🐴 تعبیر خواب الاغ (خر) از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف


🐴 تعبیر خواب الاغ (خر) از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

تعبیر خواب الاغ (خر) 🐴 تعبیر دیدن خواب الاغ اشاره به وجود مردی نادان و جاهل می شود. با وجودی که او رونق، برکت و ثروتی را برای خواب بیننده به همراه دارد، ولی در عین حال از جهاتی موجب اختلال در امورات خواب بیننده شده و رفتارهای نابخردانه‌اش...

تعبیر خواب الاغ (خر) 🐴

تعبیر دیدن خواب الاغ اشاره به وجود مردی نادان و جاهل می شود. با وجودی که او رونق، برکت و ثروتی را برای خواب بیننده به همراه دارد، ولی در عین حال از جهاتی موجب اختلال در امورات خواب بیننده شده و رفتارهای نابخردانه‌اش مشکلات و آزردگی‌هایی را ایجاد می‌کند.

از سایر تعابیری که برای دیدن خر در خواب بیان شده به منزله جلال، شکوه، اقتدار و نیکبختی است. البته هر نوع خوبی و زشتی که از خر در خواب نمایان شود، انعکاسی برای خواب بیننده دارد.‌

همچنین تعبیر مشاهده الاغ در خواب اشاره به شخصیت یگانه، مصمم و پرتلاشی است که رویابین داشته و ترجیح می‌دهد برنامه‌هایش را بدون همکاری با دیگران به پیش ببرد. در عین حال خر سمبلی از انجام فعالیت‌های هراس انگیز می‌باشد. حتی اضطراب و دل نگرانی بیش از حد معمول را در رویابین نشان می دهد.

از جمله مفاهیم خر نشان دهنده پشت کار بالا و اراده قوی است که رویابین داشته و با تلاش مستمر به انجام برنامه‌های خود می‌پردازد. قطعا پیروزی و موفقیت نویدبخش او خواهد بود. دیدن خر در رویا به منزله تحمل شکیبایی و همت بالای رویابین است. در عین حال نقل کرده‌اند مشاهده الاغ به مفهوم پریشانی و ناراحتی بوده و در عین حال سرور و شادمانی را نیز شامل می‌شود. هر کدام از آنها با در نظر گرفتن نوع و جزئیات رویا تعبیر می‌شود.

در اینجا دلایل و شرایطی که ممکن است باعث مشاهده خر در رویا شود، به اختصار بررسی می‌کنیم.

گویا شخصی در پیرامون شما وجود داشته که احتمال می‌رود در حیطه کاری و یا در محل زندگی تان بوده و نسبت به رفتار و برنامه‌هایتان ساز مخالف زده و با تک روی و اقدامات خودسرانه موجب ایجاد نابسامانی می شود. عدم هماهنگی او با سایر اعضای گروه موجب پدید آمدن مشکلات عدیده‌ای شده و در عین حال آشفتگی و تشتت را دامن می زند. او اصولاً با کارهایی که انجام می‌دهد نظم و ترتیب را در برنامه های شما تبدیل به هرح و مرج کرده و هیچ شخصی متوجه نمی‌شود که او قصد انجام چه کاری را دارد.

ممکن است در واقعیت روزمرگی باعث کسل شدن شما شده و یا اینکه از پرداختن به کاری احساس دل زدگی کرده و دیگر انگیزه و رمقی جهت ادامه آن ندارید. آن فعالیت در نظر شما کاری عبث و بی‌فایده بوده و تصور می‌کنید هیچ عایدی و منفعتی برایتان در بر ندارد. این موضوع ممکن است در حیطه کسب و کار بوده و یا اینکه انجام لطف و مرحمت در قبال شخص دیگری باشد.

تصور می‌شود از طرف شخصی مورد بی‌حرمتی و یا توهین واقع شده و یا اشاره به شخصی در پیرامون تان از بین اطرافیان و یا نزدیکان داشته که غالباً با رفتارهایی موجب آزردگی خاطرتان می شود. تاکنون شما سعی کردید از عکس‌العمل مستقیم و مقابله به مثل اجتناب کنید. ولی چنین رویکردی پریشانی و اندوه را در وجود خودتان دوچندان کرده است. احتمال می‌رود در شرایط مشابه عنان اختیار را از کف داده و به مقابله با او برخیزید.

حال برای مشاهده تعبیر خواب تکمیلی خود با تاروت رنگی همراه شوید.

در زیر می توانید با انتخاب معبر و یا موضوع آن، تعبیر خواب آن را مشاهده کنید:

تعابیر بر اساس معبر

امام جعفر صادق (ع)

محمد ابن سیرین

ابراهیم کرمانی

منوچهر مطیعی تهرانی

جابر مغربی

دانیال نبی

یوسف نبی

آنلی بیتون

لوک اویتنهاو

لیلا برایت

کتاب سرزمین رویاها

تعابیر بر اساس موضوع

الاغ سواری

افتادن از الاغ

دم الاغ

سم خر

افسار خر

گوش الاغ

الاغ مرده

خوابیدن الاغ

دویدن الاغ

عرعر کردن خر

خندیدن خر

سرکشی کردن الاغ

آهسته رفتن الاغ

لگد زدن الاغ

حمله کردن الاغ

تعقیب کردن الاغ

سرقت کردن خر

گاز گرفتن الاغ

جفت گیری الاغ

باردار شدن الاغ

زایمان خر

کشتن خر (الاغ)

خریدن خر

فروختن خر

اجاره دادن خر

خوردن گوشت الاغ

خوردن شیر الاغ

بستن الاغ

جنگیدن با الاغ

فرار کردن از الاغ

صحبت کردن با الاغ

خر قدرتمند

خر ناتوان

خر ناشناس

خر یک چشم

الاغ پرنده

الاغ بزرگ

الاغ کوچک

الاغ وحشی

الاغ سفید

الاغ سیاه

الاغ خاکستری

الاغ زخمی

کره الاغ

الاغ در سیرک

الاغ در خانه

خر و شیر

خر و اسب

خر و قاطر

خر و گوسفند

خر و کره

خر و پرنده

الاغ با بار

یک گله خر

خر افسار شده

خر به عنوان ماشین

تعویض کردن خر

تبدیل شدن حیوانات وحشی به خر

🐴 تعبیر خواب الاغ (خر) از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

تعبیر خواب الاغ (خر) بر‌ اساس نظر معبر 👴

از نظر امام جعفر صادق (ع)

امام جعفر صادق (ع) بیان فرمودند تعبیر دیدن الاغ در خواب دارای ده مفهوم متفاوت است:

یکم:

به منزله برخورداری از اقبال نیک می‌باشد.

دوم:

نشان دهنده رسیدن به موفقیت و منفعت کثیر است.

سوم:

خبر از تکیه زدن به جایگاه شامخی همچون حکمرانی دارد.

چهارم:

تعبیر به بهره‌مندی از مکنت و دارایی فراوان است.

پنجم:

به مفهوم اختیار کردن رن و همسر می‌باشد.

ششم:

به منزله سرور و شادمانی در زندگی است.

هفتم:

تعبیر از دستیابی به اقتدار و دولتمندی می‌شود.

هشتم:

نشان دهنده بهره مندی از شانسبلند و فرصت ایده‌آل است.

نهم:

به معنای شکوه و جلال بسیار می‌باشد.

دهم:

خبر از تکیه زدن به مقام و منزلت زیاد دارد.

از نظر محمد ابن سیرین

محمد ابن سیرین در خصوص تعبیر مشاهده خر در خواب چنین نقل کرده است:

خوردن گوشت الاغ:

خوابی که در آن خودتان را مشغول خوردن گوشت الاغ نظاره کنید، تعبیر به این معناست که با روی آوردن به خرید و فروش و تجارت، سود و منفعت زیادی حاصل می کنید.

هنگامی که در خواب ببینید خری که متعلق به خودتان بوده کشته و در حال خوردن گوشت آن بودید، تعبیر به آن است که از پول و دارایی خودتان صرف خرید و یا انجام هزینه‌هایی می‌نمایید.

تعویض کردن خر:

چنانچه در خواب اقدام به تعویض خر خودت با خری که متعلق به شخص دیگری بود کردید، نشان دهنده آشفتگی و تغییراتی است که در احوال شما نمایان می‌شود.

راه رفتن خر روی دست و پا:

زمانی که در رویا ببینید همچون خر بر روی دست و پا راه رفته و حرکت می‌کنید، به این معناست که با وجود بهره‌مندی از طول عمر بسیار، ولی از نظر مالی و اقتصادی دچار مضیقه شده و در فقر به سر می‌برید.

افتادن خر روی زمین:

اگر در خواب ببینید از روی خر به زمین افتادید، تعبیر به آن است که دچار تنگدستی و فقر می‌شوید.‌ در صورتی که متوجه شوید خری که از آن به زمین سقوط کردید متعلق به شما نبود، یعنی از سوی شخص دیگری دچار آسیب و لطمه خواهید شد.

محمد ابن سیرین رویای سوار شدن بر خر را با در نظر گرفتن رنگ آن، به این شکل بیان کرده است:

خر سیاه:

به این معناست که به جلال و شکوه بسیاری دست می‌یابید.

خر سفید:

نشان دهنده رسیدن به اقتدار و دولتمندی در دنیا می‌شود.

خر سبز:

بدانید که به زهد و تقوا رسیده و خیر دو جهان نصیبتان می‌شود.

خر سرخ:

نشان دهنده بهره‌مندی از تنعم و آرامش در زندگی است.

خر زرد:

خبر از ابتلا به کسالت و یا بیماری می‌دهد.

از نظر ابراهیم کرمانی

دم خر:

اگر در خواب دم الاغ را در دستتان ببینید، تعبیر آن نشان دهنده رونق و ثروتی است که کسب می‌کنید و آن به نسبت اندازه و بزرگی دم تغییر می‌کند.

زمانی که در خواب بنگرید دست و پای خر شما بلندتر از حد معمول و اولیه آن بود، به مفهوم تجارت و داد و ستدی است که انجام داده و به رونق می‌رسید.

بالا رفتن با خر:

هنگامی که در رویا نظاره کنید خر به شکلی شما را بر روی پشت خود سوار کرده و از جایی بالا رفت و یا اینکه از جایی که آب رد می‌شد عبور کردید، تعبیر به آن است که احوال و زندگی شما به رشد و پیشرفت خوبی دست یافته و طالع بلند و روزگار دلپذیر بر شما حاکم می‌شود.

خر سواری:

خوابی که در آن خود را سوار بر خر دیگری مشاهده کرده و یا پس از واگذاری خر خود اقدام به خرید خر دیگری نمودید نشان دهنده تغییراتی است که در درآمد و کسب و کارتان ایجاد می‌شود.

دبدن الاغ:

دیدن خر ماده در رویا به منزله ازدواج با یک زن و یا اشاره به خانمی خدمتگزار دارد.

مردن خر:

دیدن مردن خر در خواب به این معناست که از نظر درآمد و کسب و کار تغییراتی را حاصل می‌کنید.

خر و اسب:

اگر در خواب خرتان را در کنار یک اسب مشاهده کنید، بدانید که معیشت و تامین نیازهای زندگی شما به واسطه شغلی است که جهت حاکم و فرمانروا انجام می‌دهید. ولی در این راستا جور و جفا خواهید داشت.

از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

خر باردار:

منوچهر مطیعی تهرانی معتقد است تعبیر مشاهده الاغ باردار در خواب، اشاره به بخت و اقبال خفته شما دارد. شما از طالع خوبی برخوردار هستید که به زودی و در زمان مقرر شگفتی و نیکبختی را در زندگی شما حاکم می‌کند. و این امر مفهوم نیک با خود دارد.

طویله:

اگر در رویا خودتان را در طویله‌ای نظاره کنید که تعدادی خر در آن قرار داشت، بدانید که به زودی در یکی از جنبه‌های زندگی بر سر دو با چند راه قرار گرفته و در اتخاذ تصمیم صحیح مردد می‌شوید. لازم است تا یکی از آنها را برگزینید.

فرار کردن خر:

هنگامی که در خواب شاهد فرار خر از خودتان بوده و یا اینکه پس از پاره کردن افسار شروع به دویدن کرده و متواری شود، به منزله فرصت‌های ایده آلی است که با سهل انگاری نادیده گرفته و از دست می‌دهید.

از نظر جابر مغربی

خر سواری:

خوابی که در آن مشاهده کنید پس از سوار شدن بر خر، شروع به عرعر کرده و سر و صدای زیادی بر پا می‌کند، اشاره به زن و شریک زندگی‌تان داشته که تندخو و بد خلق می باشد.

چنانچه متوجه شوید پس از سوار شدن بر خر، به ناگاه حیوان بر روی زمین سقوط کرد، به منزله عمر شما است که رو به پایان است.

تبدیل پا به پای خر:

زمانی که در خواب پاهای خود را مشابه پاهای خر نظاره کنید، بدانید که از نظر اعتبار، منزلت، قدرت و نفوذ به جایگاه خوبی خواهید رسید.

از نظر دانیال نبی

دانیال نبی معتقد است تعبیر دیدن خر در خواب و رویا به منزله برخورداری از طالع و اقبال بلند می‌باشد و هر کاستی و یا خیری که از خر در خواب مشاهده کنید، اشاره به شانس و اقبال شما دارد.

هنگامی که در خواب خری را متعلق به خود دیده یا نظاره کنید پس از ورود خر به منزل شما آن را در اختیار گرفته و به محلی بستید، به این معناست که رونق، برکت و وفور نعمت در زندگی شما جاری شده و خیر کثیری به شما می‌رسد. حتی اگر دچار پریشانی و یا گرفتاری بودید، ختم بخیر خواهد شد.

اگر در خواب تعداد زیادی خر را در برابر خود ببینید، تعبیر به آن است که بر مکنت و دارایی شما افزوده می‌شود.

از نظر یوسف نبی

از نظر یوسف نبی خریدن خر در رویا، اشاره به خادم و یا وجود شخصی همراه و گماشته دارد.

مشاهده الاغ به منزله طالع و اقبال خوبی است که روزگار او را در جهت نیک سوق می‌دهد.

فروش الاغ:

اقدام به فروش الاغ در خواب، تعبیر به آسیب و لطمه می‌شود.

از نظر آنلی بیتون

آنلی بیتون معتقد است تعبیر مشاهده الاغ در خواب، به منزله رنجش و صدمه‌ای است که از جهت موضوعی به خواب بیننده وارد شده و یا اشاره به رویدادهایی دارد که پس از گذر زمان به اطلاع او می‌رسد.

حمل کردن بار:

چنانچه در خواب الاغ‌ها را در شرایطی که بار بر روی پشت حمل می کنند نظاره کنید، تعبیر به سعی و کوشش بسیار و صبر و شکیبایی مضاعفی می شود که از خود نشان داده و یا رفتن به سفری که از آن منفعتی کسب کرده و کامیابی در برنامه‌های خصوصی و فردی شما را نشان می دهد.

حرکت کردن الاغ:

هنگامی که در رویا متوجه شوید الاغی در پی شما حرکت می‌کند، به این معناست که سخنان و شایعات بسیاری در نبود شما دهان به دهان نقل شده و این شرایط اسباب نگرانی و آزردگی خاطر برایتان شده است.

الاغ سواری:

اگر در خواب خود را سواره بر الاغ نظاره کنید، تعبیر به آن است که در برخی مشاجرات و اختلافاتی که به یکباره رخ می‌دهد دخالت می‌کنید. در صورتی که خری را در برابر خود ببینید که شروع به عرعر کرد، به منزله آن است که فردی بی‌قید و بند و ناموجه مصمم است تا در میان جمع به شما هتاکی و توهین کند.

خوابی که در آن بر خر سوار شدید، اشاره به سفرهایی دارد که به آن عازم شده و از مناطق ناشناسی دیدن می‌کنید. در این سفر لازم است تا مسیرهای سخت و ناگواری را طی کرده و پشت سر بگذارید.

هنگامی که در خواب اشخاص دیگری را سوار بر خر مشاهده کنید، به این معناست که رنج و سختی‌های زیادی را در زندگی متحمل می‌شوید و مال ناچیزی از طریق ارث به شما می رسد.

اگر در رویا نظاره کنید افراد کهنسال و بزرگان فامیل و خانواده سوار بر خر عازم سفر هستند، نشان دهنده آن است که افراد صالح و با ایمان، پند و اندرز بسیاری به شما بیان داشته و نسبت به اجتناب از رفتار ناشایست و لاابالی دعوت می‌کنند. این امر سبب می‌شود تا در کارها حقوق دیگران را مد نظر قرار دهید.

از جمله معانی که آنلی بیتون برای خر سواری در رویا بیان کرده، اشاره به ایستادگی و رویارویی با بدخواهان و بد نظران با توسل به همه پتانسیل و امکانات دارد.‌ در عین حال نشان دهنده گرفتاری و مخمصه‌ای است که در اثر رفتار زنان بدکردار ایجاد می شود.

تعبیر مشاهده خر سواری کودکان در خواب به این معناست که فرزندان تان در صحت و سلامت کامل بوده و کاملاً مطیع و تابع سخنان شما هستند.

عرعر کردن خر:

زمانی که در خواب و رویا متوجه شوید صدای عرعر الاغ از مکان دوری به گوشتان می‌رسد، تعبیر آن به مفهوم آن است که پول و یا مالی برایتان مهیا می شود و شخصی از بستگان به دیار باقی رحلت می‌کند.

لگد زدن خر:

خوابی که در آن شاهد لگد پرانی خر به خودتان بودید، تعبیر به روابط نامشروعی است که انجام داده و نسبت به عیان شدن آن نگران هستید.

افتادن از خر:

زمانی که در رویا از روی خر به زمین سقوط کردید، تعبیر به آن است که در اجرای برنامه‌های زندگی دچار ناکامی و یاس می‌شوید. چنانچه خواب بیننده در یک رابطه رمانتیک و احساسی قرار داشت، دیدن این خواب نشان دهنده بروز مشاجرات و فاصله گرفتن آنها از یکدیگر می‌شود.

خر مرده:

اگر در خواب خر مرده‌ای را نظاره کنید، نشان دهنده آن است که به قدری در هوسرانی و رفتارهای عیاشگونه زیاده‌روی کرده‌اید که در برابر این موضوع دچار انفعال شده‌اید.

خر ناشناس:

چنانچه در خواب خری ناشناس را در بین خرهای شناخته شده نظاره کنید، تعبیر به مال کثیری است که از طریق ارث به شما می‌رسد.

خریدن خر:

هنگامی که در خواب متوجه شوید شخصی یک خر را به عنوان هدیه به شما عطا کرده و یا خودتان آن را خریداری کردید، بدانید که به جایگاه و مقام شامخی تکیه می‌زنید. در صورتی که هنوز ازدواج نکرده‌اید این خواب نشان دهنده ازدواجی مبارک و پر خیر برای شما است.

خر سفید:

خواب که در آن الاغ سفید رنگی را مشاهده کنید، تعبیر آن به منزله مال و ثروت چشمگیر و ماندگاری است که این امکان را برایتان فراهم می‌کند به آرزوهای خود جامه عمل بپوشانید. در صورتی که خواب بیننده زن بود، تعبیر آن چنین است که در نهایت به محفلی حضور می‌یابد که سال‌ها رویای معاشرت با آن افراد را داشته است.

از نظر لوک اویتنهاو

خر که می‌دود:

به منزله خبری است که از آن مطلع می‌شوید.

سوارشدن بر روی یک خر:

به معنای قرار گرفتن در یک موقعیت رسوایی و خجالت است.

خریدن یک خر:

لازم است تا هزینه‌های خود را به نحو صحیح مدیریت کنید.

خری که عرعر میکند:

نشان از سعی و کوششی بی‌فایده دارد.

غذا دادن به خر:

شما در مسئله‌ای موجب حمایت و یاری از شخص بی کفایت می شوید.

کتک زدنش:

بهتر است یک دندگی و لجبازی را کنار بگذارید.

از نظر لیلا برایت

لیلا برایت تعبیر دیدن الاغ در خواب را به منزله شروع یک نزاع و درگیری می‌داند.

غذا دادن به الاغ:

چنانچه در خواب ببینید به الاغ غذا می‌دهید، به مفهوم آن است در برابر شخصی که در حق شما اجحاف و قصوری انجام داده، رفتار خوبی در پیش می‌گیرید.

دویدن الاغ:

اگر در خواب شاهد دویدن الاغ باشید، نشان دهنده موانع و شرایط سختی است که با آن مواجه می‌شوید.

از نظر کتاب سرزمین رویاها

اگر در خواب متوجه شوید الاغی در اختیار دارید، به این معناست که با دوست نزدیک خود دچار اختلاف می‌شوید.

بار روی الاغ:

اگر در رویا باری را بر روی الاغ قرار دهید، اشاره به فعالیت‌های مناسبی است که به زودی منفعت خوبی از آن کسب می‌کنید.

سوار شدن روی الاغ:

چنانچه در خواب خودتان را مشغول سوار شدن بر روی الاغ ببینید، به این معناست که فعالیت و اقدامات شما رو به فزونی گذاشته و به مال و ثروت می‌رسید.

حمل وسایل توسط الاغ:

خوابی که در آن الاغی را با اسباب و وسایلی بر پشت آن نظاره کنید، خبر از مال و مکنت می‌دهد.

الاغ در طویله:

زمانی که در خواب اقدام به بیرون آوردن الاغ از طویله نمودید، تعبیر آن به این معناست که امورات شما در شرایط سختی قرار می‌گیرد و یا اینکه روابط عاطفی و احساسی شما به جدایی ختم می شود.

کفش روی الاغ:

هنگامی که در خواب کفش‌هایتان را بر روی الاغ قرار دهید، نشان دهنده کار مشکل و ناهمواری است که انجام می‌دهید.

الاغ مرده:

دیدن الاغ مرده در رویا، به منزله عمر طویلی است که از آن بهره‌مند می‌شوید.

کشتن الاغ:

چنانچه در خواب اقدام به کشتن الاغ نمودید تعبیر به آن است که اموال و ثروت شما دچار زیان شده و یا به فنا می‌رود.

عرعر کردن الاغ:

شنیدن صدای عرعر الاغ در رویا، خبر از موضوعی مشقت بار و فاجعه داشته و یا یکی از دوستان دار فانی را وداع می‌گوید.

هنگامی که در خواب چند الاغ همزمان شروع به عرعر کنند، نشان دهنده دوستانی است که به عنوان میهمان بر شما وارد می‌شوند.

تعدا زیاد الاغ:

زمانی که در خواب الاغ‌ ها را در تعداد بسیار نظاره کنید، تعبیر آن اشاره به پارتنر و معشوق تان داشته که از شما فاصله می‌گیرد.

اگر در خواب تعداد زیادی الاغ ببینید که متعلق به شخص دیگری بود، به منزله آن است که دوستان و نزدیکانتان در برابر شما صداقت دارند.

الاغ سواری:

مشاهده رویایی که در آن کودکان سوار بر الاغ بودند، تعبیر به نیکبختی و سعادت می‌شود.

یکی از معانی که برای الاغ سواری بیان شده از بروز گرفتاری خبر می‌دهد.

لگ زدن الاغ:

لگد زدن الاغ در خواب اشاره به روابط عاشقانه نافرجام داشته و کتک زدن الاغ به منزله اطلاع از اخبار نامطلوب می‌باشد.

دویدن الاغ:

مفهومی که برای دویدن الاغ در رویا بیان شده، تعبیر به رویدادهای سخت و ناهنجار می‌شود.

تعبیر خواب الاغ (خر) بر‌ اساس موضوع آن 📋

الاغ سواری

از جمله تعبیر هایی که برای خواب الاغ سواری بیان شده چنین است که شما مصمم هستید تا نزدیکان و همکارانتان را جهت برخی اقدامات با خود همراه کنید. با وجودی که در آغاز چنین امری غیر ممکن به نظر می‌رسد در نهایت به انجام آن موفق می‌شوید. هرچند که این فعالیت منفعتی را برای آنها خواهد داشت.

هنگامی که در خواب خودتان را سوار بر الاغ ببینید، به این معناست که اطرافیان و نزدیکان از جهات بسیاری تابع نظراتتان هستند. در عین حال شرایطی مهیا می‌شود که بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای عازم سفر شده و در آن دستاوردهای خوبی در حیطه کسب و کار خواهید داشت.

در بین حیوانات اهلی و چهارپایان، خر حیوانی است که آسیب و لطمه‌ای برای انسان نداشته و مشاهده آن در رویا مفهوم خوبی در بر دارد. خوابی که در آن نظاره کنید بر روی خری بدون در نظر گرفتن رنگ آن، سوار بودید، به این معناست که در واقعیت امورات و برنامه‌ها کاملاً تحت تسلط و مدیریت شما درآمده و به نحو دلخواه پیش می‌رود.

وادار کردن الاغ به حرکت:

اگر در رویا سعی داشتید تا به طریقی الاغ را وادار به حرکت کنید، چنین مفهومی دارد که لازم است برای موفقیت همه توان و اراده خود را به آن مصروف کرده و با برنامه‌ریزی دقیق گام بردارید.

پشیمان شدن از سوار شدن روی خر:

اگر در خواب متوجه شوید به طور مداوم به خر سوار شده و پس از آن مجدداً از آن پیاده می‌شوید. نشان دهنده تمایل به موضوع و یا جریانی است که منبعث از هوی و هوس می‌باشد.

الاغ سواری کودک:

زمانی که در رویا مشاهده کنید کودکی بر روی الاغ سوار بود تعبیر به آن است که اتفاق مثبتی برایتان در شرف وقوع بوده و پیامدهای خوبی با خود دارد.

افتادن از الاغ

اگر در خواب ببینید که از روی الاغ به زمین افتادید، تعبیر به متارکه و یا اختلافاتی است که در روابط احساسی بروز می‌کند.

دم الاغ

چنانچه در خواب بنگرید بر روی بدن شما دمی همچون دم الاغ وجود دارد، نشان دهنده افزوده شدن بر مکنت و دارایی شما بوده و سرود و شادمانی بر زندگی تان حاکم می‌شود. ولی در این میان از درجه یقین و و ایمان به خداوند بلند مرتبه تنزل می‌کنید.

سم خر

معنایی که برای دیدن سم خر در خواب بیان شده به منزله ثروت و دارایی است. چنانچه در خواب ببینید سم خر در دست داشته و یا شخصی آن را به شما داده بود، بدانید که به نسبت جثه و اندازه سم، به مال و مکنت خواهید رسید.

افسار خر

هنگامی که در خواب مشاهده کنید افسار خری را در اختیار دارید، به این معناست که سعی می‌کنید با راهنمایی و پند و اندرز، زنان بدکردار را به راه راست هدایت کنید.

گوش الاغ

اگر گوش‌های الاغ را در خواب ببینید، تعبیر نشان دهنده بروز فضاحت و بی‌آبرویی در موضوعی است.

الاغ مرده

یکی از مفاهیمی که برای مشاهده الاغ مرده در خواب بیان شده، چنین است که ملاطفت شما در قبال سایرین شرایط سوء استفاده را برای آنها هموار کرده است. همچنین تعبیر دیدن الاغ مرده در خواب، اشاره به خطا‌ی عظیمی است که از شما سر زده است.

خوابیدن الاغ

چنانچه در خواب شاهد به خواب رفتن یک الاغ باشید، به این معناست که مشکلات و موانع خاصی در زندگی بروز می‌کند. حتی ممکن است این مسئله در حیطه تخصص و شغل شما نمایان شود. بهتر است به طور کامل جزئیات را بررسی کرده و جانب احتیاط را رعایت کنید.

دویدن الاغ

از جمله معانی که برای دویدن الاغ در خواب بیان شده چنین است که رغبت و اشتیاق زیادی به انجام مشارکت با دیگران دارید. همچنین وجود شما سرشار از غرور و تعصب بوده و از انجام کارهای یکنواخت خودداری می‌کنید.

عرعر کردن خر

شنیدن صدای عرعر خر در رویا و یا سر و صدایی که از خود ایجاد می‌کند، معنای خوبی ندارد.

خندیدن خر

چنانچه در خواب شاهد خندیدن الاغ باشید، تعبیر به آن است که انسانی نادان و نامعقول شما را در مقابل دیگران خار و خفیف کرده، لذا از این طریق اسباب رنجش و آزار زیادی برای شما شده است. در این میان شرایطی برای تلافی کردن رفتار او ندارید.‌

چرا که او نسبت به همه چی بی قید بوده و تلاش در این زمینه تنها باعث آزار خودتان می‌شود.‌ در عین حال نمی‌توانید بدون انجام هیچ کاری نشسته و رفتار توهین آمیز او را نظاره کنید. از این رو در یک دوراهی قرار گرفته آید که نه راه پس دارید و و نه راه پیش. در این شرایط توصیه می‌شود با تمرکز کمتر بر این جریان، کمی از بار و سنگینی آن کاسته و به آرامش برسید.

سرکشی کردن الاغ

زمانی که در خواب الاغ در برابر شما سرکشی کرد، به منزله روابط عاشقانه و معشوق خوبی است که برایتان حاصل می‌شود.

آهسته رفتن الاغ

خوابی که در آن ببینید الاغ به طرز خیلی آهسته حرکت می‌کند، خبر از امنیت و پایداری می‌دهد.

لگد زدن الاغ

اگر در رویا شاهد جفتک انداختن الاغ به خودتان بودید، بیانگر آن است که از اسیر و مبتلا شدن در اقدامات غیرقانونی هراس دارید.

زمانی که در خواب ببینید خر لگدی را به شما انداخت، به این معناست که در یک موضوع به شکست رسیده و به اهدافتان دست نمی‌یابید.

حمله کردن الاغ

زمانی که در خواب نظاره کنید الاغ به سمت شما حمله ور شده و جراحاتی از این یورش به شما وارد شد، تعبیر آن چنین مفهومی دارد که در ایام آتی کارهای خلاف قانون از شما سر می‌زند که در نهایت هر چنگال پلیس قرار می‌گیرید. همچنین این رویا اشاره به تهدید مهم و حیاتی دارد که منافع شما را در زندگی به خطر می‌اندازد. پس بیش از این احتیاط کنید.

تعقیب کردن الاغ

هنگامی که در خواب ببینید خری به دنبال شما حرکت کرده و یا متوجه رفتارهای پر خطری از سمت او نسبت به خودتان باشید، تعبیر به آن است افراد خاصی که در حیطه کاری در کنار شما فعالیت می‌کنند، قصد دارم به این همکاری پایان دهند چرا که از سازش با رفتار شما خسته شده اند.

مفهوم دیگر رویای مذکور چنین است که با یک شخصیت غیر متعادل و غیرمنطقی همخانه شده و با کارهایی را با یکدیگر متقبل شده‌اید. او اغلب با رفتارهای آزاردهنده موجب رنجش و پریشانی شما گردیده و از ادامه این مسیر با او منصرف هستید. ولی به ناچار لازم است تا مدتی این شرایط را تحمل کنید.

سرقت کردن خر

هنگامی که در خواب نظاره کنید خر شما چیزی را سرقت کرده است، به مفهوم آن است که همسرتان دچار بی‌آبرویی و فساد می‌شود. لذا تصمیم به متارکه می‌گیرید.

گاز گرفتن الاغ

مفهومی که برای تعبیر دیدن خواب گاز گرفتن الاغ بیان شده چنین است که شما جهت دستیابی به مقاصد خود اطرافیان را در شرایط سختی قرار می‌دهید. همچنین در این مسیر دیگران را ناچار به انجام کارهایی می‌کنید که تمایلی به آن ندارد.

معنای دیگر رویای مذکور چنین است که موانع و چالش‌هایی از سوی شخص دیگری برایتان بروز می‌کند. شخص مورد نظر بسیار لجوج بوده و کوچک‌ترین ارزش و اهمیتی برای موقعیت نامتعادل شما قائل نیست. لذا سخنان و توضیحات تان نیز تاثیری در او ندارد.‌ در مقابل او شما به بن‌بست رسیده‌اید و راه نجاتی پیدا نمی‌کنید.

جفت گیری الاغ

چنانچه در رویا شاهد آمیزش و جفت‌گیری الاغ‌ها با یکدیگر بودید، به این معناست که با شخصی متمول و ثروتمند ازدواج کرده و تشکیل زندگی می‌دهید. معنای دیگر آن چنین است که سرمایه‌گذاری مهمی در یک برنامه جدید انجام داده که در اثر آن به منفعت و سود زیادی دست پیدا می‌کنید.

باردار شدن الاغ

اگر در خواب متوجه شوید خر شما از جنس ماده بوده و باردار شده بود، معنای آن اشاره به باز شدن دریچه‌های امید در زندگی و جریان یافتن رونق و برکت دارد.

زایمان خر

هنگامی که در خواب نظاره‌گر به دنیا آمدن فرزندی از الاغ باشید، تعبیر به آن است که طرح‌ها و برنامه‌های شما از نظر اعضای خانواده بسیار جالب و حائز اهمیت بوده و اشتیاق زیادی به آن نشان می‌دهند.
لازم است آموزش‌های لازم را در جهت جلب نظر و اعتماد دیگران کسب کنید.

کشتن خر (الاغ)

یکی از تعبیر هایی که برای کشتن الاغ در خواب بیان شده چنین است شما در تلاش هستید موانعی که در برابر دستیابی به اهدافتان ایجاد شده را نادیده بگیرید. برخی از افراد پیرامونتان تمایلی به موفقیت و پیشرفت برای شما ندارد. بهتر است به نوعی آنها را از روابط خود خارج کرده تا از این طریق سدی در برابر مکر و حیله‌های آنها ایجاد کنید.

مفهوم دیگر کشتن الاغ در رویا چنین است که مشارکت با همکاران نتیجه‌ای را برای شما در بر نداشته است و در عین حال قصد برهم زدن این شراکت را ندارید. در نظر داشته باشید که ممکن است در آینده آسیب‌های زیادی را متحمل شوید.

همچنین کشتن خر در خواب به این معناست که شما همواره در کارهایی که انجام داده‌اید، منافع و سود زیادی را در قبال اطرافیان خود مد نظر گرفته و به آنها رسانده اید، ولی با این وجود هیچکدام از آنها قدردان لطف و سپاس شما نبوده و این اقدامات را در حیطه تکالیف شما قلمداد کرده‌اند. طبق مثل معروف لطف مدام حق مسلم شود. در مقابل شما با مشاهده رفتار و عکس‌العمل آنها احساس کسالت کرده و سعی دارید تا بیش از این شفقت و محبت خود را نثار اشخاص بی لیاقت نکنید. در حقیقت من بعد این، معیار رفتار شما دیگران، رفتاری است که ایشان نسبت به شما انجام می‌دهند.

معنای دیگری که برای کشتن خر در خواب و خوردن گوشت آن بیان شده، صرف مخارج و هزینه‌هایی است که جهت اموری عبث و بی‌حاصل انجام می‌شود.

خریدن خر

زمانی که در خواب نظاره کنید با وجود خریدن خر ولی هیچ مبلغی را در ازای آن پرداخت نکرده‌اید، تعبیر نشان دهنده سخن و مطلبی است که به شخصی از رجال و سران بیان کرده و به واسطه آن به سود و بهره‌ای دست می‌یابید.

اگر پس از خریدن یک خر پولی را بابت آن ارائه نکنید، اشاره به کلام و صحبت‌هایی دارد که در نزد شخصی از متنفذان و بزرگان بیان کرده و بدین سبب لطف و مرحمتی از او شامل حالتان خواهد شد.

مفهوم خریدن الاغ در رویا برقراری سرور و شادمانی را در میان اعضای خانواده بیان می‌کند.

فروختن خر

چنانچه در رویا ببینید بر خر دیگری سوار بوده و یا اینکه خر متعلق به خودت را به فروش رسانده و در ازای آن خر دیگری اختیار کرده‌اید، تعبیر به آن است که درآمد و امورات زندگی شما متحول می‌شود.

فروختن الاغ در رویا به مفهوم ناکامی و زیان نابهنجاری است که از جهت موضوعی بر شما وارد می‌شود.

اجاره دادن خر

در عین حال نقل شده اگر کسی در خواب خود را در حال اجاره دادن الاغ به شخص دیگری ببیند، تعبیر به حکمرانی و ریاست شده و یا اشاره به شخصی دارد که مدیریت مجموعه و یا گروهی را عهده‌دار شده و انضباط و ترتیب را در آن برقرار می‌کند. مفهوم دیگر رویای مذکور به منزله کسب درآمد و برآوردن نیازهای اساسی زندگی و همچنین حفاظت و رسیدگی به امور منزل و خانواده می باشد.

خوردن گوشت الاغ

خوابی که در آن اقدام به خوردن گوشت الاغ نمایید، چنین است که با اراده قوی و کوششی مضاعف، مانع شکست خود و همه اعضای خانواده در کسب و کار و امور اقتصادی می شوید.

خوردن شیر الاغ

هنگامی که در خواب خودتان را مشغول نوشیدن شیر الاغ ببینید، تعبیر به منزله موانع و چالش‌های زیادی است که در زندگی با آنها دست و پنجه نرم کرده و ناکامی‌های بسیاری است که پشت سر گذاشته‌اید. شما معتقدید منشا و علت اصلی چنین شکست‌هایی تنها به علت قرار گرفتن در یک خانواده نامناسب بوده است.

مفهوم دیگری که برای خوردن شیر الاغ در خواب بیان شده، اشاره به شک و تردیدی است که در هنگام اتخاذ تصمیم‌های خود به آن دچار می‌شوید. لذا همواره در دودلی به سر برده و این موضوع مانع انجام صحیح تکالیفتان می‌شود.

بستن الاغ

اگر در خواب مشاهده کنید الاغ را به وسیله ریسمانی به جایی بستید، به این معناست که با انجام یک اقدام نادرست عواقب سختی را برای خود و اعضای خانواده فراهم کرده‌اید. با وجودی که اغلب اطرافیان نسبت به غیر قابل اطمینان بودن این شرایط به شما هشدار داده‌اند، لاکن بدون توجه به سخنان آنها به اقدامات خود در این مسیر ادامه داده‌اید. با شما با این رفتارها اعتماد و اطمینان دیگران را از خود سلب کرده‌اید و هم اکنون بازتاب آن موجب رنجش تان شده است.

جنگیدن با الاغ

مفهومی که برای نزاع و جنگ با الاغ در خواب بیان شده تعبیر به آن است که احتمالاً با اعضای خانواده و یا شخصی از همکارانتان دچار اختلاف شده و مشاجراتی صورت می‌گیرد. او نیز همانند شما به هیچ وجه از مواضع خود عقب‌نشینی نمی‌کند.

فرار کردن از الاغ

اگر در خواب متوجه شوید در حال گریز از الاغی هستید که با آن مواجه بودید، به این معناست که در واقعیت شخصی در پیرامونتان حضور دارد که قادر نیستید مطلبی را به او تفهیم کنید. او دارای شخصیتی یک دنده و غیر معقول بوده و با همه تلاش و کوششی که انجام می‌دهید، سخنان و دلایل شما برای او پذیرفته نیست.

لذا احساس می‌کنید که همچون یک فرد دست بسته شده‌اید. حتی ممکن است او از روی عناد تظاهر به نفهمیدن کند. طبق مثل معروف انسان خواب رفته را می‌توان بیدار کرد، ولی کسی که خودش را به خواب زده به هیچ وجه بیدار نمی‌شود.

زمانی که در رویا متوجه شوید خر با دیدن شما پا به فرار گذاشت، مفهومی که در بالا ذکر شد در جهت عکس تعبیر می‌شود.

در عین حال معنای دیگری که برای فرار کردن از الاغ در خواب ذکر شده، چنین است که افراد حسود و بدخواه در زندگی اتهاماتی را به شما وارد می‌کنند و به واسطه آن در گرفتاری بزرگی قرار می‌گیرید.‌

صحبت کردن با الاغ

اگر در خواب شاهد گفتگو و صحبت‌هایی باشید که با الاغ انجام داده‌اید، تعبیر آن اشاره به وظیفه و تکلیفی خطیر و حساس داشته که لازم است دقت و احتیاط زیادی برای آن لحاظ کنید.

خر قدرتمند

اگر در رویا خر خود را بسیار قدرتمند و توانمند مشاهده کنید به طوری که سنگین‌ترین بارها را به راحتی حمل و جابجا می‌کند، تعبیر به آن است که شغلی پردرآمد و راحت نصیبتان می‌شود.

خر ناتوان

ولی چنانچه خر را نحیف و ناتوان ببینید، به طوری که توان حمل بار را نداشت، به مفهوم مواجهه با شرایط سخت و نامساعد داشته که از نظر مالی در مضیقه قرار می گیرد.چنانچه در رویا نظاره کنید انبوهی از بار را بر روی خرتان قرار داده و خودتان نیز بر بالای بارها نشستید، به این معناست که در اندازه‌ای به ثروت و مکنت بسیار خواهید رسید که محاسبه میزان آن از توان شما خارج می‌شود.

خر ناشناس

چنانچه در خواب خر ناشناسی را مشاهده کنید تعبیر به آن است که از محلی نامعلوم درآمد و اموالی برایتان حاصل می‌شود.

خر یک چشم

هنگامی که در خواب متوجه شوید الاغ تنها دارای یک چشم بوده و یا اینکه چشمانش بینایی بسیار کمی داشت، تعبیر آن به مفهوم آن است که در کسب درآمد و برآوردن نیازها و مایحتاج زندگی دچار سختی شده و به دردسر می‌افتید. در صورتی که ببینید

خر شما فاقد هیچ چشمی بود، نشان دهنده زیان و خسران عظیمی است که در اموال و دارایی شما ایجاد می‌شود.

الاغ پرنده

چنانچه در خواب الاغ پرنده مشاهده کنید، به این معناست که برخی اشخاص درخواست انجام کارهای محیرالعقول و ناممکن را از شما دارند.

الاغ بزرگ

هنگامی که در خواب الاغ را در جثه و اندازه بزرگ مشاهده کنید، تعبیر به منزله کاستی و نارسایی است که در وجود و رفتار شما دیده می‌شود. احتمال می‌رود این نواقص جریان طبیعی زندگی را از روال خود خارج کرده و یا اینکه بروز فرصت‌های مناسب را برای شما به کمترین درصد برساند.

الاغ کوچک

مشاهده الاغ در اندازه کوچک در رویا، تعبیر به آن است که شما در مواجهه با افراد تنها ظاهر آنها ملاک سنجش قرار داده و به هیچ وجه توانمندی و استعداد آنها را مدنظر قرار نمی‌دهید.

الاغ وحشی

اگر در خواب الاغی رام نشده و بسیار خشمگین را نظاره کنید، سمبلی از حضور اشخاصی در پیرامون شما است که اسباب خشم شما را پدید آورده‌اند. توصیه می‌شود در مواجهه با آنها شکیبایی بسیاری به خرج داده و جانب احتیاط را رعایت کنید چرا که آنها قصد دارند با این روش آرامش را از شما سلب کرده و آسیب و لطمه زیادی به شما وارد کنند.

اگر در خواب یک الاغ وحشی و رام نشده را بنگرید، تعبیر آن به این معناست که کنترل و تسلط مناسبی بر امورات خود ندارید.

الاغ سفید

دیدن الاغ سفید رنگ در خواب و رویا به منزله ارتباط سالم و دوجانبه‌ای است که میان شما و شخصی شکل گرفته است. پس از این به مراحل بهتری در کنار یکدیگر رسیده و رویدادهای خوبی را تجربه می‌کنید.
معنای دیگر الاغ سفید اشاره به سرور و شادمانی داشته و از دستیابی به مقاصد و اهداف خبر می‌دهد.

الاغ سیاه

مفهومی که برای مشاهده الاغ سیاه رنگ در خواب بیان شده از رفتن به کشورهای دیگر سخن گفته و تجارب هیجان انگیزی است که در این سفر تجربه می‌کند.
در برخی اوقات ممکن است دیدن چنین خوابی علامتی از شرایط سخت زندگی و ناهنجاری‌های آن باشد.

الاغ خاکستری

هنگامی که در رویا الاغی به رنگ خاکستری نظاره کنید، به مفهوم آن است که احتمالاً به زودی تغییر و تحولاتی در کسب و کار و حرفه شما ایجاد می‌شود.

الاغ زخمی

اگر در خواب شاهد جراحات و زخم‌های متعددی بر روی بدن الاغ باشید، تعبیر به آن است که در یک رابطه عاطفی دچار اختلاف شده و متارکه می‌کنید. همچنین این خواب بیان می‌کند که شما مصمم هستید تا حد و مرزهای بیشتری برای خود در نظر بگیرید.

اگر در خواب خری را نظاره کنید که بر روی بدن آن آثاری از جراحات وحود داشت، نشان دهنده شرایط سختی است که با آن مواجه می‌شوید.

با وجودی که مدت‌هاست موقعیت نامطلوبی را سپری می‌کنید، ولی هنوز زمان مناسب برای محقق شدن اهدافتان نرسیده است.

احتمالاً چالش‌هایی که برایتان رخ می‌دهد، برگرفته از اهمال کاری و یا بی احتیاطی است.

کره الاغ

زمانی که در خواب یک کره الاغ ببینید نشان دهنده اشخاص جدیدی است که در محیط اداری و یا کسب و کار در زمره همکاران شما قرار دارند. تاکنون شما در هیچ فعالیت یا پروژه‌ای با آنها مشارکت نداشته و لذا ناچار هستید تا با تشریح کارها آنها را نسبت به این اقدامات آگاه کنید.

الاغ در سیرک

هنگامی که در خواب الاغ را در محوطه سیرک نظاره کنید، تعبیر به این معناست که مشغولیت و سرگرمی جدیدی را یافته و به آن می پردازید.

الاغ در خانه

هنگامی که در خواب و رویا الاغ را در داخل منزل خود نظاره کنید، تعبیر به آن است که فعالیتی گسترده با زمان بسیار زیاد را در دست خواهید گرفت. در جریان انجام آن لازم است تا پس از رسیدن به یقین تصمیم صحیح را اتخاذ کرده و دقت و احتیاط زیادی به خرج دهید.

خر و شیر

اگر در خواب دو حیوان شیر و خر را همزمان ببینید، به این معناست که شخصی از بستگان شما دار فانی را وداع گفته و در این جریان ارث و میراث کلانی نصیب شما خواهد شد.

خر و اسب

خوابی که در آن مشاهده کنید خر در کنار اسبی قرار داشت، نشان دهنده فرصت ایده آلی است که به شما روی آورده و این امکان را فراهم ساخته تا در حیطه کسب و کار و یا سرمایه‌گذاری مشخص با برخی افراد زبده و کاربلد همکاری کرده و شرایط را به نحو مطلوب خودتان، تعیین کنید.

پیامی که از دیدن این خواب استنباط می‌شود نشان دهنده تصمیمات صحیح و دقیقی است که همه آنها شما را در رسیدن به مقاصدتان موفق می‌کند.

خر و قاطر

زمانی که متوجه شوید در خواب الاغ شما در کنار یک قاطر قرار گرفت، تعبیر به این معناست که کسب و کار و درآمد شما با تجارت در سفرهایی که عازم می‌شوید، حاصل می‌شود.

خر و گوسفند

چنانچه در خواب خرتان را در کنار گوسفندی نظاره کنید، اشاره به دارایی و اموالی است که در زندگی حاصل کرده و همگی از راه مشروع و حلال به دست آمده است.

خر و کره

خوابی که در آن خرتان را به همراه کره‌ای ببینبد، اشاره به مالی دارد که از طریق سرقت کسب کرده آید.

خر و پرنده

هنگامی که در رویا پرنده‌ای را در نزدیکی خر مشاهده کنید، نشان دهنده وجود شخصی است که به واسطه او اموال، درآمد و همه نیازهای زندگی شما تامین می شود.

الاغ با بار

هنگامی که در خواب الاغ را با بار بسیار نظاره کنید، تعبیر به مفهوم آن است که تصور می‌کنید تکالیف خطیر و حساسی را بر دوش گرفته‌اید. مردان جوانی که به تازگی ازدواج کرده و تشکیل زندگی داده‌اند ممکن است چنین رویایی را ببینند. ممکن است مشاهده این خواب برگرفته از احساسی باشد که در شما بوده و می‌اندیشید که دیگران هیچ ارزش و اهمیتی برای تلاش و رنج‌های شما قائل نبوده و آن را در زمره تکالیفتان قلمداد می‌کنند.‌

هنگامی که در رویا وسایلی را بر روی الاغ سوار کنید به این معناست که شرایط سخت موجب آزردگی و محنت شما گردیده و با وجود سعی و تلاش وافری که انجام می‌دهید منافع خوبی نصیبتان نمی‌شود.

یک گله خر

دیدن گله‌ای از خرها در خواب، به این معناست که نسبت به فضایی که در آن زندگی می‌کنید دچار بیزاری شده و تصور می‌کنید انسان‌های پیرامونتان درک متقابلی از شما ندارند. لذا آسایش و تمرکز خود را از دست داده‌اید. شما فکر می‌کنید تنها با فاصله گرفتن از این محیط قادر هستید تا رفاه نسبی را در زندگی خود برقرار کنید. محیط مذکور ممکن است محلی باشد که در آن زندگی کرده و یا حتی فضایی باشد که در آن به کار مشغول هستید.

خر افسار شده

زمانی که در خواب الاغ را در شکل و شمایلی ببینید که کاملاً افسار به او بسته شده بود، تعبیر نشان دهنده خبط و خطایی است که از شما سر زده است. این رفتار باعث زیان و لطمه بسیاری به اشخاص پیرامونتان شده و در عین حال خودتان نیز از این آسیب مستثنی نبوده‌اید.

این رویا همچنین اشاره به یک رویداد نابهنجار دارد که پیش از این صورت گرفته و بهتر است در خلوت رفتار و کارهایی که انجام داده‌اید را مورد سنجش قرار دهید.

توصیه می‌شود افکار و اندیشه‌های خود را مورد بازبینی قرار داده و برای حریم دیگران ارزش قائل شده و از به آنها تجاوز نکنید.

لازم است در صدد جبران خطاهای پیشین خود برآمده و نسبت به رفع و رجوع آنها اقدام کنید.

خر به عنوان ماشین

اگر در خواب خر را همچون یک اتومبیل ببینید، به مفهوم آن است که قصد ندارید تا به طور جدی مسئله‌ای را به انجام برسانید.

به دنبال یافتن شرایطی هستید تا از زیر بار این مسئولیت شانه خالی کرده و تکالیف را به دیگران محول کنید. لذا این کار توسط افراد دیگری صورت گرفته و به سرانجام می‌رسد.

تعویض کردن خر

خوابی که در آن اقدام به تعویض خر خودتان با خر دیگری نمایید، به منزله تغییر و تحولاتی است که در احوال و زندگی شما پدیدار می‌شود. در صورتی که ببینید خر جدید پرقدرت‌تر بوده و سن کمتری از خر قبلی داشت، نشان دهنده پیشرفت و تغییرات رو به مثبت است و چنانچه خلاف آن بود، مفهوم آن نیز در جهت منفی سوق پیدا می‌کند.

از نظر جابر مغربی تعویض خر در ازای گرفتن قاطر و یا اسب در رویا به مفهوم آن است که از طرف فرمانروا و حاکم به دارایی و سودی خواهید رسید.

تبدیل شدن حیوانات وحشی به خر

هنگامی که در خواب ببینید تعدادی از حیوانات وحشی را در اختیار داشتید و به یکباره آنها به خر مبدل شده و یا اینکه در عوض یکی از آنها تبدیل به گاو دیگری شتر و یا گوسفند شده بود، تعبیر نشان دهنده رونق و وفور نعمتی است که بر زندگی شما جاری

می‌شود، لکن احتمال می‌رود اعتقادات مذهبی و باورهای شما دچار تزلزل شده و لطمه‌ای به آن وارد شود.

.chavosh-ads-block { margin-bottom: 10px; display: inline-block; width: 100%; } .chavosh-ads-content { border: 1px solid #3584e4; border-right: 3px solid #3584e4; background-color: white; display: block; border-radius: 10px; padding: 20px 20px 20px 20px; position: relative; } .chavosh-ads-image-holder { max-height: 250px; max-width: 250px; padding-left: 0; padding-right: 25px; position: relative; min-height: 1px; } @media (max-width: 771px) { .chavosh-ads-image-holder { padding-left: 25px; } .chavosh-ads-content { padding: 3px 20px 10px 20px; } } .chavosh-ads-image-holder a { display: inline-block; position: relative; } .chavosh-ads-image-holder img { max-width: 100%; height: auto; margin: 0; border-radius: 10px; vertical-align: middle; border: 0; } .chavosh-ads-detail { flex: 3; padding-left: 25px; padding-right: 25px; position: relative; min-height: 1px; direction: rtl; } .chavosh-ads-detail a { text-decoration: none; } .chavosh-ads-detail-title { text-align: right; margin: 0 0 7px; font-size: 17px; font-weight: 700; text-transform: none; color: #2d2d2d; } @media (max-width: 771px) { .chavosh-ads-detail-title { text-align: center; } } .chavosh-ads-detail-des { padding-left: 0; margin-top: 6px; } .chavosh-ads-detail-des p { padding: auto 0; line-height: 2rem; text-align: justify; margin: 0 0 10px; margin-bottom: 17px; font-size: 1rem; } .chavosh-ads-detail-title a { color: #3584e4; text-decoration: none; } .chavosh-ads-detail-title a:hover { text-decoration: underline; } .chavosh-ads-row { display: flex; direction: rtl; margin-left: -25px; margin-right: -25px; } @media (max-width: 771px) { .chavosh-ads-row { gap: 1rem; flex-direction: column; } } .chavosh-ads-detail-button { text-align: left; } @media (max-width: 771px) { .chavosh-ads-detail-button { text-align: center; } } .chavosh-ads-detail-button a { font-size: 18px; color: #fff; background-color: #3584e4; border-bottom: 3px solid #2a0632; display: inline-block; padding: 3px 25px; margin-top: 0; border-radius: 4px; text-decoration: none; -webkit-transition: all 0.07s ease; -moz-transition: all 0.07s ease; -o-transition: all 0.07s ease; transition: all 0.07s ease; } @media only screen and (max-width: 770px) { .chavosh-ads-detail { width: unset; } .chavosh-ads-image-holder { max-width: unset; max-height: unset; width: unset; } }

برای کسب درآمد؛ کافیه یکسری قواعدی که ثروتمندان بلد هستن رو تو هم یاد بگیری. اینکه چطوری پول دربیاری و ثروتمند بشی تو جلسه‌ی آموزشی بهت یاد داده شده. بعد ازدیدن این جلسه، زندگیت عوض میشه.

در افسردگی غم به لایه‌های عمیق زندگی نفوذ کرده و اختلالاتی در احساسات و رفتار شما به‌وجود می‌آورد. اگر احساس افسردگی دارید، حتما با کمک یک روانشناس متخصص مشکل را ریشه‌یابی کنید و برای حل آن راهکار بگیرید. برای ارتباط با مشاور متخصص افسردگی روی دکمه زیر کلیک کنید.

در صورت تمایل این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
🐴 تعبیر خواب الاغ (خر) از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 🐴 تعبیر خواب الاغ (خر) از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 🐴 تعبیر خواب الاغ (خر) از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 🐴 تعبیر خواب الاغ (خر) از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف
تلگرام واتس آپ فیس بوک پیامک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعبیرخواب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج