داریا همراه از گوشی Bond رونمایی کرد


داریا همراه از گوشی Bond رونمایی کرد

این روزها که به دلیل شرایط اقتصادی نابسامان گوشی‌های هوشمند برندهای معروف و حتی گوشی‌های چینی قیمت‌های نجومی پیدا کرده‌اند، همه ما به دنبال یک گوشی با کیفیت و البته مقرون به صرفه هستیم. در همین راستا، شرکت داریا همراه از یک گوشی جدید به نام...

این روزها که به دلیل شرایط اقتصادی نابسامان گوشی‌های هوشمند برندهای معروف و حتی گوشی‌های چینی قیمت‌های نجومی پیدا کرده‌اند، همه ما به دنبال یک گوشی با کیفیت و البته مقرون به صرفه هستیم. در همین راستا، شرکت داریا همراه از یک گوشی جدید به نام باند رونمایی کرده است.

شرکت داریا همراه از گوشی جدید باند (Bond 5G) رونمایی کرده است که مشخصات فنی قابل قبولی را در اختیار کاربر قرار داده و می‌توان آن را یک محصول میان رده درخور توصیف کرد.

داریا همراه از گوشی Bond رونمایی کرد

گوشی باند که در حال حاضر تنها در رنگ مشکی عرضه شده و رنگ‌های دیگر آن از مرداد ماه در فروشگاه‌های آنلاین قابل سفارش خواهد بود، به پردازنده دایمنسیتی ۹۰۰ مدیاتک مجهز شده است.

داریا همراه از گوشی Bond رونمایی کرد

در کنار این پردازنده میان رده از ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی استفاده شده و فعلاً اطلاعاتی در رابطه با نسخه‌های احتمالی دیگر با حافظه رم و حافظه ذخیره‌سازی بیشتر در دسترس نیست.

داریا همراه از گوشی Bond رونمایی کرد

از دیگر مشخصات فنی این گوشی هوشمند می‌توان به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با f/1.9، دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی مایکرو اشاره کرد.

به عنوان دوربین سلفی نیز یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی واید در نظر گرفته شده که برای یک محصول میان رده قابل قبول محسوب می‌شود.

داریا همراه از گوشی Bond رونمایی کرد

نمایشگر 6.78 اینچی گوشی Bond نیز از نوع Super AMOLED با نرخ نوسازی تصویر ۱۲۰ هرتز است که باعث می‌شود در کاربردهای روزمره و بازی‌های مختلف تجربه‌ای روان داشته باشید. در نهایت باید به باتری 4700 میلی‌آمپر ساعتی در کنار پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 66 وات این گوشی جدید است.

داریا همراه از گوشی Bond رونمایی کرد

نکته جالب در رابطه با گوشی باند استفاده از سیستم‌عامل DariaOS 4.0 است، که بر پایه اندروید ۱۳ توسعه یافته و به گفته تولیدکنندگان گوشی قابلیت به‌روزرسانی تا اندروید ۱۵ را هم دارد.

نظر شما در رابطه با مشخصات فنی این گوشی میان رده و همچنین طراحی ظاهری آن چیست؟ آیا تولید گوشی هوشمند می‌تواند جوابگوی بازار داخلی بوده و در آینده نیز شاهد رقابت این محصولات با همه رده‌های جهانی باشیم؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک