برگزاری جشن های ویژه عید غدیر در مسجد مقدس جمکران


برگزاری جشن های ویژه عید غدیر در مسجد مقدس جمکران

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران ویژه برنامه‌های میعاد منتظران در شب و روز عید سعید غدیر را تشریح کرد.

خبرگزاری شبستان، گروه غدیر و مهدویت به نقل از مسجد مقدس جمکران، حجت الاسلام مهدی حسین آبادی با اشاره به برنامه های عید غدیر مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: در شب عید سعید غدیر مراسم ویژه ای با سخنرانی آیت‌الله توکل و قرائت دعای کمیل توسط کربلایی محمد جواد احمدی برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه قرائت دعای ندبه از اعمال روز عید غدیر به شمار می رود عنوان کرد: مراسم قرائت دعای ندبه صبح روز جمعه همزمان با عید غدیر با سخنرانی حجت الاسلام تراشیون و مداحی حاج مصطفی سماواتی انجام می شود.
معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه قبل از نماز ظهر نیز مراسم قرائت زیارت غدیریه امام هادی(ع) توسط حجت الاسلام سید مهدی محمدی برگزار می شود، گفت: بعد از اقامه نماز ظهر و عصر مراسم مدیحه سرایی توسط سید جواد میرجعفری برگزار می شود.
وی بیان کرد: همزمان با شروع حرکت کاروان شادی غدیر تا ظهور از ابتدای بلوار پیامبر اعظم، از سات ۱۷ و ۴۵ دقیقه ویژه برنامه جشن برای زائران مستقر در مسجد آغاز شده و پایان بخش این مراسم قرائت زیارت آل یاسین و صلوات ضراب اصفهانی توسط حاج عباس محمدی پور است.
حسین آبادی با اشاره به اینکه پایان بخش حرکت کاروان غدیر تا ظهور اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء به امامت آیت الله میرباقری و تجدید عهد با امام زمان(عج) در مسجد مقدس جمکران است، گفت: پس از اقامه نماز مغرب و عشا مراسم سخنرانی با حضور حجت الاسلام میرزامحمدی و مداحی و مولودی خوانی سید حسن گل خطمی برگزار شده و در پایان زیارت جامعه کبیره توسط حجت الاسلام حسین آبادی قرائت می شود.
پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان