یک بازار صعودی قدرتمند در انتظار رمزارزها!


یک بازار صعودی قدرتمند در انتظار رمزارزها!

دن مورهد، موسس شرکت مدیریت دارایی Pantera Capital که یک صندوق تامین سرمایه‌گذاری دارایی‌های دیجیتال است، بازار صعودی آینده را برای ارزهای دیجیتال پیش بینی کرده است.

اقتصادآنلاین – حسین عسکری؛ دن مورهد بیان می‌کند که دارایی‌های مرتبط با بلاک چین شروع به جدا شدن از شاخص‌های اقتصادی کرده‌اند و زمان مناسبی برای یک رالی جدید ارز دیجیتال است.

دن مورهد، موسس شرکت مدیریت دارایی Pantera، یکی از اولین صندوق‌های تامینی مبتنی بر ارزهای دیجیتال و دارایی‌های دیجیتال، بازار صعودی آینده را برای ارزهای دیجیتال پیش‌بینی کرده است.

در آخرین مقاله بلاک چین که توسط Pantera منتشر شده است، به تشریح مشکلاتی می‌پردازد که سرمایه‌گذاران بازار سنتی ممکن است با آن مواجه شوند، زیرا فدرال رزرو ایالات متحده قادر به ادامه دستکاری بازار اوراق قرضه نیست.

مورهد توضیح داد: با توجه به اینکه فدرال رزرو دیگر قادر به دستکاری بازار اوراق قرضه وام مسکن و خزانه داری ایالات متحده نیست، اوراق قرضه در حال تجربه لحظه‌ای از تعقیب و گریز هستند.

علاوه بر این، مورهد بیان می‌کند که سرمایه‌گذاران باید مراقب سرمایه‌گذاری در طبقه‌های دارایی حساس به نرخ بهره باشند. اینجاست که ارزهای دیجیتال آماده درخشش هستند، زیرا مورهد معتقد است دارایی‌های بلاک چین باید قادر به تجارت مستقل از افزایش نرخ‌ها باشند و از تأثیر اعلامیه آینده فدرال رزرو فرار می‌کنند.

کریپتو آماده یک حرکت صعودی است

تجزیه و تحلیل مورهد نشان داد که دارایی‌های بلاک چین از بازارهای سنتی جدا شده‌اند و در بیشتر تاریخ بازارشان به همین شکل بوده‌اند.

در مقاله Pantera، دن مورهد بیان می‌کند که همبستگی دارایی‌های بلاک چین با شاخص S P500 در 9 سال اول وجود آن‌ها 0.03 بوده است و کریپتو را به عنوان سرمایه‌گذاری رویایی به دلیل بازده تاریخی فوق‌العاده بالا و اساساً بدون ارتباط با دارایی‌های معمولی نامیده است.

با این حال، مؤسس Pantera گفت این درجه از همبستگی اخیراً به دلیل رویدادهایی که از سال گذشته بر اکوسیستم ارزهای دیجیتال تأثیر گذاشته است، افزایش یافته است.

مورهد توضیح داد: نهادهای متمرکزی مانند صرافی FTX باعث افزایش همبستگی شدند و در سال گذشته این همبستگی به اوج 0.76 رسید.

مورهد بیان می‌کند که دارایی‌های بلاک چین باید با سهام، اوراق قرضه و املاک و مستغلات ارتباطی نداشته باشند، زیرا هیچ ارتباطی با نرخ بهره ندارند و اشاره می‌کند که همبستگی بین بیت کوین و S P500 به زیر 0.1 بازگشته است.

این عناصر باعث می‌شوند مورهد افزایش بازار دارایی‌های بلاک چین را پیش‌بینی کند، زیرا معتقد است زمان کافی از رویدادهایی که این همبستگی را تقویت کرده است، گذشته است.

مورهد نتیجه گرفت: یک سال کامل از سقوط صرافی FTX و رمزارز لونا می‌گذرد و الان وقت آن است که بازار رمزارز صعودی شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی