کشف 4 دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق از یک خانه مسکونی در مشهد


کشف 4 دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق از یک خانه مسکونی در مشهد

مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد از کشف ۴ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در بازرسی از یک خانه مسکونی در منطقه قاسم آباد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ احمد نگهبان اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال توسط مردی سودجو در خانه مسکونی اش در محدوده منطقه قاسم آباد، پی گیری موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: مأموران کلانتری ۲۰ قاسم آباد پس از یک سری تحقیقات نامحسوس و کسب اطمینان از صحت و سقم موضوع ضمن هماهنگی با مقام قضائی به محل اعزام و در بازرسی از مکان موردنظر ۴ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق که با برق غیرمجاز در حال کار بود را کشف کردند.

وی با بیان اینکه ارزش کالای قاچاق کشف شده بنا به اظهارنظر کارشناسان یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: در این زمینه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

نگهبان بیان کرد: پلیس با هرگونه اخلال در روند اقتصادی طبق قانون برخورد جدی می‌کند و از شهروندان خواست؛ در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرمجاز در زمینه قاچاق کالا و استخراج غیرقانونی ارز دیجیتال بلافاصله مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ خلاصه بازی تاتنهام 2 - آرسنال 3