5000 واحد اقتصادی و تولیدی در کشور احیا شده است


5000 واحد اقتصادی و تولیدی در کشور احیا شده است

یاسوج- رئیس جمهور گفت: ۵۰۰۰ واحد اقتصادی و تولیدی در کشور احیا شده و به چرخه تولید بازگشته اند که این واحدها برای ۱۱۸ هزار نفر اشتغال ایجاد کرده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله ابراهیم رئیسی بعدازظهر دوشنبه در مراسم افتتاح کارخانه قند یاسوج گفت: امروز کارخانه قند یاسوج که کهن‌ترین صنعت در کهگیلویه و بویراحمد است به همت کارگران و ستاد اجرایی فرمان امام و مسئولان به چرخه تولید بازگشت.

وی با بیان اینکه هنوز کارگران می‌توانند کارخانه قند یاسوج را به مرحله برتر برسانند، گفت: راه اندازی واحدهای راکد یعنی اشتغالزایی بیشتر، کاسته شدن از میزان بیکاری و افزایش امید در جامعه.

رئیس جمهور اظهار داشت: وضعیت کارخانه قند یاسوج به دست توانای کارگران متحول شده و در مسیر تولید قرار گرفته و علاوه بر این واحد تولیدی، ۴۰ واحد صنعتی و تولیدی راکد دیگر نیز در این استان به چرخه تولید بازگشته است.

رئیسی با بیان اینکه احیای واحدهای صنعتی و تولیدی و اقتصادی همواره در دستور کار است، گفت: کاری که تا به امروز انجام شده همچنان دنبال می‌شود.

وی افزود: باز هم واحدهای بیشتری باید احیا شوند و مشکل اشتغال را باید با فعال کردن واحدهای تولیدی مرتفع کنیم.

رئیس جمهور تاکید کرد: به گفته مقام معظم رهبری ما می‌توانیم و ما جلوه این جمله را هم در افتتاح سد و هم در افتتاح کارخانه پتروشیمی و هم در افتتاح واحدهای راکد مشاهده کردیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت