قرص تخمیر آبجو و فواید و مضرات مصرف آن


مصرف شما را با قرص تخمیر و آبجو آشنا می کنیم و اطلاعاتی که باید در زمینه داشته باشید را افزایش خواهیم داد برای دریافت اطلاعات بیشتری این مطلب را از دست ندهید.

قرص تخمیر آبجو با توجه به اینکه ویتامین های بسیار زیادی دارد برای تقویت و بالا بردن متابولیسم بدن بسیار مفید می باشد و همچنین می توانید از آن برای افزایش اشتها نیز استفاده نمایید در ادامه شما را بیشتر با این قرص آشنا خواهیم کرد.

قرص تخمیر آبجو و فواید و مضرات مصرف آن

آشنایی با قرص تخمیر آبجو

استفاده از قرص تخمیر آبجو ممکن است برای بسیاری از افراد مضر باشد بنابراین بهتر است قبل از مصرف آن اطلاعاتی کامل در مورد آن داشته باشید که در ادامه شما را بیشتر با این قرص آشنا خواهیم نمود.

ماهء الشعیر از بهترین نوشیدنی ها در سطح جهان محسوب می شود که بخشی از آن شرکت های تولید کننده سعی می کنند بدون الکل آن را تهیه کرده و افرادی که الکل مصرف نمی کنند را به سمت محصولات خود جذب نمایند. در واقع به طور سنتی از الکل تشکیل شده است اما تولید کنندگان برای افرادی که الکل دوست ندارند و آن را مصرف نمی کنند گزینه ای را به شکل آبجوی غیر الکلی تولید کرده اند که این نوع آبجو از نظر طعم و شکل ظاهری و رایحه همانند آبجو است ولی بدون الکل می باشد.

قرص تخمیر آبجو یکی از قرص های اشتها آوری است که ممکن است تاکنون از آن استفاده کرده باشید و باید بدانید که استفاده از این قرص باعث افزایش متابولیسم بدن شده و در نتیجه چربی های بدن را تبدیل به انرژی خواهد کرد و فرد را تحریک می کند تا انرژی بیشتری را دریافت نماید همچنین باید بدانید که قرص مخمر آبجو از قارچ ساکارمیسس سیروزیا تولید می شود.

مخم های آبجو منبع بسیار خوبی از ویتامین های گروه ب و ویتامینی به نام کروم می باشد که مواد معدنی برای افراد ورزشکار به حساب می آید و اثر مهمی روی کبد دارد و چربی ها را تبدیل به انرژی می نماید از این رو مانع از ایجاد سیروز های کبدی خواهد شد‌

قرص تخمیر آبجو و فواید و مضرات مصرف آن

ماء الشعیر بر پایه مالت از شیره رقیق شده جوانه جو به دست می آید و این نوشیدنی شامل عصاره رازک، ساکاروز، گلوکز مالتوز، ویتامین C انواعی از ویتامین B و اسید های عالی اسید های آمینه، املاح معدنی و آب گازدار می شود و قبل از استفاده از این ماالشعر ها باید در مورد ترکیبات آن اطلاعات کافی داشته باشید زیرا ممکن است بدن شما نسبت به ترکیبات آنها واکنش های شدید نشان بدهد.

باید بدانید که مالت همان جوی جوانه زده می باشد و بعد از گرفتن جوانه و خشک کردن آن مورد استفاده قرار خواهد گرفت در واقع هنگام جوانه زدن آنزیم های مختلف نهفته شده در جو فعال خواهد شد و برخی از آنزیم های مورد نیاز برای تهیه آبجو نیز تشکیل می شوند.

این آنزیم ها منجر به هیدرولیز کربوهیدرات ها شده و در نتیجه نشاسته را تبدیل به مالتوز خواهند کرد و همچنین باید بدانید که در اثر جوانه زدن جو سلول های آندوسپرم تراوا شده و آنزیم ها می توانند به آسانی روی مواد داخل آن اثر گذاشته و همچنین با جوانه زدن مقدار مقدار بعضی از ویتامین ها مانند ریبوفلاوین، تیامین و اسید پنتوتونیک نیز بیشتر خواهد شد.

چیستی ماءالشعیر

منشعیر نام بسیار ساده ای است که ممکن است کمی اغفال کننده باشد زیرا حتی بسیاری از انواع غیر الکلی آن ممکن است مقدار کمی الکل را در خود داشته باشد. باید بدانید که آبجو غیر الکلی ۴ مدل می باشد که به عنوان نمونه برخی از آن ها حاوی نیم درصد الکل بوده و برخی دیگر هیچ الکلی را در خود ندارند.

قرص تخمیر آبجو و فواید و مضرات مصرف آن

مزیت های ماالشعیر

ماالشعیر دارای مزیت های بسیار زیادی می باشد و افرادی که می خواهند از مصرف الکل فاصله داشته باشند می توانند ما الشعیر بنوشند و باید بدانید که آبجو بدون الکل می تواند فواید بسیار زیادی برای بدن شما داشته باشد. از مهم ترین این فواید می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • بهبودی بعد از انجام ورزش های سخت
  • کمک به آبرسانی بدن
  • بهبود سلامت قلب و عروق
  • تحریک تولید شیر مادر

با این حال یادتان باشد که استفاده از هرگونه نوشیدنی در دوران خاص مانند دوران بارداری می تواند مضرات خود را به همراه داشته باشد از این رو اگر دچار بیماری های زمینه ای هستید و یا در دوران بارداری و شیردهی به سر می برید بهتر از قبل از خوردن هر چیزی از پزشک خود در این زمینه مشورت بگیرید.

اگر از این مطلب رضایت داشتید در ادامه می توانید در مورد قرص کربوفایت و قرص پلی پیل اطلاعات بیشتری به دست آورید و برای این کار کافی است از لینک های داده شده استفاده نمایید.

منبع : آرگا

برچسب :

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!