت کودکی که در حال گریه است، تاثیر بسزایی در بیان معنای آن دارد. چنانچه کودک گریان پسر بچه بود، اشاره به همت راسخ و اراده قوی در جهت حل و فصل مسائل و پشت سر گذاشتن آنها داشته و اگر دختر بود نشان دهنده جنبه آسیب پذیر و لطیف از شخصیتتان می باشد.

داشتن بچه کوچک

هنگامی که در رویا نظاره کنید چشم انتظار داشتن بچه‌ای با جثه و اندام کوچک هستید، به منزله آن است که عموماً در واقعیت عواطف و احساسات خود را در مقابل دیگران کتمان می‌کنید. از اینکه اطرافیان و اشخاص دیگر از عواطف و تالمات روحی شما مطلع شوند، احساس خوبی ندارید. در حقیقت این خواب بیانگر روابط عمومی ضعیفی است که شما در معاشرت با افراد دیگر داشته و بسیار ناشیانه رفتار می‌کنید. از این رو به هیچ وجه عواطف و احساسات خود را با شخص دیگری در میان نگذاشته و همدم مشاوری جهت بیان مسائل و موانع خود در زندگی ندارید. معنای دیگر این رویا نشان دهنده قدرت مستقل بودن و اتکا به خود در جهت رفع و رجوع مشکلات می‌باشد.

پیدا کردن بچه سر راهی

اگر در خواب به یکباره کودکی را تنها در راه پیدا کنید، به این معناست که ضمیر نیمه هوشیارتان شما را در جهت مواجهه با جریانی سوق می‌دهد که مدت‌های مدیدی از آن رویگردان بوده‌اید.‌ لازم است بازبینی مجددی نسبت به تصمیمی که در گذشته نسبت به اجتناب از آن موضوع داشته‌اید، انجام داده و موشکافانه به تحلیل آن بپردازید. احتمالاً زمان آن رسیده که موضوع را مجدداً در دست بگیرید. ‌

بچه دار شدن در خواب دختر مجرد

برخی نقل کرده‌اند چنانچه دختر مجردی در رویا نظاره کند دارای فرزندی شد، تعبیر به آن است که بهتر است در رفتار و کارهایی که انجام می‌دهد از نظر اخلاقی و شئونات، مواردی را رعایت کرده و در نظر بگیرد، چرا که ممکن است در بین اطرافیان مطالبی کذب و دروغ در خصوص او منتشر شود. در عین حال اگر این دختر در خواب متوجه مرگ فرزندش شد، به منزله پریشانی و ناراحتی می‌باشد.‌

در کتاب سرزمین رویاها آورده شده خانم مجردی که خواب بچه دار شدن ببیند، تعبیر نشان دهنده مفارقت و جدایی در یک رابطه رمانتیک بوده و پارتنرش از او فاصله می‌گیرد.

برخی بیان کرده‌اند مشاهده رویای فرزندآوری برای دختر مجرد، تنها اشاره به شایعاتی دارد که بدخواهان در خصوص او بیان می‌کنند.

بچه دار شدن در خواب خانم متاهل

مفسرین نظرات مختلفی در خصوص تعبیر بچه دار شدن زن در خواب بیان کرده‌اند که در اینجا نقل می‌کنیم:

از نظر آنلی بیتون چنانچه زن متاهلی در خواب نظاره کند فرزندی به دنیا آورد است، نشان دهنده مال کثیری است که از طریق ارث به او می‌رسد.

عده‌ای از معبرین غربی مشاهده رویای به دنیا آمدن فرزند برای یک خانم جوان را به این معنا دانسته‌اند که در آینده‌ای نزدیک به خوشحالی بزرگی می رسد.

سایر معبرین دیدن چنین رویایی را تعبیر به آن کرده‌اند که خواب بیننده در دستیابی به اهداف و برنامه‌هایش موفق می‌شود. خواب مذکور نشان دهنده توان و استعداد ذاتی است که در وجود رویابین دیده می‌شود.

بچه دار شدن در خواب خانم باردار

در صورتی که شما هم اکنون حامله و باردار بوده، دیدن رویای فرزند به دنیا آمده انعکاسی از دلهره و نگرانی‌های شما نسبت به فرزندآوری و مراقبت و نگهداری از کودکتان است. در حقیقت مشاهده چنین رویاهایی شما را از نظر احساسی یاری می‌کند تا جهت عهده‌دار شدن امورات فرزندتان آمادگی پیدا کنید.‌

تحقیق و بررسی که در سال ۲۰۰۱ صورت گرفت نشان داد مادران باردار در مقایسه با سایر افراد، دفعات بیشتر خواب‌هایی در خصوص تولد فرزند و بارداری مشاهده می‌کنند. در عین حال مطالعه و پژوهشی که پس از آن در سال ۲۰۱۴ انجام گرفت بیان کرد دیدن خواب‌های متوحش و پریشان در بین خانم‌های باردار نسبت به افراد دیگر خیلی بالاست. از آنجا که ترشح هورمون‌ها در دوران بارداری و پس از زایمان به شدت در حال تغییر بوده و کاهش و افزایش می‌یابد، لذا مشاهده چنین رویاهایی برگرفته از این شرایط بوده و باعث دیدن چنین خواب‌هایی می‌شوند.

بچه دار شدن در خواب خانمی که باردار نیست

خانمی که در واقعیت باردار و حامله نبوده و خواب بچه دار شدن را برای خود نظاره کند. چنین تعبیر از آن استنباط می‌شود:

– به منزله آغازی جدید و مثبت در یکی از جنبه‌های زندگی است.
– از نظر خصوصیات شخصیتی و فردی به رشد و پیشرفت می‌رسد.
– ترقی و تکامل جدیدی را در زندگی کسب می‌کند.

مشاهده چنین خواب‌هایی در برخی اوقات برگرفته از تحولات بنیادی است که آن شخص در زندگی طی کرده است. همچنین رویای دیدن کودک و فرزندآوری، ممکن است پس از تفکر در زمینه برخی موضوعات و یا مشاهده فیلم رخ دهد.

هنگامی که در رویا ببینید صاحب فرزندی شدید ولی آبستن نبوده و قصد باردار شدن ندارید، تعبیر به نگرانی و دلهره‌ای است که از جهت موضوعاتی شما را در بر گرفته و لازم است آن را در ذهن خود درک کنید. معنای دیگر این رویا اشاره به رغبت و تمایل شما در مراقبت و نگهداری از سایرین می‌باشد.

بچه دار شدن در خواب زن بیوه

خوابی که در آن زن بیوه‌ای شاهد فرزنددار شدنش بود، به منزله ورود شخص جدیدی به زندگی او بوده و باب آشنایی و ارتباط گشوده می‌شود.

زمانی که خانم بیوه در رویا خود را حامله و باردار با شکمی بزرگ ببیند، تعبیر به ازدواج مجددی است که او انجام می‌دهد.

اگر خانم بیوه در رویا متوجه شود در هنگام قرار گرفتن در ارتباط جنسی فرزندی برای او ایجاد شد، به منزله خبط و گناهی است که او مرتکب می‌شود.

رویایی که در آن این خانم نظاره‌گر داشتن فرزند پسری برای خود بود، تعبیر به دوام و پایداری در امورات و کارهایی است که در واقعیت انجام می‌دهد.

بچه دار شدن در خواب مرد

تعدادی از معبرین نامدار غربی بیان کرده‌اند زمانی که مرد در رویا نظاره کند دارای فرزندی شده است، بیانگر آن است که در روند زندگی برخی چالش ها در سر راه او نمودار می‌شود که لازم است به حل فصل آنها بپردازد.

.chavosh-ads-block { margin-bottom: 10px; display: inline-block; width: 100%; } .chavosh-ads-content { border: 1px solid #3584e4; border-right: 3px solid #3584e4; background-color: white; display: block; border-radius: 10px; padding: 20px 20px 20px 20px; position: relative; } .chavosh-ads-image-holder { max-height: 250px; max-width: 250px; padding-left: 0; padding-right: 25px; position: relative; min-height: 1px; } @media (max-width: 771px) { .chavosh-ads-image-holder { padding-left: 25px; } .chavosh-ads-content { padding: 3px 20px 10px 20px; } } .chavosh-ads-image-holder a { display: inline-block; position: relative; } .chavosh-ads-image-holder img { max-width: 100%; height: auto; margin: 0; border-radius: 10px; vertical-align: middle; border: 0; } .chavosh-ads-detail { flex: 3; padding-left: 25px; padding-right: 25px; position: relative; min-height: 1px; direction: rtl; } .chavosh-ads-detail a { text-decoration: none; } .chavosh-ads-detail-title { text-align: right; margin: 0 0 7px; font-size: 17px; font-weight: 700; text-transform: none; color: #2d2d2d; } @media (max-width: 771px) { .chavosh-ads-detail-title { text-align: center; } } .chavosh-ads-detail-des { padding-left: 0; margin-top: 6px; } .chavosh-ads-detail-des p { padding: auto 0; line-height: 2rem; text-align: justify; margin: 0 0 10px; margin-bottom: 17px; font-size: 1rem; } .chavosh-ads-detail-title a { color: #3584e4; text-decoration: none; } .chavosh-ads-detail-title a:hover { text-decoration: underline; } .chavosh-ads-row { display: flex; direction: rtl; margin-left: -25px; margin-right: -25px; } @media (max-width: 771px) { .chavosh-ads-row { gap: 1rem; flex-direction: column; } } .chavosh-ads-detail-button { text-align: left; } @media (max-width: 771px) { .chavosh-ads-detail-button { text-align: center; } } .chavosh-ads-detail-button a { font-size: 18px; color: #fff; background-color: #3584e4; border-bottom: 3px solid #2a0632; display: inline-block; padding: 3px 25px; margin-top: 0; border-radius: 4px; text-decoration: none; -webkit-transition: all 0.07s ease; -moz-transition: all 0.07s ease; -o-transition: all 0.07s ease; transition: all 0.07s ease; } @media only screen and (max-width: 770px) { .chavosh-ads-detail { width: unset; } .chavosh-ads-image-holder { max-width: unset; max-height: unset; width: unset; } }

برای کسب درآمد؛ کافیه یکسری قواعدی که ثروتمندان بلد هستن رو تو هم یاد بگیری. اینکه چطوری پول دربیاری و ثروتمند بشی تو جلسه‌ی آموزشی بهت یاد داده شده. بعد ازدیدن این جلسه، زندگیت عوض میشه.

در صورت تمایل این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
👶 تعبیر خواب بچه دار شدن از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 👶 تعبیر خواب بچه دار شدن از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 👶 تعبیر خواب بچه دار شدن از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 👶 تعبیر خواب بچه دار شدن از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف
تلگرام واتس آپ فیس بوک پیامک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعبیرخواب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان