برخورد با مفاسد اداری در استان سمنان ادامه دارد


برخورد با مفاسد اداری در استان سمنان ادامه دارد

سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان از ادامه برخورد با مفاسد اداری در استان خبر داد و گفت: دو نفر دیگر در ارتباط با جرایم اداری در شاهرود دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی دادگستری سمنان، محمد جعفر عبدالهی بیان کرد: با ابلاغ دستورالعمل قوه قضائیه مبنی بر نظارت بر عملکرد ضابطان به دادستان‌های عمومی و انقلاب دستور داد تا مراجع نظارتی ضمن تشدید نظارت‌ها احیا حقوق عامه که دارای مصادیق مختلفی است را پیگیری کنند.

وی افزود: دو نفر از کارکنان نهاد عمومی توسط نهادهای امنیتی حوزه قضائی شاهرود شناسایی و دستگیر و به دادسرای عمومی و انقلاب آن شهرستان معرفی و با تشکیل پرونده قضائی منجر به صدور قرار بازداشت موقت، روانه زندان شدند.

رئیس کل دادگستری استان سمنان ادامه داد: این افراد با دخل و تصرف غیر مرتبط در بیت‌المال و افساد مالی زمینه فساد اداری را ایجاد می‌کردند.

عبدالهی در خاتمه گفت: خط قرمز دستگاه قضائی حفظ امنیت و بلکه بهبود ارائه خدمات توسط تمامی سازمان‌ها و نهادها به شهروندان استان سمنان است، برخورد سخت، قاطع و عبرت‌آموز در این پرونده‌ها اتفاق خواهد افتاد تا موجب سلب اعتماد مردم به بدنه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فراهم نشود.




شیمیل ها چه افرادی هستند؟