کاردستی ریاضی با کاغذ، مقوا و وسایل دور ریختنی


برای ساخت کاردستی ریاضی ایده ها و روش های متنوعی وجود داشته که می توان در صورت نیاز از آن ها بهره مند شد و بدون صرف هزینه زیادی با در دسترس داشتن چند وسیله و ابزار ساده کارهای هنری زیبا و جالبی را ساخت و از هنر دست خود لذت برد.

کاردستی از جمله فعالیت های جذاب و سرگرم کننده به شمار آمده که با کمک آن می توان مباحث و مفاهیم مختلفی را به کودکان آموزش داد. برای درست کردن این وسیله می توان حتی از ساده ترین ابزار استفاده نمود و با وسایل دور ریختنی و اضافه ای که در دسترس وجود دارد سازه های زیبا و خلاقانه ای را ساخت و لذت برد. از این رو تصمیم داریم در این مطلب برای مشاهده شما عزیزان به نمایش مدل های زیبایی از انواع کاردستی ریاضی بپردازیم.

کاردستی ریاضی با کاغذ، مقوا و وسایل دور ریختنی

ایده های ساخت کاردستی ریاضی

به طور کلی می توان گفت کاردستی را می توان در قالب یک وسیله تزیینی و کاربردی ساخت و از آن استفاده نمود. با توجه به این که اغلب بچه ها علاقه زیادی به درست کردن کاردستی دارند در نتیجه والدین می توانند برای یاد دادن مسائل مختلف درس ریاضی از آن بهره مند شده و به راحتی با ساخت سازه های ساده ای قدرت یادگیری آن ها را افزایش دهند.

ساخت کاردستی مزایای زیادی را به دنبال داشته به طوری که باعث تقویت قوه تخیل و قدرت ذهنی در کودکان شده و مهارت های جسمی و حرکتی را در آن ها بهبود می بخشد. همچنین باید گفت از طریق این وسیله می توان استعداد های نهفته در کودکان را پرورش داد. بنابراین شما می توانید با مشارکت کودکتان در زمان ساخت کاردستی باعث رشد فاکتورهای مختلفی در او شوید.

درست کردن کاردستی حتی با ساده ترین لوازم همچون کاغذ، مقوا، نمد، چوب بستنی و … امکان پذیر بوده و نیازی نمی باشد که حتما از ابزار پیچیده و خاصی استفاده نمایید. شما تنها کافی است یک روش و ایده را انتخاب کنید سپس طبق الگو و مراحل ذکر شده سازه ای که مدنظر دارید را به راحتی بسازید و استفاده نمایید.

همچنین می توانید برای ساخت کاردستی از تکنیک و هنر اوریگامی نیز استفاده نمایید و با داشتن یک تکه کاغذ و چند تای هندسی سازه های خلاقانه ای بسازید و لذت ببرید. کودکان می توانند از سنین خیلی کم نیز به انجام این فعالیت مفید و سرگرم کننده بپردازند و هر آن چه که در ذهن و خیال خود دارند را با هنر و استعدادی که دارند تبدیل به یک سازه زیبا نمایند.

کاردستی ریاضی با کاغذ، مقوا و وسایل دور ریختنی

انواع کارهنری با مفهوم ریاضی

با توجه به این که امروزه بیشتر کودکان به فضای مجازی و تکنولوژی و انجام بازی های کامپیوتری علاقه مند بوده و سرگرم آن هستند در نتیجه ساخت کاردستی می تواند فعالیتی مفید در اوقات فراغت آن ها به شمار رود و تا حدودی بچه ها را از این فضاهای مخرب دور سازد.

بهتر است بدانید که کاردستی باعث رشد شخصیتی و ویژگی های مثبت در کودک شده و میزان خلاقیت و اعتماد به نفس را در آن ها افزایش می دهد. شما می توانید از متریال و مواد مختلفی برای درست کردن کاردستی استفاده نمایید و با بکار گرفتن مواد بلااستفاده و دور ریختنی در حفظ محیط زیست نیز تاثیرگذار باشید. در ادامه مدل های جذابی از این نوع کاردستی کودکانه و جالب را برای الگوبرداری در اختیارتان قرار داده ایم.

کاردستی ریاضی با کاغذ، مقوا و وسایل دور ریختنیکاردستی ریاضی با کاغذ، مقوا و وسایل دور ریختنیکاردستی ریاضی با کاغذ، مقوا و وسایل دور ریختنیکاردستی ریاضی با کاغذ، مقوا و وسایل دور ریختنیکاردستی ریاضی با کاغذ، مقوا و وسایل دور ریختنیکاردستی ریاضی با کاغذ، مقوا و وسایل دور ریختنیکاردستی ریاضی با کاغذ، مقوا و وسایل دور ریختنیکاردستی ریاضی با کاغذ، مقوا و وسایل دور ریختنیکاردستی ریاضی با کاغذ، مقوا و وسایل دور ریختنیکاردستی ریاضی با کاغذ، مقوا و وسایل دور ریختنیکاردستی ریاضی با کاغذ، مقوا و وسایل دور ریختنیکاردستی ریاضی با کاغذ، مقوا و وسایل دور ریختنیکاردستی ریاضی با کاغذ، مقوا و وسایل دور ریختنیکاردستی ریاضی با کاغذ، مقوا و وسایل دور ریختنیکاردستی ریاضی با کاغذ، مقوا و وسایل دور ریختنیکاردستی ریاضی با کاغذ، مقوا و وسایل دور ریختنیکاردستی ریاضی با کاغذ، مقوا و وسایل دور ریختنیکاردستی ریاضی با کاغذ، مقوا و وسایل دور ریختنیکاردستی ریاضی با کاغذ، مقوا و وسایل دور ریختنیکاردستی ریاضی با کاغذ، مقوا و وسایل دور ریختنیکاردستی ریاضی با کاغذ، مقوا و وسایل دور ریختنیکاردستی ریاضی با کاغذ، مقوا و وسایل دور ریختنیکاردستی ریاضی با کاغذ، مقوا و وسایل دور ریختنیکاردستی ریاضی با کاغذ، مقوا و وسایل دور ریختنیکاردستی ریاضی با کاغذ، مقوا و وسایل دور ریختنیکاردستی ریاضی با کاغذ، مقوا و وسایل دور ریختنیکاردستی ریاضی با کاغذ، مقوا و وسایل دور ریختنیکاردستی ریاضی با کاغذ، مقوا و وسایل دور ریختنی

تصاویری که ملاحظه نمودید نمونه های خلاقانه ای از کاردستی ریاضی بود که امیدواریم مورد توجه و رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد و نهایت بهره و لذت را از تماشای آن ها برده باشید. همچنین در صورت تمایل به مشاهده مدل های مختلف کاردستی میز و کاردستی خط تقارن می توانید بر روی لینک های موردنظر کلیک نمایید.

منبع : آرگا

برچسب :کاردستی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کاردستی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | واکنش تحسین‌برانگیز راننده‌های ایرانی هنگام شنیدن صدای آژیر آمبولانس