🌱 تعبیر خواب خاک از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف


🌱 تعبیر خواب خاک از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

تعبیر خواب خاک 🌱 تعبیر مشاهده گرد و خاک در خواب اشاره به داشتن دارایی و پول و مال کثیر دارد. در حقیقت خاک سمبلی از زایش و احساسات زنانه است. از این رو خوابی که در آن خاک دیده شود با در نظر گرفتن جزئیات رویا علامتی از ادامه حیات و باروری...

تعبیر خواب خاک 🌱

تعبیر مشاهده گرد و خاک در خواب اشاره به داشتن دارایی و پول و مال کثیر دارد. در حقیقت خاک سمبلی از زایش و احساسات زنانه است. از این رو خوابی که در آن خاک دیده شود با در نظر گرفتن جزئیات رویا علامتی از ادامه حیات و باروری می‌باشد. اغلب مفسرین و معبرین مشاهده خاک و زمین را در رویا نمادی از فرزندآوری قلمداد می‌کنند. برای رسیدن به مفهوم دقیق و صحیح از رویایتان توصیه می‌شود جزئیات و موقعیتی که در خواب مشاهده کرده‌اید را به طور واضح مرور کنید.

در عین حال برخی معتقدند دیدن خاک نشان دهنده سهل انگاری و موضوعی است که از یاد برده‌اید و یا اینکه به مقاوم‌ترین قسمت از وجود شما اشاره دارد. همچنین خاک در رویا نشان دهنده جنبه‌هایی از احساسات، تمایلات و آرزوهایی است که بر روی آنها سرپوش نهاده و توجهی به آن نداشته‌اید. از این رو فقدان حاصل از آنها به شکل موانع و یا مسائلی در زندگی بروز می‌کند. در این میان عده‌ای معتقدند مشاهده خاک در خواب تعبیر به برنامه‌ریزی و اقداماتی است که در جهت عازم شدن به یک سفر انجام داده و به آن رهسپار می‌شوید.

عموماً کسی که در عالم رویا خاک را نظاره کند احتمالاً در یکی از وضعیت و حالت‌های زیر قرار داشته است:

ممکن است موضوعی در زندگی شما از توازن و اعتدال خارج شده و یا در برخی اوقات دیدن چنین رویایی احتمالاً برگرفته از آن است که تصور می‌کنید جریانی به حالت افراط انجام شده و یا رو به تفریط سیر می کند.

برای نمونه می‌توان بیان کرد که شما احساس می‌کنید در ظرفیتی افزون بر توان خود به کار و درآمد مشغول بوده و همه اوقات خود را صرف تخصص و کارهایتان می‌کنید، بدون اینکه زمانی را برای استراحت و تمدد اعصاب اختصاص دهید.

حتی ممکن است در روابطتان با همسر و شریک احساسی با چالش‌هایی مواجه شده و در اغلب مواقع بحث و کشمکش میانتان رخ می‌دهد. در این شرایط عشق و دوست داشتن میانتان بسیار کمرنگ شده و جلوه‌ای ندارد.

همچنین دیدن این رویا همچون توصیه‌ای است که به شما داشته تا خودتان را در اولویت زندگی قرار دهید. چرا که اغلب هیچ مهر و محبتی نثار وجودتان نمی‌کنید و یا اینکه به علت حفظ منافع و آسایش سایر اعضای خانواده و افراد نزدیکتان از تمایلات و خواسته‌های خود چشم پوشی کرده‌اید. ولی در نظر داشته باشید که ذهن نیمه هوشیار شما هنوز چنین رویاها و اهدافی را به یاد داشته و احساس نیاز می‌کند. دیدن این رویا همچون تذکری است که شما را نسبت به خود آگاه می‌کند.

حال برای مشاهده تعبیر خواب تکمیلی خود با تاروت رنگی همراه شوید.

در زیر می توانید با انتخاب معبر و یا موضوع آن، تعبیر خواب آن را مشاهده کنید:

تعابیر بر اساس معبر

منوچهر مطیعی تهرانی

محمد ابن سیرین

ابراهیم کرمانی

امام جعفر صادق (ع)

آنلی بیتون

یوسف نبی

کارل گوستاو یونگ

خالد بن علی العنبری

تعابیر بر اساس موضوع

جاده‌ خاکی

زمین کشاورزی خاکی

خاک کنار آب

خاکی شدن خانه

تمیز کردن گرد و خاک خانه

گرفتن گرد و خاک زیورآلات

فضایی مملو از خاک

خاکی شدن کل بدن

پاک کردن خاک از بدن کسی

زمین خاکی پوشیده از گل و گیاه

ماشین پر از خاک

کوره‌ پر از خاک

خاک گل (گلدان)

خاک و گیاهان

خاک زرد

خاک سفید

خاک رس

خاک خیس

خاک گل آلود

خاک کثیف

خاکی و کثیف شدن

دست زدن به خاک آلوده

خوردن خاک

لمس کردن خاک

پرتاب کردن خاک

ریختن خاک

برداشتن خاک

گردش روی زمین خاکی

قدم زدن روی خاک

پا برهنه روی خاک

خوابیدن روی خاک

دفن شدن زیر خاک

کندن خاک

کندن خاک برای دفن کسی

فرورفتن در خاک

خاک قبرستان

پراکندن خاک قبر

ریختن خاک بر روی قبر

ریختن خاک بر روی سر

خاک بر روی نقاط مختلف سر و صورت

جابجایی خاک

خاک و سنگ

پول در میان خاک

🌱 تعبیر خواب خاک از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

تعبیر خواب خاک بر‌ اساس نظر معبر 👴

از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

از جمله معانی که منوچهر مطیعی تهرانی برای تعبیر خواب خاک بیان کرده، رونق و وفور نعمت بوده و در عین حال نشان دهنده ثروت و دارایی بسیار است. هنگامی که در خواب مشاهده کنید در حال جمع آوری خاک هستید بدانید شرایطی مهیا می‌شود که به سبب آن درآمد و پول‌هایتان را پس‌انداز کرده و به اموالتان می‌افزایید.

چنانچه متوجه شوید در منزل شما تلی از خاک جمع شده، نشان دهنده آن است که به مال چشمگیری دست می‌یابید. هنگامی که نظاره کنید خاکهایی را طبق رسم قدیم، سوار بر شتر کرده و با خود آوردید، اشاره به دارایی دارد که از طریق ارث صاحب آن می‌شوید. در صورتی که ببینید به وسیله اسب خاک را جابجا کرده و به خانه بردید، نشان دهنده مرد جوانی است که خیر و بهره‌ای به شما می‌رساند. ولی اگر در خواب مذکور چنین جابجایی را با استفاده از خر انجام دادید، اشاره به وجود مردی نادان و کم خرد داشته که به واسطه او منفعتی کسب می‌کنید.

چنانچه در رویا اقدام به پخش کردن مشت‌هایی از خاک در هوا بودید، به این معناست که دارایی و اموال خود را پایمال و تباه کرده و یا در مواردی آن را خرج می‌کنید.

اگر در خواب مشاهده کنید خاکی که به همراه خود منتقل کرده و یا خاکی که در برابر شما قرار داشت به رنگ قرمز بود، تعبیر به آن است که دچار جوش و خروش شده و با بروز احساساتی همچون غضب و برآشفتگی در وحودتان، به دردسر می افتید.

زمانی که رنگ خاک را سبز ببینید، اشاره به چمن داشته و اگر رنگ آن زرد بود، از رویداد عجیب و غیر عادی خبر داده و یا اینکه مسئله‌ای ناراحت کننده و یا ابتلا به بیماری بوده و در صورتی که خاک را به رنگ سیاه ببینید به مفهوم اندوه و سوگواری است.

هنگامی که در رویا مشاهده کنید از درون چاهی خاک‌ها را به بیرون آوردید تعبیر به دارایی و اموالی است که با زحمت و سختی بسیار برایتان میسر می‌شود. اگر در رویای مذکور نظاره کنید خاک‌ها را به درون چاه می‌ریختید، نشان دهنده برخی معاملات و کارهایی است که موجب زیان و آسیب در امور اقتصادی و مالی می‌شود.

خوابی که در آن نظاره کنید مشغول برداشتن خاک از روی تپه‌ای بودید، به این معناست که مسئله‌ای در زندگی شما به سهولت رسیده و مشکلات را به حداقل می‌رسانید که از این طریق به راحتی حل و فصل شود. در این رویا به هر میزان که از خاک برداشتید به همان نسبت منفعت و بهره‌ای به شما می‌رسد.

از نظر محمد ابن سیرین

محمد ابن سیرین دیدن خاک در خواب را تعبیر به پول و مال می‌داند که اگر اندک بود، نشان از مال کم و در صورت فراوانی اشاره به مال کثیر دارد.

کسی که در رویا مشاهده کند در منزل او خاک‌هایی وجود داشت، به این معناست که به سهولت و بدون هیچ رنج و زحمتی به میزان خاکی که مشاهده کرده، دارایی کسب می‌کند.

خوابی که در آن نظاره کنید در داخل خاک رفته یا اقدام به خوردن خاک نموده و یا در حال جمع آوری و برداشتن خاک بودید، همه این موارد تعبیر به رسیدن به پول و ثروت می‌باشد.‌

هنگامی که در رویا مشاهده کنید در حال جارو کردن منزل کسی بودید، به مفهوم آن است که از دارایی و اموال صاحب خانه تصاحب می‌کنید. علی الخصوص زمانی که ببینید خاک‌هایی که جمع کردید را به همراه خود آوردید.

از نظر ابراهیم کرمانی

کسی که در خواب نظاره کند از منزل خود خاک هایی را به بیرون آورده و آن را پخش می‌کند، تعبیر نشان دهنده ‌خرج هایی است که انجام می‌دهد. هنگامی که در رویا ببیند با دستانش خاک‌ها را پراکنده می‌کرد، اشاره به پول و مالی دارد به نسبت خاک‌هایی که دیده برایش جمع می‌شود و سود و خیر زیادی از آن حاصل می‌کند.

از نظر امام جعفر صادق (ع)

به نقل از حضرت امام جعفر صادق (ع) تعبیر دیدن خاک در خواب مفهومی بر پنج قسم دارد:

یکم:

به منزله رسیدن به پول و مال است.

دوم:

تعبیر به دستیابی به سود و بهره می‌باشد.

سوم:

اشاره به کسب و کار و حرفه دارد.

چهارم:

به منزله سود و منفعتی است که از طرف حاکم و فرمانروا برایش حاصل می‌شود.

پنجم:

به معنای خیری است که از طرف مافوق و رییس برایش ایجاد می‌شود.

از نظر آنلی بیتون

آنلی بیتون بیان کرده هنگامی که در خواب ببینید شخصی در حال پاشیدن خاک بر روی سر و صورت شماست، تعبیر نشان دهنده افرادی بدخواه و حسود در پیرامونتان بوده که قصد دارند به طریقی خوشنامی و منزلت شما را زیر سوال ببرند.

اگر در خواب خاک کوزه‌گری را مشاهده کنید، به این معناست که از شرایط سختی که در اثر مضیقه مالی حاصل شده به سطوح آمده و دچار اندوه و ناراحتی هستید. دختری که در رویا نظاره کند در کنار نامزد و یا پارتنرش بر روی خاک کوزه‌گری قدم می‌زند، تعبیر به آن است که او به هدف دستیابی به مال و سود زیاد، رابطه احساسی اش را زیر پا گذاشته و به معشوقه خود پشت می‌کند.

چنانچه در خواب متوجه شوید خاکی که در گلدان و یا باغچه در کنار گیاهان جهت رویش گل‌ها وجود داشت متلاشی شده، نشان دهنده فرصت‌های ایده‌آلی است که به زودی برایتان حاصل می‌شود.

از نظر یوسف نبی

یوسف نبی معتقد است خوابی که در آن اقدام به خوردن خاک نمایید، اشاره به تصرف و دست‌اندازی به اموال یتیمان دارد.

از نظر کارل گوستاو یونگ

کارل گوستاو یونگ نقل کرده، تعبیر مشاهده خاک و یا لمس آن در خواب سمبلی از رسیدن به تکامل و زایش می‌باشد. در عین حال این رویا به منزله پایه و اساسی قوی و مستحکم در زندگی بوده و لازم است تا خواب بیننده مقاصد خود را با اجرای طرح و برنامه‌های مشخص و حساب شده پیگیری کند.

چنانچه در خواب خاک را به شکل خشکیده و بی‌آب و بسیار سفت نظاره کنید، به این معناست که شما حتی نسبت به خودتان صداقت نداشته و رو راست نیستید. همواره در زیر ظاهری خونسرد و آرام احساسات و تمایلات خود را مخفی می‌کنید.

مفهومی که برای دیدن چیزی خاک آلود و یا خاک آلوده بیان شده، مشابه آنچه ذکر شد می‌باشد.

از نظر خالد بن علی العنبری

خالد بن علی العنبری دیدن خاک را در رویا اشاره به مردم و جامعه می‌کند. این مفهوم برگرفته از این اصل بوده که انسان‌ها از خاک خلق گردیده اتد. از این رو بر جهان هستی و هرچه در آن وجود داشته ولایت دارد.‌

تعبیر خواب خاک بر‌ اساس موضوع آن 📋

جاده‌ خاکی

زمانی که در خواب مسیر و خیابانی را پوشیده از خاک نظاره کنید، تعبیر به این معناست که با رویدادهای متعددی مواجه می‌شوید. ممکن است شما در نظر دارید که عازم یک سفر هیجان انگیز شده و یا اینکه به یکباره و بدون هیچ برنامه‌ای سفری برایتان رخ می‌دهد.

راه رفتن روی جاده خاکی:

اگر در رویا مشاهده کنید در حال قدم زدن بر روی جاده خاکی هستید، اختمال می‌رود که با شرایط سختی در زندگی مواجه شوید و یا اینکه اتفاقی غیر منتظره برایتان رخ دهد.

زمین کشاورزی خاکی

مشاهده زمین کشاورزی و خاک‌هایی که در آن وجود دارد، اشاره به اندوخته‌های مالی است که پیش از این برای آن اقدام کرده‌اید. شما کاملاً آگاه هستید که ممکن است موانع مالی و چالش‌های اقتصادی به یکباره در زندگی رخ بنمایاند. لذا این افکار در رویای شما منعکس شده است.

خاک کنار آب

چنانچه در خواب نظاره کنید در مجاورت دریا، برکه و یا رودخانه قرار داشته و زمین از انبوه درختان پوشیده شده بود، علامتی از دستیابی به مال زیاد و دارایی چشمگیر است.

ریختن خاک بر روی زمین:

خوابی که در آن مشاهده کنید خاک را در محلی غیر از منزل و زمینی متعلق به خودتان می‌ریزید، به این معناست که پول خود را جهت خرید چیزی صرف کرده و و یا با اقداماتی هزینه‌هایی را برای خود می‌تراشید.

ریختن خاک در چاه:

تعبیر ریختن خاک در یک چاه در خواب اشاره به زیان و لطمه ای در امور مالی و کسب و کار می‌شود.

خاکی شدن خانه

اگر در خواب نظاره کنید منزل شما بسیار خاک آلود بوده، چنین مفهومی دارد که تصور می‌کنید شخصی از اطرافیان مطالب نادرست و کذبی به شما بیان کرده و پنهان کاری‌هایی داشته است که از این طریق ضرر و زیانی برایتان وارد کند. از این رو هیچ حسن ظن و اطمینانی نسبت به افراد پیرامونتان نداشته و رفتارهای آنها را در جهت سوء استفاده برای منافع خودشان قلمداد می‌کنید.

تمیز کردن گرد و خاک خانه

هنگامی که در رویا متوجه شوید درون منزل شما مملو از گرد و غبار بوده و شما شروع به تمیز کردن این گرد و خاک‌ها کردید، تعبیر به اقداماتی است که شما در جهت انسجام و پایداری روابط در بین اعضای خانواده صورت می‌دهید.

گرفتن گرد و خاک زیورآلات

اگر در رویا خودتان را نظاره کنید که مشغول زدودن گرد و غبار از روی طلا، جواهر و زیورآلاتی هستید که بر روی آنها خاک‌هایی نشسته بود، نشان دهنده تصمیمی است که در راستای حذف و کنار گذاشتن امور منفی و زاید زندگی گرفته تا بتوانید به حل فصل مشکلات بپردازید.

فضایی مملو از خاک

زمانی که در خواب متوجه شوید خاک همه محیط پیرامونتان را در بر گرفته است، تعبیر به مفهوم آن است که زحمات و کوششی که در جهت موضوع مشخصی انجام داده‌اید به سرانجام نرسیده و همه بر باد می‌رود.

خاکی شدن کل بدن

هنگامی که شخصی در رویا خود را در مکانی مشاهده کرد که مملو از گرد و خاک بسیار بوده و این خاک‌ها حتی در حلق و گلوی او وارد شده و بر همه سر تا پایش نشسته بود، بداند که صاحب دارایی زیادی خواهد شد و در اندوختن و جمع آوری پول و مال بسیار طمعکار می شود.

پاک کردن خاک از بدن کسی

هنگامی که در رویا شخصی را نظاره کنید که همه وجودش در زیر گرد و غبار پنهان شده و شما سعی دارید که این گرد و خاک را از روی او بزدایید، چنین مفهومی دارد که با شخص مناسب و شایسته‌ای رابطه دوستی را آغاز می‌کنید که بسیار قابل اعتماد است.

زمین خاکی پوشیده از گل و گیاه

خوابی که در آن نظاره‌گر زمینی پر از انواع گل و گیاه و طبیعت سبز باشید، بیانگر آن است که از نظر جسمی در صحت و سلامت کامل به سر می‌برید.

ماشین پر از خاک

زمانی که در رویا ماشینی را ببینید که درون آن مملو از خاک بسیاری بود، تعبیر به آن است که پس از پشت سر گذاشتن موانع و شرایط سختی که هم اکنون با آن دست به گریبان هستید، اهداف و آرزوهایتان در زندگی محقق می شود.‌

کوره‌ پر از خاک

زمانی که در خواب کوره و یا تنور خاموشی را ببینید که به جای آتش از خاک پر شده بود، تعبیر نشان دهنده حیرت زدگی و افکار آشفته شما است.

خاک گل (گلدان)

خوابی که در آن نظاره کنید خاک‌هایی درون یک گلدان قرار داشت، نشان دهنده خیر و منفعتی است که از جانب یکی از دوستان برایتان حاصل می‌شود. همانطور که قبلاً گفته شد دیدن خاک در رویا نمادی از دستیابی به ثروت می‌باشد. چنانچه کسی در رویا نظاره کند گلدانی در برابر او قرار داشته که مملو از خاک بود، بداند که از طرف اطرافیان و یا دوستان خیر و بهره‌ای به او می‌رسد.

خاک و گیاهان

زمانی که در خواب خاک را به همراه گل و گیاه مشاهده کنید، تعبیر به زایش، ارتقا و رسیدن به آزادی می‌شود. در عین حال دیدن این رویا بیانگر آن است که شما رغبت و اشتیاق زیادی از قرار گرفتن در طبیعت دارید. مفهوم دیگری که برای خواب مذکور بیان شده چنین است که افکار و وجود شما از نظر معنوی و عرفانی بسیار رشد داشته و فارغ از وابستگی‌های مادی و دنیایی هستید.

خاک زرد

چنانچه در برهه‌های مختلفی از زندگی همواره با چالش‌ها و موانع سختی مواجه بوده‌اید مایوس نشوید و حتی تصور ناامیدی و رخوت را نیز در اندیشه‌های خود راه ندهید. زمانی که در خواب خاک را بر روی زمین به رنگ زرد نظاره کنید به این معناست که در نهایت مرحله سخت و دشوار زندگی شما خاتمه یافته و زندگی روی درخشان و پرثمر خود را به شما نمایان می‌کند. بدانید که شما لایق زندگی مطلوب و دلنواز هستید.

خاک سفید

دیدن خاک به رنگ سفید در رویا معنای نیک و خیری دارد. زمانی که در خواب خاک منطقه و یا محلی را سفید رنگ مشاهده کنید، تعبیری از رسیدن ایام نیک و روزهای سرود و شادمانی دارد.‌ در ایام آتی شما به آسایش، امکانات بسیار، امنیت و پشتوانه مالی و همچنین کامیابی در روابط عاشقانه و شغل و حرفه خود دست می‌یابید.

خاک رس

تعابیری که در خصوص تعبیر مشاهده خاک رس در خواب بیان شده، بدین شرح می‌باشد:

صرفاً نظاره کردن خاک رس در خواب، به منزله ابتلا به مرض یا بیماری، اندوه و پریشانی و دل نگرانی را شامل می‌شود.

کسی که در خواب ببیند در حال خوردن خاک رسی بود که قبلاً آن را پخته بود، به این معناست که دیگران از جهت او دچار رنج و سختی می شوند.

اگر کسی در خواب مشاهده کند خاک رس را در دهان گذاشته و آن را خورد، تعبیر به پولی ا‌ست که آن را برای اعضای خانواده خود کنار می‌گذارد.

زمانی که در خواب ببینید از خاک رس گلی تهیه کرده ولی آن را به خانه نمی‌برید، اشاره به موضوعی در زندگی شماست که اسباب آشفتگی و دلهره را برای شما فراهم کرده است.

چنانچه کسی در خواب نظاره کند خاک رس را تبدیل به خمیر کرده و با استفاده از آن آجری تهیه کرد، چنین مفهومی دارد که در جریان بحث و مشاجره‌ای قرار می‌گیرد که هیچ یک از طرفین بهره ای از آن نمی‌یابند. چنین نقل شده که دیدن خاک رس در

رویا اشاره به زهد و پارسایی خواب بیننده داشته و یا ممکن است از یک گنج نهان در زندگی او خبر دهد.

خاک خیس

چنانچه در رویا خواب را به شکل خیس و مرطوب مشاهده کنید، تعبیر به شروع جدیدی است که برایتان رخ می‌دهد.

مفهوم دیگری که برای خواب مذکور بیان شده اشاره به یک سرمایه‌گذاری خوبی است که ماحصل آن، رسیدن به منفعت چشمگیر و درآمد کثیر می‌باشد.

اگر کسی که در واقعیت دچار کسالت و یا بیماری بود در رویا خاک مرطوب را نظاره کند، بداند که شفا یافته و به سلامتی کامل می‌رسد.

النابلسی نقل کرده مشاهده خاک خیس در خواب تعبیر به پریشانی و ناراحتی می‌شود.

خاک گل آلود

خوابی که در آن شاهد زمینی با خاک‌های گل آلود باشید، نشان دهنده موانع و چالش‌هایی است که در مسیر دستیابی به مقاصدتان نمایان می‌شود. احساس سرخوردگی در شما جلوه‌گر شده و اقداماتتان را عبث و بیهوده تصور می‌کنید.

خاک کثیف

هنگامی که در خواب متوجه شوید خاکی کثیف و آلوده در مقابل شما قرار دارد، تعبیر به قرار گرفتن در موقعیتی است که به موجب آن اهداف و مقاصد شما در زندگی محقق می‌شود. تنها موضوع حائز اهمیت چنین است که از راه‌های معمول و اصولی دستیابی به آن میسر نبوده و لازم است تا از راه میانبر و یا غیر قانونی به آن اقدام کنید.

خاکی و کثیف شدن

زمانی که در خواب شاهد خاک آلودی و کثیف شدن خودتان باشید، به منزله آن است که ترجیح می‌دهید جهت رسیدن به خواسته‌ها و برنامه‌هایتان به هر شرایطی گام نهاده و اهمیتی به درست و نادرست بودن آن مسیر قائل نیستید. گویا شما در واقعیت حقوق بسیاری از افراد را زیر پا نهاده و نادیده گرفته‌اید و کمی عذاب وجدان از این لحاظ به شما دست داده است. چرا که درصدد هستید به شکلی به جبران این رفتارها پرداخته و رضایت آنها را کسب کنید.

دست زدن به خاک آلوده

اگر در رویا نظاره کنید که در حال لمس کردن خاک آلوده بودید، به این معناست که تصمیم گرفته‌اید با قدم نهادن در راه نادرست به مسیر خود ادامه دهید. ولی چنانچه دستان خود را به آن خاک آلوده نکنید، نشان دهنده آن است که مصمم هستید از طریق اصولی و صحیح به خواسته‌ها و برنامه‌هایتان جامه عمل بپوشانید.

خوردن خاک

چنانچه در خواب مشاهده کنید مشتی از خاک را در دستتان گرفته و در دهانتان قرار می‌دهید، تعبیر به منزله طمع و حرص زیادی است که نسبت به جمع آوری مال در وجودتان بروز می‌کند. شما به قدری در ثروت اندوزی و رسیدن به مال و مکنت بسیار رشد و پیشرفت می‌کنید که دستیابی به هیچ آرزو و هدفی برایتان غیر ممکن نبوده و همه چیز برایتان مهیا می‌شود.

لمس کردن خاک

هنگامی که در رویا زمینی را در برابر خود نگریسته و اقدام به لمس خاک آن نمایید، تعبیر به آن است که سرانجام موضوعی که مدت‌ها برای آن زحمت کشیده و همت و تلاش زیادی صرف آن کرده‌اید، به نتیجه مطلوب می رسد‌.

پرتاب کردن خاک

زمانی که در خواب کسی را ببینید که در حال پرت کردن خاک و گل به جانب شما بود، اشاره به مواجه شدن با مانع و یا مشملاتی در ایام آتی دارد.

ریختن خاک

مشاهده خاک در رویا اشاره به دارایی و مال کثیر دارد و چنانکه کسی در خواب نظاره کند، مشغول ریختن خاک به محل مشخصی بوده و یا اینکه آن را بر سر و روی خود می‌ریزد، بداند که به زودی به ثروت و مکنت زیادی دست می‌یابد.

برداشتن خاک

اگر در خواب ببینید بر بالای تپه‌ای ایستاده و مقداری از آن خاک را برمی‌دارید، نشان دهنده آن است که با اقداماتی موجب سهولت در مسئله و یا جریانی شده و باعث رفع چالش و مانعی می شوید. در نظر داشته باشید هر اندازه که از خاک روی تپه را برداشتید، به همان میزان در واقعیت منفعتی را کسب می کنید.

گردش روی زمین خاکی

هنگامی که در خواب خودتان را سوار بر ماشین نگریسته و بر روی زمین خاکی به گشت و گذار و دور زدن مشغول بودید، تعبیر به آن است که ایده ها و برنامه هایی که مدت‌ها برای آن تلاش کرده‌اید، در نهایت به نتیجه مطلوب منجر می‌شود.

قدم زدن روی خاک

زمانی که کسی در خواب نظاره کند در حال قدم زدن بر روی گرد و خاک بود، به این معناست که از جهت ثروت و دارایی اش به دیگران فخر می فروشد. هنگامی که در رویا مشاهده کنید با بر روی خاک قدم برمی‌دارید، نشان دهنده زحمات و کوشش مستمری است که برای دست یابی به مقاصد و خواسته‌های خود متحمل شده‌اید. ولی متاسفانه نتیجه‌ای در بر نداشته است. لذا بسیار مایوس و سرخورده شده و تصور می‌کنید هیچ کدام از اقدامات شما به سرانجام نرسیده و این شرایط تا ابد برای شما ادامه خواهد داشت.

هنگامی که در خواب ببینید در حال گام برداشتن در جایی هستید که خاک فراوانی داشت، به طوری که خاک‌ها تمام صورت شما را پوشانده و از راه بینی و دهانتان وارد می‌شود، نشان دهنده دارایی زیادی است که بدون هیچ زحمت و تلاشی برایتان میسر می‌شود.

پا برهنه روی خاک

تعبیر خواب که در آن نظاره کنید با پاهایی برهنه و بدون هیچ کفشی بر روی خاک راه می‌روید، به این معناست که عزت نفس بسیار اندکی داشته و اعتماد به نفس کافی جهت پرداختن به کارها و اموراتتان را از دست داده‌اید. یاس و ناامیدی همه وجود شما را در بر گرفته و پرداختن به مشکلات کوچک و بزرگ را در زندگی خارج از توان خود می‌پندارید. گویا در نظر شما مسائل بیش از حد بزرگ جلوه کرده و کاملاً چشمانتان را بر مهارت و توانمندی‌های خود بسته‌اید.

خوابیدن روی خاک

اگر در خواب مشاهده کنید بر روی زمین و خاک‌های آن دراز کشیده و یا به خواب رفته‌اید، به این معناست که احتمالاً از ابعاد اقتصادی، معاش و درآمد دچار چالش شده و مدتی دستتان خالی می شود.

دفن شدن زیر خاک

چنانچه در رویا شاهد دفن شدن خودتان در زیر تلی از خاک باشید، تعبیر به آن است که شما احساس می‌کنید همه جریانات در زندگی شما به بن‌بست رسیده و دیگر راه نجاتی برای رهایی از این شرایط یافت نمی شود. در حقیقت هیچ انگیزه‌ای برای اقدام و پرداختن به کارها در وجود شما باقی نمانده و یاس و ناامیدی شما را در بر گرفته است.

کندن خاک

هنگامی که کسی در رویا شاهد قرار داشتن خاک در منزل اش به شکل تلی از آن بود، بداند که به رونق و سود کثیری خواهد رسید. چنانچه در خواب ببیند در حال کندن خاک بر روی زمین بود، تعبیر به آن است که بر مال و دارایی او افزوده شده و با شروع کردن تخصص و کسب و کاری جدید به دولت و مکنت زیادی دست می‌یابد که سودش سرشاری را برای او رقم می‌زند.

کندن خاک برای دفن کسی

اگر در خواب نظاره کنید مشغول کندن خاک هستید تا با حفر قبر شخصی را در زیر خاک دفن کنید، نشان دهنده کسی است که ظلم و اجحاف بسیاری در حق شما روا داشته و کینه و نفرت بسیاری در اعماق وجودتان به جا گذاشته است. مدت‌هاست منتظر فرصتی هستید که به جبران ظلم او پرداخته و زیانی را به او وارد کنید. چرا که آتش کینه از اعماق وجود شما زبانه می‌کشد. از این رو سخت‌ترین و وحشتناک‌ترین عقوبت را برای او در نظر گرفته‌اید. توصیه می‌شود کمی از خشم و آشفتگی خود کاسته و سعی کنید قدری به تسکین برسید. تا پیش از دست زدن به هر برنامه و کاری با چشمانی باز به عواقب آن بیندیشید چرا که پس از آن آب از دست رفته به جوی باز نمی‌گردد. بهتر است با شخصی آگاه و مورد اعتماد مشورت نمایید.

فرورفتن در خاک

هنگامی که کسی در رویا متوجه شود در حال فرو رفتن در خاک بود، بداند که از فراوانی مال و ثروت در آن می غلتد و اموال کثیری بدون هیچ رنج و مشقتی برایش حاصل می‌شود.

خاک قبرستان

اگر در رویا نظاره‌گر خاک قبرستان بودید به این معناست که شما و یا شخصی از اطرافیانتان دچار کسالت شده و یا بیماری سختی در او پدید می‌آید. هرچند که این مرض لاعلاج نبوده و در نهایت به بهبودی و سلامت کامل می‌رسید ولی در طی درمان شرایط سختی را متحمل شده و اذیت می‌شوید. دیدن این خواب همچون هشداری است که نشان می‌دهد به حالات و جسم خود توجه زیادی داشته و در صورت لزوم سریعاً به پزشک مراجعه کنید.‌

پراکندن خاک قبر

زمانی که کسی خود را در فضای گورستان دیده و نظاره کند که از مقبره یک فرد متوفی خاک‌هایی در هوا پراکنده شده و یا مشتی خاک از قبر یک مرده برداشته و آن را بر سر و روی خود ریخت، به این معناست که به واسطه یکی از دوستان و یا اطرافیان به دولت و ثروت دست می‌یابد.

ریختن خاک بر روی قبر

خوابی که در آن دیده شود بر روی قبر کسی خاک می ریزند، در صورتی که صاحب قبر در واقعیت نمرده بود، تعبیر به دیدار و ملاقاتی است که خواب بیننده با او انجام می‌دهد و اگر از دنیا رفته بود معنای خوبی ندارد.

ریختن خاک بر روی سر

از جمله معانی که برای خاک بیان شده به مفهوم مکنت و دارایی است.‌ اگر کسی در رویا نظاره کند خاک را بر سر و روی خود و یا شخص دیگری می‌ریزد، به این معناست که به دولت و مکنت زیادی دست یافته و یا به سبب کارهایی که انجام می‌دهد، سود و منفعت زیادی را برای شخص دیگر فراهم کرده و به مال زیادی دست می یابد.

خاک بر روی نقاط مختلف سر و صورت

اگر روی صورت باشد:

ممکن است کسی با رفتارهای نادرست شما را در یک دورهمی و اجتماع خوار و خفیف کرده و اسباب حقارت شما را پدید آورده است.

چنانچه در رویا کسی اقدام به مالیدن خاک بر روی صورت شما نماید، به منزله تهمت و افترایی است که شخصی به شما وارد می‌کند.

اگر بر روی مو باشد:

تعبیر به آن است که تعهد و مسئولیت در شخصیت شما بسیار کمرنگ بوده که تکالیف و وظایف خود را به نحو صحیح انجام نمی‌دهید.

اگر بر روی چشم باشد:

قادر نیستید رویدادهای ناخوشایندی که شما در گذشته تجربه کرده و پشت سر گذاشته‌اید، از خاطره پاک کنید.

اگر داخل دهان شما خاک باشد:

تعبیر به آن است که اصولاً شما با گفتار و زخم زبان موجب رنجش و آزار دیگران می شوید.

جابجایی خاک

چنانچه در رویا متوجه شوید زمین و خاک‌های روی آن حرکت کرده و جابجا می‌شوند، نشان دهنده تغییر و تحولاتی است که در ابعاد مختلف زندگی‌تان نمایان شده و در کمترین زمان امورات شما را دستخوش تغییر می‌کند.

به طور کلی دیدن این خواب مفهوم نیک و خیری دارد، ولی بهتر است با هوشیاری نسبت به این دگرگونی‌ها از قبل پیش بینی داشته باشید تا از این طریق بتوانید بهترین تدابیر را جهت به کار گرفتن در آنها اتخاذ نمایید. در چنین شرایطی احتمالاً تزلزل و عدم استحکام نیز جلوه می‌کند.

خاک و سنگ

اگر در رویا خاک را به همراه سنگ و یا قلوه سنگ‌هایی ببینید، به این معناست که پیروزی و دستاوردهای مهم و ارزشمندی در انتظارتان خواهد بود. ولی در نظر داشته باشید که به هیچ وجه دست از تلاش برنداشته و لازم است با سعه صدر و شکیبایی بر مشکلات پیروز شوید.

پول در میان خاک

کسی که در خواب مشاهده کند مبالغی پول را از میان خاک پیدا کرده و آنها را جمع می‌کند، تعبیر به آن است که به رونق و دولت بسیاری دست یافته و بر مال و مکنت او افزوده می‌شود.

همچنین رویایی که در آن اسکناس‌هایی را از روی خاک پیدا کرده و بر دارید، به این معناست که در زندگی به نیکبختی رسیده و خوشنودی خداوند با شما همراه است.

اگر کسی در رویا متوجه شود پول‌های او در بین خاک ناپدید شده و یا مفقود شد، خبر از رویدادهای نامطلوب در زندگی می‌دهد.

در عین حال این رویا بیانگر کامیابی و پیروزی در اموراتی است که آنها را دنبال می‌کند.

.chavosh-ads-block { margin-bottom: 10px; display: inline-block; width: 100%; } .chavosh-ads-content { border: 1px solid #3584e4; border-right: 3px solid #3584e4; background-color: white; display: block; border-radius: 10px; padding: 20px 20px 20px 20px; position: relative; } .chavosh-ads-image-holder { max-height: 250px; max-width: 250px; padding-left: 0; padding-right: 25px; position: relative; min-height: 1px; } @media (max-width: 771px) { .chavosh-ads-image-holder { padding-left: 25px; } .chavosh-ads-content { padding: 3px 20px 10px 20px; } } .chavosh-ads-image-holder a { display: inline-block; position: relative; } .chavosh-ads-image-holder img { max-width: 100%; height: auto; margin: 0; border-radius: 10px; vertical-align: middle; border: 0; } .chavosh-ads-detail { flex: 3; padding-left: 25px; padding-right: 25px; position: relative; min-height: 1px; direction: rtl; } .chavosh-ads-detail a { text-decoration: none; } .chavosh-ads-detail-title { text-align: right; margin: 0 0 7px; font-size: 17px; font-weight: 700; text-transform: none; color: #2d2d2d; } @media (max-width: 771px) { .chavosh-ads-detail-title { text-align: center; } } .chavosh-ads-detail-des { padding-left: 0; margin-top: 6px; } .chavosh-ads-detail-des p { padding: auto 0; line-height: 2rem; text-align: justify; margin: 0 0 10px; margin-bottom: 17px; font-size: 1rem; } .chavosh-ads-detail-title a { color: #3584e4; text-decoration: none; } .chavosh-ads-detail-title a:hover { text-decoration: underline; } .chavosh-ads-row { display: flex; direction: rtl; margin-left: -25px; margin-right: -25px; } @media (max-width: 771px) { .chavosh-ads-row { gap: 1rem; flex-direction: column; } } .chavosh-ads-detail-button { text-align: left; } @media (max-width: 771px) { .chavosh-ads-detail-button { text-align: center; } } .chavosh-ads-detail-button a { font-size: 18px; color: #fff; background-color: #3584e4; border-bottom: 3px solid #2a0632; display: inline-block; padding: 3px 25px; margin-top: 0; border-radius: 4px; text-decoration: none; -webkit-transition: all 0.07s ease; -moz-transition: all 0.07s ease; -o-transition: all 0.07s ease; transition: all 0.07s ease; } @media only screen and (max-width: 770px) { .chavosh-ads-detail { width: unset; } .chavosh-ads-image-holder { max-width: unset; max-height: unset; width: unset; } }

برای کسب درآمد؛ کافیه یکسری قواعدی که ثروتمندان بلد هستن رو تو هم یاد بگیری. اینکه چطوری پول دربیاری و ثروتمند بشی تو جلسه‌ی آموزشی بهت یاد داده شده. بعد ازدیدن این جلسه، زندگیت عوض میشه.

در افسردگی غم به لایه‌های عمیق زندگی نفوذ کرده و اختلالاتی در احساسات و رفتار شما به‌وجود می‌آورد. اگر احساس افسردگی دارید، حتما با کمک یک روانشناس متخصص مشکل را ریشه‌یابی کنید و برای حل آن راهکار بگیرید. برای ارتباط با مشاور متخصص افسردگی روی دکمه زیر کلیک کنید.

در صورت تمایل این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
🌱 تعبیر خواب خاک از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 🌱 تعبیر خواب خاک از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 🌱 تعبیر خواب خاک از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 🌱 تعبیر خواب خاک از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف
تلگرام واتس آپ فیس بوک پیامک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعبیرخواب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج