پیام تسلیت حجت‌الاسلام والمسلمین ایمانی‌پور در پی درگذشت بنیانگذار جنبش ضد آپارتاید


پیام تسلیت حجت‌الاسلام والمسلمین ایمانی‌پور در پی درگذشت بنیانگذار جنبش ضد آپارتاید

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در پی درگذشت شیخ احمد قاسم نوشت: تأکید بر حقوق حقه ملت فلسطین و آزادی قدس شریف همواره مورد تأکید این عالم بزرگوار در آفریقای جنوبی بوده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی ایمانی‌پور، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با صدور پیامی، درگذشت شیخ احمد قاسم، مبارز مسلمان و بنیانگذار جنبش ضد آپارتاید «قبله» در آفریقای جنوبی را تسلیت گفت. در متن این پیام آمده است:

باسمه تعالی

انا لله وانا الیه راجعون

انتشار خبر درگذشت شیخ احمد قاسم بنیانگذار جنبش ضد آپارتاید در کیپ تاون ، منجر به تاثر عمیق شد. این فعال و مبارز دینی که بخش اعظمی از عمر خود را در خدمت جنبش ضد آپارتاید در آفریقای جنوبی و در زندان‌های رژیم سابق این کشور سپری کرد، از پیروان مخلص مکتب انقلاب اسلامی و گفتمان مقاومت محسوب می‌شد. تأکید بر حقوق حقه ملت فلسطین و آزادی قدس شریف همواره مورد تأکید این عالم بزرگوار بوده و برپایی راهپیمایی‌های روز قدس در کیپ تاون، قطعا ره‌توشه‌ای گرانبها برای سفر ابدی و حیات اخروی ایشان محسوب می‌شود.

اینجانب ضمن عرض تسلیت ضایعه فقدان این پیرو راستین تعالیم امامین انقلاب اسلامی و مکتب اصیل مقاومت، ،برای این عالم بزرگوار علو درجات و رحمت و غفران واسعه الهی و برای بازماندگان ، خصوصا خانواده محترم و شاگردان متعهد ایشان صبر جزیل را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

محمدمهدی ایمانی‌پور رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی

پایان پیام/43

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

حشد شعبی عملیات امنیتی گسترده ای را در صلاح الدین آغاز کرد