تربیت 210 مربی و مبلغ معارف نماز در شهر تهران


تربیت 210 مربی و مبلغ معارف نماز در شهر تهران

۲۱۰ مبلغه فعال در ۳۴ قرارگاه مردمی شهر تهران با گذراندن دوره های آموزشی مهارت های شیوه های دعوت به نماز و شیوه های فرهنگ سازی نماز در خانواده به مجموعه مربیان و مبلغین نماز افزوده می شوند .

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز، در جلسه کارگروه مشترک ستاد اقامه نماز و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) که با حضور جمعی از مدیران حوزه ستادی و استان تهران ستاد اقامه نماز و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (ع) برگزار شد، موضوع تربیت مربی معارف نماز از بین مربیان فعال در ۳۴ قرارگاه مردمی مهدویت در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه مقرر شد در گام نخست ۲۱۰ نفر از مربیان واجد شرایط با گذراندن دوره های کوتاه مدت تخصصی و احراز صلاحیت های علمی و تبلیغی به چرخه تبلیغی نماز در تهران افزوده شوند.

منصور سرگزی معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش ضمن تشریح سیاست های ستاد مبنی بر گسترش و تقویت فعالیت های مردمی نماز و تمرکز ویژه بر توسعه آموزش های همگانی در زمینه معارف نماز، بر استفاده از ظرفیت های فعال تبلیغی به ویژه در بین خانواده ها و نسل جوان تأکید کرد.

وی افزود: ستاد اقامه نماز در مرکز و دفاتر استانی آمادگی دارند آموزش و توانمند سازی گروههای مؤثر را در زمینه معارف نماز در اقصی نقاط کشور از طریق ستاد های استانی عهده دار شوند.

وی گفت: این دوره آموزشی در شهر تهران به همت ستاد اقامه نماز و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (ع) استان در تابستان سال جاری انجام خواهد شد و ۲۱۰ مربی خواهر پس از آموزش های لازم، آماده ارائه خدمات تبلیغی و آموزشی در جامعه بانوان استان تهران خواهند شد.

گفتنی است ۳۴ قرارگاه مردمی فعال در حوزه معارف مهدویت در مناطق تهران وجود دارد که با محوریت مسجد و مدرسه ، به ارائه خدمات تبلیغی در بین نوجوانان و بانوان اقدام می کنند.

پایان پیام/35

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


درمان تبخال تناسلی: 12 درمان خانگی تبخال تناسلی زنان و مردان