9 ایده دکوراسیون فضای باز خانه و باغ برای تعطیلات لذت بخش


9 ایده دکوراسیون فضای باز خانه و باغ برای تعطیلات لذت بخش

۹ ایده دکوراسیون فضای باز خانه و باغ برای تعطیلات لذت بخش عنوان مقاله ای است که مدرن استخر با بیش از ۳۵ سال سابقه در زمینه ساخت انواع استخر و دکوراسیون فضای باز ارائه می دهد. راهنمای مطالعه...

۹ ایده دکوراسیون فضای باز خانه و باغ برای تعطیلات لذت بخش عنوان مقاله ای است که مدرن استخر با بیش از ۳۵ سال سابقه در زمینه ساخت انواع استخر و دکوراسیون فضای باز ارائه می دهد.

راهنمای مطالعه نمایش

کلید تغییر موفقیت آمیز باغ، حیاط و حیاط خلوت، برای گذراندن تعطیلات و روزهای خوب نیازمند طراحی زیبا با در نظر گرفتن همه جنبه هاست. احساس خوب تعطیلات نتیجه قرار گرفتن در جایی خارج از محیط معمولی شما است، جایی که کاملاً به شما کمک می کند تا آرامش داشته باشید.

چه کسی گفته است که شما فقط می توانید چند بار در سال تعطیلات داشته باشید؟ با این ایده های طراحی، هر روز آفتابی این پتانسیل را دارد که احساس یک تعطیلات را داشته باشید.

به علاوه، آنها همچنین یک پس‌زمینه عالی برای ایده‌های مهمانی در فضای باز برای شما فراهم می‌کنند هیچ چیز مانند یک فضای سرگرم‌ کننده با خانواده و دوستان نمی‌ تواند تعطیلات را لذت بخش کند. ما در این مقاله ۹ ایده دکوراسیون فضای باز خانه و باغ برای تعطیلات لذت بخش را برای شما مطرح می کنیم.

ایده هایی برای لذت بردن از دکوراسیون فضای باز حیاط و باغ

به تعطیلاتی که از آن لذت بردید فکر کنید. شاید در کنار استخر استراحت کرده باشد یا شاید صرف لذت بردن از غذاهای عالی در فضای باز بوده است؟ این خاطرات نقطه شروع ایده های دکوراسیون فضای باز برای اقامت در حیاط و باغ شما را فراهم می کند.فهرستی از چیزهایی که از حیاط خود می خواهید تهیه کنید، جایی برای آفتاب گرفتن، جایی برای شام خوردن، جایی برای شنا کردن و سپس این موارد را اولویت بندی کنید.

استخر در حیاط خانه و باغ برای تعطیلات

برای کسانی که دوست دارند هر بار که خورشید در تعطیلات می تابد در فضای باز باشند، استخر برای این روزها ضروری است. ایده‌های طراحی و ساخت استخر بسیاری برای فضاهای کوچک و فضاهای بزرگ وجود دارد . ایده استخر در باغ به دلیل داشتن فضای خصوصی شما را از دغدغه های تداخل استفاده از استخر با دیگران رهایی می‌دهد شما می توانید با ساخت جکوزی کنار استخر در باغ خود و همچنین اضافه کردن آبنما به آن آرامش خود را دوچندان کنید و فضای خود را به صورت لاکچری ارتقا دهید.

ایده استخر بی پایان برای حیاط های کوچک

برخلاف تصور رایج، برای ساختن یک استخر نیازی به نقشه بزرگ ندارید، در عوض می‌توانید یک استخر شنای کوچک را در باغ یا حیاط کوچک خود ادغام کنید. با اولویت دادن به عمق در برابر طول می توانید استخر بی پایان با جت مکان مناسبی را برای خنک شدن در روزهای گرم تابستان و همچنین از نظر زیبایی ظاهری فراهم می‌کرد.شما با انتخاب یک استخر کوچکتر فضا را برای داشتن یک جکوزی کنار استخر خود ایجاد میکنید. به عنوان پیشنهادی جذاب استخر پیش ساخته فایبرگلاس با نصب آسان در باغ، حیاط، تراس و پشت بام نیز بسیار کاربردی برای اجرای انواع استخر، حتی استخر بی پایان، در فضای باز می باشد.

استخرهای بی پایان در حال تبدیل شدن به اصلی‌ترین مراکز استراحتگاه‌های سطح بالا در سراسر جهان هستند، بنابراین شما می‌توانید یک استراحتگاه را در خانه ایجاد کنید.اگر فضا برای استخر ندارید ولی علاقمند به آبتنی در فضای باز هستید به یک جکوزی بزرگ فکر کنید.

9 ایده دکوراسیون فضای باز خانه و باغ برای تعطیلات لذت بخش

فضایی برای باربیکیو

یکی از بهترین قسمت های رفتن به تعطیلات خوردن و درست کردن غذا است. این تجربه را با ایده های ساخت باربیکیو، آشپزخانه و محل غذاخوری در فضای باز به ایده های عالی دکوراسیون فضای باز برای خود تبدیل کنید. ترکیب طراحی یک مکان برای پخت و پز اختصاصی و ست کردن آن با میز و صندلی ناهارخوری زیبا.

یک آشپزخانه در فضای باز به شما فرصت کافی برای آشپزی و غذا خوردن در فضای باز، در هر فصلی را می دهد، و از آنجایی که آشپزخانه های فضای باز در حال حاضر در اندازه ها و شکل های زیادی وجود دارند، شما دلایل بیشتری برای بیرون رفتن و استفاده از فضای بیرونی خود دارید، چه یک باغ بزرگ یا یک پاسیو کوچکتر داشته باشید.

بخش بندی حیاط برای ایجاد فضای خاص

هنگام برنامه ریزی برای تعطیلات، به این فکر کنید که چگونه می توانید فضای تفریحی خود را جدا از زندگی روزمره خود احساس کنید. ایده‌های لاکچری زیادی برای کمک به این امر وجود دارد، ما عاشق این دیوار زنده هستیم که پس‌ زمینه‌ای نرم برای این منطقه استخر ایجاد می‌کند و در عین حال آن را منزوی و خصوصی می‌سازد. اما شما همچنین می توانید با یک سایبان زیبا یا حتی فقط یک چتر آفتابی ایده هایی برای حفظ حریم خصوصی و سایه در استخر خود ایجاد کنید.

همه چیز را بیرون ببرید

ایده‌های گاردن بار و ایده‌های ایستگاه کباب‌پزی در فضای باز در تابستان رایج هستند و فضایی را برای معاشرت، آشپزی و غذا خوردن در فضای باز فراهم می‌کنند. با این حال، این فضای بیرونی، توسط طراحان داخلی با ایجاد یک کانتر کاملاً کاربردی، با نوشیدنی‌های خنک در یخچال و همچنین صندلی بار و آلاچیق زیبا. چند فرش در فضای باز و پتوهای پیک نیک و کوسن برای ایجاد فضای مناسب استراحت ضروری هستند. اگر دو درخت یا ستون دارید، یک بانوج برای مکانی آرام در نظر بگیرید که بعد از ناهار در آن استراحت کنید. به زودی فراموش خواهید کرد که حتی در خانه هستید.

یک چراغ اضافه کنید تا اقامت خود را بعد از تاریکی بیشتر کنید

ایده های نورپردازی در فضای باز در هر باغی ضروری است. این ایده های نورپردازی فضای باز که می توانند باغ شما را به یک منظره جادویی تبدیل کنند، برای افزودن به ایده های پاسیو یا ایده های محوطه استخر شما عالی هستند. بدون زحمت حیاط خود را از روز به شب ببرید، چراغ های خورشیدی را انتخاب کنید که به طور خودکار با غروب خورشید روشن می شوند.

زمان لذت بردن از محیط بیرون خانه را با ساخت شومینه و اجاق طولانی کنید

ما نمی‌توانیم شب‌های گرمسیری را در خانه تضمین کنیم، اما دمای خنک‌ تر نباید باعث شود که عصر خود را کوتاه کنید. اضافه کردن ایده‌ای یک گودال آتش یا حتی ایده‌های شومینه در فضای باز، زمان شما را در خارج از خانه طولانی می‌کند و در عین حال پس‌ زمینه‌ای رمانتیک در فضا ایجاد می‌کند.

9 ایده دکوراسیون فضای باز خانه و باغ برای تعطیلات لذت بخش

مطمئن شوید که فضایی راحت برای استراحت دارید

اگر با یک نوشیدنی خنک در دست زیر نور آفتاب دراز نکشید واقعاً یک تعطیلات است؟ صندلی‌های آفتاب‌گیر بخش ضروری هر ایده‌ای برای اقامت در کنار استخر هستند. انتخاب مبلمان برای فضای بیرونی شما تماماً در مورد ایجاد آرامش‌بخش‌ترین محیط برای خانواده و دوستانتان است تا در همه موارد از ناهار خوری تا استراحت لذت ببرید.

طرح و جنس کفپوش کمک به آرامش بخش بودن فضا

اگر، حیاط یا باغ شما کوچک است، بنابراین منطقه بندی کلیدی است. طراحی حیاط با فضاهای اختصاصی کمک می کند تا احساس نظم و ترتیب در آن حفظ شود که به نوبه خود به آرامش شما کمک می کند. از انواع مختلف کفپوش برای منطقه بندی استفاده کنید. شما همچنین می توانید با ارتفاع و سطوح بازی کنید تا به تعریف بیشتر مناطق مختلف باغ خود کمک کنید.

طراحی را از مکان های تفریحی الهام بگیرید

ایده‌های باغ مدیترانه‌ای مطمئناً حال و هوای عالی را برای شما به ارمغان می‌آورد، همچنین آسان‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید. یک منطقه شنی را انتخاب کنید که با گیاهان مدیترانه ای مانند درختان زیتون، آگاو و بوگنویل همراه باشد. یک میز و صندلی چوب ساج را برای صرف غذا در فضای باز اضافه کنید این یکی از عناصر اصلی سبک زندگی مدیترانه ای است.

کلام آخر

بهترین راه برای اطمینان از آرامش شما این است که خود را از زندگی روزمره جدا کنید. با ایجاد فضایی آرام برای شنا، آفتاب گرفتن، مطالعه، ناهار خوردن. گروه مهندسین مدرن استخر با بیش از ۳۵ سال سابقه در زمینه ساخت انواع استخر سونا و جکوزی، تولید استخرهای پیش ساخته فایبرگلاس، جکوزی پیش ساخته و محوطه سازی و طراحی دکوراسیون فضای باز و بسته اطراف استخر، شما را در رسیدن به یک تعطیلات لذت بخش و رویایی در فضای باز خانه و باغتان همراهی میکند برای اطلاعات بیشتر اکنون روی لینک کلیک کنید یا نام ما را در گوگل سرچ کنید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دکوراسیون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید